Stefan Angel Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Salutare baieti si fete! Deja incep sa imi strang bani pentru urmatorul motor.Momentan am A2 ul,iar in sezonul urmator dau de A(daca intrebati de ce am dat vara asta de A2,iar vara urmatoare sa dau de A,raspunsul este ca nu am mai avut rabdare ).Asa cum spune si titlul m-am orientat la doua modele,Yamaha R6 sau Honda CBR F4/F4i,ambele 600 cmc ,arhisuficiente pentru unul ca mine cu un an de exp cu un ninja de 400.Ce pareri aveti despre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 is motoare destul de diferite... r6: sportiv, cere sa mergi tare cu ea cbr 600: comfortabil, mai slabut, dar poti sa mergi cu ea linistit la drumuri lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Yamaha R6 1999-2015? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 R6 ce an ? R6 pt bubuiala si f4 pt oameni civilizati tu alegi ce fel de om esti ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 '98 , cati bani poate stringe un roman in cateva luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdantx Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Iti recomand F4/i. Sunt motoare fiabile si "iertatoare"...spre deosebire de r6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Angel Postat Octombrie 7, 2015 Autor Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) Pana in vara urmatoare,o sa strang in jur de 3000-3500 eur,fara sa o vand pe actuala,cred ca ma incadrez la ambele modele de motoare iar ca an intre 2002-2005 ma gandeam(cam asa am vazut prin anunturi) Acum o sa "reflectez" la aceasta dilema "Daca sunt un om civilizat,sau unu mai bubuit " Mersii pentru informatii! Editat Octombrie 7, 2015 de Stefan Angel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Dar dc r6 sau f4 ? » Post actualizat in 07 Oct 2015 22:20 Adica mai sunt si alte modele gsxr , ninja 636 zx6r .. » Post actualizat in 07 Oct 2015 22:21 Spre exemplu la 3500€ se gaseste gsxr k5-k6 poate chiar k7 cu Putin noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Angel Postat Octombrie 7, 2015 Autor Share Postat Octombrie 7, 2015 Exceptand aspectul unui R6,care imi place mai mult ca la oricare,cu F4 am mai mers si mi a placut cum stau pe ea. Si din ce am cautat pana in momentul de fata cam astea au fost cel mai des intalnite + accesibile ca pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Vezi ca saptamana asta am dat cu RIP la 2 colegi motociclisti. Asta ca fapt divers. Intrebare, de ce vrei neaparat sportiva ? La ce o folosesti mai exact ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Gandete-te ca F4 este sport touring pe cand R6 este super sport. La F4 marele avantaj din punctul meu de vedere (din al altora este dezavantaj) este ca pana in 7000 de ture este cuminte si iertatoare, iar peste 7000 de ture devine "sportiva". Deci are personalitate multipla si asta, mai ales la nivelul tau de experienta este un avantaj. Alt lucru de luat in calcul este pozitia. Eu am F4 si am stat si pe R1 (Care din cate am inteles are acelasi cadru ca si R6) si NU SE COMPARA. Pe Yamaha pozitia este mult mai agresiva, mai aerodinamica si mai putin confortabila. Nu am sa vorbesc de fiabilitate ca sa nu aprind un flame insa trebuie sa iei decizia in functie de drumurile pe care le vei face cu moto. Faci mai mult circuit/autostrada iei R6, faci excursii, oras, iei F4... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Asculta ce zice baiatul asta de mai sus, ca zice bine.La 2500 Eur gasesti un F4(i) in mintile lui, daca iti mai raman bani investeste in echipament de calitate. Eu am avut F4 si mi-a placut foarte mult. R6, mai ales din anii aia, nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Sunt nevoit sa spun mergi pe Honda. Am avut gonda si eu si sunt foarte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Chiar si cei care nu au detinut fie CBR F4 sau R6 pot sa iti zica de la departare ca nu ai cum sa faci o alegere comparativa. Seamana, dar sunt sensibil diferite in scop si caracter. La R6 te cam hazardezi daca nu ai experienta acumulata. Sa nu te mire de ce lumea iti recomanda F4 ca e mai iertatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian_Aftene Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Vezi ca saptamana asta am dat cu RIP la 2 colegi motociclisti. Asta ca fapt divers. Intrebare, de ce vrei neaparat sportiva ? La ce o folosesti mai exact ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Gandete-te ca F4 este sport touring pe cand R6 este super sport. La F4 marele avantaj din punctul meu de vedere (din al altora este dezavantaj) este ca pana in 7000 de ture este cuminte si iertatoare, iar peste 7000 de ture devine "sportiva". Deci are personalitate multipla si asta, mai ales la nivelul tau de experienta este un avantaj. Alt lucru de luat in calcul este pozitia. Eu am F4 si am stat si pe R1 (Care din cate am inteles are acelasi cadru ca si R6) si NU SE COMPARA. Pe Yamaha pozitia este mult mai agresiva, mai aerodinamica si mai putin confortabila. Nu am sa vorbesc de fiabilitate ca sa nu aprind un flame insa trebuie sa iei decizia in functie de drumurile pe care le vei face cu moto. Faci mai mult circuit/autostrada iei R6, faci excursii, oras, iei F4... Cu ce e mai potrivita R6 pentru autostrada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Eu zic F4I ,consum bun și este injecție. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvian74 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Categoric F4i, fiabil, pozitie mai lejera de mers si mai recomandata pentru un incepator......cum a mai spus un coleg mai inainte si daca stau bine si ma gandesc au fost doi morti in 24 sau 48 de ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dany_Tm Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 F4i sau chiar gsxr k5 - k7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Mai lasati mai oameni buni mortii sa se odihneasca .Ambii baieti decedati de curind mergeau pe cazane de strada nu pe r6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Ca bine zici Goe, cazane de strada, fara suspensii, fara frine, fara ... nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 R6 , vechi , suspensi fata nesevisate , cele de pe spate moi , putere pe accelerare , un pic joc la rulmenti de jug , se ridica fata cateva denivelari pe asfalt , si s-a pus de o pomana , f4 , aceeias poveste doar ca e un pic mai slaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Se pot face argumente valide pro si contra oricarui model fara a aduce permanent in discutie pericol de moarte sau colegi care nu mai sunt printre noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Angel Postat Octombrie 8, 2015 Autor Share Postat Octombrie 8, 2015 Cred ca am inteles idea comuna tuturor,mai ales la capitolul experienta.O sa raman pe Honda F4i. Mersii pentru sfaturi tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan_01 Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Salut, aceeasi problema am avut-o si eu la achizitionarea primei motorete, am mers cu amandoua, F4 i am ales, de ce? Pentru ca nu e asa brutala si fiindca e mai comoda pozitia, fata de R6, puterea e mai mult decat suficienta, totul depinde de tine, F4 i trage liniar, R6 se dezlantuie prea brusc, daca nu esti experimentat te surprinde, deci mai bine F4i, multa bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.