xander Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 La pompa de benzina/ electric se poate verifica simplu cu o lampa de control (un fir serie cu un bec de 12V, 2-4W) daca exista tensiune fata de masa (daca da, becul se aprinde). Conectat in serie cu pompa se va aprinde daca nu exista intreruperi. pai tu crezi ca pompa aia e asa accesibila? ))) ...mai trebuie de demontat destul pana la ea...si nu ma mai bag. si asa a trebuit sa ii dau jos carena, bateria ( e in partea stanga, fata, jos, suportul de baterie, un scut de aluminiu ce proteja suportul de baterie si in spatele lui am ajuns la releu...pe care l-am masurat etc...si l-am si desfacut, sa fiu sigur )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Pe mufa releului puteai sa verifici cam tot - daca intra/iese curent, daca are continuitate pompa, fara sa fi desfacut nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovibac Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 G B V, M-am gandit si la varianta cu un ventilator, dar trebuie ventilator care sa reziste la apa, ca este destul de expus. Am gasit cateva ventilatoare IP55 si ma tenteaza. Momentan, suportul se potriveste la fix, pasta termica intre placa si regulator, urmeaza gauri de ventilatie + prinderi suplimentare la panoul de plastic stang. Urmeaza sa redesenez piesa si sa o fac din nou pe dimensiunile corecte. Un ventilator nu ajuta prea mult din pricina pozitiilor posibile: a) ventilatorul sa bage aer din fata si sa il dea spre spate mai repede, in special cand stau pe loc (atunci e arderea mare) dar sunt putine momentele cand stau pe loc cu ea. In timpul mersului e ok ventilatorul sa bata exact in regulator, trebuie sa aiba aer de afara si sa il arunce cumva. Riscul de recirculare al aerului cald este mult mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Din spate e bradulet de craciun,dar macar sunt mai vizibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 rat style schimb de becuri cu leduri in bord si curatenie, in special la electrica, unde vad ca sunt multe contacte oxidate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 (editat) Schimbat cauciucuri fata spate,rulmenti spate si sudat galeriile..care m-au speriat la pornirea la rece,crezand ca bat supapele...cam asa sunet scoteau...si bineinteles o baita ca sa fie treaba buna Editat Mai 8, 2016 de andutzu_85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Schimb de ulei BelRay 10w40, filtru ulei Hiflo, curatat contacte electrice, date cu vaselina dielectrica, spalat scutul daca tot era dat jos, curatat contactul de ambreiaj si ce mai era prin jur, montat la loc carenele pe fata, cu tot cu suruburile noi tip "tepi", inlocuit ceva nituri de plastic si demontat (iar) handguard-urile pt revopsire. Plus scos bec ars numar, trebuie sa cumpar nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 E bun de ceva uleiul ala? De ce ai mers pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 da' ce-are bel-ray? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 E bun de ceva uleiul ala? De ce ai mers pe el? Belray? Da, de ce sa nu fie bun? In 'onda am bagat Repsol anul trecut, dar prin anumite imprejurari (viroagei nu i-ai placut 10w40) am ramas cu uleiul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Cat costa o canistra din aia pentru uleiul uzat, ce volum are si de unde se poate procura? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Cat costa o canistra din aia pentru uleiul uzat, ce volum are si de unde se poate procura? Mersi! Am luat-o de la Norauto, am dat vreo 40 lei si are 6l https://www.norauto.ro/accesorii-schimb-ulei/335-canistra-colectare-ulei-norauto-6l.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Mi-am luat un voltmetru si o priza USB. Problema e ca desi priza are prindere de ghidon si e waterproof, voltmetrul nu are nici prindere si are si contactele expuse. De asemenea ma enerveaza ideea ca priza alimenteaza doar cu contactul pus si trebuie sa afectez intr-un fel sau altul un cablu din ham, ca sa leg priza la alimentare cu siguranta vietii. Asa ca ma gandeam sa incastrez priza si voltmetrul intr-o cutie de plastic, sa trag fire direct de la borna bateriei si sa adaug un intrerupator pe circuit. In felul asta impusc mai multi iepuri: (a) pot sa alimentez un consumator cu contactul oprit ( pot sa opresc voltmetrul daca ma enerveaza noaptea © pot sa inlocuiesc siguranta cu una in care am incredere si o sa protejeze circuitul si de voltmetrul china (d) ma asigur ca totul e waterproof In afara de problema evidenta cu "uiti priza pornita si iti consuma bateria", mai vedeti o problema la planul asta? De asemenea cam ce piese se duc mai repede odata ce pui consumatori suplimentari pe mobra? (e.g. un telefon sau o tableta la incarcat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Daca vrei sa fie alimentate mereu, tragi direct fire de la baterie. Dar voltmetrul are buton de on/off? Dar mi se pare mai sigur sa le pui pe contact, printr-un releu. Cred ca e destul de mare alternatorul mobrei ca sa duca si consumatori suplimentari, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji ca se strica ceva. Asta daca nu gresesti ceva la montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Daca vrei sa fie alimentate mereu, tragi direct fire de la baterie. Dar voltmetrul are buton de on/off? Dar mi se pare mai sigur sa le pui pe contact, printr-un releu. Cred ca e destul de mare alternatorul mobrei ca sa duca si consumatori suplimentari, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji ca se strica ceva. Asta daca nu gresesti ceva la montaj. Pai asta voiam sa fac, trag fire direct de la baterie, alimentez priza si voltmetrul, si adaug un intrerupator pe traseu (in aceeasi cutie), care le porneste/opreste pe ambele. Siguranta o sa o pun probabil pe firul de alimentare, aproape de borna pozitiva. O sa testez inainte de montaj, sa ma asigur ca nu trage mai mult decat trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 In afara de problema evidenta cu "uiti priza pornita si iti consuma bateria", mai vedeti o problema la planul asta? De asemenea cam ce piese se duc mai repede odata ce pui consumatori suplimentari pe mobra? (e.g. un telefon sau o tableta la incarcat) Pai ... daca pui telefonul la incarcat si pleci la o bere, s-ar putea sa nu il mai gasesti cand te intorci. Nu gasesti o solutie sa le incui pe undeva? Singura problema e bateria. Sa nu se descarce de la consum prea mult cat sta. Daca ai voltmetru, poti sa verifici din timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Pai ... daca pui telefonul la incarcat si pleci la o bere, s-ar putea sa nu il mai gasesti cand te intorci. Nu gasesti o solutie sa le incui pe undeva? Priza cu intrerupator pun pentru alte cazuri, gen campat la cort si incarcat telefon fara contact pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Mai bine iti iei un powerbank cu panou solar pt asta! La cat de mica e bateria mobrei si cat halesc telefoanele moderne nu prea cred ca e pont sa le incarci in stationare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Atunci il da in 3.14zda ma-sii de smartfon, ia un Nokia d-ala care tine o saptamana! Mie imi arata o mufa din aia cu voltmetru + ampermetru 1.2-1.4A cand pun tel la incarcat in masina, si e un Htc de 5', incarcatorul lui original are 1A. Daca mai zice si de tableta tre' sa puna un demaror cu sfoara la mobra, ca daca sta la foc pe feisbuc facand selfie pe bateria de la mobra dimineata sigur o gaseste sleita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Mai bine iti iei un powerbank cu panou solar pt asta! La cat de mica e bateria mobrei si cat halesc telefoanele moderne nu prea cred ca e pont sa le incarci in stationare. Pai cand omul e cu cortul, afara e intuneric, crezi ca panoul acela solar merge la foc? :| Merge teoretic, daca l-a tinut in soare toata ziua si noaptea incarca de la powerbank. Problema cu panourile solare este ca cele bune sunt scumpe si mari. Cele ieftine si/sau mici nu fac treaba. In schimb, poate folosi un powerbank pe care il incarca in mers de pe usb, si care incarca telefonul noaptea. » Post actualizat in 11 May 2016 22:20 Priza cu intrerupator pun pentru alte cazuri, gen campat la cort si incarcat telefon fara contact pus. Pai despre asta vorbesc si eu. Trebuie sa stai langa moto cateva ore pana se incarca telefonul. Daca esti singur in padure, mai treaca-mearga. Daca esti intr-un camping, esti legat. Ori incarci telefonul, ori pleci la bere, nu le poti face pe amandoua. Nu stii cat de enervant poate sa fie pana nu incerci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 (editat) His: jante revopsite (powder coated), rulmenti noi, cauciucuri noi S21, curatat frane si terminat de montat la loc. Mine: carburator nou, urmeaza instalarea... Editat Mai 12, 2016 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 (editat) His: jante revopsite (powder coated), rulmenti noi, cauciucuri noi S21, curatat frane si terminat de montat la loc. Mine: carburator nou, urmeaza instalarea... auzi... noi astia muritorii de rand, cam ce tre sa facem, la ce religie si zei tre sa ne inchinam sa avem sotie/iubita ca tine?? Editat Mai 12, 2016 de Taz Asg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 auzi... noi astia muritorii de rand, cam ce tre sa facem, la ce religie si zei tre sa ne inchinam sa avem sotie/iubita ca tine?? sa castigi la loto sau sa mostenesti de la Bill Gates Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 sa castigi la loto sau sa mostenesti de la Bill Gates cred ca mai repede merge aia cu religia decat variantele tale =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 atunci va trebui sa mergi zilnic de doua ori la biserica! apoi io mai bine castig la loto.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.