Sari la conținut

Probleme R.A.R. datorita lipsei seriei sasiu


Lupu.D
 Share

Postări Recomandate

Imi cer scuze ca deschid un nou topic dar problema e foarte serioasa pt mine si asta ma face sa va cer ajutrul intr-o problema care este destul de serioasa si nu stiu cum sa o rezolv.

Astazi am fost la R.A.R. Bucuresti pt a porni demersurile inmatricularii unui Ij din '62 si m-am confruntat cu un obstacol dat de lipsa seriei de pe sasiul motocicletei,mentionez ca mototcicleta are serie pe motor dar si pe tablita din spatele farului (ambele serii sunt identice).

Inginerul care s-a ocupat cu verificarea motocicletei a spus ca este o problema faptul ca seria mai sus mentionata nu e trecuta (pansonata) si pe cadrul motocicletei si ca ar trebui sa existe undeva o serie pe sasiu.El a mai spus printre altele ca s-ar putea ca unul din fostii proprietari sa fi umblat la acel suport de amortizor (din partea stanga) unde ar fi trebuit sa fie pansonata seria,eu l-am contrazis aratandu-i ca sudurile sunt in regula si par a fi facute de fabrica,iar inginerul a spus ca daca nu ar fi umblat cineva la acel suport ar fi trebuit ca pe el sa fie pansonata o serie.Dupa multe discutii contradictorii,bineinteles si cu seful inginerului,ei au scris in raportul de verificare al motocicletei urmatoarele: "Revine cu justificare privind lipsa numarului de identificare pansonata.

Mai trebuie sa va spun ca detin o adresa oficiala de la Inspectoratul de Inmatriculari Giurgiu in care se spune ca respectiva motocicleta a circulat cu numar de inmatriculare pe judetul Giurgiu iar la datele de identificare ale vehiculului scrie fostul numar de inmatriculare,anul fabricatiei,seria de motor dar nicaieri si seria de sasiu.Eu le-am prezentat acest act dar ei au insistat ca nu conteaza si ca motocicleta ar trebui sa aiba o serie de sasiu si pansonata nu numai pe tablita din spatele farului.

Atasez cateva poze ca sa va formulati o parere despre sudurile mai sus mentionate.

Daca cineva s-a mai lovit de asemenea probleme l-as ruga sa imi dea cateva sfaturi despre cum sa trec de impas,despre cum a rezolvat el problema.

Astept raspunsurile.

Multumesc anticipat!

post-84051-0-02746700-1430937276_thumb.jpg

post-84051-0-75959800-1430937283_thumb.jpg

post-84051-0-92446800-1430937292_thumb.jpg

post-84051-0-38860400-1430937299_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In situatia asta exista o singura rezolvare : poansonezi seria sasiului pe acel suport si mergi sa faci identificarea la alt sediu RAR, in alt judet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In situatia asta exista o singura rezolvare : poansonezi seria sasiului pe acel suport si mergi sa faci identificarea la alt sediu RAR, in alt judet.

 

Sau gasesti pe cineva cu relatii, un prieten a trecut de RAR cu o masina cu sasiu indoit cu 300 de lei. :D Exista multe posibilitati doar e Romania. Si dupa 2 saptamani a rupt cu ea un stalp, dar asta e alta problema.. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ... Sigur cand a fost reconditionata nu ai pus chit pe acolo ? .. Sau vopsea mult prea groasa cat sa astupe stantarea ? ... Din cate vad in pozele din link-ul pus de colegu de mai sus se poate astupa usor ... Imi dau cu parerea nu dati cu pietre :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După cum văd, nici măcar nu aţi şlefuit locul unde ar trebui să fie seria. Ai foarte mari şanse ca seria să fie sub vreo 3-5 straturi de vopsea, iar dacă nu e acolo, cred că cel mai bine e să pui în practică sfatul din postul #2. Şi eu am păţit odată la fel de am crezut că nu am serie, dar până la urmă am ars vopseaua din teama de a nu rade şi seria, atât de superficial mi-a fost poansonată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 1962 si 1963 a fost un anumit numar de serii ce nu au fost poansonate pe cadru ci doar pe placuta de identificare. Am avut vreo 4 sau 5 IJ-uri 56 , din anii cu pricina , ce nu aveau seria poansonata pe cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare atentie si daca va poansonati cadrul. VERIFICATI SERIA DUPA CE ESTE BATUTA !!! Eu sunt patit. Inginerul pipa o tigara si-i dicta celuilalt care batea seria. Nu stiu care a fost desteptul dar la 2 ani cand m-am dus la itp....serie incorecta! Si vino matale peste 3 saptamani dupa ce vine inginerul din concediu ca doar el poate sa modifice in carte. Bineinteles ca pe cheltuiala ....mea! Si pe nervii mei. Asta acum vreo 20 ani, n-aveam cum sa iau legatura telefonic cu ei. Deci atentie! Sper sa rezolvati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am confruntat cu aceeaşi problemă la un Ij Jupiter5 prin 2001. Seria era pe plăcuța de aluminiu.

A fost nevoie să merg la RAR-ul care eliberase CIV... adew tocmai la Galați. Vestitul Dinicuțu, de la RAR-ul din Voluntari, mi-a făcut pocinogu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un cz 175 la care nu am avut serie decat pe motor si pe o placuta cu an si serie fixata in nituri in spatele farului,am radiat-o anul trecut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum zice Lolo_ID seria cadrului era pe o placuta din aluminiu prinsa pe cadru in fata unde vine axul de la furca.

UIte de ex gasesti placute blank pe ebay :

 

http://www.ebay.com/itm/Typenschild-ID-plate-IZH-49-ISZH-49-49-targa-plaque-moto-targhetta-/251876787721?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3aa506c609

 

Urmeaza cat de curand sa incep si eu procedura de inmatriculare pentru ijul meu reconditionat si dupa ce am citit de problemele pe care le-ai avut cred ca o sa mi iau si eu o placuta dasta noua. Cea care a fost pe cadru este deteriorata si dabea se mai distinge seria pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu as umbla la placuta fara sa merg intai la rar sa intreb ce si cum. Daca vii acolo cu un cadru fara serie dar cu o placuta noua pe ea, nu cred ca vei fi primit cu bratele deschise.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit din nou cu cei de la R.A.R. si ei au identificat doua "posibilitati" de a rezolva problema,dar de care nu sunt siguri ca ar fi in regula. Prima ar fi sa dea fostul proprietar o declaratie la notar in care sa spuna cum ca ar fi facut lucrari la motocicleta pe partea cu amortizorul unde ar trebui sa fie seria poansonata si cea de-a doua varianta ar fi sa gasesc pe cineva care are o motocicleta de acelasi tip si careia ii lipseste seria de pe suportul amortizor (cu toate actele in regula si numar ce circulatie) dar totusi sudurile sa arate a fi originale de fabrica (asta daca luam in considerare ca unele motociclete nu au avut respectiva serie),in felul asta s-ar rezolva motivatia pe care au scris-o ei in foaia de observatii,cum ca: "Revine cu justificare privind lipsa numarului de identificare poansonata."

Ce parere aveti?

Raman deschis la orice sugestie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vrei sa repoansonezi mergi pe varianta : "sa gasesc pe cineva care are o motocicleta de acelasi tip si careia ii lipseste seria de pe suportul amortizor (cu toate actele in regula si numar ce circulatie)"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La jawa pe care am inscris-o la RAR mi-au pansonat seria care era pe placuta de pe cadru contra sumei de 7 lei. Nu au fost nici un fel de problema doar atata ca ei nu accepta seria de pe placuta de identificare , doar cea de pe cadru cu antentul RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In situatia asta exista o singura rezolvare : poansonezi seria sasiului pe acel suport si mergi sa faci identificarea la alt sediu RAR, in alt judet.

 

As face si treaba asta cu poansonarea personal dar treaba este ca am platit taxele de verificare tehnica,C.I.V. si identificarea la R.A.R. Voluntari si ma gandesc ca deja sunt introdus in baza de date cu numele meu si datele motocicletei,iar daca merg la un alt R.A.R.,in alt judet s-ar putea sa apara probleme daca aceste sedii sunt interconectate prin acelasi sistem computerizat.

» Post actualizat in 07 May 2015 20:16

Daca nu vrei sa repoansonezi mergi pe varianta : "sa gasesc pe cineva care are o motocicleta de acelasi tip si careia ii lipseste seria de pe suportul amortizor (cu toate actele in regula si numar ce circulatie)"

 

Treaba cu o motocicleta identica ar fi de luat in considerare,dar de unde gasesc asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suficient sa gasesti si una la care RAR-ul a repoansonat seria. Sigur se gaseste prin scripte si motivatia poansonarii "nu avea serie pe cadru"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o si eu cu un IJ56, dar la momentul identificarii au batut tot asa ei seria pe cadru intre doua sigle RAR.

Cum sa declari ca a facut lucrari cineva? Te ia DNA-ul poate...

Daca te ajuta, iti fac rost de nr de sasiu si de inmatriculare la IJ-ul de care vorbesc. E inmatriculat in CJ, dar poate e in baza de date operatiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect!

Asa trebuia facut!

 

In situatia asta exista o singura rezolvare : poansonezi seria sasiului pe acel suport si mergi sa faci identificarea la alt sediu RAR, in alt judet.

Am patit acelasi lucru cu utilajul meu...cautau seria pe sub ghidon , si ea este batuta pe suportul de telescop spate...Nu a fost bine , a fost dubioasa, suspecta, ...asa ca am ras-o jos si am poansonat-o unde o cautau ei.

La fel cu atasul , cautau seria pe el.Nu a avut niciodata neam de neamul lui...asa ca i-am batut-o pe scarita de urcare , sa nu trebuiasaca sa se aplece grasii, si totul a fost minunat...

Frustrati ca nu-si mai pot face invartelile si batjocura , se preteaza la cacaturi din astea...

 

Alt rand de taxe, seria batuta sau descoperita( sub stratul gros de vopsea, deteriorata de la sablare...etc...), alt RAR din alt judet si mult sex oral specialistului in serii pe IJ-uri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit din nou cu cei de la R.A.R. si ei au identificat doua "posibilitati" de a rezolva problema,dar de care nu sunt siguri ca ar fi in regula. Prima ar fi sa dea fostul proprietar o declaratie la notar in care sa spuna cum ca ar fi facut lucrari la motocicleta pe partea cu amortizorul unde ar trebui sa fie seria poansonata si cea de-a doua varianta ar fi sa gasesc pe cineva care are o motocicleta de acelasi tip si careia ii lipseste seria de pe suportul amortizor (cu toate actele in regula si numar ce circulatie) dar totusi sudurile sa arate a fi originale de fabrica (asta daca luam in considerare ca unele motociclete nu au avut respectiva serie),in felul asta s-ar rezolva motivatia pe care au scris-o ei in foaia de observatii,cum ca: "Revine cu justificare privind lipsa numarului de identificare poansonata."

Ce parere aveti?

Raman deschis la orice sugestie.

 

Cei de la RAR stiu destul de bine ca Ij-urile au iesit din fabrica fara serie batuta pe cadru, in aceiasi situatie am fost si eu cu jupiterul meu acu 11 ani

Atunci cand l-am inmatriculat pe numele meu si a trebuit sa-i fac identificarea Dinicutu mi-a zis ca stie ca nu are serie poansonata si ca sa nu imi fac probleme ca o rezolva ei repede, a batut mecanicu ala o serie imprastiata pe vre-o 10 cm plus ca nu respecta nici o linie...total aiurea. dupa care trecut in fisa de inmatriculare ''pansonat RAR Voluntari''

Mie mi-a cerut declaratie pe propie raspundere atunci cand am vrut sa schimb carterul cu seria nicidecum pt cadru, ce fac ei acum eu cred ca e o bataie de joc.

succes.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei de la RAR stiu destul de bine ca Ij-urile au iesit din fabrica fara serie batuta pe cadru, in aceiasi situatie am fost si eu cu jupiterul meu acu 11 ani

Atunci cand l-am inmatriculat pe numele meu si a trebuit sa-i fac identificarea Dinicutu mi-a zis ca stie ca nu are serie poansonata si ca sa nu imi fac probleme ca o rezolva ei repede, a batut mecanicu ala o serie imprastiata pe vre-o 10 cm plus ca nu respecta nici o linie...total aiurea. dupa care trecut in fisa de inmatriculare ''pansonat RAR Voluntari''

Mie mi-a cerut declaratie pe propie raspundere atunci cand am vrut sa schimb carterul cu seria nicidecum pt cadru, ce fac ei acum eu cred ca e o bataie de joc.

succes.

 

 

Daca zici ca ai patit la fel in privinta seriei de pe sasiu si daca ai fi de acord (bineinteles ,daca nu te incurc) poate ca m-ar ajuta niste date de identificare ale motocicletei,nr de inmatriculare,data in care ai rezolvat problema la R.A.R. Voluntari,daca mai deti respectiva motocicleta (pt ca cel de la R.A.R. a spus ca un caz asemanator m-ar ajuta in rezolvarea problemei) .

Zilele astea as dori sa fac o cerere scrisa atasand toate actele pe care le detin,in care nu apare nici o rubrica completata cu seria de sasiu,cerere pe care vreau sa o depun la R.A.R. Grivitei pt ca cei de la Voluntari au spus ca treburile mai "dificile" sunt rezolvate acolo.

Ma tot gandesc la diferite variante si nu stiu pe care sa o aleg,in orice caz va tin la curent cu noutatile si va multumesc pt sfaturi si idei!

» Post actualizat in 08 May 2015 12:22

Am patit-o si eu cu un IJ56, dar la momentul identificarii au batut tot asa ei seria pe cadru intre doua sigle RAR.

Cum sa declari ca a facut lucrari cineva? Te ia DNA-ul poate...

Daca te ajuta, iti fac rost de nr de sasiu si de inmatriculare la IJ-ul de care vorbesc. E inmatriculat in CJ, dar poate e in baza de date operatiunea.

 

Daca se poate sa imi faci rost de datele respective,inclusiv data cand s-a efectuat acel R.A.R. poate ca m-ar ajuta.Eu intre timp am apelat si mai apelez la alti colegi pt a ma ajuta cu acest tip de date,cazuri care seamana cu al meu,informatii care m-ar putea ajuta.Multumesc pt ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de ce nu mergi in audienta la cineva mai de sus si sa le exlpici situatia ? .. eu cred totusi ca ai putea gasi intelegere daca sti cum sa pui problema in fata lor , asta in cazul in care esti sigur ca motocicleta ta este " nepatata " de cine stie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...