Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

 

Azi am montat un bec H4 cu LED-uri de putere (30W/3600LM) pe un far de CBR F4.

Spre deosebire de HID-urile sau LED-urile chinezesti de 2 lei, asta e gandit foarte bine si respecta fotometria farului.

N-am apucat sa fac poze cum lumineaza pe sosea; nu era inca intuneric cand terminasem.

 

20160620_174612.jpg 20160620_174629.jpg 20160620_174639.jpg 20160620_175105.jpg 20160620_180446.jpg 20160620_182407.jpg 20160620_182414.jpg 20160620_191047.jpg 20160620_191130.jpg HTB1_Gcrm_HXXXXXci_XVXXq6x_XFXXXi.jpg HTB1j_Fk1_JXXXXXcg_XXXXq6x_XFXXXH.jpg HTB1rl_Yl_HXXXXXb9_XVXXq6x_XFXXXY.jpg HTB1we_Pw_HXXXXXa_UXXXXq6x_XFXXXb.jpg

 

 

» Post actualizat in 02 Jul 2016 21:41

P.S.

Am spalat lantul + pinioanele; se adunase mult jeg, mai ales la cel din fata.

IMG_20160629_194850.jpg IMG_20160629_194727.jpg IMG_20160629_194920.jpg

Nu uita să îi pui puțina ,,vaselina,, așa cum e în poze arată bine dar trebuie și uns

Editat de mircica99
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sigur ca apoi l-am uns. In poza se observa si picaturile de apa, era facuta dupa spalare. L-am lasat sa se usuce pana a 2-a zi, apoi l-am dat cu spray ;)

 

Azi am mesterit umpic la partea electrica; montat intercom, alimentare pentru telefon, cablu audio intre telefon si intercom. Astept sa-mi ajunga si suportul pt tel; sper ca o sa se potriveasca bine pe ghidon, asa cum as vrea sa-l pun.

Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Am pus motocicleta cu fata la un perete, la vreo 10m distanta. Fascicolul de lumina e bine delimitat si seamana cu cel de la becul cu halogen.

Privit din fata pe faza scurta, nu e deranjant. Din punctul asta de vedere e clar superior "Xenoanelor".

Ramane de vazut cat de bine penetreaza lumina de LED comparativ cu halogen si cat e de fiabil. Partea din spate unde e radiatorul si partea electronica se incalzeste cam la 60 grade (fierbinte, dar suportabil de tinut mana).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are 3 LED-uri; 2 in partea de sus, 1 in cea de jos.

Pe faza scurta lumineaza 1 LED din cele doua de sus; la fel cum la un bec normal se aprinde filamentul de sus si reflectorul (oglinda) din far disperseaza lumina spre in jos, astfel incat fascicolul de lumina sa intersecteze soseaua la aprox 30m.

Pe faza lunga se stinge LED-ul care era aprins pe faza scurta si se aprinde celalalt; cum spuneam, sunt 2 LED-uri sus, care merg separat pentru fiabilitate. De asemenea, se aprinde si LED-ul din partea de jos asa cum la un bec normal se aprinde filamentul de jos (cel care se afla sub acea tablita convexa si care imprastie lumina in tot farul.

Deci, pe faza lunga o sa fie practic fascicolul de la faza scurta plus cel de la faza lunga; cu becul H4 normal cand comuti pe faza lunga se stinge filamentul de faza scurta; doar daca esti pe faza scurta si apesi butonul de flash o sa ai ambele filamente active. Ca sa intelegi diferenta de luminozitate, fa asa: mergand cu faza scurta, apasa si mentine butonul de flash (observa cum farul lumineaza din apropiera rotii pana in departare), apoi actioneaza comutatorul care trece de pe faza scurta pe lunga - vei observa ca o sa ai o zona mai putin luminata in primii metri din fata motocicletei, pentru ca faza scurta este stinsa.

 

De aia am zis ca becul asta e umpic mai destept decat restul.

 

P.S. De obicei, becurile cu un singur filament de pe moto sunt H7 si ai far dublu sau doua faruri.

Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Modelele cu racire activa mi se par din start niste fail-uri. Ventilatoarele alea duc cel mult 1000 de ore, mai ales pe moto.

Variantele pasive, corect dimensionte, mi se par mult mai OK. Sigur,sunt de 2-3 ori mai voluminoase si nu arata la fel de cool; dar nu cred ca asta conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare scurta. Si a infoliat cineva de pe aici farul la mobra cu folie fumurie deschisa/inchisa? Am in plan sa l infoliez si pe el si parbrizul cu fumuriu deschis. Parbrizul nu il schimb ca nu imi plac alte forme decat cel stoc si daca infoliez doar farul si parbrizul ramane transparent, contrastul va fii unul naspa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-40717-0-25069000-1469525322_thumb.jpgpost-40717-0-82460100-1469525333_thumb.jpgpost-40717-0-91297600-1469525353_thumb.jpgpost-40717-0-45757000-1469525382_thumb.jpgpost-40717-0-16738600-1469525402_thumb.jpg


» Post actualizat in 26 Jul 2016 09:33

post-40717-0-55307800-1469525556_thumb.jpgpost-40717-0-20764400-1469525587_thumb.jpg


» Post actualizat in 26 Jul 2016 09:43

post-40717-0-03151400-1469525654_thumb.jpg

Operatiuni:

- engine flush inainte de schimbul de ulei

- efectuat schimbul de ulei si filtru de ulei

- curatat etrierii

- schimbat lichidul de frana( cu ocazia asta am reusit sa rup aerisitrul la etrierul spate)

- curatat si gresat cablurile de ambreaiaj si acceleratie

- schimbat amortizorul spate cu unul model 2010

- curatat si gresat toate componentele amortizorului spate, gresat rulmentii tijelor

- inlocuit toate furtunele de la sistemul de racire cu unele din silicon rosii

- inlocuit lichidul de racire

- curatat si gresat lantul

- aditiv pentru curatarea injectoarelor si pistoanelor Liqui moli

- montat brizbrizuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arata rau. Ai reusit sa scoti bucatica rupta din aerisitor? Incearca cu un torx batut usor in gaurica ramasa daca nu. Piesa de schimb gasesti si la magazinele de auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arata rau. Ai reusit sa scoti bucatica rupta din aerisitor? Incearca cu un torx batut usor in gaurica ramasa daca nu. Piesa de schimb gasesti si la magazinele de auto.

Am incercat cu extractor dar nu am reusit. M-am lasat pagubas si am schimbat lichidul si aerisit sistemul prin surubul de la furtun. Am lasat aceasta remediere pentru un service la toamna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai idee cat le-am cautat.... am luat kitul (sh) pentru honda cred si am facut partea metalica la strungar cu aluminiu


» Post actualizat in 26 Jul 2016 10:57

sunt marca ER (euroracing)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- inlocuit toate furtunele de la sistemul de racire cu unele din silicon rosii

Furtunele sint dedicate pentru modelul tau sau sint ceva "universal", cumperi la metru si le pui la agregat? cu ce fel de coliere le-ai fixat pe stuturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu ca musca in dupa o luna i ....... text gasit pe blog.autodepo.ro

 

Textul vizeaza pe easy ride on! si GEO , parca...

lectura placuta !

 

Oferta producătorilor de tratamente pentru motor este consistentă (Valvoline , Liquid Moly , 2+2 , Stp , Caspian , Redex etc). In afara aditivilor pentru ulei există și o cu totul altă clasă de aditivi, așa-numitul tratament pentru refacerea motorului („engine restore”), care se adresează suprafeței metalice si nu uleiului.
Astfel de substanțe sunt concepute pentru a reface suprafețele metalice ale pieselor aflate în contact, și sunt destinate în special motoarelor uzate. Aditivii pentru motor sunt destinați teoretic refacerii compresiei, adică a etanșeității dintre cilindru si segmenți.
Ideea refacerii compresiei fără a desface motorul și a schimba piesele componente a apărut încă de acum câteva zeci de ani. Așa s-au ivit o serie de substanțe , așa-numiții aditivi de aderența si onctuozitate. „Vedetele” acestora sunt „lubrifianții solizi” și anume : grafitul solid, bisulfura de molibden (MoS2) – numit si molicot, PTFE , dialchilditiofosfatul de zinc , CSL si alții. PTFE – Poly Tetra Floera Ethylene (perfluor-etena polimerizată), cunoscut si sub numele de teflon, este in prezent unul din cei mai utilizați aditivi de pe piață. Este compus din PTFE atomizat, aflat in suspensie într-un ulei sintetic foarte fluid (SAE 50).
Efectuând o selecție a aditivilor pe bază de teflon, putem enumera: Matrix, Slick 50, Liquid Ring, Lubrilon, Microlon, Petrolon , QMl si T-Plus (K-Mart). CSL (Cooper Silver Lead) este o suspensie de particule microscopice de cupru, plumb si argint aflate in suspensie într-o masa de ulei mineral. Utilizat in motor, la fel ca și în cazul celorlalte produse, CSL ar reduce, potrivit producătorilor, frecările între piesele metalice, iar particulele microscopice s-ar depune pe suprafețele zgâriate, refacând astfel etanșeitatea și compresia motoarelor uzate. Compușii pe bază de zinc (dialchilditiofosfatul de zinc – zinc dialkyldithiophosphate) sunt folosiți ca aditivi de extremă presiune (extreme pression – EP) si antifricțiune.
Zincul din aceste uleiuri intră de fapt in lucru doar când, in motor, frecarea se face metal pe metal. Astfel de condiții apar la turații maxime sau când pelicula de ulei se rupe din diverse motive. In astfel de condiții extreme , zincul reacționează cu metalul prevenind uzura , în special între cilindru si segmenți. Printre producătorii de aditivi pe bază de dialchilditiofosfat de zinc se numără Mechanics Brand Engine Tune Up, K Mart Super Oil Treatment si STP Engine Treatment.
Eficiența reală a tratamentelor de refacere a suprafeței metalice (engine restore) nu a fost deocamdată nici confirmată , nici infirmată. Marea majoritate a producătorilor de autovehicule si uleiuri nu recomandă folosirea aditivilor auto, ci doar a anumitor uleiuri pe care constructorii le agreeaza, iar utilizarea aditivilor se face doar pe răspunderea clientului.
Cu certitudine , dacă în cazul aditivilor pentru ulei specialiștii recomandă adăugarea acestora în perioada rodajului, când frecările între piesele metalice sunt mai mari, în cazul tratamentelor pentru motor, nu se recomandă adăugarea acestora decât atunci când motoarele au cel puțin 50 000 de kilometri parcurși.

Editat de ulei_moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar depune, ar reduce... nu a fost confirmata, nici infirmata... cuvinte frumoase, ceva termeni stiintifici si multa, multa incertitudine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit si ceva filmutele pe youtube, cu o honda , ceva american, cu 100k + mile la bord, care avem x bar compresie si dupa tratamentul minute , aveam x+ 1 - 2 bar.

 

Acum nu stiu ce sa zic,fiecare face ce vrea cu agregatul din dotare.

 

Scuze de offtopic.

 

Asfalt uscat !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si cu un strop de ulei in capul pistonului ai presiune crescuta (pe moment). Sau cu un ulei mai vascos, care nu mai trece pe langa segmenti.

Pana nu vad ceva credibil, un studiu facut in timp, cu demontare motor etc, nu pot sa cred ca o solutie cu "particule microscopice" reface metalul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...