Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Acum 2 ore, Method a spus:

Am uitat de capabilitatea ta de a rastalmaci tot ce zic...

Este cum spui tu, colegu'! Tu esti guru! Cum este zi de weekend, prefer sa mi-o petrec altfel, decat incercand sa te fac sa intelegi lucruri simple si corectand afirmatii fara nici o acoperire. 

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Ce înseamnă rapid? Că parcă recordul de viteză e al lui Zarco, a dat o blană orbitoare și... următorul viraj l-a luat drept! Dar e cel mai rapid!

:moron:

Ei, aici l-ai lasat fara replica... inainte sa faca judecati de valoare, ar fi bine sa isi clarifice continutul notiunii de "rapid". Dar nah, daca scrie in presa ca Stoner a fost mai rapid, el o ia de buna, desi cifrele il contrazic. 

 

Rezultatele din D1 de la Portimao: MotoGP 2023 Portimao MotoGP Test results - Day 1 lap times (Saturday) | MotoGP | Crash- 2023 Official MotoGP Pre-season Test - Portimao, Portugal 2023 Portimao MotoGP Test results - Day 1 lap times (Saturday) | MotoGP | Crash

 

Iar Aprilia a mai pus un rand de aripioare pe motoreta: PICTURES: Final 2023 MotoGP pre-season test begins in Portimao, Aprilia 'fork wings' | MotoGP | News (crash.net)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 13 ore, danypop a spus:

Gata și prima zi de teste. Se pare ca la onda nu s-a "așezat softu" incă😅🤤🤤

Si yamaha are viteza de top acuma si a reusit Q sa fie cu 0.2 mai lent decat in cursa de anul trecut. 
presimt pt yamaha un an cum a dost 2021 pt ducati, praf la inceput si usor usor si-ai revenit, dar prea tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, ENEOS a spus:

Ce înseamnă rapid? Că parcă recordul de viteză e al lui Zarco, a dat o blană orbitoare și... următorul viraj l-a luat drept! Dar e cel mai rapid!

:moron:

Reia sezoanele 2007-2016 cu quali fastest laps etc etc si vezi cine au fost pe rand cei mai rapizi.O sa intelegi.Daca privesti obiectiv.

 

Acum 13 ore, danypop a spus:

Gata și prima zi de teste. Se pare ca la onda nu s-a "așezat softu" incă😅🤤🤤

Oo,they're fucked.Everybody's fucked.

F bun timp Vinales,asta apropo de viteza,tehnica de pilotaj si skill.Pacat ca e insane si praf in curse.

A zis bine Aleix a identificat perfect pericolul.Ducati ii va nenoroci.

Si oricat va fi MM de bun,nu cred ca poate surmonta asa ceva - a recunoscut ca au un deficit de 0.5s/tur.Bun timp Mir si Rins fata de MM insa poate nu a facut setupul sau n-a avut timp de un run rapid.Sper sa nu mearga iarasi over the top incercand sa compenseze lipsurile motoretei si sa se rupa definitiv - atunci chiar va fi boring sezonul.

Q/Yamaha par more or less in acelasi loc ca si sezonul trecut,cu tot motorul "puternic".

 

Sunt sanse mari zic eu sa vedem o defilare Ducati aproape la fiecare cursa.Sper sa fie cumva totusi o alarma falsa...si/sau un circuit foarte favorabil Ducati care sa nu reflecte intocmai situatia pe tot sezonul.Sau poate scoate aprilia vreo minune tehnica care sa le dea avantaj...desi cu Aleix si Vinales la ghidon nu prea ai ce titlu sa ataci...

 

Intr-o nota mai optimista - Bestia campion 2023? :bounce:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, xt600 a spus:

Nu astia erau democrati si faceau bicla pentru toata lumea? https://www.motogp.com/en/videos/2023/03/11/bagnaia-it-s-a-bike-developed-towards-my-riding-style/449299

A dat Bagnaia din casa.. 😃:D

Și au găsit superstarul, gata cu democrația.

 

Parca nu prea s-a citit sezonul in teste, mereu au fost surprize.

Dar Ducati sunt puternici, asta e clar.

 

Anul trecut cu mult noroc(ghinion Q) au scos o la capăt.

Nu o sa se întâmple des asta.

Doar Q a mișcat sezonul trecut, acum o să mai ridice sper capu 1-2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, frigider a spus:

Și au găsit superstarul, gata cu democrația.

 

Cum dom'le?... Au fost formulate teorii pe aici, cum ca Ducati are o abordare progresista, ca face motocicleta pentru toti, bla, bla... ca japonejii e retrograzi, ca fac doar one man bike, ca dezvoltarea motocicletei  in jurul pilotului nr.1  este o abordare depasita, eronata, etc, etc...  Si amu' Bagnaia ii contrazice. Pana la urma tot la abordarea japoneza au ajuns. Bine, este si logic sa se intample asa, dar nah.. daca contrazici specialistii de pe formum, ti-ai umplut frigiderul (nici o aluzie).. In acest context, astept cu mare interes evolutiile pilotului nr 2, al echipei oficiale. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joan Mir

I used the new chassis to gather information and in the end I did comparative tests with the old one. Let's say that the new one isn't bad, but it's not better everywhere. It turns a little better under braking, but besides that, it isn't fantastic. For me, now the main problem is getting the bike to turn naturally, I feel it in turn 1, 2, the last.

In T2 and T3 we are in the top three, in T1 and T4 we are far behind. I would like to say that it was a positive day of testing, but it wasn't.

 

We have to make the engine smoother, it's difficult to be constant at the moment. After Malaysia, I expected to have a better pace today. The difference in top speed with Márquez? He slipstreamed, I didn't. And then I struggle a bit in the gas connection at the exit of the last corner. I need to improve in the gas connection.

 

Marc Márquez

In terms of pace we are half a second to seven tenths from the fastest. We are a long way off, even if we still have to understand what our potential is when we use the soft tyre. [In race-conditions today] we certainly wouldn't have been very close. Maybe we would have finished 12th or 13th. It is from that point of view that we must continue to work to try to get closer and closer to the whole Ducati group. And obviously we can't forget about Aprilia.

 

Aleix se pare că are ceva problemă la braț din cauza efectelor elementelor aero.
 

Aleix Espargaró

We did a lot of tests with the new wings, on the fork, on the fairings, on the front. We tried different configurations, mainly following the indications of the engineers. Tomorrow we'll try something a little different, like I want. I'm not sure if my arm problems are due to this, the downforce was already very big before that. With the aerodynamics configured in full mode, the speed in the last corner is really high. This makes the difference, you have to understand how to use the various configurations in the Sprint races and in the race, perhaps removing some things and not others.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

34 minutes ago, danypop said:

Screenshot_20230312_205620_com.dorna.officialmotogp~2.jpg

Screenshot_20230312_205628_com.dorna.officialmotogp~2.jpg

 

Arrows 2001, Monaco. Direct.

 

image.thumb.png.4a9c5117908b0cf294a1bfa072502848.png

 

Cam cum s-a discutat treaba la Monster Energy Yamaha:
 

- È, Mario, abiamo nevoie de mai multo grip pe spate image.thumb.png.7caedb1de5d95da4e4c08f5811fce134.png

- Ma, Luca, pune și tu un elerone acolo pe codone și basta!

- Certo! image.thumb.png.ebc8c5d362ccc7a383f39a2f99e4abf8.png

 

image.thumb.png.1341a8ca7755b1db10d614256dd33827.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

Cam cum s-a discutat treaba la Monster Energy Yamaha:
 

- È, Mario, abiamo nevoie de mai multo grip pe spate image.thumb.png.7caedb1de5d95da4e4c08f5811fce134.png

- Ma, Luca, pune și tu un elerone acolo pe codone și basta!

- Certo! image.thumb.png.ebc8c5d362ccc7a383f39a2f99e4abf8.png

 

🤣🤣🤣 :10:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, danypop a spus:

Suport TV sau?.... 🤣🤣🤣🤣

 

Screenshot_20230312_205620_com.dorna.officialmotogp~2.jpg

Screenshot_20230312_205628_com.dorna.officialmotogp~2.jpg

Sincer mi se pare la fel de aiurea precum mi s-a parut si in cazul aprilia care a incercat cam aceeiasi solutie desi arata putin diferit.

Si pun o intrebare - logica zic eu : apasarea in acel punct nu ar micsora apasarea de pe roata fata?E ca un balansoar....si ar mari tendinta de wheelie?

Track team'ul a fost funny oricum : My mechanics said, ‘sorry, but I hope it's not working!’’

 

Vesti bune oricum de la Yamaha :

A massive step today,” said Quartararo, who had been just eighth quickest on day one. “Basically we have been riding with last year's aero package and some old set-up on the bike. And it was working.We could see a little bit where the problem was and… really good. I feel like one with the bike. Still missing a few things on the feeling. But I've never made a 1m 38.3 at this track before.

Yesterday on the time attack I made a '39.6 for one lap, and today on the pace I was '39 low-'38 high. So it’s close to one second faster in the pace.

It was tough because we were really lost, but today we have found our way. So I think that it's going to be an intense first races.

It’s still not where I want it to be, but I think that we’ve made a great, great step."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, Method said:

Si pun o intrebare - logica zic eu : apasarea in acel punct nu ar micsora apasarea de pe roata fata?E ca un balansoar....si ar mari tendinta de wheelie?

 

Au deja aripi pe față care să contreze asta. Și în mod realist nu știu cu ce flux de aer poate lucra aripa aia de pe coadă.

 

image.thumb.png.e15a339473027c6b865adfe53172ee4c.png

 

Mai ales la Yamaha, care spre deosebire de Ducati de exemplu, au un profil descendent al cozii.

 

image.thumb.png.f55792a7415bfb10ee25d639cbb6cd89.png image.thumb.png.79615e75735005f7bf42088f608e3bbd.png

1 hour ago, Method said:

A massive step today,” said Quartararo, who had been just eighth quickest on day one. “Basically we have been riding with last year's aero package and some old set-up on the bike. And it was working.We could see a little bit where the problem was and… really good. I feel like one with the bike. Still missing a few things on the feeling. But I've never made a 1m 38.3 at this track before.

Yesterday on the time attack I made a '39.6 for one lap, and today on the pace I was '39 low-'38 high. So it’s close to one second faster in the pace.

It was tough because we were really lost, but today we have found our way. So I think that it's going to be an intense first races.

It’s still not where I want it to be, but I think that we’ve made a great, great step."

 

De adăugat că a spus că au folosit șasiul și partea de aero '22 și motorul '23.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

 

Au deja aripi pe față care să contreze asta. Și în mod realist nu știu cu ce flux de aer poate lucra aripa aia de pe coadă.

 

image.thumb.png.e15a339473027c6b865adfe53172ee4c.png

 

Mai ales la Yamaha, care spre deosebire de Ducati de exemplu, au un profil descendent al cozii.

 

image.thumb.png.f55792a7415bfb10ee25d639cbb6cd89.png image.thumb.png.79615e75735005f7bf42088f608e3bbd.png

 

De adăugat că a spus că au folosit șasiul și partea de aero '22 și motorul '

 

cred ca aripioara aia de pe spate ar tb sa stabiliteze spatele pe viraj, nu pe linia dreapta. Si atunci fluxul de aer cred ca e altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, PzKpfW a spus:

 

Și în mod realist nu știu cu ce flux de aer poate lucra aripa aia de pe coadă.

 

image.thumb.png.e15a339473027c6b865adfe53172ee4c.png

 

Cam asta spunea si Q, ca nu simte vreo diferenta notabila. Pe de alta parte, in imaginea pusa de tine, pilotul apare intr-o pozitie mai ridicata, in timp ce pe liniile drepte, pozitia este mai in carena, ceea ce confera o aerodinamica mai buna, astfel ca aripa aia si-ar gasi rostul. Ma gandesc ca, odata implementata, o vor calibra, pe masura ce vor avea mai multe date. 

Acum 16 ore, frigider a spus:

în ciuda testelor (cu ducati pare peste toti) presimt  ca nu ducati o sa iasă campioni.

 

Ar fi amuzant,trebuie sa recunosc :)

Au fost numeroase situatii, in istoria recenta a competitiei, in care echipele care au defilat in teste, au fost lamentabile in timpul sezonului.  Sa ne amintim sezonul 2016, cand Yamaha era motocicleta de batut si le-a stricat Honda+MM fengshuiul sau sezonul 2022, cand Paul si echipa erau foarte optimisti dupa testele din presezon, apoi, dupa ce le-a schimbat bibendumii opincile, nu mai intelegeau nimic si se lamentau prin declaratii.  Am sperante ca Aprilia le va da batai de cap ducatistilor si, de asemenea, imi pun sperante in Mimisor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, PzKpfW a spus:

La cum arată lucrurile acum, singurul capabil (teoretic) măcar să se bată cu Ducati și Aprilia ar fi Quartararo.

Aprilia?....

Faptul ca Vinales a reusit un blitz-time e specific Vinales.Si nu inseamna nimic.Trebuie ca motoreta aia sa fie pusa la punct perfect din absolut toate punctele de vedere (atat base cat si setup cursa de cursa) pt ca Vinales sa castige cateva curse.Iar de o lupta pt titlu zic eu ca nici nu poate fi vorba cu un pilot atat de labil psihic.Aleix...zic cu regret ca nu mai e destul de rapid.Oli?De la RNF?M-as mira.

 

Deocamdata dupa cum se arata,Ducati va rula 2023.Daca nu e Pecco,e Bestia,si cei de la Pramac se pot amesteca la victorii.

 

Quartararo a dat insa o declaratie foarte "indrazneata" as zice eu - si anume ca la cum se comporta Yamaha cu aero din 2022 si mtoorul de 2023,vor fi niste curse animate la inceput de sezon.Nu l-a mai auzit vorbind asa inainte de sezon,s-ar putea sa aiba el baza in ceva.We can only hope.

 

Si iarasi,sa nu il subestimam pe Marquez.Au fost mai multe sezoane cand in teste a facut nimic si tot bombanea ca motoreta nu e sorted dar dupa vreo 2-3 curse deja se batea la victorii de etapa.E probabil cel mai "periculos" pilot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, frigider said:

nu stiu daca a zis cineva dar Aleix Esp cica are ceva probleme la o mana si era vb ca dupa testele astea de ieri-alaltaieri s-ar duce la investigatii.

 

On 3/12/2023 at 12:42 PM, PzKpfW said:

Aleix se pare că are ceva problemă la braț din cauza efectelor elementelor aero.
 

Aleix Espargaró

We did a lot of tests with the new wings, on the fork, on the fairings, on the front. We tried different configurations, mainly following the indications of the engineers. Tomorrow we'll try something a little different, like I want. I'm not sure if my arm problems are due to this, the downforce was already very big before that. With the aerodynamics configured in full mode, the speed in the last corner is really high. This makes the difference, you have to understand how to use the various configurations in the Sprint races and in the race, perhaps removing some things and not others.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Method a spus:

 

 

Si iarasi,sa nu il subestimam pe Marquez.Au fost mai multe sezoane cand in teste a facut nimic si tot bombanea ca motoreta nu e sorted dar dupa vreo 2-3 curse deja se batea la victorii de etapa.E probabil cel mai "periculos" pilot.

Eu aproape ca as avea curajul sa pariez ca anul asta MM prinde podium/uri doar cu noroc sau pe ploaie, etc. Sunt 8 Ducati și 4 Aprilia și o Yamaha care sunt mult în fata lui și vor fi cursa de cursa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...