Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

34 minutes ago, danypop said:

Screenshot_20230312_205620_com.dorna.officialmotogp~2.jpg

Screenshot_20230312_205628_com.dorna.officialmotogp~2.jpg

 

Arrows 2001, Monaco. Direct.

 

image.thumb.png.4a9c5117908b0cf294a1bfa072502848.png

 

Cam cum s-a discutat treaba la Monster Energy Yamaha:
 

- È, Mario, abiamo nevoie de mai multo grip pe spate image.thumb.png.7caedb1de5d95da4e4c08f5811fce134.png

- Ma, Luca, pune și tu un elerone acolo pe codone și basta!

- Certo! image.thumb.png.ebc8c5d362ccc7a383f39a2f99e4abf8.png

 

image.thumb.png.1341a8ca7755b1db10d614256dd33827.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

Cam cum s-a discutat treaba la Monster Energy Yamaha:
 

- È, Mario, abiamo nevoie de mai multo grip pe spate image.thumb.png.7caedb1de5d95da4e4c08f5811fce134.png

- Ma, Luca, pune și tu un elerone acolo pe codone și basta!

- Certo! image.thumb.png.ebc8c5d362ccc7a383f39a2f99e4abf8.png

 

🤣🤣🤣 :10:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, danypop a spus:

Suport TV sau?.... 🤣🤣🤣🤣

 

Screenshot_20230312_205620_com.dorna.officialmotogp~2.jpg

Screenshot_20230312_205628_com.dorna.officialmotogp~2.jpg

Sincer mi se pare la fel de aiurea precum mi s-a parut si in cazul aprilia care a incercat cam aceeiasi solutie desi arata putin diferit.

Si pun o intrebare - logica zic eu : apasarea in acel punct nu ar micsora apasarea de pe roata fata?E ca un balansoar....si ar mari tendinta de wheelie?

Track team'ul a fost funny oricum : My mechanics said, ‘sorry, but I hope it's not working!’’

 

Vesti bune oricum de la Yamaha :

A massive step today,” said Quartararo, who had been just eighth quickest on day one. “Basically we have been riding with last year's aero package and some old set-up on the bike. And it was working.We could see a little bit where the problem was and… really good. I feel like one with the bike. Still missing a few things on the feeling. But I've never made a 1m 38.3 at this track before.

Yesterday on the time attack I made a '39.6 for one lap, and today on the pace I was '39 low-'38 high. So it’s close to one second faster in the pace.

It was tough because we were really lost, but today we have found our way. So I think that it's going to be an intense first races.

It’s still not where I want it to be, but I think that we’ve made a great, great step."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, Method said:

Si pun o intrebare - logica zic eu : apasarea in acel punct nu ar micsora apasarea de pe roata fata?E ca un balansoar....si ar mari tendinta de wheelie?

 

Au deja aripi pe față care să contreze asta. Și în mod realist nu știu cu ce flux de aer poate lucra aripa aia de pe coadă.

 

image.thumb.png.e15a339473027c6b865adfe53172ee4c.png

 

Mai ales la Yamaha, care spre deosebire de Ducati de exemplu, au un profil descendent al cozii.

 

image.thumb.png.f55792a7415bfb10ee25d639cbb6cd89.png image.thumb.png.79615e75735005f7bf42088f608e3bbd.png

1 hour ago, Method said:

A massive step today,” said Quartararo, who had been just eighth quickest on day one. “Basically we have been riding with last year's aero package and some old set-up on the bike. And it was working.We could see a little bit where the problem was and… really good. I feel like one with the bike. Still missing a few things on the feeling. But I've never made a 1m 38.3 at this track before.

Yesterday on the time attack I made a '39.6 for one lap, and today on the pace I was '39 low-'38 high. So it’s close to one second faster in the pace.

It was tough because we were really lost, but today we have found our way. So I think that it's going to be an intense first races.

It’s still not where I want it to be, but I think that we’ve made a great, great step."

 

De adăugat că a spus că au folosit șasiul și partea de aero '22 și motorul '23.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

 

Au deja aripi pe față care să contreze asta. Și în mod realist nu știu cu ce flux de aer poate lucra aripa aia de pe coadă.

 

image.thumb.png.e15a339473027c6b865adfe53172ee4c.png

 

Mai ales la Yamaha, care spre deosebire de Ducati de exemplu, au un profil descendent al cozii.

 

image.thumb.png.f55792a7415bfb10ee25d639cbb6cd89.png image.thumb.png.79615e75735005f7bf42088f608e3bbd.png

 

De adăugat că a spus că au folosit șasiul și partea de aero '22 și motorul '

 

cred ca aripioara aia de pe spate ar tb sa stabiliteze spatele pe viraj, nu pe linia dreapta. Si atunci fluxul de aer cred ca e altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, PzKpfW a spus:

 

Și în mod realist nu știu cu ce flux de aer poate lucra aripa aia de pe coadă.

 

image.thumb.png.e15a339473027c6b865adfe53172ee4c.png

 

Cam asta spunea si Q, ca nu simte vreo diferenta notabila. Pe de alta parte, in imaginea pusa de tine, pilotul apare intr-o pozitie mai ridicata, in timp ce pe liniile drepte, pozitia este mai in carena, ceea ce confera o aerodinamica mai buna, astfel ca aripa aia si-ar gasi rostul. Ma gandesc ca, odata implementata, o vor calibra, pe masura ce vor avea mai multe date. 

Acum 16 ore, frigider a spus:

în ciuda testelor (cu ducati pare peste toti) presimt  ca nu ducati o sa iasă campioni.

 

Ar fi amuzant,trebuie sa recunosc :)

Au fost numeroase situatii, in istoria recenta a competitiei, in care echipele care au defilat in teste, au fost lamentabile in timpul sezonului.  Sa ne amintim sezonul 2016, cand Yamaha era motocicleta de batut si le-a stricat Honda+MM fengshuiul sau sezonul 2022, cand Paul si echipa erau foarte optimisti dupa testele din presezon, apoi, dupa ce le-a schimbat bibendumii opincile, nu mai intelegeau nimic si se lamentau prin declaratii.  Am sperante ca Aprilia le va da batai de cap ducatistilor si, de asemenea, imi pun sperante in Mimisor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, PzKpfW a spus:

La cum arată lucrurile acum, singurul capabil (teoretic) măcar să se bată cu Ducati și Aprilia ar fi Quartararo.

Aprilia?....

Faptul ca Vinales a reusit un blitz-time e specific Vinales.Si nu inseamna nimic.Trebuie ca motoreta aia sa fie pusa la punct perfect din absolut toate punctele de vedere (atat base cat si setup cursa de cursa) pt ca Vinales sa castige cateva curse.Iar de o lupta pt titlu zic eu ca nici nu poate fi vorba cu un pilot atat de labil psihic.Aleix...zic cu regret ca nu mai e destul de rapid.Oli?De la RNF?M-as mira.

 

Deocamdata dupa cum se arata,Ducati va rula 2023.Daca nu e Pecco,e Bestia,si cei de la Pramac se pot amesteca la victorii.

 

Quartararo a dat insa o declaratie foarte "indrazneata" as zice eu - si anume ca la cum se comporta Yamaha cu aero din 2022 si mtoorul de 2023,vor fi niste curse animate la inceput de sezon.Nu l-a mai auzit vorbind asa inainte de sezon,s-ar putea sa aiba el baza in ceva.We can only hope.

 

Si iarasi,sa nu il subestimam pe Marquez.Au fost mai multe sezoane cand in teste a facut nimic si tot bombanea ca motoreta nu e sorted dar dupa vreo 2-3 curse deja se batea la victorii de etapa.E probabil cel mai "periculos" pilot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, frigider said:

nu stiu daca a zis cineva dar Aleix Esp cica are ceva probleme la o mana si era vb ca dupa testele astea de ieri-alaltaieri s-ar duce la investigatii.

 

On 3/12/2023 at 12:42 PM, PzKpfW said:

Aleix se pare că are ceva problemă la braț din cauza efectelor elementelor aero.
 

Aleix Espargaró

We did a lot of tests with the new wings, on the fork, on the fairings, on the front. We tried different configurations, mainly following the indications of the engineers. Tomorrow we'll try something a little different, like I want. I'm not sure if my arm problems are due to this, the downforce was already very big before that. With the aerodynamics configured in full mode, the speed in the last corner is really high. This makes the difference, you have to understand how to use the various configurations in the Sprint races and in the race, perhaps removing some things and not others.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Method a spus:

 

 

Si iarasi,sa nu il subestimam pe Marquez.Au fost mai multe sezoane cand in teste a facut nimic si tot bombanea ca motoreta nu e sorted dar dupa vreo 2-3 curse deja se batea la victorii de etapa.E probabil cel mai "periculos" pilot.

Eu aproape ca as avea curajul sa pariez ca anul asta MM prinde podium/uri doar cu noroc sau pe ploaie, etc. Sunt 8 Ducati și 4 Aprilia și o Yamaha care sunt mult în fata lui și vor fi cursa de cursa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam, noroc/ploaie/se lovesc 7 ducati uri din fata lui între ele, etc. Insa nici o șansă într-o cursa "uscata" 

Niciodată Honda nu a terminat atât de prost presezonul nici chiar atunci când MM era într-o mână și niciodată nu au fost aliniate toate ducatiurile în top 10 în vreun presezon 

Editat de danypop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, danypop a spus:

Cum spuneam, noroc/ploaie/se lovesc 7 ducati uri din fata lui între ele, etc. Insa nici o șansă într-o cursa "uscata" 

hai man, asa poti sa zici de AM naibii :laugh:

 

ti-ai pierdut increderea, lasa ca poate o gasesti prin casa. :D   

Acum 13 minute, apriliacluj a spus:

eu aproape ca as paria ca o sa castige curse.... :)

nu e prima oara cand honda e in urma si doar daca pilotul compenseaza scoate ceva rezultat.

(tot se faceau estimari ref cat conteaza moto si cat pilotul)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, danypop a spus:

Frigidere, nici prea multa încredere nu e buna. Tot anul trecut ai așteptat ca onda să-și "regleze" trotineta și tot în țărână au terminat anul

pai au fost 3 curse? 1 terminata prematur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, danypop a spus:

Nu știu despre ce vorbești. Anul trecut onda a terminat pe ULTIMUL loc la constructori! 

da man, ca a lipsit mult si a revenit pentru ultimele X curse. parca 3 tin eu minte si na, n-a avut timp sa se acomodeze.

de fapt -1 cursa cand l-a faultat pe saracul Q.

nu mai e mult si aflam soarta profetiilor :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la casele de pariuri MM e creditat cu #2 dupa Pecco, inainte de Bestie si Q

n-or fi prosti gramada nici aia de acolo, ma gandesc

in fine, dupa primele cateva curse se va clarifica in mare situatia zic eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...