Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare: gidajul de sub pinion, nu ar trebui sa fie cu o camasa de cauciuc sau plastic? Lantul ruleaza direct fier pe fier? Nu exista nimic care sa se roteasca impreuna cu lantul? un "lagar" ceva?

 

EDIT: Gata, m-am prins...ala nu e pentru lant, e pentru protectiile de pinion. :) Ghidajul de lant e mai in dreapta pozei.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, corect. Nu m-am asteptat la asta :)) Bine, nu sunt nici mecanic, aici vorbim ca de la amator la amator (sau daca matale esti altceva, sa fie cu scuzele de rigoare)...

 

Si de ce a trebui sa scoti schimbatorul de viteze ca sa schimbi pinionul? Alta intrebarede 10 puncte :)) la mine nu a fost nevioe, de aia intreb.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns corect, sa zicem :) Eu aveam doi imbusi care tineau protectia pinionului, formata din doua piese, fiecare de-o parte si cealalta a lantului/pinionului, dar care ocolesc schimbatorul de viteze.

 

Uite, un lucru in plus pe care il dau Apriliei pe partea de mecanica, faptul ca nu trebuie sa deconectez ceva inutil ca sa ajung la altceva. Bineinteles, asta nu inseamna ca a mea e sfanta, fiecare are problemele ei. Eram curios, totusi, sa aflu un raspuns pertinent :)

post-12682-0-28457600-1497475951_thumb.jpg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat si lantul pe viroaga, curatata bascula, tamburul, sabotii degresati. Am scos un incalzitor de pe un carburator luat sh, am reusit sa-l rup si pe asta la insurubare, l-am scos si pe al 2lea... si am reusit sa-l pun intr-o bucata, strans doar cu mana :))

Am pus si plutitorul nou, urmeaza sa-i schimb si cablurile de acceleratie si termin cu carburatorul pe moment. Reglajul cand o scot pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat la curent prizele de pe ghidon. Acum pot spune ca sta linistit in privinta incarcarii diferitelor device-uri.

Siguranta de 10A langa baterie, intrerupator cu LED rosu (nu se vede in poze, astept sa se usuce siliconul, abia apoi e functional.

post-92464-0-28167400-1497725706_thumb.jpg

post-92464-0-65148100-1497725707_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cabluri noi de acceleratie, curatate botoanele de killswitch si start (la interior), acum reparatie switch maneta ambreiaj. Lipiturile mele au tinut 3 ani, mai tragem unele pt macar inca 3 ani.

post-69984-0-95497700-1497897545_thumb.jpg

post-69984-0-38406500-1497897546_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva zile m-am ocupat un pic de tobe, aveau un sunet spart iar una dintre ele era si sparta in partea de jos de la loviturile primite de la cricul central. Asa ca le-am taiat capacel ca sa vad despre ce este vorba si am gasit desprinse capacele de separare a camerelor din toba. Problema e ca nu erau ruginite si nici desprinse din suduri... pana la urma m-am prins ca tobele au fost distruse de "pacanele".

 

Asa ca a trebuit sa fac niste amortizoare din teava, ceva oldscul si ieftin. Aveam la indemna niste amortizoare de masina care aveau diametrul necesar operatiunii. Am taiat amortizoarele (erau cu gaz, trebuie taiate cu atentie cu bomfaierul si nu cu flexul) si le-am luat tevile care au trebuit taiate la 45 de grade. Dupa care le-am sudat in pozitia necesara si trebuincioasa si le-am dat gauri:

 

post-95358-0-76362000-1497901109_thumb.jpg

 

post-95358-0-65842100-1497901110_thumb.jpg

 

post-95358-0-55411000-1497901111_thumb.jpg

 

Am facut o proba cu ele asa cum vedeti in poza de mai sus, am iesit cu ea pe sosea sa vad cum merge si cum se aude. Dupa proba mi-am dat seama ca rezultatul este bun si ca odata cu inchiderea tobelor rezultatul va fi foarte bun:

 

post-95358-0-35175400-1497901249_thumb.jpg

 

post-95358-0-53146600-1497901250_thumb.jpg

 

post-95358-0-43123700-1497901251_thumb.jpg

 

La toba sparta i-am pus un petic cu popnituri etansat cu silicon, sper sa tina pana imi iau alte tobe:

 

post-95358-0-89503700-1497901325_thumb.jpg

 

Rezultatul la final a fost mai bun decat ma asteptam, am muncit destul de mult la ele dar am facut-o si din curiozitate. Daca as fi avut rabdare sa dau multe gauri si mai mici in diametru ar fi iesit niste tobe mai silentioase decat cele de fabrica. Estimez ca sunetul pe care il am acum este cu foarte putin mai puternic in comparatie cu o toba de fabrica.

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am montat placute de frana pe fata la al meu F4i, pe cele de pe spate le-am schimbat acum o luna. Cele vechi erau Goldfren si acum am montat Lucas TRW (sinter) luate de la userul kex83 carui ii multumesc.

Zilele urmatoare schimb si lichidul de frana.

 

 

post-91035-0-70046700-1497964969_thumb.jpg

post-91035-0-77501600-1497964970_thumb.jpg

post-91035-0-83437800-1497964971_thumb.jpg

post-91035-0-88964700-1497964972_thumb.jpg

post-91035-0-13305400-1497964974_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aruncat roata fata in cada (ce inseamna mobra mica si usor de manevrat/dezmembrat), am curatat-o bine, am curatat etrierul fata (inclusiv pistonas) si am demontat si curatat filtrul de aer. Cand se usuca ii trag un ulei pt ungere si montat la loc.

post-69984-0-55668400-1497977397_thumb.jpg

post-69984-0-00163300-1497977398_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

..sa stii....cand trebuia sa dea acordul rar-ul(on line...) s-a oprit curentul...si am asteptat peste 2 ore sa pot pleca de acolo...asa ca se pune(mestereala),nu!? :hug:

Editat de Maximo74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am poponetat lantul (cu Kettenmax, maaaare pont dpmdv!) si i-am facut baie


» Post actualizat in 07 Jul 2017 18:07

A, uitasem! Acum 2 zile i-am montat-o pe Angela (Pirelli Angel ST) pe roata spate, alta viata acum fata de opinca veche de 9 ani (carnoasa insa) pe care o aveam :rusinica:

post-5325-0-13908300-1499450045_thumb.jpg

post-5325-0-79222100-1499450051_thumb.jpg

post-5325-0-19131200-1499450059_thumb.jpg

post-5325-0-78054100-1499450825_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am spalat-o de au luat-o toti dracii. e la fel de curata ca atunci cand a iesit din fabrica :D

 

am testat ceara lichida w5 de la lidl, isi merita banii

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vineri am montat proiectoarele de la GIVI in vederea calatoriei din weekend....

Sambata am facut cale intoarsa dupa ce cu maxima incapatanare, a insistat sa mearga intr-un singur cilindru....

 

Dupa vreo 8 ore de munca (+ injuraturi la pachet) am depistat vinovatul respectiv "spanul din pixda".....

 

puYU11K.jpg

 

KT6ITe3.jpg?1

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...