Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

am constatat eu ca nu prea se activeaza semnal dreapta cum trebuie si am zis ca sa-l desfac....in curte. si uite cum mi-au satim mie arculete, bilute si alte cacaturi pe jos de am stat in 4 labe de la 8 la 11. bineinteles ca nu am rezolvat mai nimic.

data viitoare...

dai cu spray contact din belsug ... sa curga jegul acumulat (e ceva unsoare acolo deobicei + ani de praf...)

dai cu spray (wd 40 sau ceva de genul) sa se unga sa nu oxideze.

la fel si in contact...

 

eu am desfacut blocul de comanda si am curatat la sange, pus white grease si inchis la loc...

merge ... la fel de prost, e un pic de uzura, nu mai revine cand apas pe buton, trebuie sa trag de el sa revina.

 

si ... ca extra...

daca tot nu avem topic cu "Ce mi-a facut motocicleta mie..."

m-a lasat fara carne si unghie pe destul aratator de la dreapta...

la lant, normal... am curatat lantul cu petrol, spray si dupa-l stergeam cu carpa sa iasa "luna"...

si... l-am murdarit... de sange...

ceasul rau, atentie ... nu... ca tot am facut asta de destul de multe ori ca sa fiu... blazat destul cat sa mi-o trag singur.

asta este, prostia doare. vinovat, platit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

montat crashbar

attachicon.gifPhoto0120.jpg

 

E crashbar-ul de la Heavyduties? S-a potrivit bine pe gauri sau ai facut ceva modificari?

La mine pica ok pe prinderile laterale si jos. In schimb, gaurile de la radiator nu se potrivesc defel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Falkenberg: din fericire, nu eram pe ea. Insa de la o situaie in trafic, mi s-a dus si ultima urma de placere avuta pe motoreta. Povestesc pe pm mai detaliat daca vrei...

 

.

la lant, normal... am curatat lantul cu petrol, spray si dupa-l stergeam cu carpa sa iasa "luna"...

si... l-am murdarit... de sange...

Mare grije jerry, mai era pe aici un baiat cu un VFR gri care si-a prins degetele si a ramas fara ele... In nici un caz sa nu faci faza asta cu motorul porni... De ai scapat doar cu degetele belite (ca si mine de altfel cu alta ocazie), sigur doar invarteai de roata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare grije jerry, mai era pe aici un baiat cu un VFR gri care si-a prins degetele si a ramas fara ele... In nici un caz sa nu faci faza asta cu motorul porni... De ai scapat doar cu degetele belite (ca si mine de altfel cu alta ocazie), sigur doar invarteai de roata...

cu motoru' pornit...

spalam deja al doilea lant.

acelasi sistem...

asta e 1 la 1000 am gafat...

si data viitoare tot cu motoru pornit... ca altfel nu-s eu multumit "cum iese".... se spala si se sterge...

 

fost posesor de cardan... acum am grija de lant ca de ochii din cap... hahahha la cardan ma durea-n cot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e 1 la 1000 am gafat...

si data viitoare tot cu motoru pornit... ca altfel nu-s eu multumit "cum iese".... se spala si se sterge...

 

Atunci esti norocos! Poate un chinez mic mai 'tuseste' la 2 degete prinse la lant, dar tdm-ul a 2-a oara nu cred ca iarta... Baga peria si dupa sterge lantul la distanta mai mare de foaie, sa nu cumva... desi ti-as recomanda sa nu mai folosesti practica asta gresita. Nu stiu ce degete ai tu, dar ale mele imi cam plac, mi-s dragi si nu le-as risca la lant :crack:

 

In alt ordine de idei, azi am primit primele comenzi de piese pt. 'dezmembrici' si nu o sa mai fiu nici posesor de motoreta, ca motorist nu prea eram eu nici inainte :crack: Daca mai primiti sa bantui pe aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I am luat kit de curatare filtru aer,spray de uns lantul si prelata.la fix cu prelata ca poate ploua.si maine....montez xenon pe faza lunga.am cam rasfatat o pe fraiera :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E crashbar-ul de la Heavyduties? S-a potrivit bine pe gauri sau ai facut ceva modificari?

La mine pica ok pe prinderile laterale si jos. In schimb, gaurile de la radiator nu se potrivesc defel...

da, e HD

pe dreapta s-a potrivit perfect

pe stinga a trebuit sa largesc gaura de jos din fata vreo 5 mm

si acuma am 3 bucati de span in talpa ca am facut lucrarea acasa :P

le-am scris si au zis ca e posibil sa se fii miscat la sudare

nu se dau gaurile DUPA sudura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu motoru' pornit...

spalam deja al doilea lant.

acelasi sistem...

asta e 1 la 1000 am gafat...

si data viitoare tot cu motoru pornit... ca altfel nu-s eu multumit "cum iese".... se spala si se sterge...

 

fost posesor de cardan... acum am grija de lant ca de ochii din cap... hahahha la cardan ma durea-n cot...

te prostesti aiurea, carpa nu are ce cauta pe lant...

 

ia un d'asta de la Louis, face toti banii, in 5 minute ai curatat lantul mai bine decat l-ai freca cu periuta/carpa 1 ora.

 

https://www.louis.de/artikel/kettenmax-louis-edition-/10003114?list=2113179

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau macar o perie de pe ebay (sau de aici, daca te grabesti, dar e mai scumpa), e cativa dolari... si merita toti banii. Mi-am luat 2, sa fie si de rezerva, am curatat de vreo 3 ori lantul si isi face treaba f bine. Intotdeauna cu motorul oprit, tin la extremitatile corpului meu :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, e HD

pe dreapta s-a potrivit perfect

pe stinga a trebuit sa largesc gaura de jos din fata vreo 5 mm

si acuma am 3 bucati de span in talpa ca am facut lucrarea acasa :P

le-am scris si au zis ca e posibil sa se fii miscat la sudare

nu se dau gaurile DUPA sudura?

 

La mine pe dreapta e aproape OK, am largit gaura un pic si merge surubul. In stanga, insa, intre cadrul mobrei (la radiator) si prinderea crashbar-ului e cam 1,5 cm. Acolo trebuie sa bag un distantier, ceva, ca sa faca corp comun la strangerea surubului...

Tu cum ai prins barele, peste plasticul de la radiator sau ai taiat plasticul, astfel incat sa fie fier pe fier? Mie asa imi pare a fi cel mai ok... Rigidizez eu, cumva apoi, plasticul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine pe dreapta e aproape OK, am largit gaura un pic si merge surubul. In stanga, insa, intre cadrul mobrei (la radiator) si prinderea crashbar-ului e cam 1,5 cm. Acolo trebuie sa bag un distantier, ceva, ca sa faca corp comun la strangerea surubului...

Tu cum ai prins barele, peste plasticul de la radiator sau ai taiat plasticul, astfel incat sa fie fier pe fier? Mie asa imi pare a fi cel mai ok... Rigidizez eu, cumva apoi, plasticul.

n-a trebuit sa tai nimic

si talpicile crashbar-ului s-au lipit perfect de cadru

gaura nu erau aliniata lateral, a trebuit sa o largesc

poate ar trebui sa il trimiti inapoi

e drept si ca Motech-ul e cu 100 de euro mai scump...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Talpicile se lipesc peste plasticul care inconjoara radiatorul, ceea ce mie nu-mi prea convine, deci voi gasi o solutie sa lipesc crashbar-ul de cadru, pentru rigiditate.

In stanga, insa, e un spatiu care e generat, probabil, de curbura crashbar-ului, care nu lasa talpica sa se apropie de cadru. Pentru diferenta de 100 euro gasesc eu o solutie. Eram, doar, curios daca e doar la mine, sau e o chestie de la manufacturare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am dat blana

Ha, si eu, ieri, la 130km/ora s-a stricat vitezometru dar daca e sa ma iau dupa turumetru am ajuns la 140km/ora!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am schimbat tobele :)Triumph America turn out pipes:

 

Si am descoperit ca nu știu sa folosesc telefonul să filmez !!

Mai fa unul in care sa apara si ea,nu doar tobele :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul de fata nu ma aflu in tara dar deoarece mai am doua luni pana ajung acasa si in ultimul timp tot visez ca ma dau cu motorul, ma vad nevoit, pentru eliminarea tensiunii din creier, sa enumar ce am de pus pe motor in momentul in care ajung acasa. Mentionez ca am un Triumph Sprint ST 955i si intentionez sa-l fac mai mult touring decat sport. I-am cumparat urmatoarele: topcase, suport si placa topcase, inaltatoare ghidon, parbriz touring, priza USB, sistem SW-MOTECH & RAM de montat pe ghidon (bineinteles tot sistemul RAM cu husa la telefon), manere ambreiaj si frana, regulator tensiune mosfet, crashpad, sistem automat ungere lant, filtru aer K&N, manere incalzite. In plus am luat si un sistem de comunicare cu pasagerul, si ceva echipament. Cand ajung acasa am sa iau toate consumabilele (ulei, filtru ulei, filtru benzina, placute, cauciucuri). In incheiere va doresc asfalt uscat si toate cele de bine.

Editat de Vaderu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o lunga perioada cand nu m-am intalnit cu ea, am zis sa incerc ceva soft. Am curatat si uns bine lantul... Maine urmeaza distractia daca tine si vremea.

P.S. E cea din mijloc...

post-59882-0-45618800-1403385937_thumb.jpg

post-59882-0-01277000-1403385996_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...