lucheze Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Imi spal motorul doar la spalatorie si n-am avut probleme niciodata. Inainte am mai avut un F650 GS si nu a avut nicio problema de la jetul de apa. Banuiesc ca le testeaza la apa si sunt destul de etanse dupa ce le scot din productie. In fond sunt proiectate sa mearga si pe ploaie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 (editat) True dar ploaia doar cade...cand vine flacau si baga jetu de aproape pe la lant si faruri nu mai e chiar ok... Editat Octombrie 9, 2014 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Eu o duc cam o data pe luna la spalatorie pentru ca mustele lipite de parbriz nu se iau asa usor cu buretele si am si uitat sa ii spun lu dorel de radiator, s-au indoit putin, dar nu am observat nici o crestere in temperatara motorului, ventilatorul intra in actiune la fel. Singura problema este ca intra apa pe la schimabator si pana se usuca imi sta aprins becul de neutru, dar isi revine repede. Daca o sa mergi constant la acelasi spalator, o sa te recunoasca si o sa'ti faca mobra din ce in ce mai bine (depinzand si de bacsis ), mie mi-o sufla si cu aer comprimat, totul la doar 15 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-HondaCBR- Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Mare grija cu partea electrica, un prieten a patit-o recent. Dupa un jet la spalatorie avea probleme cu incarcarea. Datorita apei s-a facut un contact unde nu trebuia, iar releul de incarcare a cedat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Nu vreau sa va arat poze cu instalatia electrica a unuo k1 600,dupa vizita la spalatorie.eu unul prefer sa merg cu mobra super jegoasa dupa ce am vazut minunea la un..amik.eu am mers un sezon fara capacul de la sigurante si am prins 2 ploi torentiale,nu s a intamplat nimik.dupa o vizita la spalatorie apa a intrat in contact cu un consumstor si pwula curent in baterie dupa o saptamana...ru unul evit spalatoriile indiferent cat de ciudat se uita oamenii la mobra mea jegoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuelniculescu Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Eu o spal pe a mea singur, la spalatoria firmei unde lucrez, si dau pe ea cu spuma concentrata, pe care baietii o folosesc la spalat gunoierele... ideea e sa nu lasi mult spuma pe ea, si mai ales pe partile de aluminiu, ca se pateaza. In rest, e totul ok daca dai mai la distanta. Nu stiu inca cu ce sa dau pe toba, daca aveti idee de vreo solutie.... ma gandeam la kitul de curatare a lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Asta self service /index.php?/topic/686401-deatailing-moto-transalp-99/?hl=detailing&do=findComment&comment=3277750 /index.php?/topic/686401-deatailing-moto-transalp-99/&do=findComment&comment=3277750 chiar nu mai ai probleme cu mizeria:))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 (editat) Numai cu spuma, concentratii mai mari sau solutii care apuca sa se usuce fac pete. Si la radiator sa nu dea de aproape. In rest apa nu afecteaza daca nu sunt improvizatii la instalatia electrica Editat Octombrie 23, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 True dar ploaia doar cade...cand vine flacau si baga jetu de aproape pe la lant si faruri nu mai e chiar ok...Fara suparare dar esti sigur ca doar cade? Poate daca sta pe cric , am mers 500 km non stop numai ploaie de aia grozava iam dat 130 la ora si aveam carena protectie vant nu-ti poti imagina curentii de aer pe unde duce apa.Asa ca daca un motor face figuri la apa ma refer mers pe ploaie clar ca ceva nui bine in rest de acord cu jetu de apa daca dai unde nu trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Pentru cei mai putin comozi.E mai safe asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 (editat) Pentru cei mai putin comozi.E mai safe asa faci o spuma din asta in fata blocului si ai niste "prieteni" sa sune unde trebuie, te-ai scos... si eu o mai spal la bloc. am un karcher si bag apa calda si e ok. bine, eu am enduro touring si astea se spala altfel Editat Octombrie 23, 2014 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 faci o spuma din asta in fata blocului si ai niste "prieteni" sa sune unde trebuie, te-ai scos... si eu o mai spal la bloc. am un karcher si bag apa calda si e ok. bine, eu am enduro touring si astea se spala altfel Nu stau la bloc:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 (editat) Eu sunt si comod si chitros. Imi spal motorul singur. Am o solutie aproape miraculoasa. O dau cu pensula peste motor - toate partile ce trebuiesc curatate. Motor, sa, rezervor, esapament, etc. Producatorul recomanda cateva ore, eu o las peste noapte. A doua zi dau cu furtunul cu apa. Vezi efectiv cum se ia murdaria. Nu face spuma pe jos, se vede doar apa. Mai ajut cu o perie de spalat auto. Nici macar nu trebuie sa sterg motorul dupa spalare pentru ca se usuca fara pete albe chiar si pe crom. (Daca spal doar cu apa, fara solutia de spalare, se fac pete albe de la calcar si trebuie sa sterg motocicleta cu o carpa uscata) Motorul meu are suprafete cu crom oglinda (esapament), vopsea, piele, aluminiu, plastic. Nu am avut probleme cu niciuna din suprafetele astea, toate s-au curatat la fel de bine. Plus ca am si white walls pe roti, care se curata foarte greu. Cu asta - la fel de usor. Are si proprietati anti-corozive - cel putin asa scrie pe cutie. Acu' asta nu pot sa evaluez cat de adevarata este, dar in orice caz, pete albe sau rugina nu am avut din cauza spalarii. Exista si in cutie cu spray. Fara spray, ca refill e mai ieftin. Eu am vazut ca SDOC 100 curata mai bine daca dau cu pensula, si se consuma si mai putin. Anul asta am folosit cam juma' de litru si am avut motorul destul de curat. Nu in permanenta, pentru ca sunt si comod, dar tot am spalat motorul de cateva ori. Minunea se numeste SDOC 100. Fo' 20 euro litrul. Din pacate nu stiu daca se gaseste pe acasa, daca da, va rog sa-mi dati si mie locatia. Daca nu, va mai costa ceva transportul. Acu' va faceti voi calculul daca merita. Pentru mine da. No, asta suna a reclama acum. Nu e. Sunt doar foarte multumit. Dar pot sa va dau link de asociat de amazon daca vreti Editat Octombrie 23, 2014 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 (editat) O solutie pe care o folosesc cu succes de cativa ani pt indepartarea usoara a insectelor strivite pe parbriz si carene este combinatia 1/4 Vanish roz si 3/4 apa de la robinet. Pulverizez, astept 5-10 minute si apoi incep spalarea motocicletei cu sampon ieftin. Insectele "fierb" in solutie transformandu-se intr-o spuma alba usor de indepartat la o spalare normala. Util cred in special pt parbriz unde frecarea mecanica lasa urme in timp. Pt casca si vizor folosesc solutie pt sters ecrane tableta, tv., indeparteaza mizeria si nu lasa urme deloc. Hai cu primavara ca mi-e dor de o spalatura dupa o tura zdravana. Editat Ianuarie 9, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Spalatul cu buretele e cu dus-intors. Ai nevoie si de jet sa dai pe la etrieri, radiator (atentie cum , burta carenei etc. Pt ca sunt zone unde degeaba dai cu buretele pe exterior daca nu cureti si prin interior. Cel mai bine e sa combini metodele si sa dai de la jumatate in jos cu presiune, iar in zonele mai delicate, folosit buretele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Eu din cate stiu spalatul cu buretele poate avea repercusiuni asupra vopselei, se antreneaza si mizeria care este abraziva si este frecata de suprafata splata.La perie o disloci si abia daca mangaie vopseaua, dar nu se freaca de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonn Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Uite ca am facut si eu prostia cu spalatoria. Dupa ce am iesit la o tura mai lunga in care m-a prins ninsoarea motoru s-a murdarit destul de urat si m-am hotarat sa-l duc la spalatorie. il termina "Dorel" toate bune si frumoase, bag cheia, il pornesc si surpriza: urca in 2000-2500 rpm si murea. Am incalecat pe el, l-am "tinut in viata" din acceleratie si intr-a I-a nu tragea constant, ma scutura din toate incheieturile. Ies la drum intins, in treptele superioare mergea bine. Ii dau 100-130 km/h, incetinesc. Ii dau din nou a I-a merge bine. Zic ca s-a rezolvat. Dar alta bubă. Acum cand il pornesc tre sa trag putin de acceleratie altfel nu o ia. Ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu123 Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Eu o spal la Lukoil cu 2 fise am terminat. Insa nu insist de aproape cu jetul si anul trecut nu am avut nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ultrasunete Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 (editat) Scuza-ma ca te intreb, dar tu dai cu clabuc pe TOATA suprafata? Asa se spala o motocicleta? Editat Martie 20, 2015 de Ultrasunete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu123 Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Dau cu clabuc peste tot, o clatesc bine, curat jantele , o sterg si la drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 o singura data am spalat-o la jet de apa si spuma ! asta dupa schimbul lichidului de frana si la recomandarea mecanicului,..ce-i drept am avut inima cat un purice pana am pornit-o ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Scuza-ma ca te intreb, dar tu dai cu clabuc pe TOATA suprafata? Asa se spala o motocicleta? Si eu o spal la spalatorie tot cu 2 fise si dau cu "clabuc pe toata suprafata". Dupa ce se raceste motorul dau cu apa apoi cu spuma si la final clatire si stergere. Fac ceva rau sau te referi la petele care pot sa apara de la spuma pe piesele metalice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ultrasunete Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Cand am intrebat, imi statea gandul la sa. Si la apa/clabucul care ramane infiltrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Cand am intrebat, imi statea gandul la sa. Si la apa/clabucul care ramane infiltrat. tu ai motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.