Sari la conținut

Cheie Dinamometrica (Intrebare reglat lanțul pentru un cb 500)


Postări Recomandate

Salut, am un Cb 500 si am facut aproximativ 2000km de când a fost întins ultima oara. Pretul a fost de 65 de lei doar pentru întins fără curatare sau uns. Întrebarea mea este daca il întins eu si nu am cheie dinamometrică ca sa reglez la 90nm si strâng Putin mai tare pot sa stric ceva? De curatat il curat cu motorina, apoi il spăl cu apa si il usuc. De uns folosesc un spray pentru lant de la motorex . Nu sunt zgârcit dar nu am foarte multi bani si prefer sa fac cinste unui coleg care are o cheie dinamometrică personala si ma poate ajuta 5 minute. Mulțumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o cheie dinamometrica e 120 ron :)

acum - daca platesti 65 ron doar pt intins lantul la un cb - poti sa vii la mine si fac asta pt 50. am 2 dinamometrice :D


» Post actualizat in 10 Jul 2015 08:41

un service decent ia 80 - 100 ron pt schimbat lantul cu totul (si aici e nitel de munca, mai dai o roata jos, mai scoti un capac, chestii complicate rau de tot :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ti-a luat 65 ron pt intins lantul?????

 

presupun ca ai crik central pe motocicleta, altfel e mai greu sa intinzi singur lantul.

 

oricum e mai bine sa inveti sa faci singur operatiunea asta, doar ca trebuie s-o faci corect !

 

desi e recomandat sa strangi axul cu o dinamometrica milioane de motociclisti o fac fara de ani de zile .

 

cu un clicket de 1/2 nu o sa strici nimic oricat de tare ai strange (fara sa te urci cu picioarele pe el)

 

este foarte important sa nu intinzi lantul prea tare !!!! si sa aliniezi corect pinioanele , ai niste gradatii pe bascula dar trebuie sa impingi roata (cu mana)cand citesti gradatiile si reglezi suruburile

 

 

repet, nu intinde prea tare lantul se poate rupe la un damb/groapa si e periculos.

 

 

p.s. daca trebuie sa-l intinzi mai des de 500km e momentul sa schimbi lantul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am intins putin lantul dupa vreo 5000 km... nu a fost nevoie pana atunci.

Daca te ajuta, sambata sunt acasa si pe afara cu treaba, iti pot da dinamometrica sa strangi axul. Desi, sincer iti spun... mie indicatia manualului mi s-a parut prea mult. O singura data am vrut sa-l strang cu dinamometrica, sa fiu "smecher"... prefer stransul la mana. Problema e la alinerea rotii spate, acolo e nevoie de mai multa grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum la modul cel mai serios:

1) dai un pm la mine ca sa primesti numar de telefon

2) iti misti curu pana langa bucuresti unde iti spun eu (10 km distanta de militari)

3) inveti sa reglezi, sa inspectezi si sa intretii lantul la modul cel mai eficient. Explicatiile dureaza 20 minute cu tot cu practica ta :) Nu ai nevoie de cric central (desi e mai usor cu el). Totul moca, pentru ca ma enerveaza rau de tot jaf ca ala pe care l-ai mentionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum, frate , sa dai 65 de lei ca sa-ti intinda lantu'? 65 de lei e ora de manopera la serviceurile scumpe.


» Post actualizat in 10 Jul 2015 11:19

acum la modul cel mai serios:

1) dai un pm la mine ca sa primesti numar de telefon

2) iti misti curu pana langa bucuresti unde iti spun eu (10 km distanta de militari)

3) inveti sa reglezi, sa inspectezi si sa intretii lantul la modul cel mai eficient. Explicatiile dureaza 20 minute cu tot cu practica ta :) Nu ai nevoie de cric central (desi e mai usor cu el). Totul moca, pentru ca ma enerveaza rau de tot jaf ca ala pe care l-ai mentionat.

Aplauze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un Cb 500 si am facut aproximativ 2000km de când a fost întins ultima oara. Pretul a fost de 65 de lei doar pentru întins fără curatare sau uns. Întrebarea mea este daca il întins eu si nu am cheie dinamometrică ca sa reglez la 90nm si strâng Putin mai tare pot sa stric ceva? De curatat il curat cu motorina, apoi il spăl cu apa si il usuc. De uns folosesc un spray pentru lant de la motorex . Nu sunt zgârcit dar nu am foarte multi bani si prefer sa fac cinste unui coleg care are o cheie dinamometrică personala si ma poate ajuta 5 minute. Mulțumesc mult.

si daca faci o pana la drum, cari cheia aia dupa tine ? Strangi axul cu ce ai in trusa de scule, au pui in ea o chei pentru

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yuk - e normal la inceput sa ai o retinere in a umbla la motorete, mai ales cand nu iti zice nimeni ce si cum. Problema e cu fomistii care au tarifat o ora de manopera pentru o operatiune de 5 minute (intinsul lantului).

Era o vreme cand erau servicii de ingrijit lantul pe la service - curatat, gresat si reglat - cam 30 ron cu zubstantele lor (spray, etc) - munca principala fiind cea de curatare

 

Ca sa va dati seama de imensitatea pretului -- iata un exemplu de lucrare corecta - schimbat 2 gume pe cauciucuri cu camera, echilibrare dinamica la amandoua, rotile demontate si montate pe motocicleta cu reglajele gata de drum - aici intra intinsu lantului (inclusiv apasat frana sa apropie placutele) - 90 ron


» Post actualizat in 10 Jul 2015 11:52

p.s. - eu as plati cu usurinta 65 ron pt intins si lustruit cardanu' :wink: . Astept recomandari, doar doamnele sunt calificate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupun ca boacaza avea si aer conditionat de au cerut aia 65 de lei numai "ca sa stea de vorba cu tine"


» Post actualizat in 10 Jul 2015 12:05


p.s. daca trebuie sa-l intinzi mai des de 500km e momentul sa schimbi lantul

confirm! al meu a sarit in mers si s-a rupt pe o parte ... am avut noroc ca nu s-a intamplat nimic grav

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa strangi piulita la ax n-ai nevoie de dinamometrica. strangi la mana cat poti de tare (pe mana mea inseamna cam 110Nm folosind o cheie de cam 30cm lungime).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa va dati seama de imensitatea pretului -- iata un exemplu de lucrare corecta - schimbat 2 gume pe cauciucuri cu camera, echilibrare dinamica la amandoua, rotile demontate si montate pe motocicleta cu reglajele gata de drum - aici intra intinsu lantului (inclusiv apasat frana sa apropie placutele) - 90 ron

asta e sclavagism nu "lucrare corecta"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand vreau sa va multumesc la toti pentru informatii si suport. Ma pricep cat de cat la mesterit si imi place foarte mult sa surubaresc la CB-ul meu , am schimbat uleiul + filtrul ulei, filtrul aer, bujiile, cablul de ambreiaj pentru ca a cedat si lichidul de racire. Am manualul de reparatie Haynes si urmez instructiunile de acolo, nu vreau sa fac lucrari mai complexe pe care nu le stapanesc dar cele frecvente de mentenanta chiar imi fac placere pentru mititica mea( o iubesc, dont tell my girlfriend ). Legat de service nu vreau sa condamn pe nimeni, este vorba de baietii de la Zenklawa dar vreau sa spun ca nu am ce sa le reprosez din prisma profesionalismului, au fost foarte ok si era foarte aglomerat cand am ajuns acolo. Echipa a fost foarte cumsecade si clientii lor cu care am stat de vorba erau foarte multumiti de ei ca si garaj moto. Poate a fost doar o intamplare. Repet nu vreau sa le sara lumea in cap pentru aceste eveniment, poate au considerat si o inspectie vizuala gen uitat la placute apasat pe furca etc gen verificare. Am vazut cum a facut Alex reglajul si sper ca ma descurc, problema era ca el a specificat ca strange axul la 90nm.

 

Am cric central.

Din pacate in acest weekend sunt de serviciu si plec in tara( sunt sofer ), dar cand ma intorc am sa va contactez daca ma mai puteti ajuta cu cateva informatii si un ghid practic domnule ZIDU'.

 

Multumesc inca o data si va rog frumos sa nu blamati Garajul poate a fost un fel de Botez al incepatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc inca o data si va rog frumos sa nu blamati Garajul poate a fost un fel de Botez al incepatorului.

nu-i nici un botez, ti-ai luat o teapa de la alex_en, care nu stie sa faca altceva decat sa intinda/spele lanturi... dar nu de motocicleta

 

daca zici ca ai haynes-u poti sa faci probabil mai bine orice la motocicleta decat alex_en

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i nici un botez, ti-ai luat o teapa de la alex_en, care nu stie sa faca altceva decat sa intinda/spele lanturi... dar nu de motocicleta

 

daca zici ca ai haynes-u poti sa faci probabil mai bine orice la motocicleta decat alex_en

:)))

 

 

In primul rand vreau sa va multumesc la toti pentru informatii si suport. Ma pricep cat de cat la mesterit si imi place foarte mult sa surubaresc la CB-ul meu , am schimbat uleiul + filtrul ulei, filtrul aer, bujiile, cablul de ambreiaj pentru ca a cedat si lichidul de racire. Am manualul de reparatie Haynes si urmez instructiunile de acolo, nu vreau sa fac lucrari mai complexe pe care nu le stapanesc dar cele frecvente de mentenanta chiar imi fac placere pentru mititica mea( o iubesc, dont tell my girlfriend ). Legat de service nu vreau sa condamn pe nimeni, este vorba de baietii de la Zenklawa dar vreau sa spun ca nu am ce sa le reprosez din prisma profesionalismului, au fost foarte ok si era foarte aglomerat cand am ajuns acolo. Echipa a fost foarte cumsecade si clientii lor cu care am stat de vorba erau foarte multumiti de ei ca si garaj moto. Poate a fost doar o intamplare. Repet nu vreau sa le sara lumea in cap pentru aceste eveniment, poate au considerat si o inspectie vizuala gen uitat la placute apasat pe furca etc gen verificare. Am vazut cum a facut Alex reglajul si sper ca ma descurc, problema era ca el a specificat ca strange axul la 90nm.

 

Am cric central.

Din pacate in acest weekend sunt de serviciu si plec in tara( sunt sofer ), dar cand ma intorc am sa va contactez daca ma mai puteti ajuta cu cateva informatii si un ghid practic domnule ZIDU'.

 

Multumesc inca o data si va rog frumos sa nu blamati Garajul poate a fost un fel de Botez al incepatorului.

 

Decat sa te milogesti pentru orice rahat gen intins lant mai bine pune-te cu cheia pe ea ca n-ai ce strica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Zenklawa Garage

In primul rand vreau sa va multumesc la toti pentru informatii si suport. Ma pricep cat de cat la mesterit si imi place foarte mult sa surubaresc la CB-ul meu , am schimbat uleiul + filtrul ulei, filtrul aer, bujiile, cablul de ambreiaj pentru ca a cedat si lichidul de racire. Am manualul de reparatie Haynes si urmez instructiunile de acolo, nu vreau sa fac lucrari mai complexe pe care nu le stapanesc dar cele frecvente de mentenanta chiar imi fac placere pentru mititica mea( o iubesc, dont tell my girlfriend ). Legat de service nu vreau sa condamn pe nimeni, este vorba de baietii de la Zenklawa dar vreau sa spun ca nu am ce sa le reprosez din prisma profesionalismului, au fost foarte ok si era foarte aglomerat cand am ajuns acolo. Echipa a fost foarte cumsecade si clientii lor cu care am stat de vorba erau foarte multumiti de ei ca si garaj moto. Poate a fost doar o intamplare. Repet nu vreau sa le sara lumea in cap pentru aceste eveniment, poate au considerat si o inspectie vizuala gen uitat la placute apasat pe furca etc gen verificare. Am vazut cum a facut Alex reglajul si sper ca ma descurc, problema era ca el a specificat ca strange axul la 90nm.

 

Am cric central.

Din pacate in acest weekend sunt de serviciu si plec in tara( sunt sofer ), dar cand ma intorc am sa va contactez daca ma mai puteti ajuta cu cateva informatii si un ghid practic domnule ZIDU'.

 

Multumesc inca o data si va rog frumos sa nu blamati Garajul poate a fost un fel de Botez al incepatorului.

Salut,

 

ai achitat constatarea care la vremea respectiva costa 65 ron, adica o ora de manopera.

Noi am facut o fisa de reparatie-oferta pe care o avem si acum (si pe care ti-am trimis-o pe e-mail), in care ma trecut toate defectiunile constatate si am reglat si lantul deoarece era mult prea slab.

 

Asadar, tu ai platit o constatare, nicidecum o intindere de lant.Noi nici nu avem un pret pentru asa ceva.

 

Iti multumim pentru feedback, te asteptam pe la noi daca mai doresti sa efectuam si alte lucrari!

Editat de Zenklawa Garage
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi plac "contatarile" astea, imi si imaginez, vine un mecanic, se uita imprejur asa la mobra, apasa frana si se lasa un pic in furca, mai da o rata imprejur .. se uita la cauciucuri, la lant, la placute apoi se intoarce zambitor: 65 de lei!

Bai, daca desfaceati motorul in doua sa masurati ovalitatea cilindrului inteleg sa luati banii pe manopera.. dar asa, ce naiba inseamna aceasta "constatare" ?

Ati masurat ph-ul uleiului, ati densitatea antigelului, jocu la supape? Daca faceati asta cat il taxati, 650 de lei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...