Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 01.06.2023 la 17:34, PzKpfW a spus:

Viñales este cel mai bine clasat pilot al lor în momentul de față. Este cel puțin constant.

2 cuvinte pe care nu credeam ca o sa le vad pe aceeași pagină.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Morbidelli cred că mai are o pâine de mâncat în MotoGP (mai ales după ce a picat varianta Razgatlıoğlu), poate pe altă motocicletă. Dacă tot nu are rezultate, WSBK în 2025, da.

 

Iannone ar vrea el WSBK, dar nu prea are șanse. Ceva campionat național (BSB, CIV sau AMA) la anul, apoi dacă are performanțe poate are șanse la un loc în Superbike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.06.2023 la 16:23, PzKpfW a spus:

Lucrurile nu sunt niciodată atât de simple pe cât par în articole. La nivelul ăsta nu te poți atinge de niciun element fără să superi pe cineva: fanii, inginerii, echipele, piloții, etc. Gume cu aderență mai puțină ar supăra piloții și ar da și mai multă importanță aerodinamicii.

 

Aprilia i-a închis oficial ușa lui Acosta. Este vorba doar despre echipa oficială, nu și despre RNF. Dar în momentul de față nu pare să fie o soluție mai bună decât Tech3, unde ar avea clar motocicletă de aceeași specificație ca piloții oficiali (ceea ce nu este cazul la RNF).


Rnf negociaza cu acosta si aron canet. Ramane de vazut care, sansele cele mai mari le are Canet, din cauza ctr lui Acosta cu ktm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Raúl Fernández, "marele talent sacrificat de către KTM" este pe făraș. Și normal având în vedere performanțele.

 

Cu Acosta nu prea văd ce ar putea să negocieze: fără acceptul KTM nu va pleca nicăieri (cel puțin până în 2025). Ar putea teoretic să-l scoată din contract pe bani mulți, dar nu cred că RNF dispune de asemenea fonduri, iar austriecii vor face tot ce le stă în putință să nu-l piardă - mai ales după cât au investit în cariera lui până acum. Practic singura necunoscută este cine pleacă de la Tech3 la anul: Pol sau Augusto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acosta va decide singur ce face la anul: încă un an la Moto2 sau merge în MotoGP la Tech3 (cel mai probabil în locul lui Augusto Fernández). Ar fi păcat pentru Augusto: nu a fost sclipitor la Moto2 și a avut nevoie de 6 sezoane (!) pentru a câștiga titlul, dar este muncitor și serios. Cu toate astea, KTM îl vor sacrifica la nevoie pentru a-l păstra pe Acosta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Acosta va decide singur ce face la anul: încă un an la Moto2 sau merge în MotoGP la Tech3 (cel mai probabil în locul lui Augusto Fernández). Ar fi păcat pentru Augusto: nu a fost sclipitor la Moto2 și a avut nevoie de 6 sezoane (!) pentru a câștiga titlul, dar este muncitor și serios. Cu toate astea, KTM îl vor sacrifica la nevoie pentru a-l păstra pe Acosta.

Sau poate in locul lui PE44

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice actiune are si reactie Dorna!?!? destul de interesant articolul.

 

MotoGP surprise: sprint races are slower than GP races

 

https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/motogp-surprise-sprint-races-are-slower-than-gp-races/

 

The new format allows no room for development and testing is severely restricted, so how do the engineers dig themselves out of their holes?

Obviously, right now, this is Honda and Yamaha. How do they fix their problems if they’re not allowed to do development work with their full-time MotoGP riders?

If Dorna would prefer not to lose another manufacturer or two from the grid the company should probably have a rethink about its testing restrictions, about the format, about the technical regulations, anything, really.

Every action has a reaction. The action in this case is sprint races but we don’t yet know what the ultimate reaction to the new format will be.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, ioio_viola a spus:

Vorbeau de asta acum 1-2 gpuri englezii.

Pai pt că în sprint se merge la disperare și s multe depășiri.

 

Dar nu înțeleg care e problema cu acțiune și reacțiune, nu e că și cum e ceva rău.

Suna nasol "viteza mai mică" dar cui ii pasa? Că nu se vede.

Acum 4 minute, ioio_viola a spus:

The new format allows no room for development and testing is severely restricted, so how do the engineers dig themselves out of their holes?

Obviously, right now, this is Honda and Yamaha. How do they fix their problems if they’re not allowed to do development work with their full-time MotoGP riders?

If Dorna would prefer not to lose another manufacturer or two from the grid the company should probably have a rethink about its testing restrictions, about the format, about the technical regulations, anything, really.

Concesii?

Râdea lumea de Honda da a venit MM și au scăpat de ele 

Pariu că le pare rău acum?

 

Mândria e de multe ori dăunătoare.

 

Yamaha clar va avea concesii la anul.

O sa se bata oamenii să ajungă la factory cu concesii, nu glumesc.

 

 

+ sa fim seriosi, cursele de sprint ajuta mult cu adunatul de date. ca se merge blanao.

 

 

 

nu cred ca noul format e de vina.

ducati sunt vinovati ca au o moto SF.

ca au dat sateliti in stanga si-n dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, frigider said:

Yamaha clar va avea concesii la anul.

 

Cel mai devreme vor avea de pe la jumătatea sezonului 2024, dacă nu mai adună niciun podium până atunci.

 

În calculul concesiilor se adună podiumurile (nu cred că se calculează și rezultatele din Sprint-uri):

  • Un loc I aduce 3 puncte
  • Un loc II aduce 2 puncte
  • Un loc III aduce 1 punct

Pentru a beneficia de concesii, un constructor nu trebuie să depășească 6 puncte în ultmii doi ani. Yamaha a strâns doar sezonul trecut 18 puncte, iar anul ăsta au deja 1.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Geologu a spus:

saracu s-o bucura, un GP ratat = scutire de la 2-3-5 cazaturi.

important acum e sa fie in viata cand termina sezonul.

 

sincer cand lucrurile merg asa rau sper sa iasa din contract.

nu e bine pentru nimeni, plus ca nu e ca si cum omu nu incearca etc.

 

si daca asta nu merge, sa incerce ca Vin sa strice niste motoare in limitare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, nike a spus:

image.thumb.png.66ed701b957cc0808f9d345e4fe7ba4d.png

 

 

La somaj!!!!

:)) omu ia 25mil / an sau cat ia la HRC, mai are 1 an tot acolo si unii viseaza la somaj :crack:

 

sau sa nu-mi fie cu suparare, te refereai la Dovi?  :grinbandit:

sau poate asa stie Dovi sa intoarca o favoare, am inteles ca MM a vb frumos despre el.

dar pana la urma cui ii pasa cine ce latra? :) 

unu latra de pe margine, altu inca se da.

Acum 14 minute, PzKpfW a spus:

Orice echipă în momentul de față în afară de cea oficială Ducati (și poate KTM) i-ar oferi un contract lui Márquez - dacă și l-ar permite sau ar ști că au vreo șansă.

totusi, omu nu mai e dupa bani cum e unu nou venit. (sau nu asa nou, ca Toprak, jur ca la anu ma uit la tot ce tine de WSBK)

omu vrea titluri si moto buna sa ia titlu.

io cred ca daca honda nu ii da ceva cu care sa ia la anu camp omu zice "multumesc pt tot, aici ne despartim"

 

nu cred ca va tine asa mult la bani avand in vedere unde e deja financiar si mai ales obiectivul sau.

 

personal nu as vrea sa ajunga la ducati.

vreau sa il bata pe peco pe altceva :) 

 

de fapt stiu.

vreau sa ia cu KTM frate.

sa intre in istorie: primul titlu KTM din GP.

 

ei? zic rau?

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pierer a zis că nu-l vrea. Că ei investesc în piloți tineri, crescuți de ei și că dacă vine cumva la ei și are rezultate pe RC16, lumea-i va acorda lui meritul, nu inginerilor și motocicletei. Invers, dacă nu merge bine, vina va fi dată pe motocicletă.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

**de fapt as prefera sa ia tot cu Honda, sa puna europenii in banca lor cu aero si ce au mai inventat :D 

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

Pierer a zis că nu-l vrea. Că ei investesc în piloți tineri, crescuți de ei și că dacă vine cumva la ei și are rezultate pe RC16, lumea-i va acorda lui meritul, nu inginerilor și motocicletei. Invers, dacă nu merge bine, vina va fi dată pe motocicletă.

frate, ce vremuri traim.

acum pe bune ca si io m-as gandi la retragere daca unu nu ma vrea, altu nu ma vrea..

tztztz.

 

 

imi place asta "nu vrem titlul cu pilotul x" :crack:

le urez succes in continuare.

poate au noroc cu Acosta.

(nu ca Binder ar fi rau..)

 

 

daca ne uitam la istorie: honda l-a pierdut pe rossi 

oare il vor pierde si pe MM?

ceva-mi spune ca nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, PzKpfW a spus:

Pierer a zis că nu-l vrea. Că ei investesc în piloți tineri, crescuți de ei și că dacă vine cumva la ei și are rezultate pe RC16, lumea-i va acorda lui meritul, nu inginerilor și motocicletei. Invers, dacă nu merge bine, vina va fi dată pe motocicletă.

 

s-au mai schimbat vremurile de cand a zis ca nu-l vrea. Orice e posibil.

https://www.crash.net/motogp/news/1028722/1/ktm-drop-shock-marc-marquez-hint-everyone-open-talking

 

“It was also said out of context that we are not interested because, first of all, Marc Marquez has a valid contract and we have four riders with a valid contract for this year and for next year. 

“Which is not even a realistic scenario we can even discuss. 

“We know that Marc Marquez is an outstanding character in this championship.”

Editat de ioio_viola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...