Sari la conținut

Se Poate Pune Dura-lube In Ulei De Motor?


bogdann
 Share

Postări Recomandate

Salut,

Ma intereseaza si pe mine daca pot pune aditivul asta in motor.

 

Multam

 

Eu unul nu l-as pune. Foloseste ulei de calitate si mai ales filtre foarte bune si n-ai nevoie de Duralube.

Nu stii ce contine si cum poate afecta ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate pune fara probleme, DUPA rodaj. Duralube adera la partile METALICE asa ca n-are nici o treaba cu ferodourile ambreiajului.

Mai documentati-va inainte de a exprima pareri categorice.

Si, daca iti cunosti motorul, ai sa observi si diferentele...

:bow:

Editat de Kuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cred ca face ceva treaba.am mai intrebat oameni care si-au pus, si cica merge masina mai bine, chestii..

acum stim cum face romanul chiar daca nu-i lucrul bun.e bun dom'le, te tine o viata...daca mori maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice ulei de calitate contine aditivi. orice aditivare facuta de noi, inainte de a face un bine, va da usor peste cap componenta chimica a uleiului.

orice ulei contine aditivi anitspuma, detergenti, dispersanti, etc. sincer, nu este cazul sa suplimentezi tu.

daca vrei neaparat sa faci ceva de gentul asta, ia un booster de beznina. noi am testat la curse si se simte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok.

Multam m-am lamurit.

Eu cel putin asa o sa fac dupa ce am citit, imi iau un ulei bun.

Cam asta ar fi concluzia mea.

Va multumesc pentru sfaturi.

 

Sarbatori fericite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok.

Multam m-am lamurit.

Eu cel putin asa o sa fac dupa ce am citit, imi iau un ulei bun.

Cam asta ar fi concluzia mea.

Va multumesc pentru sfaturi.

 

Sarbatori fericite.

 

Duralube'ul nu este un aditiv obisnuit in sensul pe care'l dam de obicei acestui termen.

 

El provine din tehnologia spatiala de la NASA (au si rushii o varianta comerciala) unde inginerii s'au confruntat cu rezolvarea problemei ungerii agregatelor in lipsa atractiei gravitationale. In stadiul incipient aceasta a fost rezolvata prin dezvoltarea asa ziselor "uleiuri magnetice" care aderau la componentele metalice. Mai tarziu tehnologii din ce in ce mai complexe au fost utilizate cateva dintre ele "transpirand" si in zona comerciala.

 

Duralube'ul este un "aditiv" ce lucreaza pe alt principiu fata de cel clasic pe care se bazeaza lubrefiantii obisnuiti si anume pe "fortele magnetice". Moleculele de Duralube au curioasa proprietate de se intercala printre moleculele metalului cu care vin in contact, in plus fiecare molecula de Duralube generand un camp magnetic ce interactioneaza cu cel al celorlalte, intre cele 2 piese metalice "imbibate" cu Duralube si care vin in contact direct generandu'se forte de respingere (ca la magnetii de aceesi polaritate) ... reducand drastic frecarea. Cel putin asta spun specialistii. In plus acelorasi sugubetze molecule de Duralube le place caldura - o caracteristica extrem de interesanta avand in vedere ca orice lubrifiant obisnuit fuge de caldura ca dracu de tamaie!

 

Personal am folosit Duralube la 2 motoare (aproximativ 7-80mii km) si nu pot sa'mi dau seama daca si cum s'a produs vre'o imbunatatire, nu am avut cele 2 motoare in acelasi timp ca sa pot eventual testa unul cu si altul fara Duralube. Cu certitudine pot insa afirma ca rau n'a facut, asa, doar dupa ureche parca am simtit o schimbare in tonalitatea motorului si parca o mica reducere a consumului...

 

Tot personal, datorita pretului relativ ridicat, consider nejustificata utilizarea sa, un ulei cu adevarat de calitate schimbat la intervale relativ scurte (functie de multe variabile descrise anterior intr'un articol) este mai mult decat indeajuns.

 

 

Sarbatori fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TOATE uleiurile sunt aditivate. in componenta uleiului sunt tot felul de aditivi cu proprietati specifice. nu numai cel mentionat de tine are aditivi, ci ABSOLUT TOATE ULEIURILE.

 

 

Pai remu1 n-a zis ca celelalte uleiuri n-au aditivi. El a zis ca cel pe care-l recomanda are un aditiv care e special pt. moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si care lasa un strat destul de gros de mal (o depunere ca un noroi ) pe fundul bidonului dupa ce l-ai golit .

 

dar poate ala era aditivul si trebuia agitat inainte.

 

despre pUTOLINE vorbim .

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai ambreiajul uscat poate ca ar merge, insa nu cred ca ar fi recomandat totusi.Mai bine un schimb de ulei de calitate.Daca ambreiajul e in baia de ulei - un mare NU.

Am service moto ,printre altele comercializez si produse Metabond,pe care le folosesc de 3 ani cu rezultate extraordinare .In toate motocicletele mele am Metabond si nu patineaza nimic .Le folosesc multi dintre clientii mei si sunt foarte multumiti.Pe scurt ,efecte: scaderea zgomotelor de functionare

cresterea puterii ex ~5-6 cai la un motor de ~50 cai

motor mult mai dinamic

Scaderea uzurii min la 1\2

indicat mai ales la mot solicitate ex mers mult Whelly ,hard enduro {temp mari },mot de viteza etc

scadere consum 7-10%

se foloseste la mot 2T sau 4t

PS info suplimentare pe e-mail sau tel 0745262471 :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nu bagati aditiv in uleiul de motor ca face praf motoru.credeti ca aia care fac uleiourile nu stiu ce se puna in compozitia uleiului ca acesta sa lubrifieze cat mai bine.seful meu a pus pe masina cu care lucrez aditiv si s-au blocat segmentii de ungere si consuma ulei si astfel am fost nevoit sa schimb segmentii.eventual puteti baga in rezervor aditiv aia e cu totul altceva.dar in ulei nu bagati niciodata.parerea mea. :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce Duralube la motorete nu am auzit nimic. De Metabond insa am auzit... si e de bine! Eu totusi as baga "doar" un ulei. DA' BUN, de ex Castron. :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu exageram, ca de obicei. Nu stiu de Duralube, dar am mers la XT 600 cu LiquiMoly (o suspensie cenusie de bisulfura de molibden) si nu s-a intimplat nimic rau. Consumul de ulei era zero, dar fiind motor vechi (60.000 km) nu pot spune altceva despre performante sau reducerea uzurii.

Oricum, apropo de uleiuri, toti producatorii de moto recomanda insistent sa se evite sigla Energy Conserving, care presupune aditivi antifrictiune care afecteaza ambreiajul.

In rest, orice ameliorare a uleiului (care e facut in scop comercial, nu ca sa ne protejeze noua motoarele la nesfirsit) e binevenita. :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...