Jump to content

KTM 1290 Super Adventure


Recommended Posts

  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai in manual la KTM, la sectiunea de performante, scrie " 6.8 sec......0 Km/h to tank slapper" :laugh:

J'nebun sa mergi cu 690-ul cu 140. Eu peste 110 am impresia ca merg pe o sfoara intre doi zgarienori cu el :)

da nu merg cu 140. am atins o data sau de doua ori viteza asta. imi place s-o tin in jur de 100kmh.

scuze de offtopic.

Link to comment
Share on other sites

E vorba cumva de Conti Trail Attack?

Da. N-am gasit la vremea cumpararii alta marca sa aiba dimensiuni si indice de viteza, pe profil de allroad. Acum este Pirelli Scorpion II. Cu pirelli Scorpion I n-am dat pe spate. Le-am avut pe Crossrunner. Edited by GAMO
Link to comment
Share on other sites

Voblajul il aveam si eu, tot asa in jur de 60km/h.

Este si un topic pe advrider unde se plange lumea de acest voblaj al anvelopelor Conti Trail Attack.

Nu am gasit topicul. Il mai caut.

Cred ca tot cauciucul fata face roata "patrata" in curbe stranse, la viteza mica.

Link to comment
Share on other sites

Eu am pus Anakee 2, dupa ce s-au uzat Conti-urile.

Cu Anakee nu mai am voblaj deloc, dar sunt un pic mai zgomotoase: aud un vajait de pe la 60km/h pana pe la 100-110km/h.

Dupa ce am pus Anakee 2 pe Varadero am crezut ca s-a gripat rulmentul pe fata, asa de tare se auzea. :)

Oricum, parca nu era motocicleta mea.

Altfel, n-au fost rele si au tinut 15.000 km, as zice. Oricum, nu merg pe KTM, ca n-au indice de viteza.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 months later...

Salut Gamo,

 

Am citit ca ai pus pe 1290 SA ul tau Pirelli Scorpion Trail II. Cum ti s-au parut fata de Conti -urile OEM ? Ma apropii de varsta de a le inlocui pe ale mele si as fi tare curios sa aflu de o alternativa viabila. La mine cu Conti vobleaza urat incarcata la peste 160 KMh. Stiu ca nu e aerodinamica si alea alea cu coburi si top case dar alte motoare in configuratie similara nu au probleme pana la viteze mult mai mari - a se vedea GS. Am indreptat jantele, am strans rulmentul de jug, am inlocuit amortizorul de ghidon cu un Hyperpro si am inlocuit pana si jamba interioara dreapta fata pentru a elimina voblajul. Gumele ar cam fi ultima mea speranta - am citit pareri pe forumuri ca Conti-urile ar putea fi o cauza.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca nu e aerodinamica si alea alea cu coburi si top case dar alte motoare in configuratie similara nu au probleme pana la viteze mult mai mari - a se vedea GS. Am indreptat jantele, am strans rulmentul de jug, am inlocuit amortizorul de ghidon cu un Hyperpro si am inlocuit pana si jamba interioara dreapta fata pentru a elimina voblajul. Gumele ar cam fi ultima mea speranta - am citit pareri pe forumuri ca Conti-urile ar putea fi o cauza.

 

Problema este a motocicletei, nu de la anvelope sau altceva. Am citit despre asta in revistele de specialitate. Din cauza asta au avut loc si accidente cu urmari grave. Este vorba de KTM 1190/1290, la viteze de 150km/h +, incarcata si cu coburi. Inteleg ca exista si avertizari in sensul asta in manualul de utilizare al motocicletei.

Intrebarea fireasca era, la ce se mai lauda cu cei 160cp daca nu poti depasi 150km/h in siguranta (cu bagaje, asa cum merge tot omu' la drum).

La BMW, pentru ca ai comparat, este specificat 180km/h dar poti merge linistit cu 200+.

Deci nu te mai chinui sa faci investitii.

 

Anvelopele merita oricum schimbate cu Trail II, la momentul asta sunt de departe cele mai bune, exceland in primul rand pe ud, unde este cel mai important cred.

Link to comment
Share on other sites

Intrebarea fireasca era, la ce se mai lauda cu cei 160cp daca nu poti depasi 150km/h in siguranta (cu bagaje, asa cum merge tot omu' la drum).

 

Pt accelerari :)

Link to comment
Share on other sites

Pai in manual la KTM, la sectiunea de performante, scrie " 6.8 sec......0 Km/h to tank slapper" :laugh:

J'nebun sa mergi cu 690-ul cu 140. Eu peste 110 am impresia ca merg pe o sfoara intre doi zgarienori cu el :)

greseste calu' , d'apai magaru' ?

Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama ca le-am si pornit, dar acum nu mai am tupeu. Am ramas traumatizat de atata plictiseala(mai putin un model dar nu face parte din categoria de fata). Cum cea mai mare frica in viata mea e plictiseala, cum aud de BMW cum imi intra in voblaj creierul. Promit ca le mai dau o sansa din prima pensie. :crack:

 

Acum serios, am venit din Arad in Bucuresti pe un 625 SXC cu cauciucuri de cross(90/90/21 si 120/80/18) si tot ce eram peste 80 la ora se transforma in wobble/weave(sau cum vrei sa il numesti). Cum drumul era lung, poti sa consideri ca am voblat 550 km. Diferenta e ca pe KTM mi-a voblat inima. :love:

 

Problemele de voblaj la mine(si nu doar la KTM-uri) au aparut de la janta fata indoita/necentrata/neechilibrata si de la cauciucurile fata(fie ca erau uzate sau neadecvate). Dupa ce esti foarte SIGUR ca nu e una din cauzale enumerate anterior, dupaia analizezi si celelalte zeci de motive posibile.

Link to comment
Share on other sites

No, acu fiecare cu ce isi doreste de la mobra. Personal ma simt atras si imi plac ambele (branduri) si le folosesc pe fiecare acolo unde exceleaza. Iar de plictisit nu ma plictisesc cu nici unul. E suficient de detoate gs-ul ca sa ma distrez cam in orice conditii de drum.

Dupa ce merg o saptamana cu ktm-ul, cand plec la vreo tura lunga in weekend si ma sui pe bmw, zici ca ies din tractor si intru intr-un maybach :laugh: Imi ia cativa km sa imi reajustez stilul :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...