andrei belcic Posted March 22, 2015 Share Posted March 22, 2015 Daca e primul exemplar in Romania, trebuie sa i se faca si o omologare. Pt restul care vor veni in tara vor exista date despre model in baza de date a RAR-ului. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jerry_mcrie Posted March 22, 2015 Share Posted March 22, 2015 Daca e primul exemplar in Romania, trebuie sa i se faca si o omologare. Pt restul care vor veni in tara vor exista date despre model in baza de date a RAR-ului. musai sa-i faca omologare... altfel nu va merge bine. ma intreb... daca e destul de buna motociclta sa circule in austria... oare o fi ok si la noi? si inca un mister... e ok intr-o tara din comunitatea europeana, ar putea sa nu fie ok la noi? si ultima... este conceputa, construita intr-o tara cu apa mult mai calda ca aici... ce verificam noi deci? ce fac aia care-s cativa ani lumina departare si niste zeci de ani in viitor? ce sa omologheze? baza aia de date are destule lipsuri... RAR-ul verifica seria de cadru si motor si secretizeaza cartea de identitate a vehiculului. Asa se intampla la fiecare motocicleta sau masina noua. stiu... mi-e doar ... hilar cand ma gandesc la ... birocratii si pretentii... ma si gandesc la posibilitatea ca un podus japanez sau german sau austriac sa fie ... sub standardele elevate ale... noastre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Figment Posted March 22, 2015 Share Posted March 22, 2015 Probabil sa o "omologheze" in sensul de a vedea daca poate suporta gropile romanesti, care sunt mai ale dreacu', se stieeee... Frumoasa vacuta, kilometri fara probleme si vreme buna iti doresc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei belcic Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Eu am avertizat doar ca inscrierea unui model nou poate dura mai mult. Nu se apuca RAR-ul de teste, dar se va astepta pana vin datele de la producator. Incepand cu a doua mobra inscrisa in Romania, eliberarea actelor va fi mai rapida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMO Posted March 23, 2015 Author Share Posted March 23, 2015 Complet montata. Miercuri este planificata la RAR. Vineri o ridic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stokerel Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Sa fie-ntr-un ceas bun! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capusang Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 musai sa-i faca omologare... altfel nu va merge bine. ma intreb... daca e destul de buna motociclta sa circule in austria... oare o fi ok si la noi? si inca un mister... e ok intr-o tara din comunitatea europeana, ar putea sa nu fie ok la noi? si ultima... este conceputa, construita intr-o tara cu apa mult mai calda ca aici... ce verificam noi deci? ce fac aia care-s cativa ani lumina departare si niste zeci de ani in viitor? ce sa omologheze? baza aia de date are destule lipsuri... stiu... mi-e doar ... hilar cand ma gandesc la ... birocratii si pretentii... ma si gandesc la posibilitatea ca un podus japanez sau german sau austriac sa fie ... sub standardele elevate ale... noastre. daca doi romani stau in austria si au o mica firma in garaj si fac un motor. reusesc sa il inregistreze acolo si vin la noi sa il vanda, suntem obligati sa il inscriem, doar pentru ca vina dintr-o tara superioara? ii foarte bine ca se verifica fiecare autovehicul la prima inmatriculare. e vorba in primul rand de siguranta noastra, a celorlalti. plus de asta fiecare tara are propriile sisteme si legi, chiar daca facem parte din uniunea europeana. conform principiului tau daca la Paris nu mai ai voie cu masini sub Euro 5 in centru, inseamna ca nici la tine pe strada nu mai ai ce cauta cu masina ta. UE se lauda cu sloganul Unitate prin diversitate. hai sa ramana asa in continuare. ca altfel o sa ajung sa nu mai gasesc mici ca au bicarbonat, lapte la batrani in piete ca nu e muls steril, si lista poate continua. hai sa nu generalizam, ca daia ii faina lumea asta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivi Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Complet montata. Miercuri este planificata la RAR. Vineri o ridic. Super drumuri sa aveti! Arata excelent, pozele fiind de toata jena, asteptam unele mai la soare asa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
revo Posted March 27, 2015 Share Posted March 27, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slash28 Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 salutari ! multa atentie, si multi kilometrii cu ea... oriunde sa-mi spui daca mergi la Nordkapp vara asta. asteptam impresii, poze, vesti de la tine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMO Posted March 28, 2015 Author Share Posted March 28, 2015 (edited) Am luat motorul ieri. Fara RAR. Ne-am imprietenit pe autostrada, ca in trafic a fost mai cu stres. L-am pus pe RAIN, de la inceput. Oricum, m-a plouat ca la apocalipsa, pana la Sibiu. Ploaie, noapte... Motorul trage ca nebunul, chiar si cu puterea taiata la 100 de cai. Toba se aude demential. Ca in Porsche Boxter S. Parbriz fain, lumini bune, saua si pozitia de conducere excelente... » Post actualizat in 28 Mar 2015 09:54 salutari ! multa atentie, si multi kilometrii cu ea... oriunde sa-mi spui daca mergi la Nordkapp vara asta. asteptam impresii, poze, vesti de la tine » Post actualizat in 28 Mar 2015 09:56 salutari ! multa atentie, si multi kilometrii cu ea... oriunde sa-mi spui daca mergi la Nordkapp vara asta. asteptam impresii, poze, vesti de la tine Multumesc frumos. Da, mergem la Nordkapp, in iulie-august. Edited March 28, 2015 by GAMO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdan_harea Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Sa te bucuri de ea ! Cum se simte dpdv greutate ? Nu intreb de cea de pe cantar ci de cea perceputa de utilizator, comparativ cu celelalte motoare pe care le-ai utilizat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMO Posted March 28, 2015 Author Share Posted March 28, 2015 Sa te bucuri de ea ! Cum se simte dpdv greutate ? Nu intreb de cea de pe cantar ci de cea perceputa de utilizator, comparativ cu celelalte motoare pe care le-ai utilizat. Multumesc frumos. E OK. Ma refer nu numai la mers, unde si Varadero devine o motocicleta usoara (pana la virajele stranse), insa si la manuirea prin parcare ori deplasarea cu picioarele, indarat. Odata ajuns acasa, era sa ii dau drumul pe jos, cu cricul lateral desfacut pe jumatate, ca nu sare din arc... Am putut sa o tin. M-am simtit bine cu motorul si, in afara de o pozitie usor aplecata pe ghidon, care mi-a crispat un pic muschii spatelui, nu am comentarii despre manevrabilitate. Mersul in scarite este natural, insa un pic aplecat pe ghidon, la inaltimea mea de 1,80 cm. Genunchii prind saua, care se ridica pe rezervor si este destul de ingusta in zona din fata. Singura eroare s-a petrecut cu electronica. Pe la Pitesti a dat mesaj de "General Failure" in legatura cu TC. N-am idee daca si ce a functionat pana la Sibiu, ca am mers pe baza de TC manual. Domol, adica... Manualul zice sa ma duc in service autorizat KTM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Traction Control ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gserban Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 de ce e limitat la 100cp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei belcic Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Ca sa fie egal cu BMW.... iar al doilea motiv: e unul din modurile din menu. Probabil gen confort sau urban. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hosszu Toll Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Probabil modul RAIN ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gserban Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Asa e, ai dreptate: "For “Rain” and “Offroad” modes, power is limited to a maximum of 100hp with a less aggressive power delivery." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMO Posted March 29, 2015 Author Share Posted March 29, 2015 de ce e limitat la 100cp? In RAIN si OFF ROAD taie din putere, ca sa nu iti rupi capul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alin G. Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 (edited) Super caracter , super fair play !!! Ma intreb cati BMW-isti ar fi avut ,,curajul'' sa recunoasca un astfel de ,,eveniment'' . Spun eveniment caci poate este doar o eroare nu neaparat defect, dar de fapt eu aici vreau sa evidentiez caracterul omului ( jos palaria ) caci un ,,mod normal'' majoritatea taceau chitic sa nu ,,se nu faca de rahat '' ... Respect Gamo ! Edited March 30, 2015 by Alin G. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabyshor Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Super caracter , super fair play !!! Ma intreb cati BMW-isti ar fi avut ,,curajul'' sa recunoasca un astfel de ,,eveniment'' . Spun eveniment caci poate este doar o eroare nu neaparat defect, dar de fapt eu aici vreau sa evidentiez caracterul omului ( jos palaria ) caci un ,,mod normal'' majoritatea taceau chitic sa nu ,,se nu faca de rahat '' ... Respect Gamo ! de fapt, ai vrut sa arunci o pastila catre bmw-isti. ai dreptate, respect gamo! si cam atat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMO Posted March 30, 2015 Author Share Posted March 30, 2015 N-am nicio treaba cu KTM si BMW si Honda... Am stat in cumpana daca sa zic povestea cu General Failure, sa nu busesc nedrept asa o scula ca motocicleta asta. Deocamdata habar n-am daca este doar o eroare sau o galma serioasa. De motocicleta ma mai ating saptamana cealalta. Va zic atunci, ce si cum, daca ma dumiresc. Daca nu, atunci doar la revizia de 1.000 km. Motocicleta este superba. Superba! Gentile au niste inchizatori de rahat, care deja s-au blocat. Le-am pus niste ulei. Am gasit in ele ceva hartii cu " control de calidad" care ziceau de bine. Deci, numa' doua treburi au mers prost: computerul si incuietorile, insa s-ar putea sa fie doar petarde, adica nimic serios. » Post actualizat in 04 Apr 2015 16:31 Am gasit, astazi, care e treaba cu alarma de pe bord. Apare cand selectez incalzirea in sa, care as zice ca nu functioneaza. Cea pentru pasager nici nu poate fi selectata... » Post actualizat in 04 Apr 2015 17:44 Pas inainte! Saua pasagerului se comanda de la pasager, iar bordul este doar informativ. Oricum, niciuna din incalzirile in sa nu merge. Macar am inteles ce merge si ce nu merge: merg toate alea, mai putin incalzirea in sei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
revo Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Ciudat, 7 pagini pana sa vina si dupa....cateva randuri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabyshor Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Ciudat, 7 pagini pana sa vina si dupa....cateva randuri o fi vremea de rahat. sau omu e atat de incantat de jucarie ca nu mai are timp sa stea pe forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMO Posted April 6, 2015 Author Share Posted April 6, 2015 (edited) Am adus motorul vineri noaptea. Ploaie, noapte, camioane... Sambata dimineata am plecat in delegatie si l-am mai vazut sambata urmatoare, cand am facut incercari, sa vad ce merge / nu merge cand se aprind alea pe bord, naiba sa le ia... OK, m-am lamurit, nimic grav: nu merge incalzirea in sa. La noi la tara ploua. Am iesit sa arat motorul, duminica la 12:00, dupa care ciorba, mai incolo, 10 km, ca choperistii. Ploua, ninge, ploua... In curte, doua mogaldete sub prelate... Intalnirea de la Bucovina se amana, pe caz de zapada... Ce sa scrii despre motociclete? Poate se schimba treaba, sambata. Edited April 6, 2015 by GAMO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.