vis-a-vis Postat Mai 11, 2021 Share Postat Mai 11, 2021 Acum 4 ore, danok a spus: pe spate am pus tubliss si ne mai jucam cu presiunea. Ține tublissu' la porțiuni mai lungi de asfalt? Ai testat? La 04.05.2021 la 20:34, Cap0ne a spus: Dupa ce halesc E07 personal o sa iau Anakee Wild si pe spate cred. Acum am pe fata Wild (e07 pt fata mi se pare ca sux in afara asfaltului). Nu prea se compară fața cu spatele la Anakee Wild. Spatele se mănâncă foarte repede, dupa 2000 de km deja ai crampoane rotunjite sau crăpate. Eu am pus Mitas E09 Dakar pt că-mi trebuia ceva cramponat acu' 2 veri și mi-a convenit prețul. Nu m-am așteptat să tragă atât de bine (dacă-l desumfli puțin) și să mă țină 10000 de kilometri. Fața de E09 e într-adevar un cacao. Niște caramele mici care se duc în 2000 de km de la frâne pe asfalt. La 05.05.2021 la 14:18, ERU a spus: Personal imi plac gumele de le Mitas E09 Dakar spate iar fata desi nu imi place m-am descurcat mereu cu ea, acum am inteles ca au scos E 12 respectiv E13 nu mai stiu care e pentru fata dar am de gand sa o incerc. E12, după cum zice și fabricantul, e la bază un E09 mai ușor, etc. Pe 690, fiind o mobra ușoară cred că se pretează de minune. E13, fața... crampoane cam mici și dese. Se duce spre zona trial. Bune pt agățat pe uscat, pietre etc. Cred ca la noroi nu fac față. Pe spate E09 m-a convins, pe față încă nu am găsit un cauciuc care să facă față pe zona adventure-dual sport. Mai am Pirelli MT21 pe care înca nu l-am folosit. Pe advrider îl laudă mulți că ar fi bun pt față. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Mai 11, 2021 Share Postat Mai 11, 2021 pe fata eu cred ca mai important e sa faca fata la asfalt/frinare/uzura ca pe off e mai important skillu;deci anakee wild e ok daca nu ai remorca si mergi din Buc pina la munte pe spate pare interesant si Mitas MC23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Mai 12, 2021 Share Postat Mai 12, 2021 (editat) @vis-a-vis e testat pe motorul meu, tine fara probleme , in afara de voblaj la peste 170 km/h rezolvat partial cu amortizor de ghidon (posibil sa fie de la slime, nu stiu). Am 7000 km cu el. Editat Mai 12, 2021 de danok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 14, 2021 Share Postat Mai 14, 2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 4, 2022 Share Postat Aprilie 4, 2022 Salutari, ma tot uit la un 690 enduro r (2012)... ii ceva specific la ce trebuie sa fiu atent? Probleme specifice pt generatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 4, 2022 Share Postat Aprilie 4, 2022 Sa porneasca la rece si sa stea la ralanti, sa il incalzesti si sa il pui in sarcina putin. Probleme mari nu au decat cu alimentarea, tps si injectia :))). Toate reparabile, dar stii bine, nimic ieftin. Si dupa ce il iei si il tragi la semne, daca nu e ok, o sa fie o mica racheta. 23 minutes ago, pepsi said: Salutari, ma tot uit la un 690 enduro r (2012)... ii ceva specific la ce trebuie sa fiu atent? Probleme specifice pt generatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 29, 2022 Share Postat Aprilie 29, 2022 (editat) La 04.04.2022 la 9:21, patrick1 a spus: Zic alții: ”Conclusion Fouled spark plugs, starting and idling problems, leaking coolant, and engine overheating are the most common issues you might encounter in this model. They’re actually quite common for all dirt bikes. Some issues are inevitable due to wear and tear after prolonged riding. The KTM 690 still remains highly reliable and offers amazing performance. These problems aren’t any more likely to occur in the KTM 690 Enduro than in other bikes. It’s just something you could expect down the line. Keep in mind that many of these issues can be prevented. Replacing the air filter and spark plugs every 10,000 miles and cleaning the carb regularly should keep starting and idling issues at bay.” Alte modele au funcționat chiar și 32 de km s-a oprit la relanti, cel mai naspa a fost in sensul giratoriu. Se decalibreaza repede, chiar dacă il rezolvi dupa câteva luni iar începe. Si 790 se oprește. Pierde antigel, ba refuleaza prin borcan, ba pierde pe la îmbinări, la termostat. Are o problemă constructivă, axul basculei freacă direct in cadru. Se uzează culbutorii ff repede 12-25mii km. Trebuie sa-i tot cureți injectorul și pompa se duce repede, dar este ieftină aftermarket. Șaua te rupe, ghidonul este obositor la drum lung. Se strică magnetul de la senzorul cricului. Are putere. Editat Aprilie 29, 2022 de yuk incomplet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 12, 2022 Share Postat Mai 12, 2022 (editat) La 29.04.2022 la 22:46, yuk a spus: s-a oprit la relanti, cel mai naspa a fost in sensul giratoriu. Se decalibreaza repede, chiar dacă il rezolvi dupa câteva luni iar începe. Si 790 se oprește. Eu aveam probleme cu oprirea la semafor sau uneori chiar in mers dupa ce i-am schimbat toba. Dar dupa ce am pus pe el harta corecta a fost ok, n-am mai patit. Figuri mai face uneori la prima pornire de dupa iarna, dar dupa ce isi "unge" el oleaca matzele isi revine. Ii fac de asemenea cam de 2 ori pe an (primavara si toamna) recalibrarea TPS si ECU (aia cu rotit acceleratia cap-coada cu contactul pus, apoi lasat la rece sa mearga in gol 15 min fara sa te atingi de nimic). Dupa inchiderea Dementor pe unde recomandati in Buc de facut revizia ? Ma intereseaza pt verificat/facut jocul la supape, ca chestiile uzuale de schimb ulei and stuff nu's problema. Editat Mai 12, 2022 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 13, 2022 Share Postat Mai 13, 2022 @Cap0neia legatura cu stulewa (Jumba). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Mai 13, 2022 Share Postat Mai 13, 2022 stulewa baiat cumsecade dar prea aglomerat;tot ma gindesc ca vreau mecanici moto buni si corecti,dar nimeni nu ii cultiva;vezi eternele postari de pe aici,cu useri la prima propozitie,cum as face sa nu platesc nimic pt reparatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 15, 2022 Share Postat Mai 15, 2022 Multam, o sa ii pun o intrebare sa vedem ce iese In alta ordine de idei, poate a mai patit cineva si stie ce si cum - cand am scos mobra de la iernat, facut plinul si iesit la plimbare. Dupa cativa km m-am trezit cu niste benzina cursa din zona busonului (nu ff multa, dar nici putina nu era). M-am gandit ca nu s-o aerisi, a facut presiune si a scuipat-o. Nu parea sa fi iesit pe tusca aia de la buson, ci era mai mult in jurul busonului. Am curarat nitel busonul, am desfacut si prinderea de pe rezervor si am curatat oringul ala de sub ea etc. Nu a mai curs apoi, dar nu stiu daca nu a mai curs pt ca deja cursese suficienta sau pt ca am rezolvat eu O sa vad la urmatorul plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 La mine arata chiar ok Oringul ala. Nu era deformat, ciupit sau ceva. Piulitele incastrate la fel, la locul lor fara urme ca ar iesi sau ceva. Sper sa fi fost doar ceva mizerie intrata pe acolo, sau poate oringul nitel "turtit". Daca mai scuipa la urmatorul plin o sa ma apuc sa fac si eu ca nenea din filmulet o garnitura. Mai vazusem la cineva dupa niste cautari ca si-a etansat cu niste silicon rezistent la benzine in locul oringului. Mai e si varianta inlocuirii busonului cu unul din ala "racing", dar nu prea ma incanta ideea de a ramane fara capacel sau sa ma trezesc cu dracu stie ce in rezervor cand las mobra parcata pe undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 1, 2022 Share Postat Iunie 1, 2022 Cu benzina inca nu am rezolvat, dar am zis sa mai rasfat nitel tractorasul, poate e supi :)) Revizia, verificat supapele, pus un scut serios si rack pt bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 8, 2022 Share Postat Iunie 8, 2022 (editat) La 15.05.2022 la 23:13, Cap0ne a spus: Multam, o sa ii pun o intrebare sa vedem ce iese In alta ordine de idei, poate a mai patit cineva si stie ce si cum - cand am scos mobra de la iernat, facut plinul si iesit la plimbare. Dupa cativa km m-am trezit cu niste benzina cursa din zona busonului (nu ff multa, dar nici putina nu era). M-am gandit ca nu s-o aerisi, a facut presiune si a scuipat-o. Nu parea sa fi iesit pe tusca aia de la buson, ci era mai mult in jurul busonului. Am curarat nitel busonul, am desfacut si prinderea de pe rezervor si am curatat oringul ala de sub ea etc. Nu a mai curs apoi, dar nu stiu daca nu a mai curs pt ca deja cursese suficienta sau pt ca am rezolvat eu O sa vad la urmatorul plin. nu mai stiu exact ce am facut, dar am cioplit puțin din plastic și capacul a presat mai bine oringul pe rezervor. Chiar acum, yuk a spus: La 16.05.2022 la 16:14, Cap0ne a spus: La mine arata chiar ok Oringul ala. Nu era deformat, ciupit sau ceva. Piulitele incastrate la fel, la locul lor fara urme ca ar iesi sau ceva. Sper sa fi fost doar ceva mizerie intrata pe acolo, sau poate oringul nitel "turtit". Daca mai scuipa la urmatorul plin o sa ma apuc sa fac si eu ca nenea din filmulet o garnitura. Mai vazusem la cineva dupa niste cautari ca si-a etansat cu niste silicon rezistent la benzine in locul oringului. Mai e si varianta inlocuirii busonului cu unul din ala "racing", dar nu prea ma incanta ideea de a ramane fara capacel sau sa ma trezesc cu dracu stie ce in rezervor cand las mobra parcata pe undeva... polizează puțin din capătul piulitelor. Editat Iunie 8, 2022 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 9, 2022 Share Postat Iunie 9, 2022 La 01.06.2022 la 23:32, Cap0ne a spus: De unde ai luat protectia aia de toba si cat a fost ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 9, 2022 Share Postat Iunie 9, 2022 Acum 14 ore, yuk a spus: nu mai stiu exact ce am facut, dar am cioplit puțin din plastic și capacul a presat mai bine oringul pe rezervor. polizează puțin din capătul piulitelor. La mine pare ca plange pe la capac direct, nu pe la imbinarea cu rezervorul. Nu mi-am dat inca seama 100%. Am si facut capacul bucati, pare ok, curatat etc. Singura pb ar fi garnitura. Care normal, nu se poate comanda separat si nici improviza din ceva, pt ca a re o forma "speciala"... Multam, o sa incerc totusi si ce ai zis tu, cine stie Acum 4 ore, ERU a spus: De unde ai luat protectia aia de toba si cat a fost ? Asta e https://www.louis.eu/artikel/acerbis-silencer-protector-universal-in-a-range-of-colours/10019280?list=421307a0b0ece4fa39e638e79b8b780e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 2, 2022 Share Postat Septembrie 2, 2022 Scarite cu 2 cm mai joase de la nenea asta https://bosley6.wixsite.com/bosleyspegs Nu le-am testat inca in teren, dar la simplu stat pe mobra clar se simt mult mai relaxati genunchii. Habar nu aveam ca stiu atat de multe injuraturi cate mi-au iesit pe gura in timp ce cautam o solutie sa pun la loc arcul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 2, 2022 Share Postat Septembrie 2, 2022 Scopul principal era sa pot merge mai ok in picioare, nu confortul la drum intins. Ala e bonus Am cracii lungi si cand stateam ridicat in scarite aveam mereu impresia ca o sa sar peste ghidon la prima piatra pe care o iau Si ca scriam mai in urma de problema cu rezervorul care incepuse sa planga pe la buson - dupa ce am incercat diverse solutii, am cedat si am luat un gat din asta aftermarket (3dmoto.pl) si acum e ok. Plus ca nu mai risc sa bag pamant in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 7, 2022 Share Postat Noiembrie 7, 2022 (editat) Hai neata! Aveti vreunul instalat kitul de storage + airbox de la Rade Garage ? Ceva feedback ? Ma intereseaza mai ales pe partea de filtru daca e totul ok, daca ar necesita si remapare (am deja facuta pt toba) sau merge ok fara alte modificari, daca e ok airboxul in sine etc. In rest, ca sa continui nitel "jurnalul", am mai pus niste jucarii pe mobra - mansoane incalzite (nu stiu de ce nu le-am pus mai de mult...), protectie radiator (cea de la ktm, dupa ce m-am tot sucit la cateva modele de crashbar-uri, dar toate cu prindere cam dampulea pe aripioara aia subtirica de pe cadru) si un voltmetru Si ca feedback pt scutul AXP - probabil din cauza unei suduri imperfecte, aripioara laterala din stanga scutului s-a dezlipit in partea de sus, fara sa isi ia vreo lovitura serioasa sau ceva. Baietii de la Axp mi-au trimis direct altul nou, fara sa comenteze absolut nimic, fara sa imi ceara sa le trimit scutul defect inapoi etc. Iar in rest sunt incantat de el, a rezistat cu brio la ce folosesc eu mobra. Editat Noiembrie 7, 2022 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 15, 2022 Share Postat Noiembrie 15, 2022 La 07.11.2022 la 11:19, Cap0ne a spus: Hai neata! Aveti vreunul instalat kitul de storage + airbox de la Rade Garage ? Ceva feedback ? Ma intereseaza mai ales pe partea de filtru daca e totul ok, daca ar necesita si remapare (am deja facuta pt toba) sau merge ok fara alte modificari, daca e ok airboxul in sine etc. Nu necesita remapare. Am eu rezervorul si filtrul. Trebuie sa-i fac update ca sa zic asa, pentru ca la modelele 2019+ primul filtru [de fapt cusca era cam dubioasa, dar au pret preferential pentru update]. BTW filtrul ala schimba semnificativ comportamentul motoretei. La 07.11.2022 la 11:19, Cap0ne a spus: In rest, ca sa continui nitel "jurnalul", am mai pus niste jucarii pe mobra - mansoane incalzite (nu stiu de ce nu le-am pus mai de mult...), protectie radiator (cea de la ktm, dupa ce m-am tot sucit la cateva modele de crashbar-uri, dar toate cu prindere cam dampulea pe aripioara aia subtirica de pe cadru) si un voltmetru Si ca feedback pt scutul AXP - probabil din cauza unei suduri imperfecte, aripioara laterala din stanga scutului s-a dezlipit in partea de sus, fara sa isi ia vreo lovitura serioasa sau ceva. Baietii de la Axp mi-au trimis direct altul nou, fara sa comenteze absolut nimic, fara sa imi ceara sa le trimit scutul defect inapoi etc. Iar in rest sunt incantat de el, a rezistat cu brio la ce folosesc eu mobra. Sunt interesat de manerele alea, eventual un link. Imi place ca au butonul integrat in manson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 15, 2022 Share Postat Noiembrie 15, 2022 1 oră în urmă, ERU a spus: Nu necesita remapare. Am eu rezervorul si filtrul. Trebuie sa-i fac update ca sa zic asa, pentru ca la modelele 2019+ primul filtru [de fapt cusca era cam dubioasa, dar au pret preferential pentru update]. BTW filtrul ala schimba semnificativ comportamentul motoretei. Ma gandesc ca trage o idee mai bine si se schimba putin curba de cuplu and stuff. Dar am o ditamai lista ce temeri/nelamuriri: - in conditii de superpraf in offroad face fata ? Ai verificat vreodata daca trece ceva mizerie de el ? - se imbacseste repede ? Acum am un filtre de spuma de UNI si il curat/ung doar din revizie in revizie. Nu as vrea sa stau dupa fiecare tura sa fie nevoie sa il bibilesc.. - nu iti murdareste de ulei prin jur, mai ales daca esti mai darnic cand il ungi ? - e foarte galagioasa admisia cu el ? Astea sunt mansoanele. Nu este chiar integrat controllerul, dar este foarte slim si se monteaza chiar langa manson. Posibil sa fie nevoie sa muti controalele juma de cm ca sa ii faci loc. https://www.louis.de/artikel/koso-heizgriffe-fuer-22mm-lenker-mit-im-griff-integrierten-schalter/10032697?filter_article_number=10032697 Ca feedback dupa ce le-am folosit cateva ture, inclusiv weekendul asta cand erau vreo 6-7 grade dimineata - sunt foarte ok pana acum. Se incalzesc repede, in 1-2 min pe treapta 5 incep sa simt caldura cu manusi de toamna, apoi le scad la treapta 1 sau 2 si merg cu ele asa tot drumul. Nu sunt groase (cum sunt cele de la oxford de exp, care sunt semnificativ mai groase ca cele stock). Singurul minus e ca sunt mai dure, cam ca orice manson incalzit, si simti mai dragut vibratiile uneori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 15, 2022 Share Postat Noiembrie 15, 2022 Acum 1 oră, Cap0ne a spus: Ma gandesc ca trage o idee mai bine si se schimba putin curba de cuplu and stuff. Dar am o ditamai lista ce temeri/nelamuriri: - in conditii de superpraf in offroad face fata ? Ai verificat vreodata daca trece ceva mizerie de el ? - se imbacseste repede ? Acum am un filtre de spuma de UNI si il curat/ung doar din revizie in revizie. Nu as vrea sa stau dupa fiecare tura sa fie nevoie sa il bibilesc.. - nu iti murdareste de ulei prin jur, mai ales daca esti mai darnic cand il ungi ? - e foarte galagioasa admisia cu el ? - face fata in offroad, eu i-am pus si un prefiltru, care este o carpa ordinara oarecum elastica, ca o soseta pusa peste filtru. Este un filtru de piscine, inspiratie de pe advrider. - Il curat odata cu schimbul de ulei, pe care nu il fac ca la carte ci mai repede - nu am constatat sa murdareasca prin jur, dar daca faci treaba ca la carte ar trebui dupa ce ungi filtrul sa il lasi un pic la soare [si ferit de praf] la uscat - mie nu mi se pare, dar cred ca sunt mai insensibil la acest capitol Acum 1 oră, Cap0ne a spus: Astea sunt mansoanele. Nu este chiar integrat controllerul, dar este foarte slim si se monteaza chiar langa manson. Posibil sa fie nevoie sa muti controalele juma de cm ca sa ii faci loc. https://www.louis.de/artikel/koso-heizgriffe-fuer-22mm-lenker-mit-im-griff-integrierten-schalter/10032697?filter_article_number=10032697 Ca feedback dupa ce le-am folosit cateva ture, inclusiv weekendul asta cand erau vreo 6-7 grade dimineata - sunt foarte ok pana acum. Se incalzesc repede, in 1-2 min pe treapta 5 incep sa simt caldura cu manusi de toamna, apoi le scad la treapta 1 sau 2 si merg cu ele asa tot drumul. Nu sunt groase (cum sunt cele de la oxford de exp, care sunt semnificativ mai groase ca cele stock). Singurul minus e ca sunt mai dure, cam ca orice manson incalzit, si simti mai dragut vibratiile uneori. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 15, 2022 Share Postat Noiembrie 15, 2022 (editat) Acum 1 oră, Cap0ne a spus: Astea sunt mansoanele. Nu este chiar integrat controllerul, dar este foarte slim si se monteaza chiar langa manson. Posibil sa fie nevoie sa muti controalele juma de cm ca sa ii faci loc. https://www.louis.de/artikel/koso-heizgriffe-fuer-22mm-lenker-mit-im-griff-integrierten-schalter/10032697?filter_article_number=10032697 Ca feedback dupa ce le-am folosit cateva ture, inclusiv weekendul asta cand erau vreo 6-7 grade dimineata - sunt foarte ok pana acum. Se incalzesc repede, in 1-2 min pe treapta 5 incep sa simt caldura cu manusi de toamna, apoi le scad la treapta 1 sau 2 si merg cu ele asa tot drumul. Nu sunt groase (cum sunt cele de la oxford de exp, care sunt semnificativ mai groase ca cele stock). Singurul minus e ca sunt mai dure, cam ca orice manson incalzit, si simti mai dragut vibratiile uneori. Salut, Ai acceleratie ride by wire (electronica) pe 690? Daca da, ai avut ceva probleme la montaj? Ma intereseaza sa pun pe 390, fiind semnificativ ieftin ca cele de la oxford. Editat Noiembrie 15, 2022 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 16, 2022 Share Postat Noiembrie 16, 2022 Acum 15 ore, pepsi a spus: Ai acceleratie ride by wire (electronica) pe 690? Daca da, ai avut ceva probleme la montaj? Da, ride by wire este. Nu am avut nicio problema cu montajul, a mers brici. La mansonul stanga am pus adeziv, la dreapta a intrat foarte fix peste tubul de acceleratie (a trebuit sa il si ciocanesc usor in capat cu un lemnisor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 17, 2022 Share Postat Noiembrie 17, 2022 Acum 23 ore, Cap0ne a spus: Da, ride by wire este. Nu am avut nicio problema cu montajul, a mers brici. La mansonul stanga am pus adeziv, la dreapta a intrat foarte fix peste tubul de acceleratie (a trebuit sa il si ciocanesc usor in capat cu un lemnisor). Multam, mi-am si comandat un set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.