jerry_mcrie Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 am constatat eu ca nu prea se activeaza semnal dreapta cum trebuie si am zis ca sa-l desfac....in curte. si uite cum mi-au satim mie arculete, bilute si alte cacaturi pe jos de am stat in 4 labe de la 8 la 11. bineinteles ca nu am rezolvat mai nimic. data viitoare... dai cu spray contact din belsug ... sa curga jegul acumulat (e ceva unsoare acolo deobicei + ani de praf...) dai cu spray (wd 40 sau ceva de genul) sa se unga sa nu oxideze. la fel si in contact... eu am desfacut blocul de comanda si am curatat la sange, pus white grease si inchis la loc... merge ... la fel de prost, e un pic de uzura, nu mai revine cand apas pe buton, trebuie sa trag de el sa revina. si ... ca extra... daca tot nu avem topic cu "Ce mi-a facut motocicleta mie..." m-a lasat fara carne si unghie pe destul aratator de la dreapta... la lant, normal... am curatat lantul cu petrol, spray si dupa-l stergeam cu carpa sa iasa "luna"... si... l-am murdarit... de sange... ceasul rau, atentie ... nu... ca tot am facut asta de destul de multe ori ca sa fiu... blazat destul cat sa mi-o trag singur. asta este, prostia doare. vinovat, platit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 montat crashbar Photo0120.jpg E crashbar-ul de la Heavyduties? S-a potrivit bine pe gauri sau ai facut ceva modificari? La mine pica ok pe prinderile laterale si jos. In schimb, gaurile de la radiator nu se potrivesc defel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 @Falkenberg: din fericire, nu eram pe ea. Insa de la o situaie in trafic, mi s-a dus si ultima urma de placere avuta pe motoreta. Povestesc pe pm mai detaliat daca vrei... . la lant, normal... am curatat lantul cu petrol, spray si dupa-l stergeam cu carpa sa iasa "luna"... si... l-am murdarit... de sange... Mare grije jerry, mai era pe aici un baiat cu un VFR gri care si-a prins degetele si a ramas fara ele... In nici un caz sa nu faci faza asta cu motorul porni... De ai scapat doar cu degetele belite (ca si mine de altfel cu alta ocazie), sigur doar invarteai de roata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Mare grije jerry, mai era pe aici un baiat cu un VFR gri care si-a prins degetele si a ramas fara ele... In nici un caz sa nu faci faza asta cu motorul porni... De ai scapat doar cu degetele belite (ca si mine de altfel cu alta ocazie), sigur doar invarteai de roata... cu motoru' pornit... spalam deja al doilea lant. acelasi sistem... asta e 1 la 1000 am gafat... si data viitoare tot cu motoru pornit... ca altfel nu-s eu multumit "cum iese".... se spala si se sterge... fost posesor de cardan... acum am grija de lant ca de ochii din cap... hahahha la cardan ma durea-n cot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 asta e 1 la 1000 am gafat... si data viitoare tot cu motoru pornit... ca altfel nu-s eu multumit "cum iese".... se spala si se sterge... Atunci esti norocos! Poate un chinez mic mai 'tuseste' la 2 degete prinse la lant, dar tdm-ul a 2-a oara nu cred ca iarta... Baga peria si dupa sterge lantul la distanta mai mare de foaie, sa nu cumva... desi ti-as recomanda sa nu mai folosesti practica asta gresita. Nu stiu ce degete ai tu, dar ale mele imi cam plac, mi-s dragi si nu le-as risca la lant In alt ordine de idei, azi am primit primele comenzi de piese pt. 'dezmembrici' si nu o sa mai fiu nici posesor de motoreta, ca motorist nu prea eram eu nici inainte Daca mai primiti sa bantui pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 I am luat kit de curatare filtru aer,spray de uns lantul si prelata.la fix cu prelata ca poate ploua.si maine....montez xenon pe faza lunga.am cam rasfatat o pe fraiera )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 E crashbar-ul de la Heavyduties? S-a potrivit bine pe gauri sau ai facut ceva modificari? La mine pica ok pe prinderile laterale si jos. In schimb, gaurile de la radiator nu se potrivesc defel... da, e HD pe dreapta s-a potrivit perfect pe stinga a trebuit sa largesc gaura de jos din fata vreo 5 mm si acuma am 3 bucati de span in talpa ca am facut lucrarea acasa le-am scris si au zis ca e posibil sa se fii miscat la sudare nu se dau gaurile DUPA sudura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 cu motoru' pornit... spalam deja al doilea lant. acelasi sistem... asta e 1 la 1000 am gafat... si data viitoare tot cu motoru pornit... ca altfel nu-s eu multumit "cum iese".... se spala si se sterge... fost posesor de cardan... acum am grija de lant ca de ochii din cap... hahahha la cardan ma durea-n cot... te prostesti aiurea, carpa nu are ce cauta pe lant... ia un d'asta de la Louis, face toti banii, in 5 minute ai curatat lantul mai bine decat l-ai freca cu periuta/carpa 1 ora. https://www.louis.de/artikel/kettenmax-louis-edition-/10003114?list=2113179 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Sau macar o perie de pe ebay (sau de aici, daca te grabesti, dar e mai scumpa), e cativa dolari... si merita toti banii. Mi-am luat 2, sa fie si de rezerva, am curatat de vreo 3 ori lantul si isi face treaba f bine. Intotdeauna cu motorul oprit, tin la extremitatile corpului meu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 da, e HD pe dreapta s-a potrivit perfect pe stinga a trebuit sa largesc gaura de jos din fata vreo 5 mm si acuma am 3 bucati de span in talpa ca am facut lucrarea acasa le-am scris si au zis ca e posibil sa se fii miscat la sudare nu se dau gaurile DUPA sudura? La mine pe dreapta e aproape OK, am largit gaura un pic si merge surubul. In stanga, insa, intre cadrul mobrei (la radiator) si prinderea crashbar-ului e cam 1,5 cm. Acolo trebuie sa bag un distantier, ceva, ca sa faca corp comun la strangerea surubului... Tu cum ai prins barele, peste plasticul de la radiator sau ai taiat plasticul, astfel incat sa fie fier pe fier? Mie asa imi pare a fi cel mai ok... Rigidizez eu, cumva apoi, plasticul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 La mine pe dreapta e aproape OK, am largit gaura un pic si merge surubul. In stanga, insa, intre cadrul mobrei (la radiator) si prinderea crashbar-ului e cam 1,5 cm. Acolo trebuie sa bag un distantier, ceva, ca sa faca corp comun la strangerea surubului... Tu cum ai prins barele, peste plasticul de la radiator sau ai taiat plasticul, astfel incat sa fie fier pe fier? Mie asa imi pare a fi cel mai ok... Rigidizez eu, cumva apoi, plasticul. n-a trebuit sa tai nimic si talpicile crashbar-ului s-au lipit perfect de cadru gaura nu erau aliniata lateral, a trebuit sa o largesc poate ar trebui sa il trimiti inapoi e drept si ca Motech-ul e cu 100 de euro mai scump... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Talpicile se lipesc peste plasticul care inconjoara radiatorul, ceea ce mie nu-mi prea convine, deci voi gasi o solutie sa lipesc crashbar-ul de cadru, pentru rigiditate. In stanga, insa, e un spatiu care e generat, probabil, de curbura crashbar-ului, care nu lasa talpica sa se apropie de cadru. Pentru diferenta de 100 euro gasesc eu o solutie. Eram, doar, curios daca e doar la mine, sau e o chestie de la manufacturare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Am vopsit-o si am adus-o acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 i-am dat blana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 i-am dat blana Ha, si eu, ieri, la 130km/ora s-a stricat vitezometru dar daca e sa ma iau dupa turumetru am ajuns la 140km/ora! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 blana la 140 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Este o realizare importanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 pentru ca era intr-a doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 doar asa se explica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 a 5-a. Atat poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 I-am schimbat tobele :)Triumph America turn out pipes: Si am descoperit ca nu știu sa folosesc telefonul să filmez !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 I-am schimbat tobele :)Triumph America turn out pipes: Si am descoperit ca nu știu sa folosesc telefonul să filmez !! Mai fa unul in care sa apara si ea,nu doar tobele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vaderu Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) In momentul de fata nu ma aflu in tara dar deoarece mai am doua luni pana ajung acasa si in ultimul timp tot visez ca ma dau cu motorul, ma vad nevoit, pentru eliminarea tensiunii din creier, sa enumar ce am de pus pe motor in momentul in care ajung acasa. Mentionez ca am un Triumph Sprint ST 955i si intentionez sa-l fac mai mult touring decat sport. I-am cumparat urmatoarele: topcase, suport si placa topcase, inaltatoare ghidon, parbriz touring, priza USB, sistem SW-MOTECH & RAM de montat pe ghidon (bineinteles tot sistemul RAM cu husa la telefon), manere ambreiaj si frana, regulator tensiune mosfet, crashpad, sistem automat ungere lant, filtru aer K&N, manere incalzite. In plus am luat si un sistem de comunicare cu pasagerul, si ceva echipament. Cand ajung acasa am sa iau toate consumabilele (ulei, filtru ulei, filtru benzina, placute, cauciucuri). In incheiere va doresc asfalt uscat si toate cele de bine. Editat Iunie 18, 2014 de Vaderu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Mai fa unul in care sa apara si ea,nu doar tobele Nu mai fac:D azi iam pus tobele stock inapoi:D Pentru alea scurte mai tre sa bricolez ceva:))) Si paici nush unde gasesc mesteri. Asa ca mai astept:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 Dupa o lunga perioada cand nu m-am intalnit cu ea, am zis sa incerc ceva soft. Am curatat si uns bine lantul... Maine urmeaza distractia daca tine si vremea. P.S. E cea din mijloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.