Sari la conținut

Accident motocicleta politie pe Calea Victoriei


Disturber
 Share

Postări Recomandate

problema e mai mult de mentalitate, romanul nu concepe sa mearga cu altceva decat masina, doar saracii merg cu metroul sau ratb-ul

o alta chestia pe care romanul o realizeaza cam greu, centrul unui oras mare nu poate suporta traficul auto orice i-ai face, de asta in tari civilizate centrul este inchis circulatiei (sau platesti taxe foarte mari) si ai rute ocolitoare langa inelul central (care a aparut si la noi - mihai bravu, oltenitei, trafic greu)
altfel, ajungi la varianta necivilizata, istanbul
aia n-au piste de biciclisti, centrul e deschis complet, tot construiesc sosele, si totusi orasul e continuu blocat

cu stalpii e alta problema
pistele de biciclisti romanesti s-au transformat inainte sa se usuce vopseaua in parcari
oricum se parcheaza pe victoriei pe pista aia de biciclisti acolo unde nu sunt stalpi (sau se incearca)
http://www.4tuning.ro/filme-masini/view/oUJMLq6AaR4

fara stalpi pe trotuar se parcheaza si acolo

si din pacate stalpii aia trebuie sa fie cat mai duri si masivi, cumva taxi-ul logan romanesc pare sa aiba abilitate extraordinara de distrugere a stalpului de bun simt

 

cat de parerile exprimate de genul "da nu e parcari, eu ce face cu gipanu meu?", cand ti-ai luat gipan trebuia sa te gandesti unde il parchezi

la fel, daca te duci la munca cu masina fara sa ai unde sa parchezi iti meriti soarta in caz ca ti-o ridica

primaria face strazi, nu parcari, locuinta ta si firma ta ar trebui sa aiba locuri de parcare

daca stai la bloc in zona de blocuri cu 10 etaje si strazi inguste, gandeste-te inainte sa-ti iei a 3-a masina ca sa-i arata valoarea ta lui gigel de la 3, ca o sa se lase cu vandalizari de la invidiosi pe valoarea ta care i-a blocat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Orasele mari sunt aglomerate. Asta se intampla si in vest unde se presupune ca exista organizare mai buna si alte mentalitati.

Dar asta nu e o scuza pentru autoritatile noastre pentru a incerca sa faca ceva.

- chestia cu mai multe inele de circulatie despre care se vorbeste in fiecare campanie si se uita brusc dupa alegeri

- inelul principal de autostrada (idem ca mai sus)

- semafoare sincronizate (idem ca mai sus) - eu am ramas uimit ca am putut sa strabat Budapesta de la un cap la altul in mai putin de 15 minute intr-o zi aglomerata

- mijloace de transport in comun cu o retea gandita cum trebuie si cu orar afisat in statie - am vazut in Germania si e minunat sa stii cum iti planifici timpul, in schimb la noi pot veni 3 autobuze deodata si pe urma o ora nu mai vine niciunul

 

In orasele din vest parcarea se plateste in centru. La noi lumea s-a invatat sa fie moka. Orasul e sufocat de masini parcate, fiecare pe unde apuca, dar in acelasi timp exista parcari subterane care stau goale pentru ca nu se inghesuie nimeni sa plateasca taxa de parcare.

Solutia? Amenda pentru parcare ilegala. Si in vest se practica. De aia nu parcheaza toti aiurea pentru ca le e frica de amenzi.

Valabil si pentru aia care parcheaza pe pista pentru biciclisti sau blocheaza accesul. Nu e nevoie sa ne umplem de stalpi pentru asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru link. Deci noi daca ne dadeam cu bicicleta pe acolo luam amenda, dar politistul care a trecut cu motocicleta si a provocat un accident e ok??? Chiar asa sa gandim?

 

Repet, omul din Clio are vina lui, dar parca e mult mai mica asa.

 

 

Politistii astia vorbesc la mobil in timp ce conduc, trec peste trecere cu pietonul langa ei, trec pe interzis, opresc unde le taie cheful. Adica legea e numai pentru unii dar nu pt politie? Din punctul meu de vedere, odata ce politistul nu avea luminile de avertizare pornite, nu era in misiune. Deci trebuie tratat ca orice alt cetatean care circula in interes de servici.

 

În Londra e pe jumătate, numai că ai una pe fiecare sens de mers. :) Aici sunt două sensuri la un loc, de unde rezultă o pistă de două ori ca aia din Londra, ceea ce e super bine, că poți depăși pe cealaltă bandă atunci când dai de o mămăiță care dă la pedale o dată pe minut. Bine, dacă nu ar fi stâlpii dintre sensurile pistei... :alcy:

 

 

Uite: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Interzis+pentru+biciclisti+pe+Calea+Victoriei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conducatorul auto avea obligatia sa se asigure, sa semnalizeze cu cel putin 50 m ininte de inceperea manevrei. Unii semnalizeaza in cel mai fericit caz cand incep manevra de virare si acela e caz fericit . Ce sa mai faci in acel moment ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conducatorul auto avea obligatia sa se asigure, sa semnalizeze cu cel putin 50 m ininte de inceperea manevrei. Unii semnalizeaza in cel mai fericit caz cand incep manevra de virare si acela e caz fericit . Ce sa mai faci in acel moment ?

 

Exact asta sustin si eu.

 

Din punctul meu de vedere, ca motociclist, n-am nevoie sa ma fereasca astia cu masinile (oricum nu mi-as pune baza in ei), dar imi doresc sa isi mentina banda / directia lor de mers, si cand vor sa schimbe sa semnalizeze in puii mei ca nu e asa de greu sa traga de o maneta.

 

Multe accidente moto s-ar fi putut evita daca soferii ar fi semnalizat ca fac la stanga sau la dreapta si nu trageau ca tzaranii de volan in secunda in care le-a trecut prin cap sa o faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte corect. Si pe mine ma dispera ca nu se semnalizeaza, sau se semnalizeaza gresit. Trebuie sa fii foarte precaut si sa anticipezi orice miscare a conservarului.

 

Dar stim sigur ca nu a semnalizat? Ca eu nu vad nicaieri scris asta, nici pro, nici contra.

 

 

Exact asta sustin si eu.

 

Din punctul meu de vedere, ca motociclist, n-am nevoie sa ma fereasca astia cu masinile (oricum nu mi-as pune baza in ei), dar imi doresc sa isi mentina banda / directia lor de mers, si cand vor sa schimbe sa semnalizeze in puii mei ca nu e asa de greu sa traga de o maneta.

 

Multe accidente moto s-ar fi putut evita daca soferii ar fi semnalizat ca fac la stanga sau la dreapta si nu trageau ca tzaranii de volan in secunda in care le-a trecut prin cap sa o faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stim sigur nici ca politistul nu avea semnalele luminoase puse in functiune.

 

Vorbeam la modul general.

Ne-ar ajuta enorm sa ne descurcam in trafic daca soferii s-ar invata sa semnalizeze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, semnalizarea este foarte importanta, insa manevrele obisnuite ale soferilor pot fi foarte usor anticipate si fara semnalizare. Cele neobisnuite si bruste sunt greu de anticipat, caz in care semnalizarea este oricum de prisos avand in vedere rapiditatea cu care sunt facute.

 

Mah, lasa sa invete sa semnalizeze si pe urma vedem noi daca putem sa ii evitam sau nu. Daca ar semnaliza macar cu 10 metri inainte nu cu 50 si tot ar fi bine.

 

Daca motopolitistul nostru a fost tavalit pentru ca mosnegutul n-a semnalizat, poate baga la cap, mai vorbeste si cu colegi de-ai lui si se pun sa dea amenzi soferilor pe tema asta pana le intra in cap ca inainte sa schimbe directia de mers trebuie sa semnalizeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stim sigur nici ca politistul nu avea semnalele luminoase puse in functiune.

 

Vorbeam la modul general.

Ne-ar ajuta enorm sa ne descurcam in trafic daca soferii s-ar invata sa semnalizeze

Pai... sa spunem asta Politiei Romane, poate asa se mai reduc accidentele, inclusiv cu politisti in misiune sau nu. Habar nu are politia de semnal, cred ca e ultima lor grije ! Ar putea Dan Popescu-AMR sa cera o situatie a sanctiunilor aplicate in ultimul an, pentru acest tip de contraventie !? Mai multa preocupare din partea politiei privind acest tip de contraventie ar fi bine venit si benefic si pentru ei si pentru participantii la trafic. Ar scapa firmele de asigurari de multa bataie de cap si bani pierduti.

» Post actualizat in 11 Nov 2014 18:35

Mah, lasa sa invete sa semnalizeze si pe urma vedem noi daca putem sa ii evitam sau nu. Daca ar semnaliza macar cu 10 metri inainte nu cu 50 si tot ar fi bine.

 

Daca motopolitistul nostru a fost tavalit pentru ca mosnegutul n-a semnalizat, poate baga la cap, mai vorbeste si cu colegi de-ai lui si se pun sa dea amenzi soferilor pe tema asta pana le intra in cap ca inainte sa schimbe directia de mers trebuie sa semnalizeze.

Eu de mult timp ,tzip' ca semnalul este Foarte Foarte Important ! Tare sunt curios cate amenzi s-au dat pentru lipsa semnalului, in ultimul an sa zicem...pentru schimbarea benzii brusc, pentru viraj efectuat de pe banda necorespunzatoare si/sau fara semnal, pentru oprire brusc - pornire de pe loc fara semnal, intoarcere in loc nepermis !? Sunt prea multe masini in trafic, prea multi soferi incompetenti, sosele care nu fac fata traficului, motive ar fi destule pentru a rarefia acest trafic nebun... doar sa se vrea de catre politia rutiera. Nu e greu sa separi soferii competenti de cei incompetenti.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@fast_arrow

 

Suntem intru totul de acord.

Daca as sti ce sa fac si cum sa fac ca sa semnalez (si mult mai important, sa rezolv) problema asta eu as face.

Daca cumva citeste si vre-un politist topicul asta as fi bucuros daca ne-ar spune ce s-ar putea face si cum s-ar putea face.

 

In principiu, din cate am inteles eu mentalitatea politiei, la noi se dau amenzi pentru radar, iar celelalte contraventii sunt mai mult sau mai putin trecute cu vederea. Cred ca amenzile pentru radar sunt mai usor de probat, in schimb faptul ca un sofer a semnalizat sau nu este greu sau imposibil de dovedit. Cel putin cam astea sunt argumentele politistilor. Eu nu m-am prins inca la ce folosesc camerele astea de supraveghere care au impanzit tot orasul daca nu pot fi folosite ca dovezi.

 

Eu de la Dan Popescu nu prea am ce sa astept. M-am prins cine e personajul.

AMR este o organizatie fantoma. Probabil ca e Dan Popescu si cu Popescu Dan si poate 2-3 prieteni de ai lui si cam atat. Prin felul lui de a fi si prin istoria faptelor trecute, nu cred ca dl Dan Popescu va putea atrage si alti oameni pe langa el. Deci nu prea are forta necesara pentru a schimba lucrurile nici daca si-ar dori.

 

Poate ar fi o idee buna sa luam legatura cu cluburile moto care au organizat si marsul de la Sanzieni (pentru ca ei au dovedit ca pot sa miste lucrurile) si peste iarna sa punem ceva cap la cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@fast_arrow

 

Suntem intru totul de acord.

Daca as sti ce sa fac si cum sa fac ca sa semnalez (si mult mai important, sa rezolv) problema asta eu as face.

Daca cumva citeste si vre-un politist topicul asta as fi bucuros daca ne-ar spune ce s-ar putea face si cum s-ar putea face.

 

In principiu, din cate am inteles eu mentalitatea politiei, la noi se dau amenzi pentru radar, iar celelalte contraventii sunt mai mult sau mai putin trecute cu vederea. Cred ca amenzile pentru radar sunt mai usor de probat, in schimb faptul ca un sofer a semnalizat sau nu este greu sau imposibil de dovedit. Cel putin cam astea sunt argumentele politistilor. Eu nu m-am prins inca la ce folosesc camerele astea de supraveghere care au impanzit tot orasul daca nu pot fi folosite ca dovezi.

 

Eu de la Dan Popescu nu prea am ce sa astept. M-am prins cine e personajul.

AMR este o organizatie fantoma. Probabil ca e Dan Popescu si cu Popescu Dan si poate 2-3 prieteni de ai lui si cam atat. Prin felul lui de a fi si prin istoria faptelor trecute, nu cred ca dl Dan Popescu va putea atrage si alti oameni pe langa el. Deci nu prea are forta necesara pentru a schimba lucrurile nici daca si-ar dori.

 

Poate ar fi o idee buna sa luam legatura cu cluburile moto care au organizat si marsul de la Sanzieni (pentru ca ei au dovedit ca pot sa miste lucrurile) si peste iarna sa punem ceva cap la cap.

Cluburile pot face multe daca se pun de acord si colaboreaza...iarna se pot face intr-adevar ceva demersuri. Si Dan daca renunta la a mai hotara singur ce si cum... si se consulta si cu altii, poate face ceva bun. Deocamdata el e singurul ce a depus plangerea penala pentru declaratiile lui Mircea Badea in privinta motociclistilor. Sa nu il descurajam !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana le intra in cap ca inainte sa schimbe directia de mers trebuie sa semnalizeze.

o mica corectura care schimba si nuanta un pic: nu trebuie ci sunt OBLIGATI. si mai sunt obligati si sa se asigure inainte de schimbarea directiei de mers. si deja sunt prea multe pentru unii de facut in acelasi timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dau si eu cu parerea, nu din cauza faptului ca ar fi frig si n-as utiliza mobra ci pentru ca sunt atat biciclist cat si motociclist de anotimp intarziat, in traducere libera, utilizez "jucariile" pana cand vine zapada, frigul nu ma sperie. Un coleg zicea ceva mai sus ca, vezi domne, noi astia ce ne incapatanam sa induram frigul am fi mai evoluati. Altii ar zice ca suntem prosti, ca nu mai e placere, ca aia, ca ailalta. Eu zic asa, pasiunea nu cunoaste limite. Nu exista cald sau frig, exista doar o echipare necorespunzatoare. Bun, acum, motivul pentru care am tinut sa intervin.

 

Pistele de biciclete de pe Calea Victoriei, in opinia mea, sunt bune. Ar fi fost si mai bune daca s-ar fi gandit altfel, semnalizate corespunzator la capete, unu la mana, iar doi, sa fie pe partea dreapta a carosabilului. In tara noastra se conduce pe partea dreapta, atunci, de ce construim piste pe partea stanga? Jenez de absolut fiecare data participantii la trafic cand utilizez respectiva pista. Venind dinspre Kiseleff, unde circul pe partea dreapta, pe prima banda, cat mai aproape de trotuar, sunt nevoit sa traversez toate benzile ca sa ajung pe pista de bicicleta de pe partea stanga. Reusesc, nu-i bai, dar nu mereu fara ceva carne in frigider, depinde de oamenii din spatele covrigului. Cand ajung la Ateneu, trebuie sa schimb iar toate benzile. Nu era mai simplu, mai logic, ca acea pista sa se afle pe partea dreapta? Suntem in Londra cumva si nu stiu eu?

 

In alta ordine de idei, daca tu (X) nu poti sa faci cutare lucru, nu inseamna ca, automat, nici eu nu pot. Ma buseste rasul cand citesc texte de genul: "e greu cu masina in Bucuresti" ori "la -10 grade te mai dai cu bicicleta? Nu, doh !! Normal ca pui curu' in masina"

 

Va contrazic. Daca nu reusiti sa va descurcati cu masina in Bucuresti, atunci poate ar fi cazul sa va lasati, nu toti sunt in stare sa se adapteze, nu e o rusine, pur si simplu covrigul nu-i de fiecare. Daca va duc in Istanbul, va trageti cu ambele maini de par cand vedeti ce inseamna de fapt un trafic aglomerat. In Bucuresti e parfum, cel putin cat esti cu capul pe umeri si anticipezi.

 

Cat despre frig, hai sa lasam figurile astea de fetite la pubertate. Nu pun curu' jos pe piatra ca racesc. Repet, nu exista frig, ci doar o echipare necorespunzatoare. Am mers cu bicicleta la mai mult de -15 grade, incredibil? Nu chiar, se poate daca ai vointa. Aaaa, faptul ca e mai usor, mai cald, mai confortabil in masina, da, fara doar si poate, dar asta nu inseamna ca daca voi nu sunteti in stare, automat nici altii nu sunt. Chiar ieri am trecut cu masina pe Calea Victoriei si am vazut fix 6 biciclisti pe respectiva pista, dovada vie ca unii pot. Si atat timp cat nu o sa fie zapada, o sa ii vedeti si in decembrie, si in ianuarie si tot asa.

 

Cat despre accident, este foarte clar, nu stiu ce o tot invartiti. Bunicul este de vina, nu partial, nu nu, ci in totalitate. Ma doare fix in cot ca politistul circula ori nu pe pista de bicicleta, chiar daca teoretic nu avea voie daca nu era in misiune, omul de la volan trebuia sa se asigure temeinic. "L-am vazut, dar am zis ca am timp sa trec" este o scuza ce merita un dos de palma peste bot, sa ii sara proteza. Cu cat a crezut bunicul ca venea politistul? 5 km/h? Chiar si asa, daca avea de acordat prioritate, statea si astepta.

 

Mai aud texte cum ca: "avea viteza". Ce naiba intelegeti voi prin aceasta afirmatie? Din momentul in care te-ai pus in miscare cu masina, mobra, toacla, caruta s.a.m.d ai viteza. Punct. Aaaa, ca avea X viteza, ehhh, deja e altceva, hai sa vorbim corect, desi n-are nimeni radarul la el cum nici femeia nu are centimetrul in gura, sa masoare.. ..

 

N-are legatura, dar tot sunt la subiectul texte, aud din ce in ce mai des: "am vazut cutare produs dupa olx, tocmai etc". Cum? Unde l-ai vazut? Dupa? Era in spatele site-ului sau cum? Ne prostim pe zi ce trece, accept multe dar unele chiar sunt deplasate, sa nu zic cretine de-a dreptul.

 

Cu asta inchei, acum o saptamana sau doua, ploua, frig cum ar zice unii, eram cu toacla prin centru, ma duceam la birou sa o las si sa iau motorul, sa plec la munte. La o intersectie semaforizata, aglomeratie, ma bag prin dreapta, incetinesc ca deh, nu se stie niciodata cand deschide un (cuvant urat) portiera fara sa se asigure. N-apuc sa imi termin ideea ca asta se si intampla. Pasagerul din dreapta o deschide larg, franez, fara sa blochez roata fata si ii calaresc o idee portiera. N-aveam spd-urile, nu stiu daca aveam timp sa decuplez, dar eram echipat. N-am nici eu, nici toacla nimic. Usa lui, la fel, nu prezinta urme. "Imi pare rau frate" vine textul. Bine bine, iti pare rau dar daca eram cu motorul acum iti luam usa cu totul. Caz clasic de nepasare, de neasigurare. La fel s-a intamplat si in cazul de fata cu accidentul de pe Calea Victoriei, sau nu? Omul l-a vazut ca vine si totusi n-a acordat prioritate la schimbarea directiei de mers. Eu zic ca e mai grav, mult mai grav. Asa ca pista de bicicleta nu este foarte relevanta, este doar un alt caz de neasigurare, ca multe altele.

 

LE: Semnalizarea intentiei de a schimba directia de mers nu confera prioritate, n-am crezut ca trebuie explicata treaba asta, aveam pretentii. Doar femeilor le este greu sa priceapa treaba asta referitoare la semnalizare, ele dau semnal si pac, s-au si lansat in efectuarea manevrei, ca doar strada e a lor.

Editat de SONYC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu asta inchei, acum o saptamana sau doua, ploua, frig cum ar zice unii, eram cu toacla prin centru, ma duceam la birou sa o las si sa iau motorul, sa plec la munte. La o intersectie semaforizata, aglomeratie, ma bag prin dreapta, incetinesc ca deh, nu se stie niciodata cand deschide un (cuvant urat) portiera fara sa se asigure. N-apuc sa imi termin ideea ca asta se si intampla. Pasagerul din dreapta o deschide larg, franez, fara sa blochez roata fata si ii calaresc o idee portiera. N-aveam spd-urile, nu stiu daca aveam timp sa decuplez, dar eram echipat. N-am nici eu, nici toacla nimic. Usa lui, la fel, nu prezinta urme. "Imi pare rau frate" vine textul. Bine bine, iti pare rau dar daca eram cu motorul acum iti luam usa cu totul. Caz clasic de nepasare, de neasigurare. La fel s-a intamplat si in cazul de fata cu accidentul de pe Calea Victoriei, sau nu? Omul l-a vazut ca vine si totusi n-a acordat prioritate la schimbarea directiei de mers. Eu zic ca e mai grav, mult mai grav. Asa ca pista de bicicleta nu este foarte relevanta, este doar un alt caz de neasigurare, ca multe altele.

 

LE: Semnalizarea intentiei de a schimba directia de mers nu confera prioritate, n-am crezut ca trebuie explicata treaba asta, aveam pretentii. Doar femeilor le este greu sa priceapa treaba asta referitoare la semnalizare, ele dau semnal si pac, s-au si lansat in efectuarea manevrei, ca doar strada e a lor.

Cam asta e ideea cu semnalul in bucale. A devenit "prioritate de semnal"... Da semnal si se baga direct... Te vede ca vii si tot se baga... Mai ales daca esti pe 2 roti. Cred ca astia care vireaza direct in fata ta desi te vad, merg pe ideea ca "lasa ca franeaza el ca nu o sa isi rupa gatu " ...

Altii nu dau nici un semnal si tot se baga peste tine pe banda a 2-a daca are banda 1-a ocupata (banda lui)... Chestie de educatie rutiera si de aplicarea ei dupa mintea fiecarui sofer.

Dispret si aroganta maxima in traficul nostru. Numai implicarea politiei fara nepotisme si relatii + articularea de amenzi.

 

PS. Cum ar fi sa mearga politaii in trafic pe motociclete neinscriptionate ? :ninja: Atunci, poate, ar face educatie rutiera tupeistilor cu "prioritate de semnal" :crack:

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS. Cum ar fi sa mearga politaii in trafic pe motociclete neinscriptionate ? :ninja: Atunci, poate, ar face educatie rutiera tupeistilor cu "prioritate de semnal" :crack:

Stima.

Ar fi mai multi prin spitale . Asa macar ii mai vezi , ca sunt mari , albi si au nino nino . Parca iti sare in ochi mai bine un RR cu rider intins pe rezervor si atarnat de gaz .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SONYC

 

Ai scris destul de mult...

 

Cu multe lucruri pe care le-ai spus sunt de acord cu tine.

 

Eu personal nu vad rostul discutiilor cu tema gramaticala pe un forum de motociclisti. Aici e mai important mesajul. Desigur, e frumos sa scrii si sa te exprimi corect, dar nu asta e esential aici. Eu ma stradui sa scriu corect, dar chiar si asa mai fac greseli din cand in cand pentru ca nu stau sa revad de mai multe ori ce am scris.

Din pacate, la capitolul asta exista alti vinovati care ar trebui aratati cu degetul - de exemplu prezentatorii TV sau politicienii care tin toata ziua discursuri publice. Nah, cand auzi in fiecare seara atatea greseli de exprimare la un moment dat incepi sa nu mai fii sigur ca felul in care vorbesti tu este cel corect.

 

Cu prioritatea este alta poveste. Bineinteles, ar trebui amendata si nerespectarea prioritatilor. Cand sunt cu motocicleta oricum sunt foarte atent si sunt gata sa renunt la prioritatea mea ca deh, nu-mi foloseste la nimic sa mor cu dreptatea in brate.

 

Din experienta mea in trafic de pana acum, mie cel mai folositor mi-ar fi ca soferii sa-si semnalizeze intentiile.

N-as zice ca doar femeilor le e greu sa priceapa treaba cu semnalizarea. De cele mai multe ori barbatii practica "sportul" asta. Cand vad ca banda din stanga sau din dreapta pare mai libera trag de volan instantaneu, repede repede sa ia fata altora care ar putea sa aiba acelasi gand si bineinteles ca nu semnalizeaza si nu se uita in oglinzi. Cand cineva zareste un loc de parcare gol totul dispare in jur si nu mai vizualizeaza decat acel miraculos loc de parcare si se gandeste doar cum sa il ocupe mai repede inainte sa il ia altcineva.

De ce insist atat de mult cu semnalizarea? Pai simplu, daca e un gest constient dureaza cel putin jumatate de secunda intre semnalizarea intentiei si manevra propriuzisa, timp suficient pentru mine sa ma pot feri daca imi sare naucul chiar in fata mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitati-va care e civilizatia prin Occident, ce respect exista pentru cei cu biciclete si apoi vorbiti, voi astia care venind din provincie in urma cu 10, 20, 30, 40 de ani ati distrus orasul asta. Numai tarani, cocalari si pitipoance, vreti drum liber sa va dati voi cu masinile? La tara, ba, inapoi de unde ati venit!

 

Ce mitocan...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@smar2 din simpla curiozitate, cate generatii de bucuresteni are arborele tau genealogic? macar bunicul tau este/a fost bucurestean? bine, pana las urma nici asta nu ti'ar da dreptul sa insulti gratuit pe cei din provincie ;)

Editat de Psyche
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu tot ridicati in slavi semnalizarea asta, ca se ajunge exact la ce zice Sonyc :vita semnalizeaza si atat, se baga fara sa se asigure, ca doar el a semnalizat si are "prioritate de semnalizare". Mai bine belesti ochii de 10 ori inainte sa schimbi banda sau directia si sa te bagi cand poti/nu incomodezi pe nimeni, decat sa semnalizezi ostentativ si sa i tai calea unuia care are prioritate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna formulare, "prioritate de semnalizare", "da' ce, eu am semnalizat !". S-a ajuns acolo incat, chiar daca ai prioritate trebuie sa franezi pentru ca "a semnalizat" ca sa schimbe banda, trebuie sa franezi ca sa intre el, dar mai ales ea, de pe o straduta laterala, fara sa se uite la tine sa vada daca ii dai voie pentru ca este cu telefonul la ureche. Legat de telefon s-a ajuns la o situatie hilara. Vezi o multime de oameni, pe strada, pietoni adica, care "vorbesc singuri", cu casti, cu sau fara fir. In schimb, daca esti la volanu' lu' X5 este degradant sa semnalizezi si sa nu-ti etalezi tel. de jdemii de lei. Ce daca masina are chiar si instalatie bluetooth !?

Nu este vorba de a ridica in slavi semnalizarea dar mai ai o oarecare sansa de a vedea cu o secunda mai devreme ce vrea sa faca prostu' sau nesimtitu' sau amandoua in cele mai multe cazuri.

Mult noroc tuturor pentru ca avem multa nevoie cu asemenea "participanti la traffic".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia asta cu "prioritatea de semnalizare" intra incet incet in folclorul urban, la fel ca alte "reguli" de circulatie (prioritatea de drum principal si altele)

 

Acum cateva luni m-am certat cu un taximetrist bucurestean, care era convins ca nu i-am acordat prioritate fiindca el daduse deja semnal si trebuia sa il las pe banda mea. Nu stiu cine coace stupizeniile astea, insa trebuie sa fii paranoic in trafic si sa consideri ca restul sunt cretini completi, sa sufli si in iaurt.

Editat de adyrip1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...