B.B. Postat Ianuarie 10, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2007 motorul 2T e mai simplu... la ala pica segmentii mai des... la 4T nu pica segmentii sau setul in sine, pica restul de piese de pe langa el.. pai motorul merge... chiar destul de bine.. hai sa detaliez un pic pentru carcotasi: motorul este in stare foarte buna cu cateva exceptii: axul cu came si culbutorii: cu aceste piese noi, eventual si lantul de distributie nou, motorul devine "original japonez". Adica perfect functional. mai avea probleme cu ambreiajul, dar pe asta l-am schimbat cu totul si gata... ramane sa cumpar aceste piese noi... pana atunci incerc sa carpesc. Tinand cont de faptul ca axul cu came se freaca cu culbutorii, nu risc sa stric nimic rectificand camele si culbutorii, n-au decat sa se frece intre ei cat vor si sa se toceasca din nou. Motorul merge si cand aceste piese ating ultimul grad de uzura, dar nu mai merge cum ar trebui, adica pierde putere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 spusei de carb tinind cont k restul ..tot mot e bun fara uzuri.. trebuia sa ma gindesc intii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 10, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2007 spusei de carb tinind cont k restul ..tot mot e bun fara uzuri..trebuia sa ma gindesc intii. sa cresc nivelul in carb un pic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 ma ... la paharelu carburatorului ai un surubel ..pt drenaj ,mizerie ,apa.. linga el tre sa fie(la 650 are)o tzevusca cu un furtunel prin care curge mizeria direct jos nu pe motor scoti furtunelu ala pui unu transparent si il ridici in sus paralel cu carbu,dechizi surubelu de drenaj si vezi nivelu...vase comunicante.... poti porni si motoru si vezi cit scade nivelu in mers.. scrie in carte cit tre sa fie nivelu... succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 10, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2007 culbutorii in prezent: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 cit ar fi de nasol uleiu nu se toceau asa... poate k nu ai pres de ulei buna... sau v-un canal infundat.. cine stie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gim Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 sub cele 2 came exista un locas unde balteste uleiul ca o vana teoretic nu are cum sa nu se unga doar daca vana ii goala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 10, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2007 sub cele 2 came exista un locas unde balteste uleiul ca o vana teoretic nu are cum sa nu se unga doar daca vana ii goala toata uzura a aprut dupa ce am mers eu fara ulei cam 100 km... poate erau uzate si de inainte, motocicleta este din 1985. are ulei acolo unde spui tu acum. aaa am montat si culbutorii refacuti si gata... motocicleta e spintena ca un cal de curse.. am dat cateva ture intre blocuri si am prins 70 km/h cu a II-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 am dat cateva ture intre blocuri si am prins 70 km/h cu a II-a Misto rodaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 mah baieti cine nu doreste sa nu citeasca.tot comentati dar vreau sa vad cati dinttre voi care au japoneze au curajul sa isi desfaca motorul doar cu manualul de reparatie langa el?sunteti intr-o tara democratica daca nu va convine intrati pe cateva siteuri xxx si descarcativa frustrarea acolo nu il tot huliti pe baiatul asta care din partea mea are toata admirati pt ca eu nu as avea curajul sa desfac un moto japonez doar cu manualul langa mine fara un mecanic profi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 mah baieti cine nu doreste sa nu citeasca.tot comentati dar vreau sa vad cati dinttre voi care au japoneze au curajul sa isi desfaca motorul doar cu manualul de reparatie langa el?sunteti intr-o tara democratica daca nu va convine intrati pe cateva siteuri xxx si descarcativa frustrarea acolo nu il tot huliti pe baiatul asta care din partea mea are toata admirati pt ca eu nu as avea curajul sa desfac un moto japonez doar cu manualul langa mine fara un mecanic profi. Trebuia facuta remarca asta de mai de mult . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 bai frate si culbutori mei is uzati da nici ca, astia daca treci prin Arad pe cuvant ca iti fac cadou o pereche unpic mai buni decat astia pe care ii ai LA ce pret ai gasit noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 10, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2007 bai frate si culbutori mei is uzati da nici ca, astia daca treci prin Arad pe cuvant ca iti fac cadou o pereche unpic mai buni decat astia pe care ii ai LA ce pret ai gasit noi? pai nu stiu, pretul de catalog.. deocamdata i-am facut pe astia si merge foarte bine motorul... ITS: ce rodaj vrei sa fac la 2 culbutori incarcati cu sudura??????? culbutorii costa 80$ axu cu came 124$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 Eu nici nu mai stiu daca sa rid sau sa pling....am trecut print toata gama de emotii de cind citesc topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 10, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2007 Eu nici nu mai stiu daca sa rid sau sa pling....am trecut print toata gama de emotii de cind citesc topicul asta. e timpul sa razi... motorul merge foarte bine... promit ca pana in martie voi pune piese noi... vine ziua mea acusi ... poate pica un culbutor..un ax cu came ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gim Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 axul mai este valabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 am masurat o cama... avea 33,5 mm si trebuie sa aiba 36,4 mmm acum le-am ridicat si astept rezultatele. cum le-am ridicat? cu sudura! si le-am calit cu cementatoru made in aragaz! Asta a fost singura problema ?!?... sa inteleg atunci ca motorul nu mergea bine de cand l-ai cumparat... totusi este o uzura destul de mare... Nu era cumva limitata..la ..cp.. Oricum felicitari pentru curajul ca ai desfacut motorul singur!! Si acum fuge peste 120 ?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 11, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2007 Asta a fost singura problema ?!?... sa inteleg atunci ca motorul nu mergea bine de cand l-ai cumparat... totusi este o uzura destul de mare... Nu era cumva limitata..la ..cp.. Oricum felicitari pentru curajul ca ai desfacut motorul singur!! Si acum fuge peste 120 ?!? multumesc... ca sa faci ce fac eu acum e nevoie doar sa dai capacul la chiulasa jos si sa ai grija sa nu scapi lantul de distributie sau altceva in motor... ca dupa aia tre sa dai tot jos... fuge cu peste 120 acuma fara probleme... problema este cat o sa tina... GIM: vreau sa fiu sigur ca este ax de DR600 si nu de DR650... cel de 650 are camele de 33mm iar cel de 600 de 36mm. Daca vrei masoara o cama si vezi sa aiba 36mm sau macar 35... in manual sunt date 36,2 si 36,4 parca...cele care imi trebuie mie, adica de DR600 .. daca e bun il iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 Axul cu came este cementat, ceea ce inseamna ca are un strat de maxim 2mm, unde este foarte tare, insa de obicei cementarea se face din mai multe motive la mai putin de 2mm. Daca iei axul cu 1mm uzura, eu zic ca n-ai facut mai nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gim Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 vezi in pozze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 15, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2007 e ok, il vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 16, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2007 o poza cu ambreiajul de DR600. @Karpatenwolf, la mine lipsesc piesele 6 si 7 care au rol la debreiere, ajuta la dezlipirea/lipirea discurilor uniform. Nici la ambreiajul trimis de tine nu erau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gim Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 piesele alea tin de motor nu de consumabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 e ok, il vreau. ok. si eu vreau banii pe pinionul pe care ti l-am trimis de aproape o luna si zace prin magazia de la Cargus Braila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 17, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2007 ok. si eu vreau banii pe pinionul pe care ti l-am trimis de aproape o luna si zace prin magazia de la Cargus Braila ll iau si pe ala, ai rabdare... daca nu imi dadeai mie pinionul ce te faceai? Stai in banii aia? Ai rabdare. Ti-am explicat de ce nu l-am luat inca, pentru ca depind si eu de niste neseriosi, care se numesc si S.A. Sunt la fel de nemultumit ca si tine... eu depind de pinion, mie chiar imi trebuie... acuma intelege ce vrei...creai ca ti-l ceream aiurea asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.