allyn Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Plus ca mai au si ceva actiuni numite action days unde ii chiar mai ieftin si mai exista si un program de loialitate. Platesti o anumita suma la inceput de sezon si ai reducere de fiecare data cand mergi. Vi in weekend george05? Cipri zicea ca vine o zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Plus ca mai au si ceva actiuni numite action days unde ii chiar mai ieftin si mai exista si un program de loialitate. Platesti o anumita suma la inceput de sezon si ai reducere de fiecare data cand mergi. Vi in weekend george05? Cipri zicea ca vine o zi. ai PM ca sa nu ne sara lumea incap ca discutam aici:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Holeshot Track Events Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Salutare tuturor! Va invitam la track days: In premierã, toti bikerii sunt bineveniti, pe orice tip de moto!HoleShot Track Events vã invitã pe 5 si 6 Iunie sã vã petreceti weekend-ul pe circuit, la Motor Park Romania.Ziua de Vineri este dedicata pilotilor de SBK/SSP, amatori sau sportivi, inclusiv cu motoare de stradã, iar Sambata, surpriza, ii asteptam pe toti motociclistii sa descopere pista de la Adâncata, cãlare pe orice tip de "armãsar" (sport,naked, touring, adv, etc...) Regulamentul, tarifele si programul le gãsiti pe pagina de Facebook a evenimentului.Ne vedem la circuit! https://www.facebook.com/events/852487168137809/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Asta numesc eu grija pt propriul circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Ia zi domnule damager se compara 60 cu 85? Mai are rost sa zic de conditii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Discutii fara rost. Fiecare are dreptate din punctul sau de vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Ia zi domnule damager se compara 60 cu 85? Mai are rost sa zic de conditii? Depinde din ce punct de vedere vrei sa le compari:). Pentru mine cei 40km pana la circuit valoreaza mai mult decat 25 euro:) Daca vrei sambata iti fac eu cinste cu niste sesiuni si la o bere intre ele putem sa discutam diferenta dintre business-ul motorpark si nemultumirile clientilor lui:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Nu-mi faci si mie cinste cu niste sesiuni? Dau eu berea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 (editat) Imi faci si mie cinste? Ca nici eu nu inteleg .... Editat Iunie 3, 2015 de Cataaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Facem un event? Gen ziua Izabelei? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Holeshot Track Events Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 O micã clarificare in legatura cu programul zilelor de vineri si sambata: revizia tehnica incepe la 8:00, dar dureaza toata ziua, se va face pe masura ce vin participantii. Va asteptam la pista! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Carenele de pista sunt obligatorii sau putem sa lipim farurile si restul cu power-tape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Holeshot Track Events Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Carenele de pista NU sunt obligatorii. REGULAMENT TEHNIC de participare la track days 5-6 Iunie: (pentru siguranta tuturor celor de pe circuit)- Frâne în stare perfectã, cu grad de uzurã scãzut- Pneuri cu grad de uzurã scãzut, în stare foarte bunã, cu DOT recent- Lant + pinioane cu grad scãzut de uzurã- Motocicleta nu trebuie sã sufere de nicio scurgere de fluide (benzinã, ulei, antigel, lichid frânã, ulei furcã)- Farurile, lampa stop si semnalizatoarele se mascheazã complet cu colant sau power-tape.- Oglinzile retrovizoare se demonteazã sau se pliazã si se mascheazã complet cu colant sau power-tape.- Motocicleta nu poate avea nicio componentã cu terminatii ascutite (capete de ghidon, scãrite, esapament, etc...)- Plãcuta de înmatriculare, dacã nu este încastratã în suport de plastic, de demonteazã la circuit.Echipament rideri:- Cascã integralã sau flip-up - Jachetã din piele sau material textil rezistent la abraziune, cu protectii complete (umeri, coate, spate)- Pantaloni din piele sau material textil rezistent la abraziune, cu protectii la genunchi (sau cu genunchiere aplicate deasupra)- Cizme sau ghete înalte, cu protectii, omologate pt. moto- Mãnusi din piele sau material textil rezistent la abraziune, cu protectii.Astfel "dotati", vã asteptãm la distractie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Depinde din ce punct de vedere vrei sa le compari:). Pentru mine cei 40km pana la circuit valoreaza mai mult decat 25 euro:) Daca vrei sambata iti fac eu cinste cu niste sesiuni si la o bere intre ele putem sa discutam diferenta dintre business-ul motorpark si nemultumirile clientilor lui:) Colegii doar pt mine e oferta Poate pe pista ideile sunt mai apropiate ca in mediul virtual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Salut!Intreb si eu o chestie (nu stiu daca s-a mai discutat aici): Stiu ca nu e voie cu antigel pe pista, iar multi baieti de la curse merg cu apa. Pentru noi astia care folosim motoreta aproape zilnic si cu eventuale trackday-uri in weekend, se gaseste prin RO o solutie care le imbina pe amandoua? La modul Americanii pun antigel fara glycol, care e omologat pentru pista pentru ca nu e uleios. Inclusiv motocool si alte solutii sunt pe baza de glycol. Ideea e ca oricum noi astia cu SS nu mergem cu motoreta iarna (eu unul sub 9-10 grade nu merg) deci nu ar fi problema de inghet, prin urmare as putea sa pun apa. Ma gandesc insa sa nu apara probleme de ungere in timp la pompa de apa, etc. Pe Serres spre exemplu intr-adevar scoteam antigelul, insa acolo era o chestie asa de te pregateai cu o saptamana inainte acum cand pot sa fac 1h pana la circuit, as cauta o solutie mai versatila Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Holeshot Track Events Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Salut! In ceea ce priveste organizarile noastre, obligativitatea inlocuirii antigelului cu apa este pusa in aplicare doar la curse (etape, cupe). La track days, unde nu exista miza competitionala, se poate veni cu antigel in motor, pentru ca, in cazul unei scurgeri pe pista, comisarii pot intrerupe oricand sesiunea pentru curatare si nu se compromite niciun rezultat sportiv. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Carenele de pista NU sunt obligatorii. REGULAMENT TEHNIC de participare la track days 5-6 Iunie: (...... - Motocicleta nu poate avea nicio componentã cu terminatii ascutite (capete de ghidon, scãrite, esapament, etc...) .... In general salut orice tentativa de civilizare a oamenilor, dar am fost si la Serres si la Adancata fara niciuna dintre verificarile tehnice despre care e vorba aici. Toate mi se par de bun simt, dar asta parca e un pic cam mult. De exemplu am niste scarite racing reglabile Rizoma care nu au bumb din ala rotund, putand fi considerate "ascutite". Chiar e necesara si masura asta ? Nu putem s-o stergem pe viitor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Holeshot Track Events Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Regula privind terminatiile ascutite este pentru siguranta tuturor si este inspirata din regulamentele FIM. Noi o aplicam si la CNMV. Este logica: terminatiile ascutite pot rani grav pilotii in caz de accident. Pe circuit suntem responsabili atat de siguranta noastra cat si a colegilor de pista. Scaritele Rizoma, daca sunt omologate pentru pista, nu ar trebui sa aiba muchii taioase, chiar daca nu au bila la capat. Nici cele de strada nu au neaparat bila, dar terminatia este neteda, nu taioasa. Asa ceva este acceptabil la revizie. Ne intereseaza doar sa nu avem "arme albe" pe circuit. Bafta! » Post actualizat in 04 Jun 2015 08:31In cazul in care participantii doresc sa fie cronometrati, taxa de transponder este de 10 Euro pe zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 cred ca masura era mai mult pentru bajetii cu suruburi tzepi la parbriz ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Eu nu am frana spate dar oricum nu o folosesc niciodata pe circuit. Pot intra cu motorul ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Unde este cea mai apropiata benzinarie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dandan Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Unde este cea mai apropiata benzinarie? Este la Urziceni in rond ...la 18-20 km de circuit....sper ca nu ma insel la km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Eu nu am frana spate dar oricum nu o folosesc niciodata pe circuit. Pot intra cu motorul ?! pot sa-ti spun ca la cnmv nu a fost posibil asa ceva ,am stat sa montam frana spate la o motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Cea mai apropiata benzinarie e in Ciorani(spre Ploiesti) la ~5km. E ?Petrom? mic parca (are 3 pompe In rond la Urziceni(18km) e un Lukoil mare. Iar la intrarea in Urziceni(dinspre Bucuresti) e un Petrom mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 (editat) este un partener rompetrol(cv de genu..) acolo in curba unde spui limpta in Ciorani Editat Iunie 4, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.