Sari la conținut

Incepator in dificultate la alegerea motocicletei


Postări Recomandate

Salutare tuturor!

 

Sunt nou si fericit posesor al categoriei A, dobandita la sfarsitul lunii iulie.

De atunci ma tot uit sa gasesc o motocicleta care sa corespunda bugetului si asteptarilor mele.

In timpul scolii am condus Kawasaki er6n, Honda Dominator si Yamaha Tricker, iar ulterior am inchiriat o Honda CB 500.

Cat priveste achizitia, m-am orientat catre Honda Transalp (model 2000+) sau BMW F650 GS.

Din pacate nu am avut ocazia sa incalec o astfel de motocicleta si din cauza asta sunt usor derutat, pentru ca nu pot face o alegere in cunostinta de cauza.

Si acum rugamintea: daca exista personae (in Bucuresti) care sa aiba un astfel de motor, as fi profund recunoscator daca e cineva dispus sa ne intalnim pentru a-mi impartasi cate ceva din experienta proprie si totodata pentru a putea studia indeaproape motocicleta.

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca titlul e usor prea (melo)dramatic. Am intrat asteptandu-ma sa gasesc mesajul unui rider aflat in nevoie. Nu-i frumos sa strigi "lupul" cand nu ne cazul.

 

On: Ambele mobre catre care te-ai orientat cu achizitia necesita un fizic de minim 175 cm. Usor avantaj BMW la mersul pe strada, mai ales in oras, Transalpul mai bun pe forestiere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Vezi ca titlul e usor prea (melo)dramatic. Am intrat asteptandu-ma sa gasesc mesajul unui rider aflat in nevoie. Nu-i frumos sa strigi "lupul" cand nu ne cazul.

 

On: Ambele mobre catre care te-ai orientat cu achizitia necesita un fizic de minim 175 cm. Usor avantaj BMW la mersul pe strada, mai ales in oras, Transalpul mai bun pe forestiere.

 

nu e adevarat, depinde de om. am un prieten care are 1.69 si un f650 fara kit de coborare. ajunge foarte bine si fara sa-si lase amortizorul "barca". bine, ce-i drept e o idee diform si pentru cat de scund e are picioarele lungi.

 

Salutare tuturor!

 

Sunt nou si fericit posesor al categoriei A, dobandita la sfarsitul lunii iulie.

De atunci ma tot uit sa gasesc o motocicleta care sa corespunda bugetului si asteptarilor mele.

In timpul scolii am condus Kawasaki er6n, Honda Dominator si Yamaha Tricker, iar ulterior am inchiriat o Honda CB 500.

Cat priveste achizitia, m-am orientat catre Honda Transalp (model 2000+) sau BMW F650 GS.

Din pacate nu am avut ocazia sa incalec o astfel de motocicleta si din cauza asta sunt usor derutat, pentru ca nu pot face o alegere in cunostinta de cauza.

Si acum rugamintea: daca exista personae (in Bucuresti) care sa aiba un astfel de motor, as fi profund recunoscator daca e cineva dispus sa ne intalnim pentru a-mi impartasi cate ceva din experienta proprie si totodata pentru a putea studia indeaproape motocicleta.

 

Multumesc anticipat!

 

ce vrei sa faci cu motorul? f650 e mai orientat spre enduro (mai, nu e enduro, sa nu fie confuzie) si transalp-ul mai spre strada. in loc de f650 as alege aprilia pegaso. acelasi motor, aceeasi electrica (in schimb are 3 supape pe evacuare, nu 2 ca bmw-ul) dar cadru mai bun si furca upside-down. franele sunt brembo la ambele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e adevarat, depinde de om. am un prieten care are 1.69 si un f650 fara kit de coborare. ajunge foarte bine si fara sa-si lase amortizorul "barca". bine, ce-i drept e o idee diform si pentru cat de scund e are picioarele lungi.

 

 

ce vrei sa faci cu motorul? f650 e mai orientat spre enduro (mai, nu e enduro, sa nu fie confuzie) si transalp-ul mai spre strada. in loc de f650 as alege aprilia pegaso. acelasi motor, aceeasi electrica (in schimb are 3 supape pe evacuare, nu 2 ca bmw-ul) dar cadru mai bun si furca upside-down. franele sunt brembo la ambele.

 

Doar Pegaso Cube are upside down. Restul modelelor Pegaso sunt pe suspensii conventionale.

» Post actualizat in 05 Nov 2014 15:34

Salutare tuturor!

 

Sunt nou si fericit posesor al categoriei A, dobandita la sfarsitul lunii iulie.

De atunci ma tot uit sa gasesc o motocicleta care sa corespunda bugetului si asteptarilor mele.

In timpul scolii am condus Kawasaki er6n, Honda Dominator si Yamaha Tricker, iar ulterior am inchiriat o Honda CB 500.

Cat priveste achizitia, m-am orientat catre Honda Transalp (model 2000+) sau BMW F650 GS.

Din pacate nu am avut ocazia sa incalec o astfel de motocicleta si din cauza asta sunt usor derutat, pentru ca nu pot face o alegere in cunostinta de cauza.

Si acum rugamintea: daca exista personae (in Bucuresti) care sa aiba un astfel de motor, as fi profund recunoscator daca e cineva dispus sa ne intalnim pentru a-mi impartasi cate ceva din experienta proprie si totodata pentru a putea studia indeaproape motocicleta.

 

Multumesc anticipat!

Alege ce-ti place! La GS ai consum mult mai mic fata de Transalp. In rest, capre bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e adevarat, depinde de om. am un prieten care are 1.69 si un f650 fara kit de coborare. ajunge foarte bine si fara sa-si lase amortizorul "barca". bine, ce-i drept e o idee diform si pentru cat de scund e are picioarele lungi.

Eu am 170cm si am mers bine pe ambele, fara sa modific suspensiile (erau motoare imprumutate pt concediu). Am luat insa in considerare faptul ca el este absolut incepator, de aceea am zis ca e bine sa fie ceva mai inalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut eu ma 1,72 descaltat si stau perfect pe Transalp . Noroc daca as fi in locul tau mi-as luat GS , am eu o fixatie cu BMW asta si nu o sa-mi treaca pana nu imi iau unul. Noroc orice ai alege , alegerile sunt pe placul meu :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am sindromul "picioare scurte" (am ~171 cm) si stau OK pe Transalp (ce-i drept am saua joasa la el si modificata - dat jos 1-2cm de spuma de pe ea). F650 e monocilindru, n-am mers pe una pana acum, dar din ce am inteles vibreaza destul de tare. Astea fiind zise, se pare ca F650 are consum mai ok decat Transalpu', e mai joasa si ceva mai usoara. Cel mai important e sa mergi putin cu fiecare, sau macar sa te sui pe fiecare si sa vezi cum te simti. Daca erai prin zona BZ iti dadeam sa incaleci vacuta mea. Bafta la cautari :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai important e sa mergi putin cu fiecare, sau macar sa te sui pe fiecare si sa vezi cum te simti.

Foarte corect. Sper ca nu intentionezi sa iti cumperi mobra dupa ce spunem noi pe aici, ci te urci macar, daca nu si o tura, pe ea/ele inainte sa te decizi.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e adevarat, depinde de om. am un prieten care are 1.69 si un f650 fara kit de coborare. ajunge foarte bine si fara sa-si lase amortizorul "barca". bine, ce-i drept e o idee diform si pentru cat de scund e are picioarele lungi.

 

 

ce vrei sa faci cu motorul? f650 e mai orientat spre enduro (mai, nu e enduro, sa nu fie confuzie) si transalp-ul mai spre strada. in loc de f650 as alege aprilia pegaso. acelasi motor, aceeasi electrica (in schimb are 3 supape pe evacuare, nu 2 ca bmw-ul) dar cadru mai bun si furca upside-down. franele sunt brembo la ambele.

:funny: Nu cumva cele trei supape sunt pe admisie? Oare de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect. 3 pe admisie si 2 pe evacuare. De ce? Scrie aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valve

 

Pegaso are motor Rotax 655, BMW are Rotax 654.

Ca o parere personala, la F650GS mi s-a parut ca stai cu fundul pe asfalt fata de Pegaso. Pegaso, in general, are furca USD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m am dat cu ambele si iti pot spune doar atata...

daca vrei un motor superior -- cu suflet ia transalpul. e super fiabil trage de jos e bun in of...e greutz si tre sa iti faci griji de plastice daca dai cu el pe jos

daca vrei un motor care sa le faca bine pe toate dar care e parca putin sters....e ok bmw ul. Avantaj clar pt ca are injectie. E foarte fain in off...e f bine echilibrat si de asemenea nu ai ce crapa la el...

 

 

daca as fi sa ma gandesc sa fac off mult as lua bmw ul. daca as merge pe strada mai mult...as lua transalpul.

daca as vrea cel mai mic consum as lua din nou bmw ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu daca ar fi sa ma intorc in timp as lua fara dar si poate transalp...pt ca: motor mai echilibrat , mult mai fiabil , ciclistica ok...la monociclindru , si aici ma refer la pegaso si f650 la drum lung si mai ales pe serpentine este obositoare , trebuie sa mesteci prea mult in cutie...sunt multe dezavantaje de care iti dai seama in timp...protectie la vant net superioara la transalp , iar pe offroad unde ajunge bmw ajunge si honda in acelasi ritm pentru ca nu vorbim de hard enduro..exclus la aceste modele...ceva mai greu trans pe off...bft la achizitie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probeaza si cumpara motocicleta care iti place tie. Nu trebuie sa pui ambele picioare jos in stationare;unul este de ajuns.

Am avut Pegaso si am BMW. Prefer BMW-ul de departe. Ca motor e cumva la fel doar ca injectia de la BMW il duce in alta clasa.BMW-ul consuma 3.5 l/100km si Pegaso 5.5 la mers cuminte amandoua.

Am mers cu Tansalpul fara sa detin. Ca impresie este cam ca BMW-ul ,suna mai bine,este mai inalta si pare mai greoaie.La consum este ca Pegaso.

Motocicleta perfecta nu exista. Cumpara motorul care-ti incalzeste sufletul cand te gandesti la el si care este potrivit pt plimbarile pe care le visezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca motor e cumva la fel doar ca injectia de la BMW il duce in alta clasa.

Realizezi ca si cuburile (i.e.) dupa 2001 parca au injectie si tu compari mere cu pere (GS-ul cu Pegaso-ul pe carburatie)? :)

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta imi doresc, sa pot sa-l simt! Alegerea nu va fi doar in functie de pret. Fiind prima motocicleta, mi-as dori in primul rand sa nu fie foarte grea, sa aiba un consum decent si sa fie intr-o stare care sa nu necesite prea multe drumuri la service (cel putin pana ne imprietenim un pic).

Multumesc frumos pentru sfaturi si recomandari !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia legatura cu userul Extremuski care are si GS si Tansalp [ce-i drept e vb de modelul nou cu injectie si roata de 19]. Le are de inchiriat si cred ca poti face cumva sa le incaleci pe amandoua.

 

Eu as lua F650GS Dakar.

 

Sfatul meu pt tine e sa iei mobra care-ti place mai mult. Aia care face ceva sa se miste in tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea poti simti asa imediat.. idea e ca 2v de la Transalp e mult mai comod la mers. E ca si cu A6 versus o masina mai putin confortabila... De enduro nu prea se pune problema.

Am avut Transalp si m-am dat si cu celelalte.

 

Aprilia are cea mai buna ciclistica si frane parerea mea. M-am dat pe un model mai vechi, ca cel din poza de mai sus.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum spuneam in postarea initiala, sunt "foarte incepator" in ale motocilismului.

Si nu ma refer doar la partea tehnica, la echipament, accesorii, ci si la celelalte lucruri pe care le presupune treaba asta.

Sunt extrem de incantat sa observ felul cum interactioneaza membri unei astfel de comunitati si pasiunea, dorinta de a impartasi din experienta proprie, care se simte in spatele fiecarei postari.

Multuesc tuturor pentru recomandari, si pentru comentarii.

Imi doresc sa ajung la momentul in care sa pot sa ofer si eu din experienta acumulata.

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...