jerry_mcrie Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 rau nu-i face. nici mult bine... eu as astepta inca o mie de km si as da banu pe un kil in minus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 (editat) Ieri mi am facut un cadou de ziua mea , iar azi .. Am reusit sa i fac ITP UL ... Editat Mai 9, 2014 de karate-kid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cealadau rf 600 Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Curatat lantul si mesterit putin la aspectul calutului...mai mult albastru si carbon ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Acum ceva timp am luat un bord pt carcasa, a mea s-a uratit, am crapat-o. Azi i-am pus bordul luat, functional, am mers cativa km cu el si imi dadea rateuri cand plecam din dintr-a-ntaia plus ca imi licarea becul de atentionare, nu stiu ce atentionare, nu era ulei sau altceva, nu il aveam la bordul meu, era de forma defapt. Pana la urma am pus bordul meu in carcasa buna, chiar daca nu imi contorizeaza totalul de km parcursi. Si am facut rost de un monopost aftermarket, azi a ajuns la vopsit, poze sapt viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Janta EXCEL,spite noi, cauciuc nou TKC80, rulmenti si semeringuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Deci scoti un litru uzat si pui un litru de ulei nou ? )))) exact asta am facut. Dupa cum ziceam am avut 1L de ulei care statea degeaba si am zis sa fac un refresh. se simte diferenta in cutie. rau nu-i face. nici mult bine... eu as astepta inca o mie de km si as da banu pe un kil in minus... stiu.. dar putin bine i'a facut peste 1000-2000 schimb vascozitatea si nu mai aveam ce face cu uleiul ala. A mers binisor pe 10W50, vreau sa trec pe 15-50, pt ca urmeaza canicula si poate nu se face chiar apa ca 10--40u'...cel putin eu asa simt cutia la pedes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Eu am 80w90 in cutie si cred ca e cam subtire, la cald mai ratez cat o viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 I am luat anvelopa noua pe spate, un pirelli diablo. Urmeaza sa fac schimbul. Trebuie sa inlocuiesc si semnalele stok ca sunt urate cu spume. Trebuie sa demontez si scaritele sa le duc la vopsit electrostatic. Le fac negru mat texturat ca asa nu imi plac cum sunt, mai ales ca am inlocuit si "foot pegs-urile" cu unele after market. Mai sunt maruntisuri de schimbat..care tin de aspectul "fizic" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 @Falken, cutia mea foloseste uleiul din motor. Am auzit ca asa e la astea de dupa anii '60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Culmea e ca din cele 3 motociete detinute, doar cea de varsta mijlocie are ulei comun la motor si cutie. Asta ar fi si singura Japoneza. Si singura ca nu e pe cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Aplicat sticker ,curatat si uns lantul+ plinul facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Azi .. I am facut prima baitza )) si binenteles intr o ora era la fel de murdara , ba choar mai rau ca m a prins ploaia .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 ieri am zis sa ma mai ocup putin si de cum arata....asa ca am degresat-o peste tot si i-am dat un polish total... din pacate, pozele-s cu telefonul si "they don't do it justice".... dar mereu raman impresionat de cum ies toate zgariereturile micute si matuirile la polish, de zici ca e noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 I-am luat ghetute noi, Pirelli MT60, de la colegul ciuf, in locul Heidenau-urilor care ii erau cam mari. In felul asta a primit un kit nou de lant, rulmenti la bascula noi si zemuri de toate felurile (si filtrele). Azi trec la demontat etrieri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 schimbat oleiu si filtru,uns lantu' si cablu de ambriaj scos la o plimbare scurta 50-60 km maine daca-i cuminte ii schimb si uleiu din furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Mai acum vreo saptamana am schimbat uleiul, filtrul de ulei, curatat filtrul de aer, schimbat antigelul, capacul de la ambreiaj, pus releu de incarcare nou, curatat si intins lantul. Ieri i-am desfacut plasicele si le-am trimis la vopsit. Azi am dat comanda de undertray aftermarket, suport de scarita cu tot cu scarita pentru pasager dreapta, semighidon dreapta, oglinzi, semnale fata-spate, mansoane, parbriz db. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 I-am reglat nivelul in carburator (mai mic, nu stiu cat ca era tarziu si n-am mai verificat), i-am montat filtru de benzina si vreo 2 furtune noi. La final, dupa ce am injurat-o ca am gasit un prezon de la scarita cu filetul praf, am si spalat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Montat filtru in-line de benzina si la a 2-a robinet de benzina. Trebuie sa spal rezervorul totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 ieri am zis sa ma mai ocup putin si de cum arata....asa ca am degresat-o peste tot si i-am dat un polish total... din pacate, pozele-s cu telefonul si "they don't do it justice".... dar mereu raman impresionat de cum ies toate zgariereturile micute si matuirile la polish, de zici ca e noua Ce pasta ai folosit si cum ai procedat? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 uns lant, curata cu degresant pe jante si elemente cromate... si stickerita putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Ce pasta ai folosit si cum ai procedat? Mersi! Pasta e luata de la un magazin de piese auto, se numeste Prevent si parca e facuta in ungaria....la tub cat o pasta de dinti mai mare. in jur de 15 lei. Ca metoda: degresat locul (poti de exemplu sa speli bine cu PUR/Fairy si stergi/usuci c-o carpa curata din bumbac SAU dai cu un alcool mai moale...gen spirt) Pasta are instructiuni...daca imi aduc aminte bine era cva de genu: aplici pasta si o intinzi pe bine pe portiunea resp cat sa formeze o pelicula f subtire...astepti ~30 sec, dupa care c-o carpa curata si uscata freci usor circular, dar nu ca sa stergi pasta...ci mai degraba sa o intinzi mai bine...mai astept ~15 secunde si cu alta carpa curata, freci pana obtii lustru...in acelasi timp se si sterge pasta. E important sa nu lasi pasta sa se usuce de tot. Pt rezultate mai bune si mai profi poti sa incerci cu ceva masina circulara si capatana speciala de polish...dar eu asa am facut-o ad-labam si imi place cum a iesit + ca am reusit sa scot cadavrele din oglinzi ce stateau acolo de anii trecuti, ca nu iesisera la spalaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Am facut certificatul de autenticitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Multumesc pentru instructiuni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 azi i-am montat cric central , cumparat de la un coleg de pe forum. maine urmeaza sa schimb filtrul de aer si sunt ready to go. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Guzzi are un voltmetru pe bord. In mers se duce spre 14V daca nu ai absolut nimic pornit inclusiv bec de frana. Cu lumini aprinse scade spre 11. Trag si frana, ramana 10. Daca apes si claxonul, acul loveste in pozitie de inceput de scara. Si claxonul nu scoate absolut nici un sunet. Deci fie ca franez, fie ca claxonez. A choice needs to be made. Aseara sper ca am eliminat motivul pentru dilema cel existential, am adaugat un releu. Maine pe drum spre locul de munca o sa claxonez in franare orice ce misca in fata mea. Sa ma iertati, fac testare, nu o sa dureaza mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.