florinelu07 Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 (editat) altii la VW cate o turbina La Opel, la 10 plinuri curatam EGRul.... la VW nu am prins decat un fleac... mecatronicul.... oleaca de culanta si tot am scapat de 4800 de leuti (in loc de ~7000). Editat Iulie 13, 2017 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Atunci eu am scapat ieftin... 3 lei pe furtun si 35 lei pe 1l de lichid de frana (din care mai am cam jumatate). Manopera gratis ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 amu ni i-am facut ITPul, era sa plec maine la MAN cu ITPul expirat..... uitasem... no, dar bine ca s-a rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 ahaaaa,deci nu sunt singurul mecanic care" mestereste"cand se duce la ITP.....!? ))))))))) Mai rar asa mecanic. Ai depus efort, ai mesterit, nu gluma! )))))) Facut ITP la ciainez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 28, 2017 Share Postat Iulie 28, 2017 Intrucat in ultimele saptamani am intrat pana la coate in carburatoare pentru a gasi "jegul" care se juca cu nervii mei, am inceput cu suc: Perfect functional.... trecut mai departe: In weekend, dau rezervorul jos la fier si ii fac o sincronizare. » Post actualizat in 02 Aug 2017 17:38Folosit... functioneaza brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Schimbat "opritoarele" pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Ce placute ai folosit? Brembo albastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Pai daca scrie NISSIN, or fi Brembo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 N-are cum, Brembo ie roșii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Sunt si brembo blue Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Ce placute ai folosit? Brembo albastre? Nissin scria atat pe ele cat si pe ambalaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Pentru Vstrom... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Azi am trimis suspensiile la revizie la Baia Mare la Daniel Conopan. Se pune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurex Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 Ieri am schimbat toate 3 seturile de placute si am curatat/gresat pistonase/etrieri. Fata Carbon Lorraine A3+ , spate RX3. Azi mi se cam incind discurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 ...........mi se cam incind discurile ............. ca bati o litera linga inteleg, daa' doo' ??!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 Nu azi, dar miercuri...L-am adus de aici DSCN2711.JPG pînă aici DSCN2717.JPG Urmează o recondiționare... Au trecut doi ani și ceva de-atunci. Am avut ghinion pentru că, după demontare, mi-au fost furate multe piese. Am pierdut atunci cilindrii, pistoanele, chiulasele, capacele de chiulase, alternatorul și, probabil, alte mărunțișuri... După multe căutări am făcut rost de aproape toate piesele lipsă, cu ajutorul cîtorva prieteni. Acum mă voi apuca de reasamblat puzzle-ul și sper ca pînă la primăvară să-l văd iarăși pe Alioșa pe șosea! Deocamdată sînt la stadiul de sablat fiarele și reasamblat motorul. Am hotărît să schimb cadrul cu unul de Nipru, precum și cutia de viteze. Iată și o poză (slabă) cu stadiul actual. O să vă țin la curent cu evoluția lucrurilor. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Octombrie 2, 2017 Share Postat Octombrie 2, 2017 Cu o zi asa frumoasa de ce sa nu lucim putin surubelele si sa curatam/gresam lantul?(Doar ce am luat-o asa ca nu imi sariti in cap de ce le-am tinut asa pana acum). Cbr 600 RR 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 2, 2017 Share Postat Octombrie 2, 2017 O sa rugineasca la loc rapid, nu te mai agita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Noiembrie 10, 2017 Share Postat Noiembrie 10, 2017 Sa traim. Am suit si eu mobra pe "masa de operatie" si am disecat-o. Scop: - pedalele de frana si schimabtor - modificat pozitia - de vazut ce si cum cu farul: era lipit cu banda, batea stanga si sus - de vazut cate tipuri de suruburi aiurea sunt puse si sa le inlocuiesc cu unele de inox. Asadar, va invit sa priviti pozele: Concluzii: In urma cazaturii de care stiam cand am cumparat motocicleta, pedala de frana si surubul de fixare sunt indoite, deci o sa le comand la Motor Team Pedala de schimbator se poate regal dun filetele tjei, dar, acea tija e indoita si nu stiu daca ar trebui sa fie asa. Drept urmare sunt in discutii cu cei de la Motor Team Farul nu este cel original si nu are toate maruntaiele, in schimb e plina carcasa cu 'jdemii de fire lipite acoperit cu banda. Probabil de aceea nu bate bine si nu poate fi reglat. Cred ca o sa iau unul aftermarket, deoarece unil original sare de 300 E. Suruburile nu sunt scoase toate, dar o sa le fac un "recensamant" sa vad ce comand. Am comandat si engine guard la baietii dela Evil Chop si va fi gata undeva la jumatatea lunii Decembrie. Va mai tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Noiembrie 10, 2017 Share Postat Noiembrie 10, 2017 Misto autobuz,@The _Sin_Eater. Sar'na, boierule! Au venit si raspunsurile de la Motor Team: ansamblul pedala frana, surub de fixare, saiba piulita - 55 E Tija de schimabtoe e intr-adevar indoita, deci...alta: 11 E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Noiembrie 16, 2017 Share Postat Noiembrie 16, 2017 Revin... Ieri am terminat de mesterit la far, semnalizatoare si legaturile electrice din far. Farul avea prinderea dintre rama si capacul din spate rupta si avea la imbinare pusa banda izolatoare ca sa le tina pe cele 2 unite. Am mesterit o pridere din bratul oglinzii care s-a rupt la cealalta mobra. Am polizat de m-au gasit toti sfintii ca sa ajung la forma de lacrima a farului, dar a iesit ceva. Mai am de slefuit cu granulatii mai mici si apoi la pasla ca sa iasa asa cum vreau. Acum arata asa: Lentila era prinsa de rama cu niste table indoite si lipita cu silicon sanitar. I-am gasit niste tabla de arc pe care am "modelat-o" si am reusit sa-i refac clemele. I-am pus si niste piele ca sa nu se zgarie. I-am gasit niste cauciuc poros si am facut o garnitura. Am testat-o si vad ca nu picura apa. Lentila era prinsa asa: Suportul care tine farul pe jug era stramb, motiv pentru care farul batea stanga. L-am indreptat. Semnalul dreapta a fost spart si lipit cu super glue. Am desfacut lipitura, am curatat si am lipit cu un adeziv special pentru plastice. Am ranforsat cu o saiba de metal si niste fibra de sticla. Apoi, ca sa nu se vada lipitura si ca sa intaresc si mai mult, am pus piele deasupra, am cusut-o si am lipit-o de bratul semnalului. Adica asa: Nota: Adezivul e dual component, ceva special. Nu stiu exact ce este, dar colegii de la departamentul de materiale compozite l-au testat la rupere si se pare ca tine mult mai bine decat rasina epoxi. Legaturile electrice din far erau facute cam de mantuiala: firele rasucite si data cu banda izolatoare. Adica asa: Am refacut toate legaturile cu pistolul de lipit si am tras peste ele izolatie termocontractoare. Acum dupa mestereala, arata asa: Inca astept piesele de la Honda. Sper sa ajunga luni sau marti si apoi iar ma bag la mesterit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Noiembrie 16, 2017 Share Postat Noiembrie 16, 2017 Mai omule,tu ai un gand ascuns.... BUSTED!!!! Nu am de gand s-o vand. Am de gand sa o pregatesc "ca la carte" pentru ture lungi. Mai ales prin afara tarii. Nu am chef de "surprize-surprize" prin " tarile calde". In 2 luni cat am apucat sa merg cu ea prin Romanica nu mi-am facut griji ca s-ar putea sa ma lase'n drum, dar sezonul viitor am ganduri mari pe alte plaiuri. » Post actualizat in 21 Nov 2017 08:16 Buuun... Revenind: mi-au sosit piesele de la mobra. Bineinteles ca nu toate, deci mai am de asteptat. Am reusit totusi sa montez tija de schimbator deoarece cea veche era indoita si nu am putut sa ajustez inaltimea pedalei pentru bocancii mei. A sosit si pedala de frana, surubul de prindere si piulita, dar mai trebuie sa vina acum 2 garnituri care cred ca izoleaza interiorul pedalei si pastreaza lubrifierea intre aceasta si surubul de fixare. Asadar, poze: Tija de schimbator: Pedala de frana: Iarna asta, mi-am mai propus urmatoarele: engine guard, luggage rack, geanta sissy, mansoane, anvelopa fata si, daca este buget, spate, schimb fluide (ulei, antigel, lichid frana, lichid ambreiaj, ulei cardan), filtre. Ne mai auzim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Nu am de gand s-o vand. Doamne fereste! mai trebuie sa bem si aldamasul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 Doamne fereste! mai trebuie sa bem si aldamasul! ...pai da! Trebuie udata, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 21, 2017 Share Postat Noiembrie 21, 2017 (editat) Eu am mesterit asa in ultimele doua luni cumparat troaca de la vecinu' achizitie carene latele + frontala +far (montat reglat) capac alternator + radiator (montat) curatat lant + rulmenti spate + frane fata spate spalat rezervor / curatat inslatie electrica (spray) schimbat cauciucuri PR4 urmeaza: revizie amortizoare fata schimb contacte electrice schimb sistem ambriaj+frana Brembo plus amortizor ghidon colantat ...plus many more Editat Noiembrie 21, 2017 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.