Sari la conținut

Motor V2 refacut complet -suna ca un monocilindru.


Postări Recomandate

Salutare!

Ma confrunt cu o problema cam ciudata.Am un Kawa Vn800 ,pentru ca dadea semne de oboseala,in februarie i-am reconstruit motorul cu piese noi unde a fost nevoie.Pistoane,segmenti,axe cu came,garnituri si altele.Ei,din clipa cand l-am pornit am observat ca desi merge brici,zgomotul de evacuare era mai..brut,mai subtire ...si e greu de explicat ,dar nu se mai auzea "ta-dam ta-dam" cum face un chopper, ci tac tac tac tac (fiecare cilindru pe rand).

 

Am zis ca dupa rodaj va reveni la sunetul initial ,dar are deja 2000 de km facuti si tot suna ca un enduro monocilindru cu 2 cilindri. Aveti idee ce ar putea fi ?

Editat de Old School Rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu (si s-ar putea sa fiu complet pe langa) sunetul specific e dat de o usoara desincronizare a carburatoarelor, verifica in manualul de service cum se face asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un singur carburator.

 

Da rateuri in filtru de aer la accelerari bruste in gol? Da rateuri pe decelerare?

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gnraloo: Daca are deja 2000 de km facuti, nu crezi ca proprietarul si-ar fi dat seama ca merge intr-un cilindru ? Eu ma gandesc ca da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

De cand am luat-o din service dupa reparatia capitala,dadea rateuri,nu am avut timp sa ma ocup de asta pana ieri.Tonalitatea sunetului scos pe evacuari s-a schimbat radical.

 

Ieri am adjustat carburatorul,nu mai da rateuri,merge frumos,numai ca tonalitatea sunetului e tot aceeasi.

 

Marele deranj este ca efectiv nu mai suna ca un chopper,suna ca un monocilindru PAC PAC PAC PAC.Si da,ambii cilindrii merg cum trebuie. Din moment ce nu am facut nimic la tobe,trag concluzia ca schimbarea tonalitatii pleaca chiar din explozie si segmenti.Fiind noi si avand acum etansare foarte buna (compresie 11,fata de 6 cat era inainte de reparatie) ,din acest motiv zgomotul s-a modificat cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un reglaj la supape ai facut? Esti in limitele declarate? Sunetul este constant de cand ai luat motorul sau s-a acutizat/diminuat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate acesta e sunetul normal cu ambii cilindri generând acelaşi sunet iar ţie ţi-e dor de sunetul acela inegal când motorul "şchiopăta",

Ce nu înţelege lumea e că motorul în v lucrează la fel ca twinul şi boxerul, pistoanele ajung simultan la PMS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice ca e din distributie treaba si din aprindere.

Deschiderea supapelor si momentul scanteii. Mai trebuie si distanta intre electrozi sa fie cea din manual pentru motorul respectie - sa nu aibe intarzieri sau intensitati diferite.

Cauta in cartea motorului care-i reglajul la tacheti-pastile -ceo-o fi acolo. Si cautat cand da scanteia la PMI.

Daca ai consum bun, putere buna, vibratii reduse inseamna ca motorul merge bine; ca nu suna cum vrei asta e.

Reglajele difera de la un motor V la altul in functie de unghiul dintre cilindri - intervale diferite de - ardere/detenta

Cel mai bine consultat manualul motorului - atentie conteaza anul de fabricatie - sa vezi ce valori ai la reglajele astea.

 

Uite ceva informatii:

http://www.cyclefish.com/RoadCaptain/blog/1311/

» Post actualizat in 13 May 2015 10:59

 

Eronat!

 

Sunt mai multe configuratii !

 

Literatura:

http://www.dinamoto.it/dinamoto/index_eng.html

 

Uite la transalp: cercul albastru e varful de forta majora - motor rotund

 

Si mai rotund la boxer - fortele se anuleaza.

 

Poate acesta e sunetul normal cu ambii cilindri generând acelaşi sunet iar ţie ţi-e dor de sunetul acela inegal când motorul "şchiopăta",

Ce nu înţelege lumea e că motorul în v lucrează la fel ca twinul şi boxerul, pistoanele ajung simultan la PMS.

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa constatarea diferentei de sunet, ai contactat service-ul ? Ti-ai facut o programare eventual sa comparati suntetul cu o alta moto cu acelasi motor/evacuari in aceleasi imprejurari sa confirmati impreuna diferenta de sunet ?

 

Dupa ce faci asta poti cere explicatii / potantiala cauza / defect da sau nu si investigatii amanuntite.

 

Bafta.

Editat de icey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simplu.totul e din distributie.la VN se poate pune in 2 feluri.unul se aude tac,tac,tac,tac cam ca un mono si unul se aude tac tac,tac tac...ca un Harleu.cind e pusa ca la Harleu e putin mai vioi motorul si fuge putin mai tare...mergi la mecanic nu la schimbatori de piese.

Editat de ------
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm poate acuma sta la ralanti la turatia care trebuie. Stii ca si V2-urile suna pac-pac-pac dupa o anumita turatie, nu iti mai dai seama de "galop". vezi daca poti sa ajustezi ralantiul sa fie mai scazuta turatia daca revine sunetul de cal in calduri.

Editat de Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate acesta e sunetul normal cu ambii cilindri generând acelaşi sunet iar ţie ţi-e dor de sunetul acela inegal când motorul "şchiopăta",

Ce nu înţelege lumea e că motorul în v lucrează la fel ca twinul şi boxerul, pistoanele ajung simultan la PMS.

I-auzi ce pasarica ai scos, imi spui si mie la V cum pot fi ambele pistoane la PMS cand bielele sun pe acelasi bolt?

 

Salutare!

De cand am luat-o din service dupa reparatia capitala,dadea rateuri,nu am avut timp sa ma ocup de asta pana ieri.Tonalitatea sunetului scos pe evacuari s-a schimbat radical.

 

Ieri am adjustat carburatorul,nu mai da rateuri,merge frumos,numai ca tonalitatea sunetului e tot aceeasi.

 

Marele deranj este ca efectiv nu mai suna ca un chopper,suna ca un monocilindru PAC PAC PAC PAC.Si da,ambii cilindrii merg cum trebuie. Din moment ce nu am facut nimic la tobe,trag concluzia ca schimbarea tonalitatii pleaca chiar din explozie si segmenti.Fiind noi si avand acum etansare foarte buna (compresie 11,fata de 6 cat era inainte de reparatie) ,din acest motiv zgomotul s-a modificat cumva.

Ca sa te convigi daca face PAC-PAC-PAC-PAC sau PAC-PAC---PAC-PAC poti face o captare de sunet si pe urma editare. Sau pune un fisier audio cu ralantiul si te lamuresc (poti si video cu sunet nu ma deranjeaza).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adică modifici cu un dinte doar la unul din cilindri ca să meargă inegal?

Văd că ai învăţat să scrii în boscheţi aşa că nu mă mir....

 

da-mi un numar de telefon pe privat sa vorbim despre/de tufe..(in continuare nu am sa te jignesc).

 

este vorba doar de un decalaj intre...lasa.una este sa pui cilindrul fata la punct ,invirti pina ajunge cil spate la punct si spui cil spate la punct si una este sa pui la punct intai cil spate la punct ,invirti (mai putin pina ajunge cil fata la punct) si pui cil fata la punct.

gata va las in pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil sa fie decalata distributia cilindrului din spate fata de cilindrul fata, dar se simte si o mica lipsa de putere!


» Post actualizat in 13 May 2015 20:36

,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil sa fie decalata distributia cilindrului din spate fata de cilindrul fata, dar se simte si o mica lipsa de putere!

» Post actualizat in 13 May 2015 20:36

,

Cat de decalate sa fie supapele de evacuare ( ca de acolo se aude "bum") ca sa acopere 55 de grade cat e V-ul la VN800 in asa fel incat sa auzi cate o bubuitura la 360grade si pauza de 360, in loc de un ecart de 305 grade si pauza de 415 ? Pai fiecare 27,5 grade fiecare, una inainte si una dupa. Crezi ca ar mai merge jucaria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice ca e din distributie treaba si din aprindere.

Deschiderea supapelor si momentul scanteii. Mai trebuie si distanta intre electrozi sa fie cea din manual pentru motorul respectie - sa nu aibe intarzieri sau intensitati diferite.

Cauta in cartea motorului care-i reglajul la tacheti-pastile -ceo-o fi acolo. Si cautat cand da scanteia la PMI.

Daca ai consum bun, putere buna, vibratii reduse inseamna ca motorul merge bine; ca nu suna cum vrei asta e.

Reglajele difera de la un motor V la altul in functie de unghiul dintre cilindri - intervale diferite de - ardere/detenta

Cel mai bine consultat manualul motorului - atentie conteaza anul de fabricatie - sa vezi ce valori ai la reglajele astea.

 

Uite ceva informatii:

http://www.cyclefish.com/RoadCaptain/blog/1311/

» Post actualizat in 13 May 2015 10:59

 

Eronat!

 

Sunt mai multe configuratii !

 

Literatura:

http://www.dinamoto.it/dinamoto/index_eng.html

 

Uite la transalp: cercul albastru e varful de forta majora - motor rotund

 

Si mai rotund la boxer - fortele se anuleaza.

 

 

Bravo Raducule si eu merg pe aceiasi varianta prezentata de tine.E posibil sa "scanteiasca" mai devreme sau mai tarziu pe unul din cilindri.Sa vada care se incalzeste mai repede si ala sa-l ia primul la puricat.Joc la supape peste limite(-sau +) sau decalaj cu un dinte la axul cu came.

Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de decalate sa fie supapele de evacuare ( ca de acolo se aude "bum") ca sa acopere 55 de grade cat e V-ul la VN800 in asa fel incat sa auzi cate o bubuitura la 360grade si pauza de 360, in loc de un ecart de 305 grade si pauza de 415 ? Pai fiecare 27,5 grade fiecare, una inainte si una dupa. Crezi ca ar mai merge jucaria?

Merge, numai ca atunci cand accelerezi se simte o lipsa de putere! ;)

» Post actualizat in 14 May 2015 05:01

In mod normal dupa reparatie se pune prima data cilindrul din fata la punct apoi invartit x grade si pus si cilindrul din spate! La fel de bine se poate pune si X grade+360 grade! Motorul va functiona dar nu la fel de bine!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc Cata :)

 

Long time no see cum zic strainii :)

 

Merci, merci

Uite explicatie de la meserias, asculta ca stie ce zice, face treaba nu buna ci foarte buna

 

Bre, n-am mai trecut pe acasa de nu mai stiu cand...

Bravo Raducule si eu merg pe aceiasi varianta prezentata de tine.E posibil sa "scanteiasca" mai devreme sau mai tarziu pe unul din cilindri.Sa vada care se incalzeste mai repede si ala sa-l ia primul la puricat.Joc la supape peste limite(-sau +) sau decalaj cu un dinte la axul cu came.

Salutari

 

 

Asta nu as crede-o. Bine, nici nu stiu configuratia distrubutiei, nu zic nu, dar am o retinere. Daca nu e el./ hidraulica nu vad cum sa ai 2 posibilitati de asezare.

 

simplu.totul e din distributie.la VN se poate pune in 2 feluri.unul se aude tac,tac,tac,tac cam ca un mono si unul se aude tac tac,tac tac...ca un Harleu.cind e pusa ca la Harleu e putin mai vioi motorul si fuge putin mai tare...mergi la mecanic nu la schimbatori de piese.

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-auzi ce pasarica ai scos, imi spui si mie la V cum pot fi ambele pistoane la PMS cand bielele sun pe acelasi bolt?

Dacă e un singur bolţ sunt eu în eroare.

V twin cu un singur bolţ sunt făcute aşa de dragul vibraţiilor şi sunetului de galop.

http://www.motorcycleforums.net/forum/paddock/39746-any-advanteges-single-crank-pin-v-twin.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...