Macke Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Tu sigur nu ai pus ulei in rezervor si benzina in motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 10, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2014 Nu, dar asa pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Dupa topicul asta care e citit de mai toata lumea de pe forum, sigur n-o mai dai pe-aici. E o certitudine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 (editat) care e legatura intre userul de pe motoretism.ro si un eventual anunt de vinzare de pe olx?? sau poate ca de acum nimeni nu o sa mai cumpere vreodata vreun ducati 916 de frica cred ca la cumparare verificatul consumului de ulei/scos fum este cea mai simpla verificare. Ba nu.. cea mai simpla este sa vezi ca nu-i lipseste vreo roata... Editat Noiembrie 11, 2014 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 11, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2014 Dupa topicul asta care e citit de mai toata lumea de pe forum, sigur n-o mai dai pe-aici. E o certitudine. Pentru siguranta ta, promit ca voi reveni cu detalii, poze si eventual filmulete. care e legatura intre userul de pe motoretism.ro si un eventual anunt de vinzare de pe olx?? sau poate ca de acum nimeni nu o sa mai cumpere vreodata vreun ducati 916 de frica cred ca la cumparare verificatul consumului de ulei/scos fum este cea mai simpla verificare. Ba nu.. cea mai simpla este sa vezi ca nu-i lipseste vreo roata... Nu stiu despre ce anunt vorbesti. Am cont pe olx.ro dar nu am motociclete la vanzare. Am doar piese si componente ce provin din dezmembrarea unei motociclete. Oricine poate cumpara 916. Eu am atat un 916 cat si un 998. Ambele sunt proprietate personala, pe persoana vizica care este eu. Aici pe topic vorbim despre 998. La 916 nu consuma ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 corectie.. 916=998, nu am fost eu atent (oricum, irelevant modelul) incercam sa-i explic colegului ca greseste... poti vinde oricind o motocicleta (cineva oarecare... nu neaparat tu) chiar daca ai facut aici publice problemele ei. Daca tot nu ai inteles ce am vrut sa zic nu stiu cum sa-ti explic mai bine; ideea e ca nu m-am luat de tine in nici un fel, relax :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 (editat) De ghiduri nu ştiu nimic. Da dacă era o problemă, cu siguranţa eram instiintat şi se rezolvau. si eu am parcurs aceasta etapa, consumul s-a dublat, apoi am dezmembrat si chiulasa am donat-o numai sa-mi zica cum este ... Concluzia: ghiduri. Costul este mare pt ca ghiduri noi inseamna supape noi . Dezmembrarea a fost singura solutie rentabila pentru mine ... profitabila daca nu as fi socotit "revizia" chiulasei(rectificare, semeringuri, garnituri) Editat Noiembrie 12, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 12, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2014 Hmmm. voi vedea eu, daca nu, pana in primavara am timp sa cumpar altul. » Post actualizat in 22 Nov 2014 11:55Zilele trecute am comandat set de pistoane Pistal, iar azi mi-au ajuns. mai am cateva zile si ma apuc de ea. » Post actualizat in 22 Nov 2014 12:16 » Post actualizat in 23 Nov 2014 07:47 corectie.. 916=998, nu am fost eu atent (oricum, irelevant modelul) incercam sa-i explic colegului ca greseste... poti vinde oricind o motocicleta (cineva oarecare... nu neaparat tu) chiar daca ai facut aici publice problemele ei. Daca tot nu ai inteles ce am vrut sa zic nu stiu cum sa-ti explic mai bine; ideea e ca nu m-am luat de tine in nici un fel, relax :-) Cred ca te-ai exprimat gresit. Adica nu te-ai facut bine inteles. Nu m-a deranjat nimic in asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Poze cu continutul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Trebuia, mai intai, sa desfaci motorul, inainte de a comanda pistoanele (ce cota sunt ?). Cine stie ce uzura ai in cilindru (ovalizare). Parerile unor "avizati" de pe aici imi aduc aminte de un banc, asta ca sa mai destindem atmosfera. Mergea unu' prin desert cu masina si, deodata, agregatul tace. Ridica omul capota motorului, si se tot uita desi nu se pricepea. La un moment dat aude in spate o voce: "schimba bujiile". Se intoarce si vede un cal alb. Se sperie si o ia la fuga in desert, de nebun. Cu multa bafta ajunge intr-o oaza si se opreste direct la postul de politie unde povesteste toata tarasenia. Politistul, dupa ce asculta calm ii spune: "Sa zici merci ca nu ai dat peste calu' negru. Asta, dupa ce ca nu stie se mai si baga". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 n-au cote. adica nu ca la ij de exemplu, iei cota superioara si alezezi. ovalizarea trebuie intr-adevar verificata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Atunci cum se rezolva o uzura acentuata a cilindrului, prin bucsare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Prin schimbarea motorului. Bucsindu-i, cilindri se mai racesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Da, ca e bucsa presata. Adica nu cunosc Dutati, dar vechiul Simson AWO este un exemplu unde se face treaba asta. Scoti busca veche, presezi cea noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 24, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2014 (editat) La motoarele vechi, se pot schimba cilindri (bucsaraie) dar la Ducati nu se poate bate bucsa, ci doar schimbi cilindrul. Cat despre ovalizare, nici nu ma gandesc. Pe net am citit ca e posibil sa fie infundate acele gaurele de pe piston, pe unde se scurge uleiul. Pistoanele le-am luat pt ca erau la un pret bun si is mai usoare fata de alea stoc. Ganditi-va ca o sa am minim 50 cai, si asta fara sa bag aer in roti. Mai aveti rabdare o saptamana si o sa va tin la curent. Editat Noiembrie 24, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Atunci cum se rezolva o uzura acentuata a cilindrului, prin bucsare ? prin schimbarea cilindrului sau refacerea stratului de nikasil, dupa caz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Daca montezi pistoane mai usoare, nu strici echilibriu motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 24, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2014 Daca montezi pistoane mai usoare, nu strici echilibriu motorului? parerile sunt impartite si tine de cat de mare e diferenta de greutate original vs stock. in mod normal se cere echilibrarea viblochenului, dar din ce-am citit pe "afara", multi au facut asta chiar si cu pistoanele stoc. voi vedea cum se comporta cu astea, iar daca e nevoie, il voi echilibra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 viblochenului vilbrochenului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 26, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2014 Sorry, my bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Asteptam poze si noutati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Asteptam poze si noutati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 3, 2014 Autor Share Postat Decembrie 3, 2014 Asteptam poze si noutatiRamaneti cu noi, revenim imediat În seara asta nu ştiu dacă reuşesc să-l desfac, dar mâine pun sigur » Post actualizat in 03 Dec 2014 11:00 Asteptam poze si noutati Alea is erori de la topitorie, sau chiar au functionat candva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 (editat) Trisezi "Superbec" Acolo in poze sunt si pistoane de diesel. Editat Decembrie 3, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Trisezi "Superbec" Acolo in poze sunt si pistoane de diesel. PAI DUCATI NU E DIESEL? hmmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.