Sari la conținut

Ktm 690 enduro R


Postări Recomandate

Salut!

Tot primesc mesaje personale asa ca hai sa facem altfel, ca nu-mi place sa amagesc lumea.

Inca nu-s hotarat s-o vand, ma mai gandesc, dar daca o sa fie cazul o sa postez toate detaliile.

Motocicleta merge f bine, are 8.000 km, n-am nici o problema cu ea, sunt doar dezamagit ca nu am timp cat as vrea eu sa motociclesc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, gabyshor a spus:

Salut!

Tot primesc mesaje personale asa ca hai sa facem altfel, ca nu-mi place sa amagesc lumea.

Inca nu-s hotarat s-o vand, ma mai gandesc, dar daca o sa fie cazul o sa postez toate detaliile.

Motocicleta merge f bine, are 8.000 km, n-am nici o problema cu ea, sunt doar dezamagit ca nu am timp cat as vrea eu sa motociclesc.

 

 

👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand. 17xxx mii km,  2010, inmatriculat 2011, suspensii 275 mm. Are accesorii 2000€

IMG_20190805_193118.jpg

IMG_20190805_192953.jpg

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.08.2019 la 22:24, yuk a spus:

Vand. 17xxx mii km,  2010, inmatriculat 2011, suspensii 275 mm. Are accesorii 2000€

 

Lipsește o virgula acolo. "Are accesorii, 2000 €." 🤗 glumesc. Spor la vânzare. Care este prețul final? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, popp a spus:

Lipsește o virgula acolo. "Are accesorii, 2000 €." 🤗 glumesc. Spor la vânzare. Care este prețul final? 

Lipseste "de" 🤣. Pretul pietei (moto.it) + accesorii  - transport

cam ase... 

https://www.moto.it/moto-usate/ktm/690-enduro/690-enduro-r-2009-11/7712922

fara sa mai platesti 550 comision lui Biris 😁

Editat de yuk
detaliere
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Yuk, ce gume ai pe motor (pe spate e mitas e09)? Eu am niste cramponate si sincer nu le mai suport, zgomotul pe asfalt e infernal, aderenta e indoielnica, sunt foarte bune pe noroi, dar cum nu m-am mai dat pe noroi de ceva vreme...

Motoru a venit cu tkc80 si mi-au placut, dar nu-s hotarat inca pe ce sa trec.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.08.2019 la 13:07, gabyshor a spus:

Yuk, ce gume ai pe motor (pe spate e mitas e09)? Eu am niste cramponate si sincer nu le mai suport, zgomotul pe asfalt e infernal, aderenta e indoielnica, sunt foarte bune pe noroi, dar cum nu m-am mai dat pe noroi de ceva vreme...

Motoru a venit cu tkc80 si mi-au placut, dar nu-s hotarat inca pe ce sa trec.

Mitas e09 spate si e07 fata. MT21 sunt de nutela. D606 nu am avut niciodata. 

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...


Ceva de genu plus o axa cu came de la Agap și așa faci un motor LPRacing la “buget”.
Acu nah, Lyndon știe multe mici chichițe sa facă acest ansamblu sa și țină! Mai ales ca in motoarele lui folosește componente Factory Pankl.

Sigur cineva o sa întrebe... dar dece sa faci așa ceva... nu ti ajung caiiiii???!!???
Răspunsul e simplu, DECE NU!!! Și caii nu ajung niciodată [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji110][emoji110][emoji110]

Personal, decât sa bagi in big bore mai bine iei ultimul model de LC4 care are 73-75hp din fabrica și care doar din admisie și evacuare ajunge pe la 80. Și e muuuuult mai smooth decât modelele vechi.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu cat costa ce ai spus inițial, dar modificările de admisie+evacuare+pc sar lejer de 1500 eur la ultimul LC4. Doream sa ma bag in el imediat dupa achizitie si mi-am luat gandul pt moment, astept sa storc tot din ce produce stock. Asta e un alt mod de a spune ca astept sa strang bugetul pt modificări. 😂

 

PS:am am SMC R-ul. 

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi va plictisiti cu banii in buzunar , oricat de fan ktm as fii eu , intre un ktm de 8000 euro si un bmw gs800 care la 6500 ar trebuii sa gasesti unul acelasi an ca si ktm.u , as alege bmw.u la orice ora din orice punct as privii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde si ce vrei sa faci cu el :D Daca l-as folosi mult in off, forestiere and stuff, eu unul as alege 690. Daca ar fi vorba de multa sosea, sau macar un 70/30... da, nu prea se poate bate cu gs 800.

 

Multam pt detalii privind kitul big bore. Ma batea asa for fun un gand, plus axa :D Presupun ca ar fi necesara si o resoftare apoi.

PS - modelul 2014+ am inteles ca beneficiaza si mai abitir de pe urma kitului asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.09.2019 la 14:18, sbk750 a spus:

Voi va plictisiti cu banii in buzunar , oricat de fan ktm as fii eu , intre un ktm de 8000 euro si un bmw gs800 care la 6500 ar trebuii sa gasesti unul acelasi an ca si ktm.u , as alege bmw.u la orice ora din orice punct as privii .

 

Stii diferența între o mașina se teren și un suv?

Exact aia e diferența între ktm690 și gs800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si daca accesorizezi un  x challenge la fel ca si 690-ul din anunt (asta daca s-or face kituri rally si pentru bmw) crezi ca ar fi mai ieftin? Ideea e ca 690-ul asta de pe autovit e gata pregatit pentru ture lungi prin locuri departate de civilizatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N.o sa vezi mare hard enduro cu ktm u ala 690 ,  Tot la soft va fii folosit . Ia fiti sinceri cu voi , credeti ca vor fii  situatii unde doar el va biruii si alt model nu ? Povesti . Si da , daca vreau monocilindru ..... Plm si in 4 mii buget ma incadrez cu unu chiar foarte ok .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de hard enduro aici. Avantajele acestui model sunt ca are puterea suficienta (nu gafaie la un regim de 110-120km/h constant) si greutatea redusa. Dezavantajele sunt o autonomie scazuta si protectie la vant inexistenta. Din acest motiv au aparut destui producatori de rezervoare auxiliare si kituri de carene si parbriz. Spre exemplu, 690-ul de mai sus cu toate acele accesorii tot este mai usor cu 20-30 kg, comparativ cu un f800gs chel. Si diferenta asta de greutate poate contribui decisiv in a putea face sau nu un traseu, mai ales cand este nevoie sa ridici motocicleta de jos de mai multe ori. 

Sunt prin lume trasee pentru aventurieri hardcore, care efectiv nu pot fi facute cu motociclete adventure grele, (BAM road din Siberia este unul care imi vine in minte).

Comparativ cu x challenge, 690-ul are un propulsor net superior ca si performante si supensii superioare.

Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparatie propulsor xchallenge-690, nu stiu ce sa zic... daca este sa compari fiabilitatea si sa ai in vedere acelasi an de fabricatie ( pana in 2009, cand a incetat productia x) as merge pe bmw. Am vazut un 690 la ani apropiati care a " fatat" in drum.

Daca este sa compari suspensiile, cu siguranta ktm este net superior suspensiei marzochi pe fata si tulumbei continental de pe spatele bmw-ului.

Si numai daca ma asculta cineva, in calitate de fost posesor al unui xchallenge, mi-as lua un 690 sau o 701 cu ochi inchisi :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai perfecta dreptate, problema e cat de obosit e KTMul daca deja a si facut ceva calatorii mai hardcore. 

Pai anunțul are și numărul de Km, un pic peste 10.000km adică practic acum motorul este rodat și merge blana... proprietarul nu este vreun Racer care a rupt o pe genunchi ci a folosit o parca intr o singura călătorie in Asia centrala și în regim dualsport in rest pe meleagurile patriei.
Nu încerc sa i fac reclama sau ceva... nu sunt prieten apropiat cu Bogdan.

La restul comentariilor nu răspund ca au început de la unul complet off-topic și inutil...

Multam pt detalii privind kitul big bore. Ma batea asa for fun un gand, plus axa [emoji3] Presupun ca ar fi necesara si o resoftare apoi.
PS - modelul 2014+ am inteles ca beneficiaza si mai abitir de pe urma kitului asta.

Pt asa proiect Dyno tuning obligat, nu hărți puse cu TuneECU, ca altfel arunci cu banii pe geam și mai bine ti iei un 800GS. [emoji1787][emoji1787][emoji1787]

Cel mai bine se pretează la Toate modele după 2012 care au biela de 84,5mm. Și pentru proiecte extreme văd ca au și piston de 108mm adică vro 770cc [emoji23][emoji23][emoji23].
Deși menționează și 701 sau 690 ‘19 adică ultima generație de LC4, de fapt vorbesc in dodii, nu se potrivește pistonul pe ele datorită pinului cu alta dimnesiune la generația noua. Nici dacă schimbi tot ambielajul de la asta veche tot nu se potrivește. E treaba complicata. Deci cum ziceam, decât băgați bani intr un model mai vechi, părerea mea e ca ultima generație de LC4 merita toți banii.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, mrwwwhite a spus:

părerea mea e ca ultima generație de LC4 merita toți banii.

Actualul 690 pe care il am are nitel sub 10mii km facuti. Parca nu-mi vine sa il dau pt modelul nou :D

Multam fain pt info ! O rumeg nitel, sa vad ce iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...