Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Pai daca si tu ti-ai luat TDM :P ...cu bateria ascunsa sub rezervor. Mesteresti ceva pana ajungi la ea...

pont pentru cei interesati merge pe 3vd...

se "opereaza" cutia bateriei, recte se taie din ea sau se elimina jumate...

se desface in acest caz doar surubul de cu cheie de 12 de sub sa si se ridica un pic de rezervor...

se ajunge cu greu la fire...

:P

pe marginea drumului acest hack poate fi diferenta intre 10 min si o ora... de manopera...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca nu faci niste corecturi la ce enunti e pescareasca.

Poate ai vrut sa spui ca ai utat sa strangi borna de minus.

 

Da ma, e pescareasca. Era o povestioara ca sa radem, nu o teza de doctorat. Se atingea firul - de fapt papucul de contact - pe sub capacul de protectie. Si eu m-am mirat ca s-a atins, dar uite ca s-a atins. Timp de 20 de minute, fara sa fie macar pus la locul ei. Asa s-a nimerit. Si acum iti dau voie sa razi si tu un pic.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ma, e pescareasca. Era o povestioara ca sa radem, nu o teza de doctorat. Se atingea firul - de fapt papucul de contact - pe sub capacul de protectie. Si eu m-am mirat ca s-a atins, dar uite ca s-a atins. Timp de 20 de minute, fara sa fie macar pus la locul ei. Asa s-a nimerit. Si acum iti dau voie sa razi si tu un pic.

Puteai sa spui asa de la inceput atfel niciun copil de cinci ani nu te credea ca ti-a pornit fara borna minus conectata si ma esti cu taicatu nu cu mine ca nu cred ca ne-am tras de sireturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteai sa spui asa de la inceput atfel niciun copil de cinci ani nu te credea ca ti-a pornit fara borna minus conectata si ma esti cu taicatu nu cu mine ca nu cred ca ne-am tras de sireturi.

 

Vlad, te stiam om de treaba. Ce-ai patit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, te stiam om de treaba. Ce-ai patit?

Nu am patit nimic m-a deranjat un pic tonul tau cu "iti dau voie sa razi" ca nu era nimic de ras acolo pur si simplu nu-mi explicam cum poti pune o baterie,mobra sa mearga si pe urma sa constati ca nu ai conectat minusul.

In rest sa auzim numai de bine, ca ciudateniile vin singure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am patit nimic m-a deranjat un pic tonul tau cu "iti dau voie sa razi" ca nu era nimic de ras acolo pur si simplu nu-mi explicam cum poti pune o baterie,mobra sa mearga si pe urma sa constati ca nu ai conectat minusul.

In rest sa auzim numai de bine, ca ciudateniile vin singure.

 

No, poate ca eram si eu deranjat de tonul cu "e pescareasca". Probabil ca exista o formulare mai buna decat a mea, dar eu nu am gasit-o atunci. Ca si cu rasul, intentia mea a fost sa descretim fruntile, nu sa ne intaratam. Pana la urma tot e bine ca am ajuns la pace.

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

charity doesn't work?

un multumesc n-ar fi bun?

;)

 

Charity just for close friends... inhalezi mult praf (and I mean MULT praf) si pierzi mai multe ore din viata. As face asta mocca pentru foarte putine persoane. In compania cui trebuie trece timpul altfel.

 

As mai face asta poate pentru cineva care nu e capabil din diverse motive sa se descurce singur. Lenea nu e unul dintre motivele alea... ;)

 

 

In rest, fair play... timpul costa (b)ani. Pentru toata lumea.

» Post actualizat in 06 Jun 2016 20:43

No, poate ca eram si eu deranjat de tonul cu "e pescareasca". Probabil ca exista o formulare mai buna decat a mea, dar eu nu am gasit-o atunci. Ca si cu rasul, intentia mea a fost sa descretim fruntile, nu sa ne intaratam. Pana la urma tot e bine ca am ajuns la pace.

 

:)

 

a7b6c61dc19de99406c8d8510835453d.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta voiam si eu sa spun, dar cu alte cuvinte. Toata lumea asteapta o greseala a celorlalti ca sa arate cu degetul, zici ca suntem din nou in scoala primara.

 

A fost o neintelegere, s-a rezolvat. Putem trece inapoi la viata spirituala a motocicletelor noastre.

 

pringles.jpg

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I could do it... for money. :stuck:

» Post actualizat in 05 Jun 2016 08:38

 

Adica la misto mai... te simti mai bine cu un garaj ordonat.

 

 

 

Charity just for close friends... inhalezi mult praf (and I mean MULT praf) si pierzi mai multe ore din viata. As face asta mocca pentru foarte putine persoane. In compania cui trebuie trece timpul altfel.

 

As mai face asta poate pentru cineva care nu e capabil din diverse motive sa se descurce singur. Lenea nu e unul dintre motivele alea... ;)

 

 

In rest, fair play... timpul costa (b)ani. Pentru toata lumea.

» Post actualizat in 06 Jun 2016 20:43

Acum na, eu am postat in gluma, asa cum am perceput si faza cu cei 5cp la roata (ce sa zic daca nu s-a legat :D ). La mine nu sunt (multi) paianjeni, praf este cu siguranta, buba mare e ca sunt ff multe lucruri intr-un spatiu extrem de limitat si eu sunt cu fundul in mai multe luntri, nu neg ca exista si ceva lene dar in primul rand e lipsa timpului si starii psihice necesare, mereu sunt asaltat de diverse si nu pot sa ma apuc de ceva si sa duc treaba pana la capat. Gata cu scuzele, enjoy John Baba's cave:

post-5325-0-22907500-1465372033_thumb.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in sfarsit i-am dat de capat problemei cu pompa de bezina...dupa ce am demontat si masurat releul ala ( si am ajuns la concluzia ca era bun...asta dupa ce l-am si decapsulat :)) ), am reusit sa gasesc unu similar, l-am montat si plua....am mers mai departe, am dat jos rezervoru' ca sa ajung la mufa externa...mufa facuta muci ( rupta partial, izolatia de cauciuc - e o chestie ca un burduf din cauciuc moale, galben - era de la o mufa mai mare si nu mai izola- contactele inegrite, oxidate plm...iar cablul respectiv era indoit frumos, rezervoru statea pe el...aproape taiat :D

pe aceasta cale tin sa multumesc inca o data mecanicului de la metrotehnica - vali, am intales ca s-a carat in germania, poate s-a intors intre timp - pt bunavointa de care a dat dovada cand si-a bagat mana in motorul meu ( mai bine si-o baga in cwr ) precum si lipsa lui TOTALA de pricepere referitor la motoare, motocicletele si mersul pe motor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus pe ktm evacuare two brother carbon.Bestial sunetul

Misto roaba! LC4 asta e una dintre slabiciunile mele la capitolul trocarici...

 

Acum na, eu am postat in gluma, asa cum am perceput si faza cu cei 5cp la roata (ce sa zic daca nu s-a legat :D ). La mine nu sunt (multi) paianjeni, praf este cu siguranta, buba mare e ca sunt ff multe lucruri intr-un spatiu extrem de limitat si eu sunt cu fundul in mai multe luntri, nu neg ca exista si ceva lene dar in primul rand e lipsa timpului si starii psihice necesare, mereu sunt asaltat de diverse si nu pot sa ma apuc de ceva si sa duc treaba pana la capat. Gata cu scuzele, enjoy John Baba's cave:

Duuuude, nu te plange ca altii stau in apartamente mai mici decat garajul tau :crack: Si lasa-l asa, ca ajungi cu mine: inainte de curatenie imi incapeau 2 mobre+1 masina. Dupa curatenie, deabia intra 1mobra+masina :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duuuude, nu te plange ca altii stau in apartamente mai mici decat garajul tau :crack: Si lasa-l asa, ca ajungi cu mine: inainte de curatenie imi incapeau 2 mobre+1 masina. Dupa curatenie, deabia intra 1mobra+masina :crack:

Nu ma plang, incercam si eu sa gasesc voluntari sa scot pestera la lumina, macar o leaca de suport psihic. Si eu stau intr-o casa mai mica, pt ca locuiesc deasupra garajului si nu folosesc toate incaperile :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit in decathlon niste mansete de neopren bune pt telescop

post-3819-0-32478400-1465531269_thumb.jpg

 

http://www.decathlon.ro/set-2-manere-confort-negru-id_8331904.html

sint mai multe culori, daca sint cusute cite 2 acopera aproape toata cursa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub piston nu are de ce sa ajunga, doar daca nu e praf cilindrul... deci maxim pe cilindru sa ajunga, dar si acolo cred ca-l rascheteaza segmentii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm, interesant, nu am auzit de smecheria asta, un fel de dura lube. Totusi daca e asa eficient de ce nu le trateaza asa din fabrica? Sau da?

Ps Apropo de curatenia si ordinea de care va tot plangeti, vedeti sa nu patiti ca mine ca nevasta-mea da iama periodic printre sculele mele dar ce-i mai rau le schimba si locul de caut cate o ora obiectul dorit. Cate odata am noroc ca daca reusesc sa-i explic forma, culoarea, marimea, materialul, ce sa mai un adevat review, am ceva sanse sa-mi spuna zona in care l-a amplasat. Asa ca vedeti ce va doriti :D.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drept e ca am dat si eu peste un aditiv cu teflon, f vascos, in tot ce am bagat, cabluri, lacate, incuietori, balamale a facut minuni si rezista f bine. Insa nu stiu daca in motor(de auto) a facut sau nu ceva.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Geo! Motorul in 2 timpi are admisia (si de P.T.F.E.) prin "lumini" (si apoi prin canale de transfer). Admisia se face in carter prin vacuum (adica pe sub piston) iar dupa timpul exploziei amestecul se transfera deasupra pistonului.

Asa ca ajunge peste tot atat sub cat si peste...

La motoarele in 4T trebuie introdusa emulsia si in baia de ulei. Dar nu ajunge si deasupra pistonului daca nu se pulverizeaza si prin admisie (sac!).

Scuzele mele atunci, n-am vazut nici un motor 2 timpi pana acum (demontat, nu la exterior).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai fiabil nu se poate spune ca e motorul in 2t, mai ales cel de Mobra pe care il segmentai pe drum daca aveai de mers >500km. Plus randament mai slab, adica mai mult combustibil conumat pt aceeasi cantitate de lucru mecanic produs.

Despre tratamentele astea nu stiu ce sa zic, pe vremuri am folosit si eu Slick 50 (la masini), dar cica s-au facut teste si nu bun, acum cat o fi realitate si cat interese comerciale nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai fiabil nu se poate spune ca e motorul in 2t, mai ales cel de Mobra pe care il segmentai pe drum daca aveai de mers >500km. Plus randament mai slab, adica mai mult combustibil conumat pt aceeasi cantitate de lucru mecanic produs.

Despre tratamentele astea nu stiu ce sa zic, pe vremuri am folosit si eu Slick 50 (la masini), dar cica s-au facut teste si nu bun, acum cat o fi realitate si cat interese comerciale nu stiu.

Marele avantaj la 2T este ca e foarte simplu, cat despre mobrita noastra cred ca exagerezi, e adevarat ca am ramas de doua ori fara segmenti dar prima oara ca nu am stiut cu ce se mananca iar a doua din lene, ca nu-i mai schimbasem de doi ani. La inceputul fiecarui sezon ii faceam o revizie generala care includea un schimb de segmenti (setul costa cam cat litrul de benzina). Cat despre consum ce sa zic la 650km facuti/zi bagam 18L benzina, 2,8%, cam atat am consumat in zilele noastre cu un 125 4T insa media de viteza difera drastic.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...