Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cred ca mi s-a bulit pompa de benzina sau ceva pe acolo...am umblat ( ghidat tel de andu :) ) pe la sigurante, am dat jos bateria si suportul de baterie, am verificat un releul ce comanda pompa... la draq, chiar l-am decapsulat ( si arata f ok si curat in interior ), releul ( care zicea andu ca ar fi principala cauza in astfel de cazuri, merge...

mai ramane ca varianta pompa sau ceva ( gen fir, contact ) pana la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La pompa de benzina/ electric se poate verifica simplu cu o lampa de control (un fir serie cu un bec de 12V, 2-4W) daca exista tensiune fata de masa (daca da, becul se aprinde). Conectat in serie cu pompa se va aprinde daca nu exista intreruperi.

pai tu crezi ca pompa aia e asa accesibila? :)))) ...mai trebuie de demontat destul pana la ea...si nu ma mai bag. si asa a trebuit sa ii dau jos carena, bateria ( e in partea stanga, fata, jos, suportul de baterie, un scut de aluminiu ce proteja suportul de baterie si in spatele lui am ajuns la releu...pe care l-am masurat etc...si l-am si desfacut, sa fiu sigur :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

G B V,

M-am gandit si la varianta cu un ventilator, dar trebuie ventilator care sa reziste la apa, ca este destul de expus. Am gasit cateva ventilatoare IP55 si ma tenteaza.

Momentan, suportul se potriveste la fix, pasta termica intre placa si regulator, urmeaza gauri de ventilatie + prinderi suplimentare la panoul de plastic stang. Urmeaza sa redesenez piesa si sa o fac din nou pe dimensiunile corecte.

Un ventilator nu ajuta prea mult din pricina pozitiilor posibile:

a) ventilatorul sa bage aer din fata si sa il dea spre spate mai repede, in special cand stau pe loc (atunci e arderea mare) dar sunt putine momentele cand stau pe loc cu ea. In timpul mersului e ok

B) ventilatorul sa bata exact in regulator, trebuie sa aiba aer de afara si sa il arunce cumva. Riscul de recirculare al aerului cald este mult mai mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rat style :D schimb de becuri cu leduri in bord si curatenie, in special la electrica, unde vad ca sunt multe contacte oxidate

post-69984-0-55492500-1462630197_thumb.jpg

post-69984-0-70849500-1462630203_thumb.jpg

post-69984-0-96507400-1462630208_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat cauciucuri fata spate,rulmenti spate si sudat galeriile..care m-au speriat la pornirea la rece,crezand ca bat supapele...cam asa sunet scoteau...si bineinteles o baita ca sa fie treaba buna

post-79035-0-85771400-1462702071_thumb.jpg

post-79035-0-04476300-1462702079_thumb.jpg

post-79035-0-03813600-1462702092_thumb.jpg

post-79035-0-12363200-1462702106_thumb.jpg

post-79035-0-89245400-1462702115_thumb.jpg

post-79035-0-75169900-1462702130_thumb.jpg

post-79035-0-15142900-1462702138_thumb.jpg

Editat de andutzu_85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb de ulei BelRay 10w40, filtru ulei Hiflo, curatat contacte electrice, date cu vaselina dielectrica, spalat scutul daca tot era dat jos, curatat contactul de ambreiaj si ce mai era prin jur, montat la loc carenele pe fata, cu tot cu suruburile noi tip "tepi", inlocuit ceva nituri de plastic si demontat (iar) handguard-urile pt revopsire. Plus scos bec ars numar, trebuie sa cumpar nou.

post-69984-0-54763700-1462722177_thumb.jpg

post-69984-0-95875100-1462722182_thumb.jpg

post-69984-0-80764800-1462722192_thumb.jpg

post-69984-0-57701100-1462722200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bun de ceva uleiul ala? De ce ai mers pe el?

Belray? Da, de ce sa nu fie bun? In 'onda am bagat Repsol anul trecut, dar prin anumite imprejurari (viroagei nu i-ai placut 10w40) am ramas cu uleiul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat costa o canistra din aia pentru uleiul uzat, ce volum are si de unde se poate procura? Mersi!

Am luat-o de la Norauto, am dat vreo 40 lei si are 6l https://www.norauto.ro/accesorii-schimb-ulei/335-canistra-colectare-ulei-norauto-6l.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat un voltmetru si o priza USB. Problema e ca desi priza are prindere de ghidon si e waterproof, voltmetrul nu are nici prindere si are si contactele expuse. De asemenea ma enerveaza ideea ca priza alimenteaza doar cu contactul pus si trebuie sa afectez intr-un fel sau altul un cablu din ham, ca sa leg priza la alimentare cu siguranta vietii.

 

Asa ca ma gandeam sa incastrez priza si voltmetrul intr-o cutie de plastic, sa trag fire direct de la borna bateriei si sa adaug un intrerupator pe circuit. In felul asta impusc mai multi iepuri:

(a) pot sa alimentez un consumator cu contactul oprit

(B) pot sa opresc voltmetrul daca ma enerveaza noaptea

© pot sa inlocuiesc siguranta cu una in care am incredere si o sa protejeze circuitul si de voltmetrul china

(d) ma asigur ca totul e waterproof

 

In afara de problema evidenta cu "uiti priza pornita si iti consuma bateria", mai vedeti o problema la planul asta?

 

De asemenea cam ce piese se duc mai repede odata ce pui consumatori suplimentari pe mobra? (e.g. un telefon sau o tableta la incarcat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa fie alimentate mereu, tragi direct fire de la baterie. Dar voltmetrul are buton de on/off? Dar mi se pare mai sigur sa le pui pe contact, printr-un releu.

Cred ca e destul de mare alternatorul mobrei ca sa duca si consumatori suplimentari, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji ca se strica ceva. Asta daca nu gresesti ceva la montaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa fie alimentate mereu, tragi direct fire de la baterie. Dar voltmetrul are buton de on/off? Dar mi se pare mai sigur sa le pui pe contact, printr-un releu.

Cred ca e destul de mare alternatorul mobrei ca sa duca si consumatori suplimentari, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji ca se strica ceva. Asta daca nu gresesti ceva la montaj.

 

Pai asta voiam sa fac, trag fire direct de la baterie, alimentez priza si voltmetrul, si adaug un intrerupator pe traseu (in aceeasi cutie), care le porneste/opreste pe ambele. Siguranta o sa o pun probabil pe firul de alimentare, aproape de borna pozitiva.

 

O sa testez inainte de montaj, sa ma asigur ca nu trage mai mult decat trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de problema evidenta cu "uiti priza pornita si iti consuma bateria", mai vedeti o problema la planul asta?

 

De asemenea cam ce piese se duc mai repede odata ce pui consumatori suplimentari pe mobra? (e.g. un telefon sau o tableta la incarcat)

 

Pai ... daca pui telefonul la incarcat si pleci la o bere, s-ar putea sa nu il mai gasesti cand te intorci. Nu gasesti o solutie sa le incui pe undeva?

 

Singura problema e bateria. Sa nu se descarce de la consum prea mult cat sta. Daca ai voltmetru, poti sa verifici din timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ... daca pui telefonul la incarcat si pleci la o bere, s-ar putea sa nu il mai gasesti cand te intorci. Nu gasesti o solutie sa le incui pe undeva?

 

Priza cu intrerupator pun pentru alte cazuri, gen campat la cort si incarcat telefon fara contact pus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine iti iei un powerbank cu panou solar pt asta! La cat de mica e bateria mobrei si cat halesc telefoanele moderne nu prea cred ca e pont sa le incarci in stationare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...