Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 22 ore, PzKpfW a spus:

Încerc să-i găsesc o scuză sau explicație 

Nu prea pot sa ii gasesc... O fi fost baut, fumat, prizat sau... prost.  Primele trei au efecte temporare, prostia este permanenta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
4 hours ago, ioio_viola said:

 

Interesant prentru detractorii Michelin din MotoGP; de citit.

 

4 hours ago, ioio_viola said:

 

Înțeleg și sunt absolut de acord. Nu văd să vină însă cu soluții. Contrastul dintre un lider de echipă...

 

4 hours ago, ioio_viola said:

 

...și un inginer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.05.2023 la 19:01, PzKpfW a spus:

 

Înțeleg și sunt absolut de acord. Nu văd să vină însă cu soluții.

 

Vine nenea asta cu niste solutii care pot fi implementate rapid, pentru reducerea vitezelor si ritmului de cursa: https://www.gpone.com/en/2023/05/25/motogp/to-slow-down-the-motogp-you-just-have-to-reduce-tire-performance.html  Poate nu rezolva in totalitate problema, dar o mai diminueaza, pana cand se vor face schimbari substantiale in regulament. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrurile nu sunt niciodată atât de simple pe cât par în articole. La nivelul ăsta nu te poți atinge de niciun element fără să superi pe cineva: fanii, inginerii, echipele, piloții, etc. Gume cu aderență mai puțină ar supăra piloții și ar da și mai multă importanță aerodinamicii.

 

Aprilia i-a închis oficial ușa lui Acosta. Este vorba doar despre echipa oficială, nu și despre RNF. Dar în momentul de față nu pare să fie o soluție mai bună decât Tech3, unde ar avea clar motocicletă de aceeași specificație ca piloții oficiali (ceea ce nu este cazul la RNF).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.06.2023 la 17:34, PzKpfW a spus:

Viñales este cel mai bine clasat pilot al lor în momentul de față. Este cel puțin constant.

2 cuvinte pe care nu credeam ca o sa le vad pe aceeași pagină.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Morbidelli cred că mai are o pâine de mâncat în MotoGP (mai ales după ce a picat varianta Razgatlıoğlu), poate pe altă motocicletă. Dacă tot nu are rezultate, WSBK în 2025, da.

 

Iannone ar vrea el WSBK, dar nu prea are șanse. Ceva campionat național (BSB, CIV sau AMA) la anul, apoi dacă are performanțe poate are șanse la un loc în Superbike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.06.2023 la 16:23, PzKpfW a spus:

Lucrurile nu sunt niciodată atât de simple pe cât par în articole. La nivelul ăsta nu te poți atinge de niciun element fără să superi pe cineva: fanii, inginerii, echipele, piloții, etc. Gume cu aderență mai puțină ar supăra piloții și ar da și mai multă importanță aerodinamicii.

 

Aprilia i-a închis oficial ușa lui Acosta. Este vorba doar despre echipa oficială, nu și despre RNF. Dar în momentul de față nu pare să fie o soluție mai bună decât Tech3, unde ar avea clar motocicletă de aceeași specificație ca piloții oficiali (ceea ce nu este cazul la RNF).


Rnf negociaza cu acosta si aron canet. Ramane de vazut care, sansele cele mai mari le are Canet, din cauza ctr lui Acosta cu ktm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Raúl Fernández, "marele talent sacrificat de către KTM" este pe făraș. Și normal având în vedere performanțele.

 

Cu Acosta nu prea văd ce ar putea să negocieze: fără acceptul KTM nu va pleca nicăieri (cel puțin până în 2025). Ar putea teoretic să-l scoată din contract pe bani mulți, dar nu cred că RNF dispune de asemenea fonduri, iar austriecii vor face tot ce le stă în putință să nu-l piardă - mai ales după cât au investit în cariera lui până acum. Practic singura necunoscută este cine pleacă de la Tech3 la anul: Pol sau Augusto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acosta va decide singur ce face la anul: încă un an la Moto2 sau merge în MotoGP la Tech3 (cel mai probabil în locul lui Augusto Fernández). Ar fi păcat pentru Augusto: nu a fost sclipitor la Moto2 și a avut nevoie de 6 sezoane (!) pentru a câștiga titlul, dar este muncitor și serios. Cu toate astea, KTM îl vor sacrifica la nevoie pentru a-l păstra pe Acosta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Acosta va decide singur ce face la anul: încă un an la Moto2 sau merge în MotoGP la Tech3 (cel mai probabil în locul lui Augusto Fernández). Ar fi păcat pentru Augusto: nu a fost sclipitor la Moto2 și a avut nevoie de 6 sezoane (!) pentru a câștiga titlul, dar este muncitor și serios. Cu toate astea, KTM îl vor sacrifica la nevoie pentru a-l păstra pe Acosta.

Sau poate in locul lui PE44

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice actiune are si reactie Dorna!?!? destul de interesant articolul.

 

MotoGP surprise: sprint races are slower than GP races

 

https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/motogp-surprise-sprint-races-are-slower-than-gp-races/

 

The new format allows no room for development and testing is severely restricted, so how do the engineers dig themselves out of their holes?

Obviously, right now, this is Honda and Yamaha. How do they fix their problems if they’re not allowed to do development work with their full-time MotoGP riders?

If Dorna would prefer not to lose another manufacturer or two from the grid the company should probably have a rethink about its testing restrictions, about the format, about the technical regulations, anything, really.

Every action has a reaction. The action in this case is sprint races but we don’t yet know what the ultimate reaction to the new format will be.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, ioio_viola a spus:

Vorbeau de asta acum 1-2 gpuri englezii.

Pai pt că în sprint se merge la disperare și s multe depășiri.

 

Dar nu înțeleg care e problema cu acțiune și reacțiune, nu e că și cum e ceva rău.

Suna nasol "viteza mai mică" dar cui ii pasa? Că nu se vede.

Acum 4 minute, ioio_viola a spus:

The new format allows no room for development and testing is severely restricted, so how do the engineers dig themselves out of their holes?

Obviously, right now, this is Honda and Yamaha. How do they fix their problems if they’re not allowed to do development work with their full-time MotoGP riders?

If Dorna would prefer not to lose another manufacturer or two from the grid the company should probably have a rethink about its testing restrictions, about the format, about the technical regulations, anything, really.

Concesii?

Râdea lumea de Honda da a venit MM și au scăpat de ele 

Pariu că le pare rău acum?

 

Mândria e de multe ori dăunătoare.

 

Yamaha clar va avea concesii la anul.

O sa se bata oamenii să ajungă la factory cu concesii, nu glumesc.

 

 

+ sa fim seriosi, cursele de sprint ajuta mult cu adunatul de date. ca se merge blanao.

 

 

 

nu cred ca noul format e de vina.

ducati sunt vinovati ca au o moto SF.

ca au dat sateliti in stanga si-n dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...