ENEOS Postat August 25, 2023 Share Postat August 25, 2023 Acum 2 ore, Nguyen a spus: cricul central demontat, nu am inteles de ce La FJR trebuie demontat ca să poți umbla la "oase" și gresa articulațiile alea, iar un șurub trebuie tăiat pt că nu e spațiu suficient să-l scoți fără să demontezi o grămadă. Cum în anunțul în urma căruia l-a cumpărat cel de la care am luat-o eu scria că s-au gresat articulațiile suspensiei spate probabil ăsta a fost motivul și o fi fost greu să pună altceva acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat August 25, 2023 Share Postat August 25, 2023 14 minutes ago, ENEOS said: La FJR trebuie demontat ca să poți umbla la "oase" și gresa articulațiile alea, iar un șurub trebuie tăiat pt că nu e spațiu suficient să-l scoți fără să demontezi o grămadă. Cum în anunțul în urma căruia l-a cumpărat cel de la care am luat-o eu scria că s-au gresat articulațiile suspensiei spate probabil ăsta a fost motivul și o fi fost greu să pună altceva acolo... In loc de surubul care a fost taiat nu se poate folosi un prezon cu doua piulite?Daca da, se poate reinstala cricul central, nu? In aalta ordine de idei, dar on-topic, am demontat ptr curatare/spalare carenele si rezervorul de pe aia mica, F650, am uitat sa fac poze cu ea murdara, adica la cum arata cadrul inainte de spalare...Distractia a durat doua dupa-amiezi, saptamana trecuta, la sfarsit i-am facut si un mic polish prin partile esentiale, asa, doar de intretinere, si o gresare de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 25, 2023 Share Postat August 25, 2023 Acum 1 oră, Lup69 a spus: se poate reinstala cricul central, nu? Sigur că se poate. Cu condiția să îl ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat August 25, 2023 Share Postat August 25, 2023 Daca iti trebuie neaparat cricul central gasesti si solutia/solutiile... Am schimbat zilele trecute si bara suport ptr proiectoare. A fost comandata la polonezi, insa cromarea nu a fost tocmai reuzita, inflorise rugina prin unele locuri, am apelat la un amic si mi-a construit o replica din inox, "Laser frate!!!!" Cea veche arata cam asa: In timpul montajului si dupa arata asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 28, 2023 Share Postat August 28, 2023 (editat) La 25.08.2023 la 23:17, Lup69 a spus: Daca iti trebuie neaparat cricul central gasesti si solutia/solutiile... Neapărat poate nu. Am găsit pe ebay dar nu îmi vine să dau ~100€ pe el. Loco (România) doar de generația 2, codul e diferit, habar n-am dacă s-o potrivi iar vânzătorul e de departe. În fine, am alte priorități. Cred că pun înapoi aceleași anvelope, tura lungă pe care o pregăteam a trebuit s-o anulez din motive independente de voința mea Astea mai duc 1-2000 km, fața și mai mult. Mă mai gândesc. Cosmetică: Editat August 28, 2023 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Septembrie 5, 2023 Share Postat Septembrie 5, 2023 Imi trebuia ceva pentru scule si manusi, si cu nu agreez top/case, m-am apucat de o cutie din piele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 5, 2023 Share Postat Septembrie 5, 2023 misto lucrarea in piele @shashka ce unelete ai folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Septembrie 5, 2023 Share Postat Septembrie 5, 2023 Acum 1 oră, Cavaleru a spus: misto lucrarea in piele @shashka ce unelete ai folosit? Sa stii ca nimic special. Preducea ,cutter, sula cizmarie, doua ace. Cred ca mai importanta e calitatea pielii, si sa-i freci cu ceva de lemn marginile. Cand freci marginile, cumva pielea se inmoaie. Iar pentru canturi, se bate la ciocan. Planul si masuratorile mai sunt importante. Oricum, pentru mine e prima lucrare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 5, 2023 Share Postat Septembrie 5, 2023 Acum 6 ore, shashka a spus: Sa stii ca nimic special. Preducea ,cutter, sula cizmarie, doua ace. Cred ca mai importanta e calitatea pielii, si sa-i freci cu ceva de lemn marginile. Cand freci marginile, cumva pielea se inmoaie. Iar pentru canturi, se bate la ciocan. Planul si masuratorile mai sunt importante. Oricum, pentru mine e prima lucrare ms de lamuri, faina lucrarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 5, 2023 Share Postat Septembrie 5, 2023 (editat) Acum 2 ore, GoodKat a spus: de ce Pentru că mai au ceva viață în ele, cel mai probabil pot încheia sezonul cu ele și 🏍 nu intenționez s-o mai țin prea mult, iar investiția în anvelope noi nu se recuperează la vânzare - been there când am vândut celălalt FJR, Napoleon, cu anvelopă față de ~2000 km și Road 6 nou nouț spate. Când am demontat roțile mă pregăteam pt o tură de vreo 5000 km, clar trebuiau anvelope noi. Pt mine oricum nu e mare brânză să înlocuiesc 2 anvelope, o pot face oricând în ~2h. Am pregătit jantele cât am putut de bine, șlefuit, degresat, tot, ar trebui să fie ok. Oricum arată incomparabil mai bine decât înainte. Discurile nu s-au lăsat demontate, probabil încălzit și bătut bit spline în inbus-uri aș fi reușit, dar aveam nevoie de șuruburi noi. Deci... Editat Septembrie 5, 2023 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Septembrie 9, 2023 Share Postat Septembrie 9, 2023 Salut, Revin cu o intrebare despre o honda cb 500f an 2022. Am cumparat un set de bare de protecții modelul givi tn 1171. Din desenul primit de la ei nu prea se intalege cum se montează. Pe dreapta m.am mai descurcat eu, dar pe stinga.efectiv habar nu am punctul de prindere în spate. Dacă îl fixez în partea din fata , în spate îmi da undeva în zona schimbătorului și acolo nu am nici un punct de prindere (un șurub ceva mai gros). Orice părere e binevenita. Ms în avans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 11, 2023 Share Postat Septembrie 11, 2023 pune si tu niste poze sa vedem despre ce e vorba, asa pe nevazute exclusiv un posesor poate sa te indrume, si nu sunt multi posesori de cb500 pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 11, 2023 Share Postat Septembrie 11, 2023 La 09.09.2023 la 10:28, reverend a spus: Salut, Revin cu o intrebare despre o honda cb 500f an 2022. Am cumparat un set de bare de protecții modelul givi tn 1171. Din desenul primit de la ei nu prea se intalege cum se montează. Pe dreapta m.am mai descurcat eu, dar pe stinga.efectiv habar nu am punctul de prindere în spate. Dacă îl fixez în partea din fata , în spate îmi da undeva în zona schimbătorului și acolo nu am nici un punct de prindere (un șurub ceva mai gros). Orice părere e binevenita. Ms în avans ara poze nu putem decat sa dam la ghici un raspuns la intrebarea ta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Septembrie 11, 2023 Share Postat Septembrie 11, 2023 1 oră în urmă, Cavaleru a spus: ara poze nu putem decat sa dam la ghici un raspuns la intrebarea ta.. Rezolvat. Ms. E acelas sistem ca pe un cb 500x si am gasit un tutorial pe utube pt asta. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Mai 1 Share Postat Mai 1 Un schimb de lant si pinioane la o Aprilia Mana 850 pe care am cumparat-o recent, am luat setul standard cu pinioane 18/40. Aveam pinioanele bune dar lantul era uzat inegal, am zis mai bine sa schimb kit-ul complet: Kit-ul de lant si pinioane a costat 480 lei, lant marca RK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 1 Share Postat Mai 1 Acum 1 oră, mobiletron a spus: Aprilia Mana 850 Roșie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Mai 1 Share Postat Mai 1 (editat) 53 minutes ago, ENEOS said: Roșie? Nu, e neagra, a fost a userului @Taurasu care din pacate a murit de tanar. Apoi motocicleta a ajuns la un coleg si ulterior la mine. Editat Mai 1 de mobiletron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 (editat) Nu azi, vineri am schimbat uleiul si flitrul la cea mare, in garajul proaspat amenajat ptr intretinerea motocicletelor. As fi schimbat si uleiul la cardan, insa era insuficient, asa ca sambata am avut motiv sa fac un drum sa ma aprovizionez... Editat Mai 12 de Lup69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 Acum 2 ore, Lup69 a spus: am schimbat uleiul si flitrul la cea mare, in garajul proaspat amenajat ptr intretinerea motocicletelor. Pe melodia "plânge elevatoarele". 🫣 E home made sau cumpărat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 Sincer, n-am avut și nu mi-aș lua elevator, mai ales pentru schimbat uleiul. Riscul să pice jumătate de tonă peste mine mi se pare prea mare. In plus, pot inclina moto ca să scurg cât mai mult ulei. Cât despre timpul pierdut cu urcatul, legatul, ridicatul etc, prefer troliu sau altceva, plantat pe sol. Asta e strict părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 (editat) Nu pică nimic peste tine, orice elevator de bun simț are "piedică", adică siguranță, inclusiv chinezăriile. În plus, nu stai sub elevator, ce ai căuta acolo? Cât despre înclinat motocicleta, o poți înclina și de pe elevator. O ridici/cobori în mai puțin de 15 secunde. Asta e strict părerea mea. O pot argumenta, la nevoie. Inclusiv cu video, la cererea publicului, eventual cu motorete de peste 200-300-400kg. Editat Mai 12 de Kagemusha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 (editat) 3 hours ago, Lucian_M said: Sincer, n-am avut și nu mi-aș lua elevator, mai ales pentru schimbat uleiul. Riscul să pice jumătate de tonă peste mine mi se pare prea mare. In plus, pot inclina moto ca să scurg cât mai mult ulei. Cât despre timpul pierdut cu urcatul, legatul, ridicatul etc, prefer troliu sau altceva, plantat pe sol. Asta e strict părerea mea. Daca iti convine sa bagi culcat-uri sub motor, sa lucrezi pe branci, in genunchi, sau in stil "boboshat", be my guest, eu am trecut demult de vremea respectiva, plus ca avand motocicleta la o inaltime adecvata se vad in plus multe detalii care ar necesita statul pe burta sau pe spate si cu ochii peste cap, sau cine stie cum...plus ca port ochelari si erau cateva pozitii in care plecau ochelarii de pe nas, , "plantat pe sol" este si elevatorul, nu este suspendat..., foarte stabil, cu blocaj, cu suruburi de reglaj planeitate daca este cazul. Uiti ca poti asigura intreg ansamblul cu ceva chingi fix de o grinda din tavan, intrucat platforma elevatorului are prevazute din fabricatie 4 puncte de ancorare, se vad in foto ...Mda, oricum, de pe dusumea nu ai cum sa cazi, copiii au nevoie de trei ani sa invete asta....A, si inca ceva, elevatorul este tip "foarfeca"...tine 650 de kg, omologat. 1 hour ago, Kagemusha said: O ridici/cobori în mai puțin de 15 secunde. Daaa, prima oara am urcat motorul pe rampa cu ajutorul sotiei, ea a strans menghina pe roata fata, acum deja fac totul singur, am prins "spilul"... Este intr-adevar o investitie doar in sanatatea mea, atat fizica cat si mentala, de la prima utilizare au scazut spre zero dumnezeii si bisericile si toate acatistele impartite cu piosenie aproape la fiecare schimb de ulei sau alte interventii necesare...mana cereasca!!! Editat Mai 12 de Lup69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 (editat) Pe sol mă simt mai în siguranță, prefer să mă aplec, ține de obișnuință. Mi-ar ocupa inutil spațiu în garaj, m-aș impedica de el (spațiu mic). Când fac furca, tot la troliu ajung. De rulmenții de jug nu mai zic. Nu trebuie să dai cu ciocanul, să scuipi semințe în capul fraierilor. Fiecare lucrează cum îi place, iar mie unul nu mi-ar fi prea util elevatorul. Atât. Editat Mai 12 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 (editat) 4 hours ago, ENEOS said: Pe melodia "plânge elevatoarele". 🫣 E home made sau cumpărat? Cumparat de nou Editat Mai 12 de Lup69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 @Lucian_M si eu am lucrat niste ani pe genunchi, pe burta si in te mai miri ce pozitie. cand m-am angajat la BMW si am inceput sa folosesc elevatorul.. waaa game changer... norocul a facut sa ma ajute cineva cu un elevator care nu fusese folosit decat pt o filmare si de 4 ani statea intr-un depozit. Elevatorul e unul cu actionarele penumatica dar si la pedala. ii lipsea prinderea de roata ce vreau sa zic ca da, e mult mai placut sa lucrezi pe elevator, chiar si la furca, nu ai nevoie de troliu, bine, de la caz la caz si de la motoreta la motoreta, dar daca are cric central. pff easy work si nu cade nici un motor peste tine sau sa se rastoarne elevatorul peste tine, chiar si cu motoreta legata intentionat inclinat nu s-a intamplat asa ceva. Am ridicat cu el royal star sau harley street king (nu mai stiu exact modelul) motorete grele. le-a ridicat fara probleme eu am 3x6 spatiu dar mult redus pe latime din cauza bancului de lucru si a multor alte chestii care le am pe acolo depozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.