Falkenberg Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 E clar, treci printr-o perioada grea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Teoretic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 montat niste semnalizari pt bizonii cu halogene si faza lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 (editat) Am cumparat alt Malaguti SpiderMax GT500 ... Al treilea in garaj .. Da, dar difera anul de fabricatie ... Am innebunit .... Editat August 19, 2015 de karate-kid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Dimineata pe ploaie a pornit doar legat cu cabluri de pornire de masina. Cred a ajuns baterie la un final trist. » Post actualizat in 21 Aug 2015 13:02Am pus un cauciuc nou pe o roata fata de la Kawa. Ramana sa-o montez pe motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Azi m-am ocupat de viroguta... de vreo 2-3 saptamani mergea greu acceleratia. I-am desfacut cablurile, am curatat sub tubul de acceleratie, am dat cu ulei siliconic, am bagat ulei cu seringa pe cabluri, am uns nitel si pe la carburator... mult mai bine acum. Si daca tot eram acolo, am bagat niste ulei cu seringa si pe cablul de ambreiaj... se simte, deja se uscase, nu mai avea din uleiul pus in primavara. Si daca tot eram murdar pe maini, hai sa ung si lantul... problema ca era f murdar, asa ca m-am apucat sa-l curat bine, 2-3 ture scurte sa se usuce si dupa aia uns. Cat am stat sa se usuce lantul, am verificat si nivelul de ulei si becurile... surpriza, becul pe frana nu se mai aprindea, cine stie cati m-au injurat?! Inlocuit si ala, noroc ca tin cate 2-3 becuri din fiecare pe acasa. Ma gandeam sa o si spal, dar cica ploua iar saptamana asta, asa ca nu am mai facut-o. Merge si cu jeg pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Am venit la 7 dimineata beat acasa, am coborat la mobra, am pornit-o, am dat un 7000 de ture si m-am culcat la loc. A fost o dimineata buna. sper ca n-ai db-killer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 7000 ture? Asa jos intra pe rosu ducatili tau? Sau ti-a fost jena sa nu trezesti vecinii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Am curatat sitemul de racire, schimbat antigel si capac radiator. Poze si detalii aici As putea sa zic ca e gata si totul e pus la punct, dar soc - am un cablu de aceleratie zdrelit. Mai tine, insa agata. Am deja cabluri noi, dar mi s-a cam luat de mestereala. Trebuie dat rezervorul jos, daca-l dau nu ar fi rau sa fie bine sa-l si curat impreuna cu pompa de benzina. Sa curga comenturile si laicurile daca va place mestereala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Am venit la 7 dimineata beat acasa, am coborat la mobra, am pornit-o, am dat un 7000 de ture si m-am culcat la loc. A fost o dimineata buna. dar macar ai puscat tobele? aia se poate face si de la 5-6k de ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Am curatat tot echipamentul moto. Citisem pe alt topic cum se curata manusile, si asta mi-a dat ideea sa mi le curat si pe ale mele. Dupa aceea m-am luat de echipamentul de piele. Curatat si pe ala. Dupa, casca. Rezolvat. Urmeaza motocicleta. M-a pus sa pun vopsea mata pe ea. Dar macar arata bine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Urmeaza tratament cu canepa si pe partea stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Nu-mi dau seama ce i-ai facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Am alergat-o Si acuma scuipa ulei la un prezon de la chiulasa, intre prezon si piulita inbus. Teoretic trebuie inlocuit garnitura de chiulasa, practic daca etansez filetul ca la tevi de apa din casa cu canepa o sa ma mai tine pana am chef de o revizie mai drastica. Si da, strang piulita cu cheia dinamometrica pana la cuplu cerut de producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Abia ce am terminat de asamblat carenele + restul jucariilor. Au fost date jos pentru vopsire. Detalii aici : /index.php?/topic/719325-suzuki-sv650-s/&do=findComment&comment=4043234 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Azi m-am trezit cu noaptea-n cap, sa dau jos roata fata la viroaga... pt ca ieri dimineata am gasit-o pe janta, facusem pana. Camera noua, dusa la vulcanizarea de peste drum (fara echilibrare, evident), pusa roata la loc... si la munca calare pe viroguta. Pe drum m-am trezit ca nu-mi place ambreiajul, am tras pe dreapta si l-am reglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Am reusit sa ard turumetru la Guzzi. Repara cineva asa ceva? E un Veglia Electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 ieri am spalat ambele mobre si i-am pus ultimile protectii de rezervor la vaca, ca sa termin cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Geo, de unde le-ai cumparat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Sunt comandate. Face omul orice forma, dimensiune, culoare, model etc. Inclusiv poze. Idei sa ai... si bani, desigur Cred ca are user si aici, pe forum, dar il gasesti mai usor pe fb - https://www.facebook.com/tank.tracked?fref=nf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Multumesc. Vad ca are o gramada de lucrari reusite. Daca nu te deranjeaza, cat ai platit pentru setul tau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Deci se pare ca releu Ducati de pe Guzzi este de tip serie, nu shunt. De aia mi s-a ars turumetru cand s-a ars siguranta catre baterie. Din 4 cei ceasuri de pe bord a ramas acuma doar 1 functional: voltmetru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Multumesc. Vad ca are o gramada de lucrari reusite. Daca nu te deranjeaza, cat ai platit pentru setul tau ? Cam 250-260 lei au fost toate... nu mai stiu exact pt ca am luat prima data partea de sus si genunchi, dupa care mi s-a parut incomplet rezervorul si am comandat si astea pe care le-am pus ieri, cu craniul. Deci se pare ca releu Ducati de pe Guzzi este de tip serie, nu shunt. De aia mi s-a ars turumetru cand s-a ars siguranta catre baterie. Din 4 cei ceasuri de pe bord a ramas acuma doar 1 functional: voltmetru. Desfa-le si vezi ce s-a ars... poate e doar un traseu ars. Asa am ars si eu bordul auto, din cauza unui led in scurt, mereu se ardea traseul. Daca e ceva simplu, gen o lipitura, pot sa te ajut eu. La chestii mai complicate nu prea ma pricep si mi-e sa nu stric mai rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Sa desfaci un ceas veglia inseamna sa-l strici sau cel putin raman semne undeva, carcasa e presata pe sticla din fata cu un inel metalic, ca o conserva. Dar o sa-l desfac cred, si asa nu mai e bun de nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Sa desfaci un ceas veglia inseamna sa-l strici sau cel putin raman semne undeva, carcasa e presata pe sticla din fata cu un inel metalic, ca o conserva. Dar o sa-l desfac cred, si asa nu mai e bun de nimic. Identic este si cel de la viroaga, capsat. Evident ca l-am decapsat cand m-am apucat de ea ) Multa munca, intr-adevar, probabil ca nu as mai repeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.