Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Păi dacă am zis culbutori înseamnă că aia sunt! Cama cred că e ceva excentric prin definiție. 😁

Cu ocazia asta lansez și un concurs (fără premii 🤭) pt identificarea agregatului! Și nu vă gândiți că e cine știe ce nemaivăzut. 

 

IMG_20211206_103203.thumb.jpg.4a54a3fc35a02dcdafb27a933e0c835e.jpgIMG_20211206_103557.thumb.jpg.123a7d92523229b0a95ab4d899372f8d.jpgIMG_20211206_103606.thumb.jpg.ea0b70a7b8168e3b7e91c31a99b45dd3.jpg

 

Au sosit și pastilele:

 

IMG_20211206_094953.thumb.jpg.1e8722b355cc5f2d0d6a26488bc5ccf6.jpg

 

Montat, verificat, totul ok. 

Acum mă lupt cu reminiscențele lăsate de prietenii siliconului care au exagerat cu substanța și au mânjit tot prin zonă. 🤬

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, TETEA. a spus:

Pai poate fi orice 4L japonez racit pe lichid. Trag un foc in intuneric si zic "Hornet".

 

Nu e hornet, in poza cu motoru se vede o bucata dintr-un cadru de aluminiu care vine in jurul motorului.

 

e ceva vechi inainte de '95 zic asta din cauza ghidajelor de aluminiu de la membrane. un Ninja sau ZZR my wild guess

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da clar, in poza cu foaia cu masuratorile se vede cel mai bine. Cine recunoaste sudurile de pe cadrul ala probabil recunoaste si modelul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, aici merge lamurirea, ca ne distram in public.

 

Dar eu zic ca e de la Suzuki. 

Mi-e cunoscuta sudura aia, plus modelul cu liniute de pe blocul motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

ZZR

👍

1100 din '95, proiect de iarnă, achiziționat de aici de pe forum acum câteva luni. 😉

2 ore am râcâit siliconul de pe chiulasă (poziții greu accesibile) și capac (are un șanț perimetral îngust care a fost se pare bine degresat înainte de a fi "tencuit"). 🥵🤬🥵

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

e ceva vechi inainte de '95 zic asta din cauza ghidajelor de aluminiu de la membrane. un Ninja sau ZZR my wild guess

 

Bravo domnu', s-a strigat BINGO! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, TETEA. a spus:

 

Bravo domnu', s-a strigat BINGO! :D

 

cunoscator :D  

Acum 35 minute, ENEOS a spus:

👍

1100 din '95, proiect de iarnă, achiziționat de aici de pe forum acum câteva luni. 😉

2 ore am râcâit siliconul de pe chiulasă (poziții greu accesibile) și capac (are un șanț perimetral îngust care a fost se pare bine degresat înainte de a fi "tencuit"). 🥵🤬🥵

 

am avut si eu pe cap un shadow cu statoru ars, am gasit silicon rosu, negru si din loc in loc bucati din garnitura veche devenite una cu blocul motor, ca pe capac era prea usor sa le cureti..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, GoodKat a spus:

sasiul in zona frontala era mai butucanos

:what:, știu doar că sunt diferite cadrele în funcție de litere, unele au ram air doar pe o parte, chestii, trestii. 

Acum 4 minute, Cavaleru a spus:

 gasit silicon rosu, negru si din loc in loc bucati din garnitura veche devenite una cu blocul motor, ca pe capac era prea usor sa le cureti..

 

Eu doar negru, dar BUN și aplicat pe suprafețe curate. Bine, a ajuns și pe capacele palierelor de la arborii cu came, probabil în procesul de montare a capacului bine mozolit. Mai nașpa că fostul proprietar - om de nota 10, nu el a fost mâna criminală - îmi spusese că garnitura capacului e 9, doar cele din jurul bujiilor nu, așa că eu am fost pregătit doar cu alea. Mâine sper să ajungă și garnitura de capac să îl pot încheia. 

De ce să mozolești o garnitură 9? 😳

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut fix invers problema cu ZZRul. ajungea ulei la bujii si am schimbat doar acele garnituri. cea mare parea ok desi am zis ca ar fi bine sa schimbam, proprietarul a venit cu replica ca odata ce a zis nu curge dc sa o schimb? dupa un an si un pic ghici cine dadea iar capacu jos sa schimbe si garnitura mare care curgea :))

 

dar n-am pus mastic pe nicaieri..

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru moto, e destul și 2 m lățime, dacă n-ai de-a face cu 1200LT, GW și altele ca ele. Al meu are vreo 10 mp și e decent, cu toate că ar fi fost mai fain măcar 50 cm în plus pe lățime. Pentru restul, există Mastercard. 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datorită unei extorsiuni din meandrele transporturilor garnitura mea de capac a ajuns abia azi, împreună cu cea de la capacul ambreiajului. Am avut destul de puțin timp pt ZZR, dar am reușit să-l pornesc, să sincronizez (doar grosier, din lipsă de benzină 🤭) carburatoarele, am făcut un "flush" instalației de răcire și, după ce am dat drumul uleiului din motor, am purces la verificarea ambreiajului - stas, doar că ultimul disc nu era montat conform specificațiilor, ci aliniat cu celelalte (mărturisesc că nu mi-e clar de ce acesta se pune în altă degajare decât celelalte, că de funcționat funcționează oricum).

 

IMG_20211208_162940.thumb.jpg.7d514fba3cb94b348ac357d792e025d5.jpg

Căutând diverse informații pe net am dat peste o modificare la întinzatorul lanțului de la demaror + generator pe care am vrut să o fac. Deși și la mine se vede că a atins în placa de presiune, urmele nu sunt așa grave cum am văzut prin filmulețe. 

A, și am schimbat și simeringul de la arborele de echilibrare, pierdea destul de mult ulei pe acolo. 

 

IMG_20211208_235106.thumb.jpg.af2758f0bf4819ac2650ff3f90a37bb5.jpg

 

La intinzător o să pun o țeavă ceva mai lungă, dimensiunea dată în filmuleț (1' 3/16, cca 30 mm adică) permite o cursă prea mare. Despre asta e vorba:

 

 

A, am constatat că reglajul recomandat în manual pt șuruburile pilot (-2 ture) duce la un amestec f sărac! 

Am mai găsit undeva că ar merge bine cu -3 sau chiar desfăcute mai mult. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.12.2021 la 20:32, GoodKat a spus:

 

Cine stie, cunoaste! 😁 Dai jos capacele imediat, si nu mai stai cu racleta sa dai resturile de clingherit jos.

Hai sa ma laud si eu cu spatiul meu de joaca: 2x7 m, facut integral de mine in spatele casei. De la turnat sapa pana la acoperis si instalatie electrica. Nu este mare lucru dar este relativ suficient cat sa ma destresez. Ideal era dublu ca dimensiuni, dar ne intindem cat ne este plapuma...sau in cazul de fata, terenul.

 

IMG_20211204_221145.jpg

 

spatiu meu inchiriat e ~20mp. 3x6 si ceva

 

din cauza incapatanarii nevestii puteam cumpara de la un vechi un garaj de la granitu in curte, dar nu ca ne certam cu vecinii.. bla bla bla. 

 

acum dau la chirie lunar in loc sa fii avut spatiu meu in curte.

 

acum am un vecin care se gandeste sa vanda apartamentul de la bunica si poate reusesc sa pun eu gheara pe garajul lui sa am spatiu meu pt damblale mai aproape de casa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, Cavaleru said:

 

acum am un vecin care se gandeste sa vanda apartamentul de la bunica si poate reusesc sa pun eu gheara pe garajul lui sa am spatiu meu pt damblale mai aproape de casa :D

Dupa ce ti-ai facut si sistem de suspendat mobra , amu vrei sa te muti ...tie-ti place sa te chinui :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic
  • 2 weeks later...

Scos scut, eșapament, basculă, rulmenți basculă, amortizor (cu ajutorul lui Tibi Troia, pleacă în Olanda la fabrică, pentru recondiționare. Nu foarte scump). Băiat deștept care a inventat extractorul de rulmenți, merită o bere. Mâine sper să montez rulmenții (acum sunt în congelator), să curăț și să gresez articulațiile, apoi aștept să vină piesa centrală. Vaselina pusă acum vreo patru ani arăta impecabil, parcă era pusă ieri, pic de mizerie sau rugină nu am găsit (crc super adhesive grease).

IMG_20220207_160041.jpg

IMG_20220207_170011.jpg

IMG_20220207_170016.jpg

IMG_20220207_171351.jpg

IMG_20220207_174004.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am făcut poze, dar astăzi după o zi plina, fără sa stau sa ma schimb de cămașă, de pantofi, întru în garaj sa verific ceva și Scorpa parca îmi făcea cu ochiul. Uite asa am stat îmbrăcat de oraș sa schimb lichidul de frână (arata de parca era Coca Cola) și dacă eram la capitolul frâne a dat cu șmirghel pe plăcuțele de frână, nu imi plăcea mie muscatura intiala, mai ales pe fata la stoppie. Job done, acum, îngheata. 

 

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind mai aproape de zilele noastre am revizuit furca. Spre sfârșitul sezonului trecut am văzut puțin "aburită" o jambă, extrem de puțin, acum nici n-am scos-o bine și deja uleiul începuse să iasă... Demontat, spălat, simeringuri noi, ulei proaspăt. 

 

 

IMG_20220210_171828.jpg

IMG_20220210_180008.jpg

IMG_20220210_180030.jpg

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...