Sari la conținut

KTM 1290 Super Adventure


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 194
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pt ca netul e in principal plin de poze, din alea, facute sa fie cea mai cea.

 

Si pt ca primind niste poze si niste cuvinte iese de o poveste.

 

SI nu, nu "vorbesc BMW", asta e doar parerea unui hater cu acte. Da, imi place KTM, iar de ceva vreme este peste BMW.

SI cu toate ca imi plac elefantii astia de peste 1000 cmc, nu mi-as lua asa ceva, cel putin nu acum, poate mai spre pensie asa, cand, [poate] o sa renunt la iesit de pe asfalt, si o sa fac flame pe topicurile de Honda si Suzuky, urmând exemplul altor pensionari motoveterani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Gospo,

e de-al nostru din SB, o sa-l cunosti in Bucovina....

 

:)

Vin la Bucovina, numa' sa imi tineti voi camera/casa, ca nu m-am descurcat sa o "rezerv" pe site.

Bogdan nu se baga...

Banii i-am platit de mult.

 

Back to topic.

Vin cu KTM, ca doamna a platit pentru incalzirea in sa si semi-active...

Editat de GAMO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daily Telegraph:

http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorcycle_manufacturers/ktm/11401254/KTM-1290-Super-Adventure-review.html

Concurenti: Aprilia Caponord (!?), GSA, Multistrada.

» Post actualizat in 15 Feb 2015 09:09

Limba e grea, dar filmarile sunt bune:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin la Bucovina, numa' sa imi tineti voi camera/casa, ca nu m-am descurcat sa o "rezerv" pe site.

Bogdan nu se baga...

Banii i-am platit de mult.

Back to topic.

Vin cu KTM, ca doamna a platit pentru incalzirea in sa si semi-active...

Abia astept s'o vad in "Carne si oase"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect si nu numai KTM, ci toti au exagerat cu capacitatea, cand aproape toti ar putea scoate destula putere si cuplu dintr-un miar. Cifra 1300 si 160 sunt doar pt orgoliu pt ca niciodata nu ai cum folosi 160 de cai la aceasta categorie de moto. Maxim 2/3 din ea ! Restu e povara. Exceptie Suzuki care s-a oprit la 1000 si un pic.

 

Eu cred ca te inseli in mai multe privinte:

- nu capacitatea cilindrica este cresterea care ar trebui sa deranjeze cel mai rau cred; ci gabaritul in general. Iar gabaritul a crescut odata cu cerearea pentru mai mare, mai comod, mai multa protectie la vant, mai multe accesorii, rezervor mai mare etc etc. Cresterea gabaritului in general aduce mai multe kilograme. Si pot da doua exemple: cand existau in paralel BMW GS 850 si 1100, in ciuda diferentei sensibile de cilindree, gabaritul/greutatea erau identice. Le fel, au facut acum KTM de 1050 care are cu numai 17kg (fara benzina) mai putin decat asta de 1300 iar din astea 17 nu m-ar mira ca mare parte sa fie din accesorii standard pe 1290 cum ar fi crashbar. Deci, repet, nu cred ca cilindreea este marea problema.

- si de fapt... care este problema? exista motociclete pt toate gusturile. Si s-a dovedit ca multi isi doresc mai mult; nu toti avem acelasi stil de mers sau aceleasi astepteri. Si nu-mi zice ca nu-ti place mult mai mult puterea pe care o ai la ST fata de Vstrom.

- ai zis ca se foloseste in realitate 2/3 din putere. Pai... foarte bine, inseamna ca nu abuzezi motorul. Iar in cazuri extreme cand ai nevoie de mai mult, ai de unde. Este precum contul din banca, daca ai bani, nu trebuie sa-i cheltui pe toti o data dar dormi mai linistit cand stii ca ii ai :D

» Post actualizat in 20 Feb 2015 13:41

wtf... naveta spatiala. daca as fi plin de bani as vrea asa ceva. insa cum nu e cazul...

 

Felicitari pentru sinceritate! Mai bine asa decat sa cautam nod in papura ;)

» Post actualizat in 20 Feb 2015 13:49

prea multa elctronica, prea ca la tzara... prefer o motoreta spartana, pe care sa o controlez eu nu sa imi faca ea jumatate din treaba si eu sa stau la cafea... desi sunt fan ktm asta parca e prea space-ship, da-o dreaqu

cu siguranta multi incepatori si-ar dori o astfel de motoreta pentru ca ar considera ca e muuult mai usor de condus. eu as zice ca e fix invers, toate acele sisteme de siguranta si comfort iti vor diminua evolutia reflexelor si vei fi depasit intr-o situatie critica

 

Tot tu decizi cand accelerezi, cand te inclini, cand franezi, cand faci stang/dreapta, pe ce traseu mergi, cand faci pauza, cand bei cafea. Nu s-a schimbat nimic. Doar ca in situati extreme in loc sa pici ca prostu' mergi linistit mai departe.

Din fericire realitatea si tehnica merg impotriva acestor "fite de Rossi" si fara dubiu este in favoarea sigurantei. Cine vrea circuit, enduro sau in general sport pe motocicleta (dar asta nu pe drumuri publice) stie de unde sa-si ia motocicleta potrivita. Dar, dupa cum vad, pana si pe si pe SS-uri se implementeaza ABS, TC etc.

» Post actualizat in 20 Feb 2015 13:52

Urmeaza asitenta la parcare si fluturasi pentru a nu-ti scapa pe jos in off-road , eventual troliu vertical, motat sub sa, pentru scos din mocirla.

 

Momentan eu mi-as dori un sistem de senzori de parcare, ca la masini, in sidecasese si topcase. :)

» Post actualizat in 20 Feb 2015 14:24

Ar trebui ca BMW GSA, cu o dotare similara (cat se poate, ca nu au de toate astea) sare cu mult de banii astia.

 

Fa o comparatie directa si ai sa vezi ca sunt "p-acolo" amandoua. La Adv pretul de baza este 16.200€ si dupa ce adaugi cele trei pachete bate la 19.500€, avand in plus fata de KTM farul complet LED.

La KTM ai in standard saua incalzita (foarte utila in anumite momente, ce-i drept) dar de care ai nevoie de cateva ori pe an; in schimb integrarea sistemului de navigatie (inclusa in acele pachete) pe ghidon mi se pare utila mereu si chiar o vad ca o chestie de siguranta, sa nu fii nevoit sa iei mana de pe ghidon ca sa umbli la navigatie sau sa raspunzi/cauti in agenda la telefon. Momentan ramane de partea lui KTM MSC-ul dar foarte curand o sa fie disponibil si la BMW.

In legatura cu ce nu are unul sau altul disponibil, la KTM mi se pare interesant HHC (optional) in schimb BMW compenseaza din plin cu asistentul de schimbator sau cu Keyless-ride.

Mai e interesanta la KTM lumina pentru curbe, am la masina (daca pot compara asa) si ii stiu avantajele. Insa la BMW este cumva compensat de farul cu LED excelent iar proiectoarele au un mare aport pe laterale in curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa o comparatie directa si ai sa vezi ca sunt "p-acolo" amandoua. La Adv pretul de baza este 16.200€ si dupa ce adaugi cele trei pachete bate la 19.500€, avand in plus fata de KTM farul complet LED.

La KTM ai in standard saua incalzita (foarte utila in anumite momente, ce-i drept) dar de care ai nevoie de cateva ori pe an; in schimb integrarea sistemului de navigatie (inclusa in acele pachete) pe ghidon mi se pare utila mereu si chiar o vad ca o chestie de siguranta, sa nu fii nevoit sa iei mana de pe ghidon ca sa umbli la navigatie sau sa raspunzi/cauti in agenda la telefon. Momentan ramane de partea lui KTM MSC-ul dar foarte curand o sa fie disponibil si la BMW.

In legatura cu ce nu are unul sau altul disponibil, la KTM mi se pare interesant HHC (optional) in schimb BMW compenseaza din plin cu asistentul de schimbator sau cu Keyless-ride.

Mai e interesanta la KTM lumina pentru curbe, am la masina (daca pot compara asa) si ii stiu avantajele. Insa la BMW este cumva compensat de farul cu LED excelent iar proiectoarele au un mare aport pe laterale in curbe.

pentru o astfel de motocicleta personal mi-ar fi placut sa aiba cardan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Daca imi spui numele tau si e ok data platii, imediat iti aloc o camera. Banuiesc ca numele tau este Nelu G. ;)

Platit de pe 2 februarie. Ai PM.

» Post actualizat in 20 Feb 2015 18:10

Iaca, un nou review: http://www.ridermagazine.com/top-stories/2015-ktm-1290-super-adventure-road-test-review.htm/

Rider Magazine: The KTM 1290 Super Adventure might be the most powerful and sophisticated adventure bike ever made. It certainly is one of the most exciting to ride.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 20 Feb 2015 13:49

 

 

Tot tu decizi cand accelerezi, cand te inclini, cand franezi, cand faci stang/dreapta, pe ce traseu mergi, cand faci pauza, cand bei cafea. Nu s-a schimbat nimic. Doar ca in situati extreme in loc sa pici ca prostu' mergi linistit mai departe.

Din fericire realitatea si tehnica merg impotriva acestor "fite de Rossi" si fara dubiu este in favoarea sigurantei. Cine vrea circuit, enduro sau in general sport pe motocicleta (dar asta nu pe drumuri publice) stie de unde sa-si ia motocicleta potrivita. Dar, dupa cum vad, pana si pe si pe SS-uri se implementeaza ABS, TC etc.

» Post actualizat in 20 Feb 2015 13:52

 

Momentan eu mi-as dori un sistem de senzori de parcare, ca la masini, in sidecasese si topcase. :)

» Post actualizat in 20 Feb 2015 14:24

 

Fa o comparatie directa si ai sa vezi ca sunt "p-acolo" amandoua. La Adv pretul de baza este 16.200€ si dupa ce adaugi cele trei pachete bate la 19.500€, avand in plus fata de KTM farul complet LED.

La KTM ai in standard saua incalzita (foarte utila in anumite momente, ce-i drept) dar de care ai nevoie de cateva ori pe an; in schimb integrarea sistemului de navigatie (inclusa in acele pachete) pe ghidon mi se pare utila mereu si chiar o vad ca o chestie de siguranta, sa nu fii nevoit sa iei mana de pe ghidon ca sa umbli la navigatie sau sa raspunzi/cauti in agenda la telefon. Momentan ramane de partea lui KTM MSC-ul dar foarte curand o sa fie disponibil si la BMW.

In legatura cu ce nu are unul sau altul disponibil, la KTM mi se pare interesant HHC (optional) in schimb BMW compenseaza din plin cu asistentul de schimbator sau cu Keyless-ride.

Mai e interesanta la KTM lumina pentru curbe, am la masina (daca pot compara asa) si ii stiu avantajele. Insa la BMW este cumva compensat de farul cu LED excelent iar proiectoarele au un mare aport pe laterale in curbe.

ABS, TC, MSC, HHC, Keyless-ride, senzori de parcare... acum sincer.. de ce dreakkk iti trebuie tie sa mergi pe motocicleta, daca ai nevoie de atatea sisteme de siguranta?? Nu mergi mai bine cu o conserva, pe 4 roti, care are in dotare toate acronimele astea??? Esti mult mai safe. Sau mai bine te joci de-a motociclitul pe playstation. Acolo ai avantajul ca ai mai multe vieti si nici nu trebuie sa iesi pe drumurile publice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mai coios un motociclist care merge cu o mobra spartana decat unul care are abs and stuff ?

E mai putin placut motociclismul daca prezinta riscuri mai mici si sanse mai mari de a ajunge acasa intr o bucata?

De ce nu renunti la frana fata in cazul asta ? Ar fi si mai fun :)

 

Acronimele alea nu sunt diavolul. Ba s-ar putea din contra ;)

Have fun, indiferent daca ai sau nu acronime

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS si TC, de acord cu tine. Pana la urma e mai important sa te intorci intreg casa (nu mai zic de pasagera prietena/nevasta).

Dar hhc ala ma face sa rad. O fi strategie de marketing, n-o fi, dar e absolut amuzant sa ai jde ajutoare de-astea pe o mobra adventure. N-ar strica si un cric pe dreapta :)

 

S-o stapanesti sanatos GAMO si nu uitati, toate fiarele astea aduc bucurii atunci cand se merge cu ele. Cat mai multi km si cat mai putine comparatii si analize :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mai coios un motociclist care merge cu o mobra spartana decat unul care are abs and stuff ?

 

Am incercat si eu... dar "n-ai cu cine" :)

» Post actualizat in 25 Feb 2015 12:15

ABS si TC, de acord cu tine. Pana la urma e mai important sa te intorci intreg casa (nu mai zic de pasagera prietena/nevasta).

Dar hhc ala ma face sa rad. O fi strategie de marketing, n-o fi, dar e absolut amuzant sa ai jde ajutoare de-astea pe o mobra adventure.

 

Asa credeam si pana sa am la masina similar... si asa ma gandeam la multe chestii pana sa le am, fie la masina, fie la moto, fie la telefon... nu-ti zic cat timp m-am impotrivit sa am un smartphone.

Cu toate te obisnuiesti, incepi sa le vezi utilitatea si apoi ti se par normale sau nu mai concepi fara... trebuie intai sa le ai insa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut smartphone si de vreun an mi-a cazut de pe mobra, n-am mai luat altu. Acu' am nokia 11xx. E excelent.

Merg cate o saptamana cu masina de inchiriat, automata, 200 de cai, nshpe senzori si camere video, asistent pentru unghi mort, franeaza singura, hhc etc, mai lipseste o manuta bionica sa-ti faca si-o l*ba cat conduci :)) Dupa aia ma intorc de fiecare data si conduc un Tico, ghici ce...merge excelent!

 

Hai sa-i spunem pe nume, comoditate/consumerism exagerate. Nu necesitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut smartphone si de vreun an mi-a cazut de pe mobra, n-am mai luat altu. Acu' am nokia 11xx. E excelent.

Merg cate o saptamana cu masina de inchiriat, automata, 200 de cai, nshpe senzori si camere video, asistent pentru unghi mort, franeaza singura, hhc etc, mai lipseste o manuta bionica sa-ti faca si-o l*ba cat conduci :)) Dupa aia ma intorc de fiecare data si conduc un Tico, ghici ce...merge excelent!

 

Hai sa-i spunem pe nume, comoditate/consumerism exagerate. Nu necesitate.

Ha, ha, ha...

Ti-ai planifica o tura pana la Capul Nord, cu Tico?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, m-as duce cu Varadero. Ai impresia ca nu poti sa ajungi la Nordkapp decat cu ultimele gaselnite de pe 1290 super adventure?

 

Mai incerc o data si gata: e mai important sa invarti roata decat sa te cramponezi de tot felul de detalii, review-uri. Toate bataliile astea in dotari si capabilitati (pe hartie) sunt sterile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-ai planifica o tura pana la Capul Nord, cu Tico?

 

Io clar da! Sa zicem ca drumul pana in Scandinavia e cum e (as lua clar trenul) dar odata ajuns acolo, la cum sunt amenzile si traficul, Tico e parfum. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...