Sari la conținut

Accident usor


Ionut Victor Letinu
 Share

Postări Recomandate

@thebblack

Tehnic: a bruscat frina fata, roata fata fiind pe vopseaua alba de la trecerea de pietoni. Fiind ud pe jos si intr-un viraj usor spre dreapte a aluncat.

Restul a explicat foarte bine nflt 2-3 posturi mai inainte

Daca incidentul se petrecerea in fata bisericii sau a carciumii era mai bine sau mai rau ? :)

» Post actualizat in 21 Aug 2015 08:09

@fast_arrow

''O ultima chestie putin bagata in seama, cei parcati acolo pe trecere si inaintea ei, au o mare vina! Acest accident se datoreaza mai ales lor intr-un fel... Daca nu erau acolo omul asta mergea mai spre drerapta benzii unu sau mai pe mijloc, astfel trecea lejer sau evita mai usor ! De acea aia nu trebuie sa scape nesanctionati, cu atat mai mult avand si filmarea..! ''

 

Pai majoritatea masinilor parcate acolo sunt: ale Sectiei 2 Politie sau ale celor care lucreaza acolo.... :)

Probabil ca un pic mai sus in fata Spitalului de arsi...Oricum, cei doi protagonisti s-au ars singuri la buzunar... !

Asa ma gandeam si eu... masinile sunt probabil ale lor, ale celor de la acea sectie...Pe astia cine ii sanctioneaza sau nu au voie sa se amendeze intre ei?

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 138
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@fast_arrow

Iti spun asa ca intre sageti :):

Vezi ca mai sus nu este spitalul de arsi, este Spitalul Militar Agripa Ionescu.

Ala de arsi este pe Calea Grivitei.

Da, ai dreptate! Puteam sa jur ca acolo este. Am mai invatat ceva...si poate nu numai eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre timp motociclism.ro s-a transformat in crestinortodox.ro, aberatul pe langa subiect se numeste "analiza pe filmare", cazutul imediat dupa ce ai atins frana se numeste "target fixation" si politia spune ca daca atingi conserva care-ti taie fata in timp ce esti pe o parte ca pestele esti vinovat de braconaj

chiar ma asteptam sa simtiti ceva solidaritate cu cazul asta, stiti si voi cum e cand e tastatura uda si iti aluneca degetele

 

personajul principal face 7000 de km in primele 5 luni de motociclism, cade usor pe vopsea uda si sariti pe el ca e prost, chior, se sperie usor si are tourette

da-i inainte omule, lectia pe care ai invatat-o tu pe mine m-a costat ceva mai mult

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre timp motociclism.ro s-a transformat in crestinortodox.ro, aberatul pe langa subiect se numeste "analiza pe filmare", cazutul imediat dupa ce ai atins frana se numeste "target fixation" si politia spune ca daca atingi conserva care-ti taie fata in timp ce esti pe o parte ca pestele esti vinovat de braconaj

chiar ma asteptam sa simtiti ceva solidaritate cu cazul asta, stiti si voi cum e cand e tastatura uda si iti aluneca degetele

 

personajul principal face 7000 de km in primele 5 luni de motociclism, cade usor pe vopsea uda si sariti pe el ca e prost, chior, se sperie usor si are tourette

da-i inainte omule, lectia pe care ai invatat-o tu pe mine m-a costat ceva mai mult

Nu ai inteles rostul acestor discutii.

De cazut cazi si cu 7 Km de experienta si cu 70.000 Km, si pe uscat si pe ud, si cand mergi incet si cand mergi repede etc

Ideea centrala este: cum ne ferim singuri? Putea omul sa faca ceva, adica era ceva care depindea de el ca sa evite situatia neplacuta? In afara de injuraturi, unde sincer se vad cei 7000 Km :). Cam subtire bagajul. Stiti prea bine ca nu te poti numi sofer de Bucuresti daca nu poti sa injuri 20 min fara sa te repeti :crack:

In motociclism esti pe principiul de viata: ajuta-te singur. In traducere moto: fereste-te singur.

Daca cei care citesc invata ceva bine, daca nu iarasi bine. Nu se da examen la inchiderea topicului :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai inteles rostul acestor discutii.

De cazut cazi si cu 7 Km de experienta si cu 70.000 Km, si pe uscat si pe ud, si cand mergi incet si cand mergi repede etc

Ideea centrala este: cum ne ferim singuri? Putea omul sa faca ceva, adica era ceva care depindea de el ca sa evite situatia neplacuta? In afara de injuraturi, unde sincer se vad cei 7000 Km :). Cam subtire bagajul. Stiti prea bine ca nu te poti numi sofer de Bucuresti daca nu poti sa injuri 20 min fara sa te repeti :crack:

In motociclism esti pe principiul de viata: ajuta-te singur. In traducere moto: fereste-te singur.

Daca cei care citesc invata ceva bine, daca nu iarasi bine. Nu se da examen la inchiderea topicului :).

am mai spus si nu mai repet scrie si in primul topic..m-am speriat eu am crezut ca se baga pe prima banda in intregime. Nu am luat in calcul aceasta optiune de a ma lovi lateral pe mine si pe pasagera fiindca tin la sanatatea noastra. Faptul e consumat acum...pagubele materiale au fost minore.. crash pad polizat si vopseaua luata din coltul carenei. Pasagera e ok, eu am un hematom in devenire la sol si poate unul si la gamba...daca cadeam la patinuar sau dupa placa de snowboard...cred ca aveam aceleasi leziuni. Imi asum greseala si sunt sigur ca puteam evita accidentul(dupa ce am revazut filmuletul de peste 100 de ori) dar am mai spus este primul an...am sam ai fac greseli sper sa fie la fel de grave ca astea...pentru ca nimeni nu este perfect. Daca nu era trecerea atat de bine marcata pentru a-ti da seama ca in zona este o unitate de invatamant inferior unde trebuie sa ai o viteza redusa si spatiul din dreptul trecerii de pietoni trebuie sa fie liber pentru a avea vizibilitate asupra scolarilor nu cred ca erau probleme. Bagajul gros, subtire cum este fiecare il poarta in spatele lui. In legatura cu injuraturiile fiecare are propria parere insa omul sunt convins ca nici macar nu a auzit eu sunt de parere ca daca nu erau masinile oprite in fata lui isi vedea in continuare de drum...Nici acum nu stiu de ce a iesit din masina..El efectiv nici nu a stiut ce s-a intamplat....Imi recunosc greselile insa eu imi urmam drumul si datorita sicanei acestuia s-a intamplat totul.

Pentru cei care nu cunosc zona mai jos este un link in care strada a fot filmata de google car si poftim moduri de parcare. Parcarea acolo se face oblic din cate stiu.

https://www.google.com/maps/@44.458722,26.080766,3a,66.8y,44.3h,64.53t/data=!3m4!1e1!3m2!1scrvEeOm93QPcdfEa0nfhrg!2e0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat sa depasesti prin dreapta, in intersectie si te-ai ars. Esti singurul vinovat pentru ce ti s-a intimplat. Zi mersi ca ai scapat intreg si cu prietena intreaga. Poate va ginditi si sa va echipati mai bine data viitoare.

 

Ai curaj sa ne arati filmul si 30-60 secunde inainte de eveniment ? Probabil asa ai mers si pina atunci, printre masini, printre benzi, ca tu esti motociclist si ti se cuvine asta. Sper sa fi invatat ceva si sa circuli mai regulamentar pe viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai curaj sa ne arati filmul si 30-60 secunde inainte de eveniment ? Probabil asa ai mers si pina atunci, printre masini, printre benzi, ca tu esti motociclist si ti se cuvine asta. Sper sa fi invatat ceva si sa circuli mai regulamentar pe viitor.

 

Ba mai da-te-n .... :))) ca tu ti-ai luat motor ca sa te coci la semafor vara si sa stai ca un caine in ploaie asteptand in rand :)))

 

Cand va vad atat de ipocriti.......... MAICUTE.RO\Motociclism

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuia sa stie ca nu e cazul sa mearga pe linia alba, cu atat mai putin sa franeze pe ea ( ca si pe linii de tramvai, beton lustruit, nisip, frunze plm ) astea sunt chestii care se stiu. misto ca vopseaua aia caramizie are aderenta marita, e pusa special la trecerile de pietoni :). uite ca in cazul asta abs nu a folosit la nimic. bine ca nu s-a intamplat mare lucru. da' soferul ala tot e de vina, pt ca l a incomodat suficient incat sa il faca sa franeze peste skillsurile lui si a mai si plecat ca un porc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat sa depasesti prin dreapta, in intersectie si te-ai ars. Esti singurul vinovat pentru ce ti s-a intimplat. Zi mersi ca ai scapat intreg si cu prietena intreaga. Poate va ginditi si sa va echipati mai bine data viitoare.

 

Ai curaj sa ne arati filmul si 30-60 secunde inainte de eveniment ? Probabil asa ai mers si pina atunci, printre masini, printre benzi, ca tu esti motociclist si ti se cuvine asta. Sper sa fi invatat ceva si sa circuli mai regulamentar pe viitor.

Te rgo sa mai vizionezi filmletul, si dupa ce il vizionezi mai baga o fisa. Nu am depasit pe nimeni pe dreapta din cate stiu eu se numeste devansare. Nu am facut nimic ilegal am depasit masinile stationate pe dreapta fara a calca marcajul. Ghinionul meu a fost ca am franat fix pe a 3 dunga a trecerii care by he way se afla pe banda 1(mai vizioneaza inca de 2 ori filmuletul). Acum un curiozitate: tu nu ai facut deloc chestia asta? tu esti acel rider din legendele urbane care merge cu 59 de km.h prin orase cand e liber? tu esti acela care nu a atins vreo banda de circulatie cu muchia anvelopei? Hai sa fim realisti... Nu ma grabeam insa ce rost are sa stai pe loc in coloana cand ai spatiu? Am mai facut drumuri pe ploaie dar f putin in oras...pe viitor sunt sigur ca voi actiona mai safe.

» Post actualizat in 21 Aug 2015 12:15

Nici nu cred ca a intrat ABS, pur si simplu frana virat si roata a fugit...nu am avut nici un fel de refelex...nu ma asteptam la asta....cei drept acolo este si recentvopsit si cred ca si asta a facut diferenta intre o franare pe alte marcaje. Nevoit fiind am mai pus frana pe marcaje dar nu a schitat nimic...acum depinde si de circumstante.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu frina spate ai facut ceva? nu de alta, dar la viteza mica pe care o aveai frinarea (doar?) pe fata mai mult rau a facut ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rgo sa mai vizionezi filmletul, si dupa ce il vizionezi mai baga o fisa. Nu am depasit pe nimeni pe dreapta din cate stiu eu se numeste devansare. Nu am facut nimic ilegal am depasit masinile stationate pe dreapta fara a calca marcajul. Ghinionul meu a fost ca am franat fix pe a 3 dunga a trecerii care by he way se afla pe banda 1(mai vizioneaza inca de 2 ori filmuletul). Acum un curiozitate: tu nu ai facut deloc chestia asta? tu esti acel rider din legendele urbane care merge cu 59 de km.h prin orase cand e liber? tu esti acela care nu a atins vreo banda de circulatie cu muchia anvelopei? Hai sa fim realisti... Nu ma grabeam insa ce rost are sa stai pe loc in coloana cand ai spatiu? Am mai facut drumuri pe ploaie dar f putin in oras...pe viitor sunt sigur ca voi actiona mai safe.

» Post actualizat in 21 Aug 2015 12:15

Nici nu cred ca a intrat ABS, pur si simplu frana virat si roata a fugit...nu am avut nici un fel de refelex...nu ma asteptam la asta....cei drept acolo este si recentvopsit si cred ca si asta a facut diferenta intre o franare pe alte marcaje. Nevoit fiind am mai pus frana pe marcaje dar nu a schitat nimic...acum depinde si de circumstante.

Asfalt uscat!

 

la viteze mici nu ai efectul stabilizator giroscopic al rotii spate, si orice miscare brusca al ghidonului o sa te dea pe jos

poti incerca cu frana blana pe uscat de la 20 km/h, o sa vezi ca abs-ul nu are timp sa intre (sub o anumita viteza - 10-15 km/h - nici nu intra, e din cauza algoritmului pe care se bazeaza, sub vitezele astea nu sunt suficiente informatii pentru a decide daca roata aluneca sau motocicleta s-a oprit, sistemul se bazeaza pe un accelerometru si masuratori diferentiale pe cele 2 roti), blochezi roata dar nu cazi daca nu tragi de ghidon

zic asta fiindca am experimentat cu blocatul rotii fata la motociclete cu si fara abs la viteze mici (cam 20 km/h) pe diferite suprafete

 

daca franezi blana la viteza mare si tragi de ghidon putin o sa-ti vobleze, tragi mai mult da cu tine de pamant (facut si asta din pacate)

 

tu nu ai cazut fiindca ai franat, ci fiindca ai franat si tras de ghidon, la viteza aia tu nu trebuia sa cazi chiar daca ti-a alunecat fata
daca franai spate, cum a mai zis lumea, si la fel trageai de ghidon, probabil tot cadeai, mai ales ca aveai si pasager care nu prea te ajuta la derapaje spate
de invatat aici ar fi vopseaua aluneca si ori franezi ori tragi de ghidon (acum sper sa nu ma contrazica reisarii cu trail braking si altele, ca nu faci d-astea cand iti taie masina calea)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a mai spus cineva si sunt perfect de acord ca, ti-ar trebui un curs de perfectionare...(ai fi stiut in situatia asta, cel putin teoretic, cum ar trebui sa reactionezi).

Poate te gandesti si ne vom gasi la curs (cine stie). ^_^

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haida-de! Dacă-ncepem s-o dăm în tehnici de frânare, cu procente de repartizare față-spate ... până mâine se ajunge la dezbateri legate de despăduriri şi secetă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rgo sa mai vizionezi filmletul, si dupa ce il vizionezi mai baga o fisa. Nu am depasit pe nimeni pe dreapta din cate stiu eu se numeste devansare. Nu am facut nimic ilegal am depasit masinile stationate pe dreapta fara a calca marcajul. Ghinionul meu a fost ca am franat fix pe a 3 dunga a trecerii care by he way se afla pe banda 1(mai vizioneaza inca de 2 ori filmuletul). Acum un curiozitate: tu nu ai facut deloc chestia asta? tu esti acel rider din legendele urbane care merge cu 59 de km.h prin orase cand e liber? tu esti acela care nu a atins vreo banda de circulatie cu muchia anvelopei? Hai sa fim realisti... Nu ma grabeam insa ce rost are sa stai pe loc in coloana cand ai spatiu? Am mai facut drumuri pe ploaie dar f putin in oras...pe viitor sunt sigur ca voi actiona mai safe.

 

Iar eu te rog sa pui aici articolul din codul rutier care descrie "devansarea", acest termen magic pe care foarte multi l-au invatat de pe forumuri, dar care in realitate nu exista.

Tu ai incalcat mai multe reguli de circulatie acolo; in plus ai incalcat capacitatea ta de a controla motocicleta in conditiile date. Din fericire, ai scapat intreg, dar tot cu gura mare.

 

In plus, este irelevant ce fac eu sau altul pe strada, daca eu ma arunc in cap de pe bloc te arunci si tu, sau cum ?

Pentru curiozitatea ta, nu, eu nu am facut si nu voi face niciodata "asta", adica depasit prin dreapta in cei cinci-zece metri creati din existenta unei strazi in dreapta etc. Sint niste manevre ridicole care nu iti aduc nici un avantaj, doar te pun in pericol. Ca dovada, te-ai ars, iar politistul ti-a confirmat ca esti vinovat, oricit l-ai injura pe sofer si oricit de taran a fost pentru ca a plecat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@prafrau

m-ai rupt cu accelerometru si masuratorile diferentiale!

Are motocicleta ta cu ABS accelerometru? Spune-mi si mie unde este, te rog.

Eu stiam ca ai senzorul de la roata, unitatea de evaluare se invirte sau nu roata, comanda la pompa de ABS si in mare cam gata.

Nu exista repartitoare fata spate la moto, cel putin la ce am vazut eu. Poate gresesc. Daca ai ABS oricum un repartitor nu isi are rostul.

Accelerometrele sunt necesare daca ai ESP. Adica la masina.

Legat de functionarea ABS-ului la viteze mici, ai dreptate cel putin la auto este sigur o limita de viteza. Eu am fost cu Transalp-ul la munte si pot sa iti spun ca la viteza mica, coboram pante cu nisip si pietricele, ABS a lucrat spre marea mea surprindere. Poate limita de viteza o fi mai mica de 10 Km/h sau mergeam eu mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cazut cazi si cu 7 Km de experienta si cu 70.000 Km, si pe uscat si pe ud, si cand mergi incet si cand mergi repede etc

hahahah, corect.

stiu, din experienta.

si pe uscat si pe ud...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am plecat adineauri la masa cu mobra, pe polona mare coloana, am zis sa nu ma bag printre benzi ca nu prea aveam loc, asa ca m-am dus pe stanga lor, l-am vazut pe unu care era parcat ca vroia sa intre si el in sir, dar nu avea unde ca totul statea pe loc, era clar ca trebuia sa stea pe loc pana se puneai ceilalti in miscare (mai dura cel putin 1 minut, ca inca era rosu la stefan cel mare), ei bine cand mai aveam 2 metri a tasnit un pic de acolo ca sa isi 'asigure' locul de intrare in coloana, desi botul lui era in fix in usa altuia din coloana, (se intelege pana aici? fac un mic desen in paint si atasez) eu lucrez pe polona, d'abea coborasem de pe trotuar, si imi pare rau ca nu pornisem camera inca si acum trebuie sa desenez :))

 

ideea este ca aveam viteza mica cum am de obicei cand trec prin coloana de masini oprite. vreo 10-20 aveam, am oprit la timp, s-a oprit si el in acelasi timp cu mine.

desi nu avea unde sa intre, si nu s-a uitat, si nu are nici un sens sa iasa de acolo ca nu are unde, totusi a vrut sa se bage un pic de tot.

 

sunt convins ca daca aveam putin mai mult 30-40 intram in el, sau el in mine, complicatii, declaratii, mai si ploua, super nasol.

 

in concluzie, mergeti cum vreti, dar cu cat mergi mai incet poti evita chestii de genu fara sa faci mare caz, se intampla in fiecare zi cacaturi din astea, din cauza ca merg ceva mai incet le evit pe toate (pana acum). nu sunt preasfantul cuvios, ii mai dau 80-90 prin oras dar DOAR cand e liber si am vizibilitate generoase stanga/dreapta/fata.

 

sfatul meu este in aglomeratie, unde sunt atatia factori neprevazuti, mergeti cu grija, incet si atent la orice.

si pe stradute mici cu masini parcate, merg incet si ma uit la rotile celor parcati, de 2 ori am vazut cum rotile sau miscat spre strada si oamenii au iesit cu masina, fiindca i-am observat nu s-a intamplat nimic.

 

atentie sporita si asfalt uscat, nu cum este azi.

post-84019-0-89691600-1440163736_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut 13000 km in concediu anul trecut. 7000 km reprezinta o buza de inceput. Vezi, la co@iele astea umplute cu aer ma refeream mai sus.

 

hai sa na masuram in jdemiile de km pe care le facem...sa avem co@iele umplute cu rumegush

 

wtf? omu' a zis ca facut 7 mii km sezonul asta, si poate mai face inca 3.000 pana da zapada...a cazut stupid si reactiv, cazatura de incepator, e normal, nu inteleg ce sariti toti pe el asa...

 

Ai incercat sa depasesti prin dreapta, in intersectie si te-ai ars. Esti singurul vinovat pentru ce ti s-a intimplat. Zi mersi ca ai scapat intreg si cu prietena intreaga. Poate va ginditi si sa va echipati mai bine data viitoare.

 

Ai curaj sa ne arati filmul si 30-60 secunde inainte de eveniment ? Probabil asa ai mers si pina atunci, printre masini, printre benzi, ca tu esti motociclist si ti se cuvine asta. Sper sa fi invatat ceva si sa circuli mai regulamentar pe viitor.

 

1. tu sigur te dai cu motoreta?

2. ai mai mult de 1.500 km facuti pe 2 roti?

 

daca la 1 si 2 raspunsul e DA inseamna ca esti un trist d-ala care sta in rand cu masinile si mai bine lasi mobra acasa si iei masina, ca e pacat sa cazi, motocicletele sunt periculoase sa stii...

» Post actualizat in 21 Aug 2015 13:43

PS

 

Soferul e un jeg pt ca s-a bagat cu japca, si mor pe astia care se baga cu japca, mai ales cand depasesc coloana...in masina nu-i las sa intre inapoi, cu mobra la fel, dar numa daca nu-i periculos....

 

abia astept sa ma stearga un jepcar d-asta pe stanga sau pe dreapa conservei, mi-au cam ruginit usile la cazan si tre schimbate, numa ca nu au tupeu cand vad ca nu cedezi...

 

da...daca iti dai semnal sau te bagi incet te las frate, ca nu mor, dar daca depasesti coloana ca esti BO$$ sau te bagi din scurt ca Ghoerghe ca franez eu...MU|E si la gara, asteapta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar eu te rog sa pui aici articolul din codul rutier care descrie "devansarea", acest termen magic pe care foarte multi l-au invatat de pe forumuri, dar care in realitate nu exista.

Tu ai incalcat mai multe reguli de circulatie acolo. Din fericire, ai scapat intreg, dar tot cu gura mare.

 

Wow.. vorbesti serios? Chiar nu stii ce inseamna devansare?

Depasirea e definita ca manevra prin care se iese din sirul de masini si se patrunde pe contrasens pt a depasi, pt ca apoi sa se reintre pe sensul lui de mers.

Cand doar iti vezi de treaba ta pe banda ta, si intamplator mergi mai repede decat altii pe celelalte benzi, se numeste devansare.

 

Auzi la el, termen magic care in realitate nu exista.. Si cu cata incredere o zice..

Doamne,, ce specimene ne respira aerul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de functionarea ABS-ului la viteze mici, ai dreptate cel putin la auto este sigur o limita de viteza. Eu am fost cu Transalp-ul la munte si pot sa iti spun ca la viteza mica, coboram pante cu nisip si pietricele, ABS a lucrat spre marea mea surprindere. Poate limita de viteza o fi mai mica de 10 Km/h sau mergeam eu mai repede.

 

se activeaza dupa ce depasesti o anumita viteza si ramane activat... daca mergi cu 5 la ora de cand ai pus contact nu se activeaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@prafrau

m-ai rupt cu accelerometru si masuratorile diferentiale!

Are motocicleta ta cu ABS accelerometru? Spune-mi si mie unde este, te rog.

Eu stiam ca ai senzorul de la roata, unitatea de evaluare se invirte sau nu roata, comanda la pompa de ABS si in mare cam gata.

Nu exista repartitoare fata spate la moto, cel putin la ce am vazut eu. Poate gresesc. Daca ai ABS oricum un repartitor nu isi are rostul.

Accelerometrele sunt necesare daca ai ESP. Adica la masina.

Legat de functionarea ABS-ului la viteze mici, ai dreptate cel putin la auto este sigur o limita de viteza. Eu am fost cu Transalp-ul la munte si pot sa iti spun ca la viteza mica, coboram pante cu nisip si pietricele, ABS a lucrat spre marea mea surprindere. Poate limita de viteza o fi mai mica de 10 Km/h sau mergeam eu mai repede.

 

as prefera sa nu discutam prea mult pe asta ca o sa degenereze grav

pe scurt: daca stand pe loc tu strangi frana ce se intampla? roata e blocata, nu se misca, de ce nu intervine abs-ul? calculul nu e asa simplu, primele sisteme masurau viteza rotilor si rata individuala de decelerare a lor si o comparau cu o valoare fixa

astea mai noi sunt mult mai complexe si au ceva senzori in plus fiindca rata de decelerare a rotii limita e diferita in functie de suprafata (si configurabila in functie de diferite moduri la unele, dar asta e altceva)

apoi, nu inteleg ce spui de un repartitor, eu zic de abs cu 2 canale, ce intervine asupra rotilor independent, care e felul in care functioneaza mai toate sistemele moderne de abs moto (de prin 2006 parca, dar nu sunt sigur aici)

 

nu vreau sa ma cert cu nimeni, nu cunosc personal sistemul de pe motorul colegului imprastiat, spuneam doar ca daca faci tampenii prea mari nici ultimul msc de la bosch nu te ajuta

de asemenea nu cunosc personal sistemele de pe honda transalp si bmw-uri in general, posibil sa ai dreptate si sa fie sistemul vechi cu rata fixa de decelerare a rotii

eu cu asta am cam incheiat, daca vrei neaparat o discutie tehnica ar fi nevoie de un thread nou unde sa punem si sursele informatiilor eventual

 

se activeaza dupa ce depasesti o anumita viteza si ramane activat... daca mergi cu 5 la ora de cand ai pus contact nu se activeaza

 

ideea era ca nu functioneaza deloc atunci cand cobori sub o anumita viteza, nu au destule informatii pentru o decizie si fallback-ul e circuit deschis

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...