Sari la conținut

Postări Recomandate

Dreptatea e la tine . Dar acum ma aflu in situatia in care ma aflu , taxiul nu ma mai ajuta . Multumesc pentru remarca.

poti gasi un motor bun dar care are ambreajul, statorul sau bendixul defect si asa iesi mai ieftin ca le pui pe ale tale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

Azi , dupa 2000 de km de la achizitie , motocicleta din dotare a ramas fara ulei.

 

Desi se auzea un sunet ciudat - am mers ( sperand sa ajung acasa) pana s-a oprit . Motorul inca se mai invarte. Ce credeti ca s-a putut intampla?

Ultima oara am verificat uleiul acum vreo 700 km. Cum credeti ca ar trebui sa procedez in continuare ?

 

Multumesc.

 

Cel mai probabil sunt "incalecati" cuzinetii de pe una dintre biele.

Stricaciuni iremediabile cel mai probabil sunt la biele si la arborele cotit - fusurile de palier probabil ca sa nu fi scapat. oricum nu poti rectifica arborele.

Posibil sa gasesti si cilindrii uzati. Pistoanele au sanse sa fi scapat dar pana nu se masoara nu ai de unde sa stii cu siguranta.

Cea mai avatajoasa schema este sa cauti un alt motor in stare buna de functionare. Costul reparatiei motorului actual cu piese de schimb noi este posibil sa depaseasca valoarea motocicletei.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar posibil? In functie de stricatiuni, abia daca mai salvezi ceva din carcasa motorului ala ... ca restul .. e cam praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cum dracu sa ti un motor in limitare cateva minute fara ulei , pai in cinci minute crapa si cu ulei dar aminte fara , poate cateva secunde sau e vrajala .

Da man...si cica nu s-a stricat, dupa care a zis el: "deci Suzuki = marca tare"...sau ceva de genul (ceea ce e adevarat pana la urma, el maltratand un gixxer) :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-a aprins , dar becul functioneaza ( se aprinde cand pun contactul)

 

Daca imi poate recomanda cineva pe unde sa caut motor (pe langa Brasov preferabil), accept sugesti.

Becul se aprinde cand ramai fara presiune la ulei, ori ca sa ramai fara presiune din cauza lipsei uleiului in motor trebuie sa mai ai gen 0.5-1L de ulei in motor, sorbul pompei e plasat foarte jos in baie astfel incat trage ulei chiar si atunci cand nu e la nivel, in schimb ungerea motorului si face si prin barbotare. Aceasta din urma fiind afectata direct de nivelul de ulei din motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi cazanul meu, eu i-as completa uleiul la nivel, as scoate bujiile si as da la automat. In funcție de cum învârte si ce zgomote face, as incerca sa il pornesc cu bujiile puse. Repet, daca ar fi al meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi cazanul meu, eu i-as completa uleiul la nivel, as scoate bujiile si as da la automat. In funcție de cum învârte si ce zgomote face, as incerca sa il pornesc cu bujiile puse. Repet, daca ar fi al meu.

Aza am sa fac , vroiam sa-i dau direct , dar intr-adevar e mai bine fara bujii.

O sa-i cumpar ceva ulei ieftin pentru manevra asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da man...si cica nu s-a stricat, dupa care a zis el: "deci Suzuki = marca tare"...sau ceva de genul (ceea ce e adevarat pana la urma, el maltratand un gixxer) :crack:

Incearca si tu si demonstreazai contrariu .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aza am sa fac , vroiam sa-i dau direct , dar intr-adevar e mai bine fara bujii.

O sa-i cumpar ceva ulei ieftin pentru manevra asta.

Eu as face altfel (tot daca ar fi al meu):

- as verifica intai daca mai am agent de racire

- as scoate uleiul (ce a mai ramas), ocazie in care pot vedea si eventualul span

- demontat bujii in bagat cu seringa motorina (50-100 ml in fiecare cilindru), lasat sa penetreze 10-15 min

- as baga jumatate din capacitate ulei + jumatate motorina;

- invartit cateva secunde motorul la automat cu bujiile scoase; repetat la interval de 5-10 min pana nu mai scuipa motorina

- golit amestecul de motorina+ulei

- pus ulei proaspat si ieftin; montat inapoi bujii

- incercare de pornire normala

 

De aici e nevoie de noroc:

- daca porneste l-as lasa vreo 10 min sa mearga, cateva acceleratii pana la 4-5.000 rpm

- golit ulei ieftin, pus ulei obisnuit

Editat de Gnraloo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor bun nu face zgomot metalic la pornire nici fara ulei. Ceva e compromis acolo. Si asa, inainte de s-a strica avea deja ceva defect, nu e normal sa consumi ulei in 700km. Daca ai mers doar 2mii de km cu mototocleta, poate ai luat teapa la achizitionarea ei.

Chiar, vorba colegului, antigel mai are? Cum ai constatat ca a ramas fara ulei daca nu s-a aprins becul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce,ti trebuie noroc cand ai motorina :)

 

Motorina in contact cu piesele uzate face minuni. Un fel de Chuck Norris.

Mai citeste o data tot ce am scris.

 

Iti trebuie noroc sa porneasca, sa mai fie in stare de asa ceva.

 

Motorina ajuta la degripare daca e vorba de pitting.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor bun nu face zgomot metalic la pornire nici fara ulei. Ceva e compromis acolo. Si asa, inainte de s-a strica avea deja ceva defect, nu e normal sa consumi ulei in 700km. Daca ai mers doar 2mii de km cu mototocleta, poate ai luat teapa la achizitionarea ei.

Chiar, vorba colegului, antigel mai are? Cum ai constatat ca a ramas fara ulei daca nu s-a aprins becul?

Ca am luat tapa m-am gandit si eu . Sa-i fie de bine vanzatorului , s-a descurcat excelent .

 

Dupa ce s-a oprit motorul si am impins-o pana acasa , am verificat lichidele . Uleiul lipsea cu desavarsire de pe joja.

 

Update:

- Am scurs uleiul vechi , cam 700-800 ml mai erau.

- Am pus ulei cu 10lei/l

- Am scos fisele de la bujii si i-am dat la automat de 3 ori 5-10 secunde

-Am pus fisele la loc. Rezultatul se pate vedea in filmulet . E acelasi sunet pe care il facea inainte (sunetul ciudat din primul post)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ala e sunet de distributie acolo .. da-i o tura si vezi ce zice, nu iti face griji ca mergi cu ulei de 10 lei litrul, presupun ca nu te duci pe pista ... eu is minunat de ce bine suna motorul ala la relanti dupa asa o intamplare :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca se aude bataie clar, dar na, acum fiecare are dreptul la o opinie. Treaba e ca la cum se aude, e foarte probabil sa-l poti repara in bani decenti! Deci la cum se aude .. ca doar dupa ce se desface tot se poate face o evaluarea corecta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La relanti nu se aude chiar rau :) Pune mana pe o surubelnita, baga in ureche manerul si pune partea ascutita in diverse locuri ale motorului, daca ai ureche muzicala, poti depista cat de cat locul...

 

Ar merge un test de compresie. Asa iti poti face o idee daca merita reparatia sau nu.

Pai compresia o rezolvi relativ usor, indiferent de cauza. Mai greu e daca are probleme suplimentare. O bataie de biela costa mai mult decat o segmentare/revizuire chiulasa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesti usor un motor de CB500 in stare buna, e un model care nu se mai fabrica de ceva ani.

 

Mie mi se pare ca se aude distributia, ambreiajul si ceva pe la evacuare (mi se pare, repet).

 

D-asta ar fi interesanta o verificare mai atenta, s-ar putea sa scape relativ ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot distributia parca suna si la mine, dar sunetul te poate pacali tinand cont de calitatea inregistrarii... sa faca smecheria cu surubelnita sau sa o duca la unul priceput...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...