Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hmm ,nu sunt atehnic si invat din greseli,surubul cred ca era fisurat ca a pleznit imediat,mi-a luat ceva ore si 60 de ron cat am dat pe setul de tarozi,pentru probleme la care nu gasesc rezolvare ma duc la mecanic,stiu ca poate ma costa mai mult fiindca am inceput sa adun scule,dar macar stiu ca le fac cu mana mana mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu si eu pt philips extreme vision. Am avut pe moto inainte de a pune xenoane. Lumina dubla fata de stock.

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

farul la VTR e o lumanare idioata (comparat cu farurile de naked de Bandit, CB etc), pe langa asta al mau mai are si putin praf inauntru....cel mai "quickfix" a fost sa schimb becul si extrem vision asta da mai bine/tare cu cel putin 50%.

Cand o s-o dezbrac ca s-o fac naked, ii curat si farul stock ca sa fie giugiuc cand si daca i-oi pune carenele inapoi.

Citisem undeva ca daca becul are enspe ani, nu mai arde la fel de bine ca la inceput, cica e bine sa-l schimbi dupa vreo 3-4 ani chiar daca nu se arde..... nu stiu daca e asa, sa zica inginerii astia de p-aici,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BTW, vezi ca exista si dedicat, Xtreme Vision MOTO (eu d-asta am)....dar e nitel mai scump ca ala auto


» Post actualizat in 21 Jul 2015 07:45

Inca nu m-am hotarat daca o fac pe stil clasic naked (caz in care ii pun far de Bandit/Hornet/CB + mini parbriz, de fapt flyscreen mic cat sa acopere bordul stock<mutat pe furca> si cablaria) sau naked modern (caz in care ii pun far ori de Z750, FZ6 ori ceva asemanator)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi sa pun doua, nu dominatoarele ar castiga (sunt mici si impotente), ci farurile de Speed Triple + flyscreen, montate pe suportul cadrului de bord, adica sa nu se miste odata cu ghidonul, fix ca la Triumph....asta mi-ar usura munca considerabil, ca nu m-as mai chinui sa prind farul si bordul pe furca...dar arata messy...uite cum a facut-o portugheju asta

 

Foto0293.jpg

Foto0290.jpg

Foto0289.jpg

Foto0304.jpg

Foto0298.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am spalat mobra, curatat si uns lantul ca doar le-am facut vineri dar ma mancat sa ma duc la redbull romaniacs pe motor prin praful si nisipul ala de pe drum

Am mai verificat lichidele, furtune frana si alte minuni ce tin de siguranta pt ca s-au strans cativa km de cand ma plimb cu ea si vroiam sa vad in ce stare e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut pe un VFR montate becuri Osram Cool Blue si am fost multumit de ele . Este adevarat ca fac comparatie intre doua tipuri de faruri total diferite fiind vorba de VTR si VFR dar fiind vorba de lumina .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat si vopsit aripa fata. Azi pictez flacari :D

 

Aaah, si am pierdut un surub in drum spre magazinul cu diluant. Acu' sa caut un strungar sa-mi faca o bucsa ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfoa, daca ar fi sa adun toate suruburile pe care le-am pierdut in toata viata cred ca mi-as deschide magazin.

 

Mi-am retrasat drumul mergand pe jos, si am gasit vreo 3 suruburi, da' nu ala care imi trebuia mie. Daca vrei sa deschizi magazin, iti recomand o plimbare pe langa un drum cu gropi. Gasesti stocul de inceput cu usurinta. :D

 

De fapt nu surubul ma doare pe mine, ci bucsa care imi tine coburile, care nu o gasesc sa cumpar. D-aia ziceam ca va trebui sa caut un strungar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Am schimbat uleiul si filtrul. Urmeaza sa o spal, maine o asteapta ceva km :)

post-44835-0-21404800-1438271252_thumb.jpg

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am testat claxonul. Era cam lesinat, ma bufnea rasul cum se auzea. L-am curatat ieri cu spray de contacte si suflat cu aer comprimat. A prins viata.

Desfa surubul din centru si cu el slabit,ciocane in metal.

Apoi strange-l aproximativ cum a fost strans inainte.

O sa mearga si mai bine,dupa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa surubul din centru si cu el slabit,ciocane in metal.

Apoi strange-l aproximativ cum a fost strans inainte.

O sa mearga si mai bine,dupa

Asa am procedat, l-am demontat. La surubul de reglaj nu am umblat. Merge bine acum, era aiurea in trafic pe silent.

E un Nikko horn 1.5A 105 dB prezent pe mai multe motoare Yamaha. Deja cautasem pe net la dezmembrari in caz ca nu reusea operatiunea de resuscitare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...