Cavaleru Postat Iunie 1, 2023 Share Postat Iunie 1, 2023 bine ca il tin pe ratonu de Vin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 1, 2023 Share Postat Iunie 1, 2023 Viñales este cel mai bine clasat pilot al lor în momentul de față. Este cel puțin constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 3, 2023 Share Postat Iunie 3, 2023 La 01.06.2023 la 17:34, PzKpfW a spus: Viñales este cel mai bine clasat pilot al lor în momentul de față. Este cel puțin constant. 2 cuvinte pe care nu credeam ca o sa le vad pe aceeași pagină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 6, 2023 Share Postat Iunie 6, 2023 Dall’Igna verbalizează ceea ce era clar oricum: dacă va pleca (cumva) de la Honda, Márquez ar accepta doar un loc la o echipă oficială. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Iunie 6, 2023 Share Postat Iunie 6, 2023 Se obisnuiesc cu aerul de wsbk? Ii vad cu sanse sa ajunga acolo pe 3 din cei 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 6, 2023 Share Postat Iunie 6, 2023 Morbidelli cred că mai are o pâine de mâncat în MotoGP (mai ales după ce a picat varianta Razgatlıoğlu), poate pe altă motocicletă. Dacă tot nu are rezultate, WSBK în 2025, da. Iannone ar vrea el WSBK, dar nu prea are șanse. Ceva campionat național (BSB, CIV sau AMA) la anul, apoi dacă are performanțe poate are șanse la un loc în Superbike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Iunie 7, 2023 Share Postat Iunie 7, 2023 La 01.06.2023 la 16:23, PzKpfW a spus: Lucrurile nu sunt niciodată atât de simple pe cât par în articole. La nivelul ăsta nu te poți atinge de niciun element fără să superi pe cineva: fanii, inginerii, echipele, piloții, etc. Gume cu aderență mai puțină ar supăra piloții și ar da și mai multă importanță aerodinamicii. Aprilia i-a închis oficial ușa lui Acosta. Este vorba doar despre echipa oficială, nu și despre RNF. Dar în momentul de față nu pare să fie o soluție mai bună decât Tech3, unde ar avea clar motocicletă de aceeași specificație ca piloții oficiali (ceea ce nu este cazul la RNF). Rnf negociaza cu acosta si aron canet. Ramane de vazut care, sansele cele mai mari le are Canet, din cauza ctr lui Acosta cu ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 7, 2023 Share Postat Iunie 7, 2023 Deci Raúl Fernández, "marele talent sacrificat de către KTM" este pe făraș. Și normal având în vedere performanțele. Cu Acosta nu prea văd ce ar putea să negocieze: fără acceptul KTM nu va pleca nicăieri (cel puțin până în 2025). Ar putea teoretic să-l scoată din contract pe bani mulți, dar nu cred că RNF dispune de asemenea fonduri, iar austriecii vor face tot ce le stă în putință să nu-l piardă - mai ales după cât au investit în cariera lui până acum. Practic singura necunoscută este cine pleacă de la Tech3 la anul: Pol sau Augusto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geologu Postat Iunie 7, 2023 Share Postat Iunie 7, 2023 Canet îmi place, dar e mai inconstant decât oricine. RNF riscă mult dacă îl aduc, dar cine știe cum se adaptează pe motoreta de GP. Raul n-a putut, deși promitea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 8, 2023 Share Postat Iunie 8, 2023 Acosta va decide singur ce face la anul: încă un an la Moto2 sau merge în MotoGP la Tech3 (cel mai probabil în locul lui Augusto Fernández). Ar fi păcat pentru Augusto: nu a fost sclipitor la Moto2 și a avut nevoie de 6 sezoane (!) pentru a câștiga titlul, dar este muncitor și serios. Cu toate astea, KTM îl vor sacrifica la nevoie pentru a-l păstra pe Acosta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geologu Postat Iunie 8, 2023 Share Postat Iunie 8, 2023 Și Raul promitea și uite unde a ajuns. Augusto merge binișor anul ăsta pe GP și acum e și mai motivat. Sigur va avea rezultate mai bune decât Pol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Iunie 8, 2023 Share Postat Iunie 8, 2023 Acum 1 oră, PzKpfW a spus: Acosta va decide singur ce face la anul: încă un an la Moto2 sau merge în MotoGP la Tech3 (cel mai probabil în locul lui Augusto Fernández). Ar fi păcat pentru Augusto: nu a fost sclipitor la Moto2 și a avut nevoie de 6 sezoane (!) pentru a câștiga titlul, dar este muncitor și serios. Cu toate astea, KTM îl vor sacrifica la nevoie pentru a-l păstra pe Acosta. Sau poate in locul lui PE44 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 8, 2023 Share Postat Iunie 8, 2023 7 minutes ago, therocketscientist1 said: Sau poate in locul lui PE44 Cam greu. Pol are contract și pe anul viitor. Augusto are doar pe 2023, cu opțiune de prelungire pe 2024. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Iunie 8, 2023 Share Postat Iunie 8, 2023 Sa nu se ceara chiar PE44 afara din contract. In ultimele luni a avut timp sa se gandeasca la ce prioritati are in viata. Sunt mai multe variabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Iunie 13, 2023 Share Postat Iunie 13, 2023 orice actiune are si reactie Dorna!?!? destul de interesant articolul. MotoGP surprise: sprint races are slower than GP races https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/motogp-surprise-sprint-races-are-slower-than-gp-races/ The new format allows no room for development and testing is severely restricted, so how do the engineers dig themselves out of their holes? Obviously, right now, this is Honda and Yamaha. How do they fix their problems if they’re not allowed to do development work with their full-time MotoGP riders? If Dorna would prefer not to lose another manufacturer or two from the grid the company should probably have a rethink about its testing restrictions, about the format, about the technical regulations, anything, really. Every action has a reaction. The action in this case is sprint races but we don’t yet know what the ultimate reaction to the new format will be. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 13, 2023 Share Postat Iunie 13, 2023 Acum 2 minute, ioio_viola a spus: MotoGP surprise: sprint races are slower than GP races https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/motogp-surprise-sprint-races-are-slower-than-gp-races/ Vorbeau de asta acum 1-2 gpuri englezii. Pai pt că în sprint se merge la disperare și s multe depășiri. Dar nu înțeleg care e problema cu acțiune și reacțiune, nu e că și cum e ceva rău. Suna nasol "viteza mai mică" dar cui ii pasa? Că nu se vede. Acum 4 minute, ioio_viola a spus: The new format allows no room for development and testing is severely restricted, so how do the engineers dig themselves out of their holes? Obviously, right now, this is Honda and Yamaha. How do they fix their problems if they’re not allowed to do development work with their full-time MotoGP riders? If Dorna would prefer not to lose another manufacturer or two from the grid the company should probably have a rethink about its testing restrictions, about the format, about the technical regulations, anything, really. Concesii? Râdea lumea de Honda da a venit MM și au scăpat de ele Pariu că le pare rău acum? Mândria e de multe ori dăunătoare. Yamaha clar va avea concesii la anul. O sa se bata oamenii să ajungă la factory cu concesii, nu glumesc. + sa fim seriosi, cursele de sprint ajuta mult cu adunatul de date. ca se merge blanao. nu cred ca noul format e de vina. ducati sunt vinovati ca au o moto SF. ca au dat sateliti in stanga si-n dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 13, 2023 Share Postat Iunie 13, 2023 (editat) 11 hours ago, frigider said: Yamaha clar va avea concesii la anul. Cel mai devreme vor avea de pe la jumătatea sezonului 2024, dacă nu mai adună niciun podium până atunci. În calculul concesiilor se adună podiumurile (nu cred că se calculează și rezultatele din Sprint-uri): Un loc I aduce 3 puncte Un loc II aduce 2 puncte Un loc III aduce 1 punct Pentru a beneficia de concesii, un constructor nu trebuie să depășească 6 puncte în ultmii doi ani. Yamaha a strâns doar sezonul trecut 18 puncte, iar anul ăsta au deja 1. Editat Iunie 13, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geologu Postat Iunie 14, 2023 Share Postat Iunie 14, 2023 Sezonul de coșmar al lui Mir continuă: https://www.motogp.com/en/news/2023/06/13/joan-mir-to-miss-german-grand-prix/457175 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 14, 2023 Share Postat Iunie 14, 2023 Acum 4 ore, Geologu a spus: Sezonul de coșmar al lui Mir continuă: https://www.motogp.com/en/news/2023/06/13/joan-mir-to-miss-german-grand-prix/457175 saracu s-o bucura, un GP ratat = scutire de la 2-3-5 cazaturi. important acum e sa fie in viata cand termina sezonul. sincer cand lucrurile merg asa rau sper sa iasa din contract. nu e bine pentru nimeni, plus ca nu e ca si cum omu nu incearca etc. si daca asta nu merge, sa incerce ca Vin sa strice niste motoare in limitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iunie 14, 2023 Share Postat Iunie 14, 2023 La somaj!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 14, 2023 Share Postat Iunie 14, 2023 Orice echipă în momentul de față în afară de cea oficială Ducati (și poate KTM) i-ar oferi un contract lui Márquez - dacă și l-ar permite sau ar ști că au vreo șansă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 14, 2023 Share Postat Iunie 14, 2023 (editat) Acum 21 minute, nike a spus: La somaj!!!! :)) omu ia 25mil / an sau cat ia la HRC, mai are 1 an tot acolo si unii viseaza la somaj sau sa nu-mi fie cu suparare, te refereai la Dovi? sau poate asa stie Dovi sa intoarca o favoare, am inteles ca MM a vb frumos despre el. dar pana la urma cui ii pasa cine ce latra? unu latra de pe margine, altu inca se da. Acum 14 minute, PzKpfW a spus: Orice echipă în momentul de față în afară de cea oficială Ducati (și poate KTM) i-ar oferi un contract lui Márquez - dacă și l-ar permite sau ar ști că au vreo șansă. totusi, omu nu mai e dupa bani cum e unu nou venit. (sau nu asa nou, ca Toprak, jur ca la anu ma uit la tot ce tine de WSBK) omu vrea titluri si moto buna sa ia titlu. io cred ca daca honda nu ii da ceva cu care sa ia la anu camp omu zice "multumesc pt tot, aici ne despartim" nu cred ca va tine asa mult la bani avand in vedere unde e deja financiar si mai ales obiectivul sau. personal nu as vrea sa ajunga la ducati. vreau sa il bata pe peco pe altceva de fapt stiu. vreau sa ia cu KTM frate. sa intre in istorie: primul titlu KTM din GP. ei? zic rau? Editat Iunie 14, 2023 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 14, 2023 Share Postat Iunie 14, 2023 (editat) Pierer a zis că nu-l vrea. Că ei investesc în piloți tineri, crescuți de ei și că dacă vine cumva la ei și are rezultate pe RC16, lumea-i va acorda lui meritul, nu inginerilor și motocicletei. Invers, dacă nu merge bine, vina va fi dată pe motocicletă. Editat Iunie 14, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 14, 2023 Share Postat Iunie 14, 2023 **de fapt as prefera sa ia tot cu Honda, sa puna europenii in banca lor cu aero si ce au mai inventat Acum 1 minut, PzKpfW a spus: Pierer a zis că nu-l vrea. Că ei investesc în piloți tineri, crescuți de ei și că dacă vine cumva la ei și are rezultate pe RC16, lumea-i va acorda lui meritul, nu inginerilor și motocicletei. Invers, dacă nu merge bine, vina va fi dată pe motocicletă. frate, ce vremuri traim. acum pe bune ca si io m-as gandi la retragere daca unu nu ma vrea, altu nu ma vrea.. tztztz. imi place asta "nu vrem titlul cu pilotul x" le urez succes in continuare. poate au noroc cu Acosta. (nu ca Binder ar fi rau..) daca ne uitam la istorie: honda l-a pierdut pe rossi oare il vor pierde si pe MM? ceva-mi spune ca nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Iunie 14, 2023 Share Postat Iunie 14, 2023 (editat) Acum 46 minute, PzKpfW a spus: Pierer a zis că nu-l vrea. Că ei investesc în piloți tineri, crescuți de ei și că dacă vine cumva la ei și are rezultate pe RC16, lumea-i va acorda lui meritul, nu inginerilor și motocicletei. Invers, dacă nu merge bine, vina va fi dată pe motocicletă. s-au mai schimbat vremurile de cand a zis ca nu-l vrea. Orice e posibil. https://www.crash.net/motogp/news/1028722/1/ktm-drop-shock-marc-marquez-hint-everyone-open-talking “It was also said out of context that we are not interested because, first of all, Marc Marquez has a valid contract and we have four riders with a valid contract for this year and for next year. “Which is not even a realistic scenario we can even discuss. “We know that Marc Marquez is an outstanding character in this championship.” Editat Iunie 14, 2023 de ioio_viola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.