RD 02 ALX Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Salut, am un Cb 500 si am facut aproximativ 2000km de când a fost întins ultima oara. Pretul a fost de 65 de lei doar pentru întins fără curatare sau uns. Întrebarea mea este daca il întins eu si nu am cheie dinamometrică ca sa reglez la 90nm si strâng Putin mai tare pot sa stric ceva? De curatat il curat cu motorina, apoi il spăl cu apa si il usuc. De uns folosesc un spray pentru lant de la motorex . Nu sunt zgârcit dar nu am foarte multi bani si prefer sa fac cinste unui coleg care are o cheie dinamometrică personala si ma poate ajuta 5 minute. Mulțumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 (editat) Succes! Editat Iulie 10, 2015 de zĂŽmbesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 o cheie dinamometrica e 120 ron acum - daca platesti 65 ron doar pt intins lantul la un cb - poti sa vii la mine si fac asta pt 50. am 2 dinamometrice » Post actualizat in 10 Jul 2015 08:41un service decent ia 80 - 100 ron pt schimbat lantul cu totul (si aici e nitel de munca, mai dai o roata jos, mai scoti un capac, chestii complicate rau de tot ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 cine ti-a luat 65 ron pt intins lantul????? presupun ca ai crik central pe motocicleta, altfel e mai greu sa intinzi singur lantul. oricum e mai bine sa inveti sa faci singur operatiunea asta, doar ca trebuie s-o faci corect ! desi e recomandat sa strangi axul cu o dinamometrica milioane de motociclisti o fac fara de ani de zile . cu un clicket de 1/2 nu o sa strici nimic oricat de tare ai strange (fara sa te urci cu picioarele pe el) este foarte important sa nu intinzi lantul prea tare !!!! si sa aliniezi corect pinioanele , ai niste gradatii pe bascula dar trebuie sa impingi roata (cu mana)cand citesti gradatiile si reglezi suruburile repet, nu intinde prea tare lantul se poate rupe la un damb/groapa si e periculos. p.s. daca trebuie sa-l intinzi mai des de 500km e momentul sa schimbi lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Eu am intins putin lantul dupa vreo 5000 km... nu a fost nevoie pana atunci. Daca te ajuta, sambata sunt acasa si pe afara cu treaba, iti pot da dinamometrica sa strangi axul. Desi, sincer iti spun... mie indicatia manualului mi s-a parut prea mult. O singura data am vrut sa-l strang cu dinamometrica, sa fiu "smecher"... prefer stransul la mana. Problema e la alinerea rotii spate, acolo e nevoie de mai multa grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Pune niste benzina in motorina cu care speli lantul. Motorina e prea unsuroasa si nu cred ca reusesti s-o inlaturi pe toata cand speli cu apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 acum la modul cel mai serios: 1) dai un pm la mine ca sa primesti numar de telefon 2) iti misti curu pana langa bucuresti unde iti spun eu (10 km distanta de militari) 3) inveti sa reglezi, sa inspectezi si sa intretii lantul la modul cel mai eficient. Explicatiile dureaza 20 minute cu tot cu practica ta Nu ai nevoie de cric central (desi e mai usor cu el). Totul moca, pentru ca ma enerveaza rau de tot jaf ca ala pe care l-ai mentionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Cum, frate , sa dai 65 de lei ca sa-ti intinda lantu'? 65 de lei e ora de manopera la serviceurile scumpe. » Post actualizat in 10 Jul 2015 11:19 acum la modul cel mai serios: 1) dai un pm la mine ca sa primesti numar de telefon 2) iti misti curu pana langa bucuresti unde iti spun eu (10 km distanta de militari) 3) inveti sa reglezi, sa inspectezi si sa intretii lantul la modul cel mai eficient. Explicatiile dureaza 20 minute cu tot cu practica ta Nu ai nevoie de cric central (desi e mai usor cu el). Totul moca, pentru ca ma enerveaza rau de tot jaf ca ala pe care l-ai mentionat. Aplauze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 servisu, care-i servisu cu 65 lei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 (editat) Salut, am un Cb 500 si am facut aproximativ 2000km de când a fost întins ultima oara. Pretul a fost de 65 de lei doar pentru întins fără curatare sau uns. Întrebarea mea este daca il întins eu si nu am cheie dinamometrică ca sa reglez la 90nm si strâng Putin mai tare pot sa stric ceva? De curatat il curat cu motorina, apoi il spăl cu apa si il usuc. De uns folosesc un spray pentru lant de la motorex . Nu sunt zgârcit dar nu am foarte multi bani si prefer sa fac cinste unui coleg care are o cheie dinamometrică personala si ma poate ajuta 5 minute. Mulțumesc mult. si daca faci o pana la drum, cari cheia aia dupa tine ? Strangi axul cu ce ai in trusa de scule, au pui in ea o chei pentru Editat Iulie 10, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 servisu, care-i servisu cu 65 lei? Da, chiar, care-a fost jepcaru'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 @yuk - e normal la inceput sa ai o retinere in a umbla la motorete, mai ales cand nu iti zice nimeni ce si cum. Problema e cu fomistii care au tarifat o ora de manopera pentru o operatiune de 5 minute (intinsul lantului). Era o vreme cand erau servicii de ingrijit lantul pe la service - curatat, gresat si reglat - cam 30 ron cu zubstantele lor (spray, etc) - munca principala fiind cea de curatare Ca sa va dati seama de imensitatea pretului -- iata un exemplu de lucrare corecta - schimbat 2 gume pe cauciucuri cu camera, echilibrare dinamica la amandoua, rotile demontate si montate pe motocicleta cu reglajele gata de drum - aici intra intinsu lantului (inclusiv apasat frana sa apropie placutele) - 90 ron » Post actualizat in 10 Jul 2015 11:52p.s. - eu as plati cu usurinta 65 ron pt intins si lustruit cardanu' . Astept recomandari, doar doamnele sunt calificate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 (editat) presupun ca boacaza avea si aer conditionat de au cerut aia 65 de lei numai "ca sa stea de vorba cu tine" » Post actualizat in 10 Jul 2015 12:05 p.s. daca trebuie sa-l intinzi mai des de 500km e momentul sa schimbi lantul confirm! al meu a sarit in mers si s-a rupt pe o parte ... am avut noroc ca nu s-a intamplat nimic grav Editat Iulie 10, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Si eu sunt curios. Zi care e "servisu" care te-a omenit cu scorul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 ca sa strangi piulita la ax n-ai nevoie de dinamometrica. strangi la mana cat poti de tare (pe mana mea inseamna cam 110Nm folosind o cheie de cam 30cm lungime). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Ca sa va dati seama de imensitatea pretului -- iata un exemplu de lucrare corecta - schimbat 2 gume pe cauciucuri cu camera, echilibrare dinamica la amandoua, rotile demontate si montate pe motocicleta cu reglajele gata de drum - aici intra intinsu lantului (inclusiv apasat frana sa apropie placutele) - 90 ron asta e sclavagism nu "lucrare corecta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Iulie 10, 2015 Autor Share Postat Iulie 10, 2015 In primul rand vreau sa va multumesc la toti pentru informatii si suport. Ma pricep cat de cat la mesterit si imi place foarte mult sa surubaresc la CB-ul meu , am schimbat uleiul + filtrul ulei, filtrul aer, bujiile, cablul de ambreiaj pentru ca a cedat si lichidul de racire. Am manualul de reparatie Haynes si urmez instructiunile de acolo, nu vreau sa fac lucrari mai complexe pe care nu le stapanesc dar cele frecvente de mentenanta chiar imi fac placere pentru mititica mea( o iubesc, dont tell my girlfriend ). Legat de service nu vreau sa condamn pe nimeni, este vorba de baietii de la Zenklawa dar vreau sa spun ca nu am ce sa le reprosez din prisma profesionalismului, au fost foarte ok si era foarte aglomerat cand am ajuns acolo. Echipa a fost foarte cumsecade si clientii lor cu care am stat de vorba erau foarte multumiti de ei ca si garaj moto. Poate a fost doar o intamplare. Repet nu vreau sa le sara lumea in cap pentru aceste eveniment, poate au considerat si o inspectie vizuala gen uitat la placute apasat pe furca etc gen verificare. Am vazut cum a facut Alex reglajul si sper ca ma descurc, problema era ca el a specificat ca strange axul la 90nm. Am cric central. Din pacate in acest weekend sunt de serviciu si plec in tara( sunt sofer ), dar cand ma intorc am sa va contactez daca ma mai puteti ajuta cu cateva informatii si un ghid practic domnule ZIDU'. Multumesc inca o data si va rog frumos sa nu blamati Garajul poate a fost un fel de Botez al incepatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Multumesc inca o data si va rog frumos sa nu blamati Garajul poate a fost un fel de Botez al incepatorului. nu-i nici un botez, ti-ai luat o teapa de la alex_en, care nu stie sa faca altceva decat sa intinda/spele lanturi... dar nu de motocicleta daca zici ca ai haynes-u poti sa faci probabil mai bine orice la motocicleta decat alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 nu-i nici un botez, ti-ai luat o teapa de la alex_en, care nu stie sa faca altceva decat sa intinda/spele lanturi... dar nu de motocicleta daca zici ca ai haynes-u poti sa faci probabil mai bine orice la motocicleta decat alex_en )) In primul rand vreau sa va multumesc la toti pentru informatii si suport. Ma pricep cat de cat la mesterit si imi place foarte mult sa surubaresc la CB-ul meu , am schimbat uleiul + filtrul ulei, filtrul aer, bujiile, cablul de ambreiaj pentru ca a cedat si lichidul de racire. Am manualul de reparatie Haynes si urmez instructiunile de acolo, nu vreau sa fac lucrari mai complexe pe care nu le stapanesc dar cele frecvente de mentenanta chiar imi fac placere pentru mititica mea( o iubesc, dont tell my girlfriend ). Legat de service nu vreau sa condamn pe nimeni, este vorba de baietii de la Zenklawa dar vreau sa spun ca nu am ce sa le reprosez din prisma profesionalismului, au fost foarte ok si era foarte aglomerat cand am ajuns acolo. Echipa a fost foarte cumsecade si clientii lor cu care am stat de vorba erau foarte multumiti de ei ca si garaj moto. Poate a fost doar o intamplare. Repet nu vreau sa le sara lumea in cap pentru aceste eveniment, poate au considerat si o inspectie vizuala gen uitat la placute apasat pe furca etc gen verificare. Am vazut cum a facut Alex reglajul si sper ca ma descurc, problema era ca el a specificat ca strange axul la 90nm. Am cric central. Din pacate in acest weekend sunt de serviciu si plec in tara( sunt sofer ), dar cand ma intorc am sa va contactez daca ma mai puteti ajuta cu cateva informatii si un ghid practic domnule ZIDU'. Multumesc inca o data si va rog frumos sa nu blamati Garajul poate a fost un fel de Botez al incepatorului. Decat sa te milogesti pentru orice rahat gen intins lant mai bine pune-te cu cheia pe ea ca n-ai ce strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 astept mesajul tau cand revii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 Legat de service nu vreau sa condamn pe nimeni, este vorba de baietii de la Zenklawa Haoleu, mancajax, daț nu se-ncurca prietenuț Alex_EN la preturi... Bine...e si priceput... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 (editat) In primul rand vreau sa va multumesc la toti pentru informatii si suport. Ma pricep cat de cat la mesterit si imi place foarte mult sa surubaresc la CB-ul meu , am schimbat uleiul + filtrul ulei, filtrul aer, bujiile, cablul de ambreiaj pentru ca a cedat si lichidul de racire. Am manualul de reparatie Haynes si urmez instructiunile de acolo, nu vreau sa fac lucrari mai complexe pe care nu le stapanesc dar cele frecvente de mentenanta chiar imi fac placere pentru mititica mea( o iubesc, dont tell my girlfriend ). Legat de service nu vreau sa condamn pe nimeni, este vorba de baietii de la Zenklawa dar vreau sa spun ca nu am ce sa le reprosez din prisma profesionalismului, au fost foarte ok si era foarte aglomerat cand am ajuns acolo. Echipa a fost foarte cumsecade si clientii lor cu care am stat de vorba erau foarte multumiti de ei ca si garaj moto. Poate a fost doar o intamplare. Repet nu vreau sa le sara lumea in cap pentru aceste eveniment, poate au considerat si o inspectie vizuala gen uitat la placute apasat pe furca etc gen verificare. Am vazut cum a facut Alex reglajul si sper ca ma descurc, problema era ca el a specificat ca strange axul la 90nm. Am cric central. Din pacate in acest weekend sunt de serviciu si plec in tara( sunt sofer ), dar cand ma intorc am sa va contactez daca ma mai puteti ajuta cu cateva informatii si un ghid practic domnule ZIDU'. Multumesc inca o data si va rog frumos sa nu blamati Garajul poate a fost un fel de Botez al incepatorului. Salut, ai achitat constatarea care la vremea respectiva costa 65 ron, adica o ora de manopera. Noi am facut o fisa de reparatie-oferta pe care o avem si acum (si pe care ti-am trimis-o pe e-mail), in care ma trecut toate defectiunile constatate si am reglat si lantul deoarece era mult prea slab. Asadar, tu ai platit o constatare, nicidecum o intindere de lant.Noi nici nu avem un pret pentru asa ceva. Iti multumim pentru feedback, te asteptam pe la noi daca mai doresti sa efectuam si alte lucrari! Editat Iulie 17, 2015 de Zenklawa Garage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Asteptam si raspunsul clientului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Imi plac "contatarile" astea, imi si imaginez, vine un mecanic, se uita imprejur asa la mobra, apasa frana si se lasa un pic in furca, mai da o rata imprejur .. se uita la cauciucuri, la lant, la placute apoi se intoarce zambitor: 65 de lei! Bai, daca desfaceati motorul in doua sa masurati ovalitatea cilindrului inteleg sa luati banii pe manopera.. dar asa, ce naiba inseamna aceasta "constatare" ? Ati masurat ph-ul uleiului, ati densitatea antigelului, jocu la supape? Daca faceati asta cat il taxati, 650 de lei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Am fost si Eu la Zenklawa acum ceva timp, fac o verificare amanuntita a motoretei. Pe mine m-a ajutat George, omul e ok. In cazul asta, nu imi dau seama ce au facut, din monent ce clientul vroia doar reglaj lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.