Sari la conținut

Ture pe MotorPark Adancata


Denis_sbz
 Share

Postări Recomandate

Plus ca mai au si ceva actiuni numite action days unde ii chiar mai ieftin si mai exista si un program de loialitate. Platesti o anumita suma la inceput de sezon si ai reducere de fiecare data cand mergi. Vi in weekend george05? Cipri zicea ca vine o zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Plus ca mai au si ceva actiuni numite action days unde ii chiar mai ieftin si mai exista si un program de loialitate. Platesti o anumita suma la inceput de sezon si ai reducere de fiecare data cand mergi. Vi in weekend george05? Cipri zicea ca vine o zi.

ai PM ca sa nu ne sara lumea incap ca discutam aici:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Va invitam la track days:

In premierã, toti bikerii sunt bineveniti, pe orice tip de moto!
HoleShot Track Events vã invitã pe 5 si 6 Iunie sã vã petreceti weekend-ul pe circuit, la Motor Park Romania.
Ziua de Vineri este dedicata pilotilor de SBK/SSP, amatori sau sportivi, inclusiv cu motoare de stradã, iar Sambata, surpriza, ii asteptam pe toti motociclistii sa descopere pista de la Adâncata, cãlare pe orice tip de "armãsar" (sport,naked, touring, adv, etc...) Regulamentul, tarifele si programul le gãsiti pe pagina de Facebook a evenimentului.
Ne vedem la circuit!

post-90182-0-22477000-1433316657_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia zi domnule damager se compara 60 cu 85? Mai are rost sa zic de conditii?

Depinde din ce punct de vedere vrei sa le compari:). Pentru mine cei 40km pana la circuit valoreaza mai mult decat 25 euro:)

 

Daca vrei sambata iti fac eu cinste cu niste sesiuni si la o bere intre ele putem sa discutam diferenta dintre business-ul motorpark si nemultumirile clientilor lui:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carenele de pista NU sunt obligatorii.

 

REGULAMENT TEHNIC de participare la track days 5-6 Iunie:

(pentru siguranta tuturor celor de pe circuit)
- Frâne în stare perfectã, cu grad de uzurã scãzut
- Pneuri cu grad de uzurã scãzut, în stare foarte bunã, cu DOT recent
- Lant + pinioane cu grad scãzut de uzurã
- Motocicleta nu trebuie sã sufere de nicio scurgere de fluide (benzinã, ulei, antigel, lichid frânã, ulei furcã)
- Farurile, lampa stop si semnalizatoarele se mascheazã complet cu colant sau power-tape.
- Oglinzile retrovizoare se demonteazã sau se pliazã si se mascheazã complet cu colant sau power-tape.
- Motocicleta nu poate avea nicio componentã cu terminatii ascutite (capete de ghidon, scãrite, esapament, etc...)
- Plãcuta de înmatriculare, dacã nu este încastratã în suport de plastic, de demonteazã la circuit.
Echipament rideri:
- Cascã integralã sau flip-up
- Jachetã din piele sau material textil rezistent la abraziune, cu protectii complete (umeri, coate, spate)
- Pantaloni din piele sau material textil rezistent la abraziune, cu protectii la genunchi (sau cu genunchiere aplicate deasupra)
- Cizme sau ghete înalte, cu protectii, omologate pt. moto
- Mãnusi din piele sau material textil rezistent la abraziune, cu protectii.
Astfel "dotati", vã asteptãm la distractie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde din ce punct de vedere vrei sa le compari:). Pentru mine cei 40km pana la circuit valoreaza mai mult decat 25 euro:)

 

Daca vrei sambata iti fac eu cinste cu niste sesiuni si la o bere intre ele putem sa discutam diferenta dintre business-ul motorpark si nemultumirile clientilor lui:)

Colegii doar pt mine e oferta :)

Poate pe pista ideile sunt mai apropiate ca in mediul virtual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!
Intreb si eu o chestie (nu stiu daca s-a mai discutat aici):

Stiu ca nu e voie cu antigel pe pista, iar multi baieti de la curse merg cu apa. Pentru noi astia care folosim motoreta aproape zilnic si cu eventuale trackday-uri in weekend, se gaseste prin RO o solutie care le imbina pe amandoua? La modul Americanii pun antigel fara glycol, care e omologat pentru pista pentru ca nu e uleios.
Inclusiv motocool si alte solutii sunt pe baza de glycol. Ideea e ca oricum noi astia cu SS nu mergem cu motoreta iarna (eu unul sub 9-10 grade nu merg) deci nu ar fi problema de inghet, prin urmare as putea sa pun apa. Ma gandesc insa sa nu apara probleme de ungere in timp la pompa de apa, etc.


Pe Serres spre exemplu intr-adevar scoteam antigelul, insa acolo era o chestie asa de te pregateai cu o saptamana inainte :D acum cand pot sa fac 1h pana la circuit, as cauta o solutie mai versatila :)
Merci anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

In ceea ce priveste organizarile noastre, obligativitatea inlocuirii antigelului cu apa este pusa in aplicare doar la curse (etape, cupe). La track days, unde nu exista miza competitionala, se poate veni cu antigel in motor, pentru ca, in cazul unei scurgeri pe pista, comisarii pot intrerupe oricand sesiunea pentru curatare si nu se compromite niciun rezultat sportiv.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carenele de pista NU sunt obligatorii.

 

REGULAMENT TEHNIC de participare la track days 5-6 Iunie:

(......

- Motocicleta nu poate avea nicio componentã cu terminatii ascutite (capete de ghidon, scãrite, esapament, etc...)

....

In general salut orice tentativa de civilizare a oamenilor, dar am fost si la Serres si la Adancata fara niciuna dintre verificarile tehnice despre care e vorba aici. Toate mi se par de bun simt, dar asta parca e un pic cam mult. De exemplu am niste scarite racing reglabile Rizoma care nu au bumb din ala rotund, putand fi considerate "ascutite".

 

Chiar e necesara si masura asta ? Nu putem s-o stergem pe viitor? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regula privind terminatiile ascutite este pentru siguranta tuturor si este inspirata din regulamentele FIM. Noi o aplicam si la CNMV. Este logica: terminatiile ascutite pot rani grav pilotii in caz de accident.

Pe circuit suntem responsabili atat de siguranta noastra cat si a colegilor de pista.

Scaritele Rizoma, daca sunt omologate pentru pista, nu ar trebui sa aiba muchii taioase, chiar daca nu au bila la capat. Nici cele de strada nu au neaparat bila, dar terminatia este neteda, nu taioasa. Asa ceva este acceptabil la revizie.

Ne intereseaza doar sa nu avem "arme albe" pe circuit.

Bafta!


» Post actualizat in 04 Jun 2015 08:31

In cazul in care participantii doresc sa fie cronometrati, taxa de transponder este de 10 Euro pe zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am frana spate dar oricum nu o folosesc niciodata pe circuit. Pot intra cu motorul ?!

pot sa-ti spun ca la cnmv nu a fost posibil asa ceva ,am stat sa montam frana spate la o motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai apropiata benzinarie e in Ciorani(spre Ploiesti) la ~5km. E ?Petrom? mic parca (are 3 pompe :)
In rond la Urziceni(18km) e un Lukoil mare. Iar la intrarea in Urziceni(dinspre Bucuresti) e un Petrom mare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un partener rompetrol(cv de genu..) acolo in curba unde spui limpta in Ciorani

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...