emilian_rks Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 La 50-70 nu pot sa iau ambele maini de pe ghidon. Ar putea fi de la cauciucuri, desi le-am schimbat cu acelasi model si nu s-a schimbat nimic. E vorba cumva de Conti Trail Attack? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabyshor Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 Pai in manual la KTM, la sectiunea de performante, scrie " 6.8 sec......0 Km/h to tank slapper" J'nebun sa mergi cu 690-ul cu 140. Eu peste 110 am impresia ca merg pe o sfoara intre doi zgarienori cu el da nu merg cu 140. am atins o data sau de doua ori viteza asta. imi place s-o tin in jur de 100kmh. scuze de offtopic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMO Posted December 21, 2015 Author Share Posted December 21, 2015 (edited) E vorba cumva de Conti Trail Attack?Da. N-am gasit la vremea cumpararii alta marca sa aiba dimensiuni si indice de viteza, pe profil de allroad. Acum este Pirelli Scorpion II. Cu pirelli Scorpion I n-am dat pe spate. Le-am avut pe Crossrunner. Edited December 21, 2015 by GAMO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilian_rks Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 Voblajul il aveam si eu, tot asa in jur de 60km/h. Este si un topic pe advrider unde se plange lumea de acest voblaj al anvelopelor Conti Trail Attack. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMO Posted December 22, 2015 Author Share Posted December 22, 2015 Voblajul il aveam si eu, tot asa in jur de 60km/h. Este si un topic pe advrider unde se plange lumea de acest voblaj al anvelopelor Conti Trail Attack. Nu am gasit topicul. Il mai caut. Cred ca tot cauciucul fata face roata "patrata" in curbe stranse, la viteza mica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilian_rks Posted December 22, 2015 Share Posted December 22, 2015 Asta e: http://advrider.com/index.php?threads/continental-trail-attacks-shimmy.363642/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMO Posted December 23, 2015 Author Share Posted December 23, 2015 Asta e: http://advrider.com/index.php?threads/continental-trail-attacks-shimmy.363642/ Multumesc. E clar! E cauciucul de vina si nu motorul. Baietii care scriu acolo sunt cu totii (?) posesori de GS(A). Sa pun altceva pe fatza? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilian_rks Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Eu am pus Anakee 2, dupa ce s-au uzat Conti-urile. Cu Anakee nu mai am voblaj deloc, dar sunt un pic mai zgomotoase: aud un vajait de pe la 60km/h pana pe la 100-110km/h. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMO Posted December 24, 2015 Author Share Posted December 24, 2015 Eu am pus Anakee 2, dupa ce s-au uzat Conti-urile. Cu Anakee nu mai am voblaj deloc, dar sunt un pic mai zgomotoase: aud un vajait de pe la 60km/h pana pe la 100-110km/h. Dupa ce am pus Anakee 2 pe Varadero am crezut ca s-a gripat rulmentul pe fata, asa de tare se auzea. Oricum, parca nu era motocicleta mea. Altfel, n-au fost rele si au tinut 15.000 km, as zice. Oricum, nu merg pe KTM, ca n-au indice de viteza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZEROS Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 Salutare. am si eu o intrebare: Exista un dealer in RO de KTM la care se poate face un test drive cu 1290? Multumesc Sebi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihai.mo Posted September 17, 2016 Share Posted September 17, 2016 Salut Gamo, Am citit ca ai pus pe 1290 SA ul tau Pirelli Scorpion Trail II. Cum ti s-au parut fata de Conti -urile OEM ? Ma apropii de varsta de a le inlocui pe ale mele si as fi tare curios sa aflu de o alternativa viabila. La mine cu Conti vobleaza urat incarcata la peste 160 KMh. Stiu ca nu e aerodinamica si alea alea cu coburi si top case dar alte motoare in configuratie similara nu au probleme pana la viteze mult mai mari - a se vedea GS. Am indreptat jantele, am strans rulmentul de jug, am inlocuit amortizorul de ghidon cu un Hyperpro si am inlocuit pana si jamba interioara dreapta fata pentru a elimina voblajul. Gumele ar cam fi ultima mea speranta - am citit pareri pe forumuri ca Conti-urile ar putea fi o cauza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KHK Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Stiu ca nu e aerodinamica si alea alea cu coburi si top case dar alte motoare in configuratie similara nu au probleme pana la viteze mult mai mari - a se vedea GS. Am indreptat jantele, am strans rulmentul de jug, am inlocuit amortizorul de ghidon cu un Hyperpro si am inlocuit pana si jamba interioara dreapta fata pentru a elimina voblajul. Gumele ar cam fi ultima mea speranta - am citit pareri pe forumuri ca Conti-urile ar putea fi o cauza. Problema este a motocicletei, nu de la anvelope sau altceva. Am citit despre asta in revistele de specialitate. Din cauza asta au avut loc si accidente cu urmari grave. Este vorba de KTM 1190/1290, la viteze de 150km/h +, incarcata si cu coburi. Inteleg ca exista si avertizari in sensul asta in manualul de utilizare al motocicletei. Intrebarea fireasca era, la ce se mai lauda cu cei 160cp daca nu poti depasi 150km/h in siguranta (cu bagaje, asa cum merge tot omu' la drum). La BMW, pentru ca ai comparat, este specificat 180km/h dar poti merge linistit cu 200+. Deci nu te mai chinui sa faci investitii. Anvelopele merita oricum schimbate cu Trail II, la momentul asta sunt de departe cele mai bune, exceland in primul rand pe ud, unde este cel mai important cred. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei belcic Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Intrebarea fireasca era, la ce se mai lauda cu cei 160cp daca nu poti depasi 150km/h in siguranta (cu bagaje, asa cum merge tot omu' la drum). Pt accelerari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted September 20, 2016 Share Posted September 20, 2016 Pai in manual la KTM, la sectiunea de performante, scrie " 6.8 sec......0 Km/h to tank slapper" J'nebun sa mergi cu 690-ul cu 140. Eu peste 110 am impresia ca merg pe o sfoara intre doi zgarienori cu el greseste calu' , d'apai magaru' ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wawessh Posted September 20, 2016 Share Posted September 20, 2016 Ambele mele KTM-uri vobleaza, dar cand ma urc pe BMW-uri imi vobleaza creierul de plictiseala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cap0ne Posted September 21, 2016 Share Posted September 21, 2016 ...dar cand ma urc pe BMW-uri imi vobleaza creierul de plictiseala. Trebuie sa le si pornesti ca sa fie fun Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wawessh Posted September 22, 2016 Share Posted September 22, 2016 Iti dai seama ca le-am si pornit, dar acum nu mai am tupeu. Am ramas traumatizat de atata plictiseala(mai putin un model dar nu face parte din categoria de fata). Cum cea mai mare frica in viata mea e plictiseala, cum aud de BMW cum imi intra in voblaj creierul. Promit ca le mai dau o sansa din prima pensie. Acum serios, am venit din Arad in Bucuresti pe un 625 SXC cu cauciucuri de cross(90/90/21 si 120/80/18) si tot ce eram peste 80 la ora se transforma in wobble/weave(sau cum vrei sa il numesti). Cum drumul era lung, poti sa consideri ca am voblat 550 km. Diferenta e ca pe KTM mi-a voblat inima. Problemele de voblaj la mine(si nu doar la KTM-uri) au aparut de la janta fata indoita/necentrata/neechilibrata si de la cauciucurile fata(fie ca erau uzate sau neadecvate). Dupa ce esti foarte SIGUR ca nu e una din cauzale enumerate anterior, dupaia analizezi si celelalte zeci de motive posibile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cap0ne Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 No, acu fiecare cu ce isi doreste de la mobra. Personal ma simt atras si imi plac ambele (branduri) si le folosesc pe fiecare acolo unde exceleaza. Iar de plictisit nu ma plictisesc cu nici unul. E suficient de detoate gs-ul ca sa ma distrez cam in orice conditii de drum. Dupa ce merg o saptamana cu ktm-ul, cand plec la vreo tura lunga in weekend si ma sui pe bmw, zici ca ies din tractor si intru intr-un maybach Imi ia cativa km sa imi reajustez stilul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiger tank Posted October 7, 2016 Share Posted October 7, 2016 Ceva noutati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.