Sari la conținut

Noul BMW S1000XR


Vizitator Adrian
 Share

Postări Recomandate

 

Asta am vrut să postez și eu :)

 

Nu știu cum dracu au făcut motorul ăla, dar l-au nimerit. Aproape la fel de mult cuplu ca un V2 și mult mai multă putere. Dacă ar și suna (mult) mai bine, nu ar avea rival.

» Post actualizat in 04 Sep 2015 18:02

Dar n-o înțeleg pe aia cu better brakes. Au fix aceleași frâne: etrieri monobloc Brembo cu 4 pistoane și discuri de 320.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 77
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar n-o înțeleg pe aia cu better brakes. Au fix aceleași frâne: etrieri monobloc Brembo cu 4 pistoane și discuri de 320.

Posibil datorita suspensiei and stuff sa performeze mai bine pe franare (nu stiu daca 1000xr are si linked brakes, probabil)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar n-o înțeleg pe aia cu better brakes. Au fix aceleași frâne: etrieri monobloc Brembo cu 4 pistoane și discuri de 320.

 

Am bălărit puţin aici: MTS are discuri de 330.

 

Posibil datorita suspensiei and stuff sa performeze mai bine pe franare (nu stiu daca 1000xr are si linked brakes, probabil)

 

Posibil. Furca are cursă mai scurtă pe BMW. Dar şi un diametru mai mic: 46mm vs. 48 pe MTS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In sfarsit am gasit timpul/ocazia sa ma dau cu XR-ul sambata asta la un eveniment Touratech/BMW. Si din fericire era deja intr-o zona numa' buna de teste.

 

Citisem, si recunosc ca si eu gandeam la asta; ca XR-ul va lua o parte din clientii GS-ului. Si m-am urcat pe ea foarte optimist... Acum tind sa cred ca afirmatia asta este total nefondata.

Iata impresiile cu care am ramas:

- pozitia: da, stai ceva mai drept decat pe alte motociclete. Dar unghiul genunchilor este destul de strans. Nu pot spune ca am simtit mare diferenta fata de S1000R; oricum, pentru mine capacitatea de touring ar fi prea limitata din cauza asta. Sigur n-as fi putut face cei +1400km intr-o singura zi pe care i-am facut cu GS-ul fara sa ma doara nimic a doua zi.

- amgreiaj cu cablu... bleah, nu mai vreau asa ceva. Greu de actionat... sau cel putin incomparabil cu ce am acum la GS LC;

- transimisie pe lant... no comment!

- suspensia... ca la S1000R, rigida. Aveam setarile dynamic si road, pe oricare simteam tot in toate vertebrele... si asta pe drumuri normale destul de bune. Si daca inteleg bine, altceva nu ai ce regla la ESA. Recunosc insa ca sta si se inclina foarte misto pe curbe;

- motorul: am avut si destule linii drepte unde am putut sa-i dau... ca sa simti insa "ceva" trebuie turezi la greu...nu e deloc stilul meu; basca, o depasire la sub 100km/h pe care cu GS-ul (sau cu un K1300) o fac lejer intr-a sasea, la XR nu mai e la fel; cineva care nu a mers pe un boxer (sau un K, sau ceva asemanator ca si comportament) poate nu intelege ca se poate si altfel; mentionez ca am mers de la inceput numai pe modul dynamic.

- sunetul motorului... foarte apropiat de o "japoneza ordinara" :D

- frana foarte eficienta si destul de bine dozabila; la impulsuri scurte insa extrem de agresiva.

- cutia de viteze nu m-a dat deloc pe spate;

- ai suportul original de navigator dar fara sa se poata incuia... adica sa-l iei cu tine si cand intri la o cafea??

 

Asadar, mie nu mi-a placut nimic deosebit la ea. Am perceput insa multe puncte negative. Stiu, poate suna ciudat pentru o motocicleta atat de laudata dar asta este concluzia mea... insa dupa GS LC e foarte greu sa-ti mai placa altceva. Si n-am intrat si in amanunte de genul ca nu ai (macar optional) far cu led de exemplu...

 

post-9546-0-69213500-1442241684_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- motorul: am avut si destule linii drepte unde am putut sa-i dau... ca sa simti insa "ceva" trebuie turezi la greu...nu e deloc stilul meu; basca, o depasire la sub 100km/h pe care cu GS-ul (sau cu un K1300) o fac lejer intr-a sasea, la XR nu mai e la fel; cineva care nu a mers pe un boxer (sau un K, sau ceva asemanator ca si comportament) poate nu intelege ca se poate si altfel; mentionez ca am mers de la inceput numai pe modul dynamic.

lol

 

DESCHIDE TOATA ACCELERATIA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si anume vibreaza deranjant in mansoane

 

Ah, bine ca mi-ai amintit, am uitat unul dintre cele mai importante aspecte: motorul vibreaza! Si se simte bine!

Si asta nu e doar parerea mea, am citit si diferite teste facute de specialisti care au trecut asta intre defectele principale.

» Post actualizat in 14 Sep 2015 16:16

... si parbrizul ala nu taie aerul cum trebuie, iti da buffeting la nivelul castii de te ia capul!

 

Eu am tinut parbrizul in pozitia normala, l-am si ridicat la un moment dat dar n-am simtit asta. Depinde de compatibilitatea dintre inaltimea la care are fiecare capul fata de parbriz, sau de pozitie... si mare parte eu am mers cu flip-up-ul ridicat.

De exemplu la GS-ul meu am montat parbrizul de Adv si mi-a fost imposibil sa gasesc o pozitie in care sa nu ma deranjeze destul de rau asa ca am renuntat imediat la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbrizul GS-ului (am condus doar modelul asta nou,stock) e mult mai bine gandit decat la XR,nu am simtit buffeting.

Dar totusi nu stiu cum poti sa compari cum trage un XR cu un GS! :) Poate oi avea eu sufletul japonez dar mi se pare incomparabil.Cel mai frumos comportament motor il are naked-ul S1000r,excelent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar totusi nu stiu cum poti sa compari cum trage un XR cu un GS!

 

"cum trage", exact... nu "cum fuge" ;) Normal ca daca ii folosesti toata puterea, mai ales in linie dreapta, XR e mai rapid... dar turezi binisor la el pentru asta.

 

Uite totusi ceva pentru delectare:

» Post actualizat in 15 Sep 2015 07:29

p.s. Daca vezi si datele tehnice intelegi de ce GS "trage" altfel: XR are cuplul maxim 112Nm la 9250rpm in timp ce GS dezvolta 125Nm la numai 6500rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa continui, stiu ca pentru BMW-isti GS-ul asta e sfantul Graal.

 

Pe Motorpark Adancata a intrat si un GS (cel putin unul) care s-a invartit undeva la 2:00, poate o fi coborat sub 2:00, dar undeva acolo.

Clasa superbike merge 1:25, clasa hobby pe la 1:35, te rog nu-mi vinde filmulete irelevante :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nope, la superhobby :D

XR-ul este mult mai sport decat GS-ul din toate punctele de vedere dar, cum zise si dexter mai sus, depinde si cine este la butoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 5 months later...

True. Vibreaza cumva dubios cam fix in plaja de turatii in care mergi cel mai mult la drum intins. Poate trebuia sa opresc vibromasajul oare ? :D

Parbrizul deh, cred ca depind si de rider. Noi astia mai inalti clar am avea nevoie de un aftermarket ceva mai generos ca acoperire. Oricum, l-au facut extrem de mic, are 2 palme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Noul BMW S 1000 XR 2017 – adventure sports rafinat.

  • Adaptat normelor de poluare Euro 4 (EU4).
  • Puterea crescută la 121 kW / 165 CP la 11 000 rpm (anterior: 118 kW / 160 CP).
  • Ghidon anti-vibrații pentru un grad crescut de confort.
  • Masă totală permisă crescută cu 10 kilograme, de la 434 la 444 kilograme, implicit sarcină utilă crescută cu 10 kilograme.
  • Schemă cromatică bine definită - Roșu Racing nemetalizat și Alb nemetalizat / Gri Granit metalizat mat / Roșu Racing nemetalizat.
  • Variantă de culoare nouă - Albastru Ocean metalizat mat.

Poze aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
  • 1 year later...
La 09.03.2019 la 11:20, Ares323 a spus:

A trecut ceva timp de la deschiderea acestui topic, sunt curios daca sunt posesori de XR acum si care este feedbackul lor.

Detin eu un 2019 cu aprox 2000km. In mare, sunt multumit. Cam toate aspectele negative mentionate in general sunt prezente si la mine, dar nimic major pana acum.


Vibratia in jurul a 5-6 mii ture e si ea prezenta dar nu pot sa spun ca ma deranjeaza in mod special. Vibreaza motocicleta cu totul destul de puternic daca atingi orice altceva in afara de scarite ghidon si scaun, pe la turatiile respective.

 

Parbrizul nu e incredibil de util, a fost schimbat destul de repede.

Foarte putin smuncita in turatii mici la acceleratie constanta, indiferent de mod sau viteza, comportament care pare sa fie putin agravat de cresteri moderate in altitudine. Chiar as vrea sa am unde/la cine sa o remapez fara sa plec in excursie pentru asta, dar nu pare sa fie cazul, si Power commander/senzori de aer/remapare cu trimis ECU prin posta, nu ma intereseaza.

 

Legarea senzitivitatii ABS si TC de modurile de condus mi se pare o idee destul de proasta, desi nu pot sa spun ca este ceva extrem de deranjant.

Suspensia e rezonabila dar nici pe departe un punct forte. Fata este destul de rigida, si spatele este comparabil cu o trambulina in modul Road, in celelalte e mai "calma".

Mansoanele incalzite sunt cam anemice dar rezonabile.

Maneta de ambreiaj ne-reglabila nu e deloc un avantaj, si nici cu un inlocuitor aftermarket non china nu prea s-a schimbat nimic. De asemenea pozitionarea si marimea acelei rotite de control a navigatorului nu e prea avantajoasa.

Inchiderea automata a semnalelor e putin enervanta, si aparent pentru modelele noi nu mai poate fi pusa pe off aceasta setare, asa ca ma trezesc invariabil cu semnalul oprit in unele intersectii si in diverse situatii, in principal cu ghidonul bracat la maxim si cu o pozitie a mainii care nu totdeauna imi permite sa-l re-aprind.

Frana fata nu e destul de progresiva pe cat as fi dorit in starea curenta.

Asta si in momentul de fata, cel mai mic consum pe care am reusit sa-l obtin pana acum este 8.8/100 😅 , in mod evident, fara sa ma chinui prea tare.

 

Cam astea sunt aspectele care ar putea fi, si parte din care se pare ca au fost imbunatatite, cu modelul 2020.

Personal, cel mai probabil voi astepta pana in 2022 sau ceva similar, sa treaca perioada cu posibile rechemari in service initiale, si voi trece la versiunea curenta a XR-ului, dupa un test ride amanuntit.

 

Din pacate, cam orice altceva ce m-ar fi interesat sa testez, nu prea am avut cum, prin prisma faptului ca "dealerii" nu aveau modelele respective pentru test ride + diverse alte motive, pret, disponibilitate dealeri, garantie, etc :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Pentru model 2021, citisem inainte ca saua este un minus mare pt o devoratoare de km, asa ca am comandat sa inaltata...poate, poate.....

Se pare ca am facut mai rau. Desi am 1.86m, nu ating cu toata talpa jos, iar motocicleta cu un centru de greutate sus la viteze f. mici si cu o greutate considerabila, devine f. greu de manevrat mai ales daca ai pasager si terenul este putin denivelat, pietris, ud etc. Ai toate sansele sa o dai jos:)

Practic saua are mai mult burete pe margini, iar in mijloc ramane scobit si fiind foarte lata, dupa doar 200 de km ma dor fesele de nu mai pot sa merg.

In plus nu mi gasesc locul in ea, iar pe franare alunec foarte tare, ma trezesc ca ma izbesc de rezervor:))))))

 

Peste iarna trebuie gasit repede o solutie.

Aveti feedback la produsele de mai jos?

https://www.tappezzeriaitalia.it/gb/213-s-1000-xr-20-21

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, este doar partea de tapiterie si umplutura(una completa ajunge la 700-800euro).

Trebuie scoasa tapiteria de pe suportul original si montata(cusut/capsat) cea noua.

Nu cred ca ar fi o problema prea mare, am vazut ca sunt multe firme si la noi in tara care presteaza chiar foarte bine.

Le am si scris ca sa gasesc cu ei o solutie, dar nu mi au raspuns inca la mailuri.

 

 

 

25624d69-ceb6-46f5-86e7-e92973eb53af (002).jpg

Au raspuns si vad ca au prezentate lucrari foarte frumoase.

Astept sa se strice vremea bine si cu saua in brate ma duc sa discut despre material si model.

Revin cu rezultatul:)

 

http://extaauto.ro/portofoliu/moto/

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Varianta 1 de avarie, adica, nu am timp decat sambata si la banii astia merita incercat:))

Varianta 2, am mers cu cei de la https://www.tappezzeriaitalia.it/gb/213-s-1000-xr-20-21 si rezultatul este cel asteptat. Am facut lucrarea la Extaauto(am avut timp si in cursul saptamanii:)). Oamenii au experienta si lucreaza perfect.

Inca nu stiu cum se comporta la drum lung, dar promite. In oras si drumuri scurte pe afara 100km, acord nota maxima 10, pt. confort, grip, ergonomie, design....unde cea originala a primit nota 3 de la mine...

De exemplu pe franari mai puternice, cu saua originala ma izbeam de rezervor, aluneca foarte tare, iar acum cu saua noua, raman pe pozitie...

IMG_3316.PNG

IMG_3558.jpg

IMG_3559.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...