Falkenberg Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Este o realizare importanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 pentru ca era intr-a doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 doar asa se explica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 a 5-a. Atat poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 I-am schimbat tobele :)Triumph America turn out pipes: Si am descoperit ca nu știu sa folosesc telefonul să filmez !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 La 16.06.2014 la 20:44, derkleine a spus: I-am schimbat tobele :)Triumph America turn out pipes: Si am descoperit ca nu știu sa folosesc telefonul să filmez !! Mai fa unul in care sa apara si ea,nu doar tobele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vaderu Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) In momentul de fata nu ma aflu in tara dar deoarece mai am doua luni pana ajung acasa si in ultimul timp tot visez ca ma dau cu motorul, ma vad nevoit, pentru eliminarea tensiunii din creier, sa enumar ce am de pus pe motor in momentul in care ajung acasa. Mentionez ca am un Triumph Sprint ST 955i si intentionez sa-l fac mai mult touring decat sport. I-am cumparat urmatoarele: topcase, suport si placa topcase, inaltatoare ghidon, parbriz touring, priza USB, sistem SW-MOTECH & RAM de montat pe ghidon (bineinteles tot sistemul RAM cu husa la telefon), manere ambreiaj si frana, regulator tensiune mosfet, crashpad, sistem automat ungere lant, filtru aer K&N, manere incalzite. In plus am luat si un sistem de comunicare cu pasagerul, si ceva echipament. Cand ajung acasa am sa iau toate consumabilele (ulei, filtru ulei, filtru benzina, placute, cauciucuri). In incheiere va doresc asfalt uscat si toate cele de bine. Editat Iunie 18, 2014 de Vaderu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 La 17.06.2014 la 0:50, G B V a spus: Mai fa unul in care sa apara si ea,nu doar tobele Nu mai fac:D azi iam pus tobele stock inapoi:D Pentru alea scurte mai tre sa bricolez ceva:))) Si paici nush unde gasesc mesteri. Asa ca mai astept:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 Dupa o lunga perioada cand nu m-am intalnit cu ea, am zis sa incerc ceva soft. Am curatat si uns bine lantul... Maine urmeaza distractia daca tine si vremea. P.S. E cea din mijloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 (editat) La Simson am schimbat o-ring de la kickstarter, ca tot aveam cutie de viteza scoasa de anul trecut. Apoi am montat cutie de viteze la loc, am montat mechanismul nou pentru ambreiaj (asta de fapt s-a stricat anul trecut), am montat la loc bascula, roata spate, schimbator, frana. Din vara trecuta nu am avut timp pentru asta. Acuma trebuie sa caut pe cineva sa-mi sudeaza rezervorul, s-a fisurat langa prinderi din cauza vibratilor. Editat Iunie 22, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 La 18.06.2014 la 18:49, derkleine a spus: Nu mai fac:D azi iam pus tobele stock inapoi:D Pentru alea scurte mai tre sa bricolez ceva:))) Si paici nush unde gasesc mesteri. Asa ca mai astept:D In bucuresti,dynamita brothers.Recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 (editat) Verificat 'si mai' in detaliu starea mobrei cumparate si felicitat persoana mea - pare ca am facut o alegere ok, dupa care montat priza de GPS, montat alarma, curatat si uns lantul si remediat ceva julituri de pe carene cu aerograful (tot in acelasi stil romanesc temporaro-permanent) cu o vopsea un pic mai inchisa, dar parca nu prea mai am chef si timp sa surubaresc. Nu prea e in stilul meu motoreta asta, dar a contat mai mult starea ei decat tipul motoretei si acum ce sa fac, o sa ma invat eu, chiar daca dupa JC prin bucuresti, am mai ratat cate o viteza cautand schimbatorul si/sau scarita. Editat Iunie 22, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Da' bravo ma... ti-ai luat mobra si nu zici nimic. Si mai mult, din Bucuresti... si n-ai dat si tu un semn de viata sa ne vedem. Eu i-am pus sissy bar-ul azi si am plimbat-o cu pasager. Pe drum i-am pierdut un surub de la scarita pasager stanga... noroc ca n-am pierdut scarita cu totul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 (editat) Ieri i-am luat in sfarsit husa si stander spate, gata cu apa in rezervor cand ploua:)))) Editat Iulie 1, 2014 de iulianserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 I-am pus numarul, i-am luat gentute si e pregatita de concediu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 baitza scurta, 20 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Uns rulmentii de furca (tx Zidule!) - maine pun si pozele cu operatiunea, schimbat placutele de frana, pus semnalizare LED. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Schimbat placutele de frana. Schimbat lichidul de frana. Schimbat becuri far, 2 x H7 Ostram Night Breacker, pe care ma duc sa le testez acuma in 5 minute. Montat bricheta cu priza 12V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Schimbat jicloare principale cu unele de 105 (erau 100) Comandat caucuicuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Sudat aparatoarea de la toba, montat la loc. Spalat pe alocuri - pe unde am omis data trecuta - si curatat cromul sa luceasca si mai bine. Da' n-am reusit sa scap de albastreala de pe toba. Nu ca m-ar deranja, eram doar curios.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Schimbat placutele de frana spate cu unele care au ferodo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 De cateva zile stau si ma uit la ea. Ploua si is 10 grade afara In afara de o privire nu i-am facut nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 i-am pus niste japoneze la semnalele spate, cu ce aveam pus inainte ba aveam semnal, ba nu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 montat scarite de drum lung (autostrada) ca sa pot sa-mi intind gladiolele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 crazvy, parerea mea este ca nu sunt montate chiar bine scaritele. Brida de prindere a scaritei (colierul) este montat pe sectiune tubulara si chiar daca strangi tare acel surub o sa se roteasca colierul sub greutatea picioarelor. Daca le montezi pe cealalta bara (mai aproape de motor) o sa folosesti locul actual ca punct de sprijin, este doar o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.