Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Aia cu bușonul am văzut-o live la un amic, a venit la mine pentru ungător și a început să se plângă că "am strâns bușonul și am mai dat un pic, se învârte în gol". A rezolvat la nașul lui, cu helicoil. Trebuie să-mi iau și eu un kit.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Avem noroc in zonă de un nene strungar, vreau să îmi fac la el conuri pentru standul de echilibrat. Are acasă strung de ăla mai mare + freză, lumea spune de el că face treabă bună. Dacă moare el, mai e un nene la vreo 40 km, a lucrat la Săvinești, maistru strungar, dar și el e bătrân. Da, știu, viitorul e CNC, dar piesele au scoruri mari pentru un om de rând (ca mine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, GoodKat a spus:

Pericolul este ca acolo ai 14 suruburi de otel in filet de aluminiu. Apar reactiile chimice intre metale si te trezesti ca scoti surubul cu tot cu filet.

La cele 2 modele / 3 motociclete detinute, combinatia la buson golire era la fel: surub metalic in filet aluminiu. Presupun ca pericolul nu tine cont de numarul suruburilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu stransul suruburilor se rezolva usor cu o cheie dinamometrica, stiu o sa spuneti ca e scumpa, dar prefer sa imi cumpar o scula care o gasesti imediat si care imi asigura o strangere corecta decat sa ma apuc sa caut o baie de ulei, eventual un kit de helicoil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Lucian_M said:

Ce bine suna si cat de putini o folosesc. Nu mai zic daca e calibrata si daca sie lumea la cati Nm trebuie stranse suruburile.

Dar da, suna frumos.

Din moment ce isi pune problema sa lucreze cu o cheie dinamometrica la motocicleta, se poate presupune ca respectivul/respectiva are habar de conditiile care se impun...

Ar fi culmea sa lucreze cu o cheie dinamometrica "dupa ureche"...

In fine, depinde si de cat de mult se implica in intretinerea ca la carte a motocicletei...atat financiar cat si ca satisfactie a lucrului bine facut cu mijloace proprii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai fi uimit cat isi neglijeaza unii mobrele. Daca iti pun jurnalul de la a mea, zici ca am scris romane, dar mie imi place sa stiu ca ma pot urca oricand pe ea si pot sa plec oriunde. Ia r la suruburile pentru care nu am cuplu pe dinamometrica (pleaca de la 28 Nm a mea, e mai... deh...), prefer sa pun thread-locker albastru si sa strang moderat. Nu mi s-a desfacut niciun surubel pana acum de capul lui. Dar repet, sunt multi care nici nu stiu cum se spala cat de cat corect o mobra, d-apoi sa se apuce de desfacut baia... A, si inca ceva, sunt omaeni cu mobre scumpe (nu tiriflesti banale) sau luate de noi, recent, care nu le duc la doctor, desi nici ei nu prea se pricep sa le intretina. Personal, nu ma bag in interiorul motorului (distributie, piston, bile, cutie), in rest- imi fac singur cam totul, iar pentru fineturi, vin la doctor tocmai la Bucuresti. De ce? Ca am incredere in omul ala si ma rezolva si rapid (a nu se intelege ca si gratis, cine vrea pomana, sa mearga sambata la biserica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.07.2020 la 13:43, Barca Lascar a spus:

Salut! 

Am meșterit o grămadă pina azi și gata(oare?), luni ma duc la electrician. Cum mi-a zis Dan Cata de la început.

  Pe scurt: BMW r850r din 2006. Pornit, oprit, murit pompa benzina. Adus acasă si:

- schimbat pompa

-schimbat platou cu cărbuni la starter

-pus HES nou 

-bypass sidestand switch

Scinteie ok la bujie. 

Injectoarele nu benzinesc😂

Pompa nu mișcă. 

Se aude un sigur releu. Le-am rotat pe toate sa fiu sigur ca sunt bune. 

Starter ul invirte într-o veselie. 

 

 

 

La pompa de benzina parca ai un releu chiar pe pompa, unu micut metalic cu o mufa. de obicei ala decedeaza si necesita inlocuirea.

La 18.07.2020 la 13:43, Barca Lascar a spus:

Salut! 

Am meșterit o grămadă pina azi și gata(oare?), luni ma duc la electrician. Cum mi-a zis Dan Cata de la început.

  Pe scurt: BMW r850r din 2006. Pornit, oprit, murit pompa benzina. Adus acasă si:

- schimbat pompa

-schimbat platou cu cărbuni la starter

-pus HES nou 

-bypass sidestand switch

Scinteie ok la bujie. 

Injectoarele nu benzinesc😂

Pompa nu mișcă. 

Se aude un sigur releu. Le-am rotat pe toate sa fiu sigur ca sunt bune. 

Starter ul invirte într-o veselie. 

 

 

 

La pompa de benzina parca ai un releu chiar pe pompa, unu micut metalic cu o mufa. de obicei ala decedeaza si necesita inlocuirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In final a fost firul de masa la pompa. Întrerupea la trecerea prin placa/suport pompa și filtru. Defectul asta apare des la BMW.

400 US$ una noua, gratis e să-i faci un bypass... 

Faptul ca am schimbat HES-ul, pompa și cărbunii la starter îl consider pozitiv. La 62000km erau fizic și moral la limita. O până undeva la naiba, în midle of the hwy este infinit mai scumpa. 

Am investit inteligent... din intimplare! 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar la motocicleta, dar legat de acesta. Tiparit un adaptor care permite atasarea interfonului chinezesc Tcom SC la sistemul de intercom al castii NEXX  XD1. Treaba arata neasteptat de bine. Fisierele sursa de tiparit sunt de aici:

https://www.thingiverse.com/thing:4463693

IMG_20200721_081841.jpg

IMG_20200721_081853.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum s-au mai adunat 6000km i-am schimbat uleiul (+ uns lanț, presiune în anvelope, d'astea uzuale). IMG_20200725_124251.thumb.jpg.f93f6939201cdd548fefad58d65ad19d.jpgIMG_20200725_124521.thumb.jpg.7901233c63177f4d3d1ebd2328f3d0f8.jpg

IMG_20200725_125056.thumb.jpg.2c40158a7032fa2c1aa216f05e23ae84.jpgIMG_20200725_130433.thumb.jpg.527548b24e5e418d6f6b3da75dc94ed9.jpg

 

Ce avem noi aici? 

IMG_20200725_130630.thumb.jpg.5f99830d867339b755d5039888dc0705.jpg

 

😋

Acuși DIIIIIII!!!  :moto:

 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Lucian_M a spus:

Interpretezi aiurea. Cât e mobra pe proprietatea mea...

Uatevar, dă report să șteargă lauda.

 

De fapt, stai, cu toții facem asta in topic.

In armata, maiorul Matei, comandantul de batalion ne-a spus intr-o zi ca de cate vom avea ocazia in viata sa ne laudam cu ceea ce am facut, sa o facem pentru ca nimeni nu ne va lauda in locul nostru. De atunci au trecut 35 de ani 🙈 si urma experientelor avute pot  spune ca a avut dreptate 😂

 

Asa ca pot sa te lauzi linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut si eu o furca de TDM 900 ieri. Nu era nici motoreta mea si nici la mine in atelier nu am facut-o dar, motoreta e a unui prieten din botosani si lucrarea s-a facut in atelierul unui prieten din Sibiu/Cisnadie.

 

schimbat toate semeringurile, kitul de cuzineti si am pus arcuri progresive Wirth. si uleiul

 

Chestie interesanta, arcurile Wirth era lungi cat arcurile care erau pe in furca  + distantiere (o teava de tabla subtire de circa 15cm).

 

Astept acum feedback cum se simte dupa un drum Sibiu - Brasov si retur. 

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

In armata, maiorul Matei, comandantul de batalion ne-a spus intr-o zi ca de cate vom avea ocazia in viata sa ne laudam cu ceea ce am facut, sa o facem pentru ca nimeni nu ne va lauda in locul nostru. De atunci au trecut 35 de ani 🙈 si urma experientelor avute pot  spune ca a avut dreptate 😂

 

Asa ca pot sa te lauzi linistit.

Domnul maior a avut dreptate.

 

In cazul meu, a fost prima furcă USD servisata. Am fugit de ele până ieri, consideram că e dificil cu distanțierul care comprimă arcul. Aiurea. Am improvizat rapid o sculă pentru comprimat și treaba a mers bine. Nu e chiar ușor, dar nici nu le mai evit. Însă trebuie făcut un dispozitiv pentru comprimat, să pot face treaba fără ajutor. Pentru mine a fost o mică realizare, am primit și feedback pozitiv de la proprietar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Dupa o duminica lunga petrecuta prin judet, pe drumuri neasfaltate, pline de pietre (norocul meu ca erau rotunde, nu ascutite), cand am revenit la baza am mai reusit doar sa o spal de praful destul de grosutz adunat cu sarguinta... 

Abia a doua zi , adica luni, am reluat spalatul, clatitul si apoi un soft polish, pe ici pe colo...

DSC_1902.JPG

DSC_1905.JPG

DSC_1906.JPG

DSC_1907.JPG

DSC_1908.JPG

 

In total cam 5 ore de bibileala, 1 duminica pe fuga ca se intuneca, si 4 luni, pe indelete, invaluit in AUTAN...

Editat de Lup69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri dupa amiaza, am dat jos husa de pe F, apoi parbrizul, m-am apucat sa ma joc cu polish-ul si pe rezervor in garaj, si pe exterior parbriz dar acasa, in bucatarie...

 

DSC_1914.JPG

DSC_1917.JPG

DSC_1920.JPG

DSC_1923.JPG

DSC_1926.JPG

 

Poze cu parbrizul fac azi, pe lumina...

Editat de Lup69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...