Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Acum 20 ore, ENEOS a spus:

Experții, #93 fizic 100%, unde esteți? 

"Espertii" daca "stia" putina anatomie, nu il "dadea" 100% refacut. Dar nah... s-au luat dupa declaratiile lui Mimi si anal(izele) marilor ziaristi. :) 

Acum 10 ore, frigider a spus:

 

de unde sa stiu daca nu a zis el?

MM declara ceea ce trebuie sa declare. Nimic mai mult. Cum crezi ca ar fi putut iesi in fata presei, inainte de a fi stabilita operatia si sa spuna "ok.. recunosc.. I'm finished!"? Abia acum vine si spune, cu sinceritate, ca lucrurile stau foarte prost, ca nu numai ca nu s-a recuperat, ca nu poate pilota, dar nici macar nu are o viata normala: https://www.crash.net/motogp/news/1004232/1/marc-marquez-riding-i-cannot-continue

De asta tot zic, ca mai trebuie sa gandim si cu creierul din capul nostru, nu doar sa dam pe gat informatiile mestecate de altii. Cand spuneam ca pare terminat, sareau espertii/fanii. Putin realism nu ar fi stricat.  

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

O întrebare retorică la care nimeni nu are răspuns. Dar clar omul este încă motivat și se operează pentru a putea să revină la o formă competitivă. Altfel s-ar fi dus acasă.

Amin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, SMF a spus:

 

Acum,daca luam știrea cu MMicu ce spune clar că e cam praștie,adăugăm putina anatomie și puțină logica elementara ținând cont de una alta,as spune că situația e chiar mai putredă decât se vrea a crede. Îmi mențin părerea că Mmelu e finished,degeaba mai vrea și insistă. E totuși de apreciat îndârjirea,doar că în cazul lui îndârjirea/încăpățânarea din ultima vreme nu a adus nimic bun.

Aici nu ne contrazicem deloc. Erau lucruri pe care le intuiam demult, insa din interviu rezulta ca sunt chiar mai grave decat mi le imaginam. Acum sa vedem ce minuni fac medicii de la Mayo... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, xt600 a spus:

Aici nu ne contrazicem deloc. Erau lucruri pe care le intuiam demult, insa din interviu rezulta ca sunt chiar mai grave decat mi le imaginam. Acum sa vedem ce minuni fac medicii de la Mayo... 

in acelasi timp, poate sa fie si o scuza ca nu mai merge la nivelul la care a mers. Probabil ca si problema la nivelul umarului este o cauza, dar nu cred ca singura. Daca e doar excesul de calus, este mai simplu, daca e cu rotatie, lucrure sunt complexe si recuperarea dificila, si niciodata 100%. In plus de asta, varsta, pauzele, tinerii care vin....va fi complicat. Orice taietura pe muschi lasa urme. Nu prea ai cum sa te recuperezi 100%.sau nu mai esti ca inainte.
 

in alta ordine de idei:

 KTM’s Pit Bierer confirming that the Austrian factory are in talks with Jack Miller, Pol Espargaro and Alex Rins to ride next to Brad Binder for 2023!

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

 Orice taietura pe muschi lasa urme. Nu prea ai cum sa te recuperezi 100%.sau nu mai esti ca inainte.
 

in alta ordine de idei:

 KTM’s Pit Bierer confirming that the Austrian factory are in talks with Jack Miller, Pol Espargaro and Alex Rins to ride next to Brad Binder for 2023!

Macar cat sa poata avea prestatii bune (cat sa fie acolo in fata si sa aibe constanta) in curse (daca continua) si sa poata duce o viata normala. 

 

 Rins se ingroapa, daca ajunge la KTM. Plus ca javrele astea de austrieci nici nu platesc bine. Ce alte solutii ar mai avea? 

 

 

BTW... in weekendul asta avem cursa moto de 24 de  ore de la Spa! Din cate stiu, nu s-a mai mers pe circuitul asta, deci avem o premiera. Aici informatii despre  circuit si nu numai: https://www.fimewc.com/event/24h-spa-ewc-motos-2022/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, apriliacluj a spus:

cum zice un clasic in viata, "ori te dai, ori stai acasa" :) :)

Ahaha acum știu de ce mi place MM.

Acum 3 ore, damager a spus:

KTM’s Pit Bierer confirming that the Austrian factory are in talks with Jack Miller, Pol Espargaro and Alex Rins to ride next to Brad Binder for 2023!

Hmmm 

As vrea sa l vad pe Miller ce face.

Pol are avantaj mare că atunci când a plecat merge f bine.

Rins naiba știe ce o face.

 

Dar zvonuri multe spun că Miller e semnat deja.

 

Sa nu fie sfârșit de cariera pt Pol.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Miller va fi adus (dacă nu este deja făcută treaba) la KTM datorită experienței pe celelalte motociclete V4. Doar pe Aprilia nu a mers.

 

Lui Rins îi va fi greu într-adevăr. Are un stil foarte curat și fluid. Prototipurile V4 (și mai ales RC16-le) par să aibă nevoie de un sitil mai agresiv. Din păcate pentru el, asta este de departe cea mai bună variantă disponibilă: nu doar că nu mai sunt alte locuri la echipe de uzină, dar după anunțul celor de la RNF, toate locurile disponibile sunt pe motociclete V4 - Aprilia și KTM. Va trebui să se adapteze.

 

Legat de "salarii" comparațiile nu mi se par relevante, cifrele nu sunt oficiale. Mai departe, mulți trec pe o logică de salariu de bază mic, dar bonusuri de performanță (puncte, podiumuri, victorii) mari. Și nu doar în MotoGP, așa e șin WSBK.

 

36 minutes ago, frigider said:

Pol are avantaj mare că atunci când a plecat merge f bine.

 

Avantaj și dezavantaj în același timp: cunoaște echipa și materialul, dar și el este cantitate cunoscută pentru ei (i.e. și-a arătat limitele).

 

Cam noroc pe ăștia de la KTM odată cu retragerea Suzuki și cu trecerea RNF la Aprilia.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, frigider a spus:

 

As vrea sa l vad pe Miller ce face.

Pol are avantaj mare că atunci când a plecat merge f bine.

Rins naiba știe ce o face.

 

Dar zvonuri multe spun că Miller e semnat deja.

 

Sa nu fie sfârșit de cariera pt Pol.

 

Exista o vorba romaneasca care spune ca din coada de caine nu poti face sita de matase. Sau daca vrei vaarianta mai neaosa, "din rahat nu poti face bici". Pe troaca aia nu poate face nimeni nimic. Binder si Oliveira sunt niste eroi. Gardner si Fernandez, niste victime. Vazand ce se intampla in momentul de fata cu pilotii KTM, nu ne trebuie prea multa  imaginatie, ca sa prognozam ca despre Miller si Rins nu vom mai auzi nimic... o sa ne intrebam daca nu cumva s-au retras, iar Pol va gasi o mobra care, dupa plecarea lui, si-a pierdut directia. Nu va mai gasi aceeasi motocicleta si nu cred ca va mai avea aceleasi rezultate ca atunci cand a plecat. 

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Legat de "salarii" comparațiile nu mi se par relevante, cifrele nu sunt oficiale. Mai departe, mulți trec pe o logică de salariu de bază mic, dar bonusuri de performanță (puncte, podiumuri, victorii) mari. Și nu doar în MotoGP, așa e șin WSBK.

Nu ne ramane decat sa cerem Dornei sa publice, pe site-ul oficial, declaratiile de avere si salariile pilotilor si membrilor echipelor(tarifar, brut si net). Sa fie transparenta, ce naiba! Acuma, pe bune... normal ca nu sunt cifre neoficiale, insa niste informatii tot circula in paddock-ul ala, de vreme ce pilotii iau pozitie fata de acest aspect, inclusiv in Comisia de Siguranta. MM a avut si el o pozitie fata de acest aspect, chiar foarte explicita. 

Cat despre bonusuri de performanta imi si imaginez, la un salariu de 250 mii $, un bonus de podium de un milion si unul de victorie de 2 milioane. Asta cu bonusurile este o naivitate! Pai ce bonusuri poate avea la un salariu de cateva sute  de mii de firifirici? Probabil un bacsis primit la sfarsitul cursei, de la seful de echipa. 

https://www.visordown.com/news/racing/motogp/salaries-overtaking-there-lot-frustrating-motogp-riders-right-now

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei de la KTM schimbă strategia, renunță la promovarea de juniori în MotoGP și preferă piloți consacrați - probabil pentru a dezvolta motocicleta în anii următori. Conform Speedweek, planul pare să fie cu Miller și Binder la echipa oficială și Pol Espargaró cu Oliveira la Tech3. Ar fi interesant (și trist) pentru Oliveira să accepte "retrogradarea" la echipa satelit (deși, teoretic au același material ca echipa de uzină) mai ales în contextul în care a criticat public oferta celor de la KTM.

 

În același timp, pare să fie sfârșit de carieră în MotoGP pentru Raúl Fernández și Remy Gardner. Primul a venit cam cu nasul pe sus la Tech3, după ce spera să găsească un loc pe o Yamaha de client. Oricum ar fi ajuns șomer în 2023. Puțin mai trist cazul lui Gardner, care a părut mai solid și constant - dar în același timp critic la adresa echipei tehnice de la Tech3. Păcat. Vor ajunge probabil amândoi în WSBK - sau poate înapoi la Moto2.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, PzKpfW a spus:

Cei de la KTM schimbă strategia, renunță la promovarea de juniori în MotoGP și preferă piloți consacrați - probabil pentru a dezvolta motocicleta în anii următori. Conform Speedweek, planul pare să fie cu Miller și Binder la echipa oficială și Pol Espargaró cu Oliveira la Tech3. Ar fi interesant (și trist) pentru Oliveira să accepte "retrogradarea" la echipa satelit (deși, teoretic au același material ca echipa de uzină) mai ales în contextul în care a criticat public oferta celor de la KTM.

 

În același timp, pare să fie sfârșit de carieră în MotoGP pentru Raúl Fernández și Remy Gardner. Primul a venit cam cu nasul pe sus la Tech3, după ce spera să găsească un loc pe o Yamaha de client. Oricum ar fi ajuns șomer în 2023. Puțin mai trist cazul lui Gardner, care a părut mai solid și constant - dar în același timp critic la adresa echipei tehnice de la Tech3. Păcat. Vor ajunge probabil amândoi în WSBK - sau poate înapoi la Moto2.

naspet cu Oli man, sper sa nu fie asa. 

urat sa dai om de la uzina la satelit, te simti nedorit.

de-aia si pleaca miller chiar daca satelit ducati = sanse la victorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

🚨 NEWS 🚨 
I'm really happy to announce to all of you that I will stay with Yamaha for two more years. In the past, moving up to MotoGP with Yamaha and later to the Factory team were no-brainers. Yamaha believed in me from the very beginning, and that is something I do not take lightly. But that being said, this new agreement was a big decision. I'm at a great point in my career, so I took a bit more time taking this decision to be sure. I believe in the Yamaha MotoGP project, and I feel Yamaha are truly motivated. And now that we have officially confirmed our decision to continue on this path together, we can fully focus on the current season. I want to say ‘Thanks!’ to the people around me, who always help me and support me, as well as to the fans who are cheering me on. I really do appreciate all the support.

 

image.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incredibil frate ce noroc pe yamaah cu omu ala care a zis "il aducem pe Q"...

 

la MM sa zici ca a fost no brainer ca era multiplu campion si na dar baiatul asta Q a aparut asa brusc.

incep sa ma gandesc ca poate am si eu o sansa dar nu e moment bun - mai multi piloti pe piata decat "scaune"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma, a cui este declaratia? Morbi sau Q? 

Acum 1 minut, xt600 a spus:

Pana la urma, a cui este declaratia? Morbi sau Q? 

Gata, m-am prins.

Ipocrita mica... pana sa semneze, plin de critici la adresa Yamaha.. ca bicla nu a evoluat, ca  a cerut more  power si nu a primit, bla, bla, bla.. Amu' " I believe in the Yamaha MotoGP project, and I feel Yamaha are truly motivated" . Cam atat valoreaza declaratiile oficiale.. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, xt600 a spus:

Pana la urma, a cui este declaratia? Morbi sau Q? 

Gata, m-am prins.

Ipocrita mica... pana sa semneze, plin de critici la adresa Yamaha.. ca bicla nu a evoluat, ca  a cerut more  power si nu a primit, bla, bla, bla.. Amu' " I believe in the Yamaha MotoGP project, and I feel Yamaha are truly motivated" . Cam atat valoreaza declaratiile oficiale.. ;) 

 

Asta inseamna negociere. Vezi ca e un interviu mai lung in care explica proiectul😏.eu am zis mai demult ca o sa ramana cu yamaha, era usor de anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

God, dar ce i-au facut?! Cum adica i-au indus o rotatie de 30 de grade in humerus?! Ce fel l-au carpit pana acum, ceilalti medici?!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, TETEA. said:

God, dar ce i-au facut?! Cum adica i-au indus o rotatie de 30 de grade in humerus?! Ce fel l-au carpit pana acum, ceilalti medici?!

 

Ar fi vorba despre modul (prost) în care s-a vindecat osul. Nu am alte detalii. Dar chirurgii ortopezi europeni - cu precădere cei din Spania și Italia, sunt foarte buni.

 

image.thumb.png.2a3201cfb53bafc1c757acc4ed92628a.png

 

4 minutes ago, frigider said:

cine naiba l-a ales?

 

Numele fondatorului - William Mayo, descendent al lui John Mayow.

 

21 hours ago, PzKpfW said:

planul pare să fie cu Miller și Binder la echipa oficială și Pol Espargaró cu Oliveira la Tech3.

 

Miller la KTM este done deal, așteaptă doar decizia (și anunțul oficial) din partea celor de la Ducati legată de cine-l va înlocui la echipa oficială. La cum se prezintă lucrurile acum, se pare că va fi Bastianini și nu Martín așa cum era aproape cert la începutul sezonului. După plecarea celor de la Suzuki, Ducati se pare că nu se mai tem că-l vor pierde pe spaniol (i.e. nu prea are unde să plece).

 

Locul lăsat liber de Bastianini la Gresini ar putea fi luat de către Oliveira. Pol la Tech3 este aproape sigur. Mai puțin sigur este numele coechipierului lui. Gardner ar putea rămâne până la urmă. Rins la RNF Aprilia. Poate alături de Raúl Fernández.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, damager a spus:

 

Asta inseamna negociere. Vezi ca e un interviu mai lung in care explica proiectul😏.eu am zis mai demult ca o sa ramana cu yamaha, era usor de anticipat.

Negociere sau nu, in ultima instanta, tot ipocrizie se numeste. Daca ai un link la interviu, posteaza-l, te rog. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, xt600 a spus:

Negociere sau nu, in ultima instanta, tot ipocrizie se numeste. Daca ai un link la interviu, posteaza-l, te rog. 

E pe motogp. Nu e ipocrizie☺️. E doar negociere. Doar ce negocierile sunt dure si fiecare isi asuma niste ipocrizii, mai mici sau mai mari. Intr-o negociere pana la urma ce ramane este rezultatul final. Daca esti multumit cu ce ai obtinut, iar ceilalti sunt multumiti cu au obtinut, atunci se numeste ca negocierea a fost cu succes, si se uita toate declaratiile facute.
 

A declarat ca Yamaha a inteles cde ce are nevoie si au adus oameni noi din jap cu scopul de a creste puterea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...