danok Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 E asa scumpa una noua sau ai vrut sa o mesteresti singur? » Post actualizat in 30 May 2017 13:47 Asa arata inainte de polizare. Varful ala de pedala e montat sub pedala la mine, sa mai castig cativa mm si am polizat capetele ca sa pot monta. Acu nu stiu ce sa zic, ar trebui sa se suceasca destul de rau pedala ca sa pocneasca capacul motor si tinand cont ca a mai fost strambata o data si indreptata, cred ca se rupe la prima tranta mai serioasa. Acel varf ca si scaritele sunt construite astfel incat sa ai suprafata suficienta de actionare/sprijin dar sa nu se incarce cu noroi. Daca lovesti acea zona si pedala iti sparge capacul de la motor inseamna ca situatia ar fi fost aceeasi si daca nu era pedala in acel loc sau daca era de alta forma. Pana la urma e moto de enduro, riscurile vor exista. Designul varfului de la pedala de frana este destul de vechi si aduptat de toti producatorii de enduro iar daca nu s-a schimbat inseamna ca este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 La enduro, motul pedalei de frana este mic pt a nu se lovi/agata de obstacole. Unele sunt chiar pliabile, ca la pedala de schimbat vitezele. Si da, in magazin e scump, basca ca pt modelul meu de pedala nu se gaseste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Iulie 22, 2017 Share Postat Iulie 22, 2017 Stie cineva vreun 690 Enduro de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 26, 2017 Autor Share Postat Iulie 26, 2017 Nu sunt foarte multe in tara si nu stiu personal pe nimeni care sa vanda asa ceva. Este totusi unul pe olx, destul de chel insa... https://www.olx.ro/oferta/ktm-690-enduro-r-2014-abs-ID8tnLP.html#c8de22094c Pe de alta parte, e un model rar si preturile sunt destul de mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 27, 2017 Share Postat Iulie 27, 2017 Stie cineva vreun 690 Enduro de vanzare? Cand ai postat tu prima data nu mai era pe OLX. Am cautat sa iti dau linkul atunci. Probabil devenise inactiv anuntul. Acum a reaparut. Sta de mai bine de o luna la vanzare, in caz ca ajuta cu ceva informatia (pentru o eventuala negociere, etc) https://www.olx.ro/oferta/ktm-690-enduro-r-2014-abs-ID8tnLP.html#4543636030 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Iulie 27, 2017 Share Postat Iulie 27, 2017 Multumesc pentru informatie! Cand m-am hotarat eu, anuntul respectiv disparuse iar tipul nu mai avea altul, nu aveam de unde sa-i iau datele. E sistemul aiurea pe olx, la auto-moto...ai dreptul la un singur anunt gratuit iar pe ala nu il poti prelungi, se dezactiveaza la expirare si poti doar sa reactivezi. Ma rog, mitocicleta aia pare in toate mintile, ca sa zic asa. Am mai primit si privat vreo doua propuneri, doar ca intre timp mi-am luat altceva. M-am saturat de monocilindre si mi s-au schimbat si prioritatile, asa ca am trecut la alta clasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 http://www.advpulse.com/adv-bikes/ultimate-ktm-690-enduro-build/ Un 690 "adventurizat" ca la carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 Unele chestii mi se par bling-bling. Si uite cum au dus pretul motocicletei la 20k+. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat August 27, 2017 Share Postat August 27, 2017 Au Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 (editat) Salut! Am o Husqvarna 701 Enduro de prin 2016, geamana cu KTM 690 Enduro...d-aia va scriu aici! Si daca tot ma dau mare c-o am, o sa va cer si parerea despre o buba care ma impiedica sa merg cu ea(azi s-o intamplat buba). Dupa ce pornesc mobra in neutru, cricul ridicat, bag 1-a si moare! Trag maneta de ambreiaj(cricul sus, 1-a) apas butonul....ciuciu/canci/liniste! Am repetat de cateva ori pornirea si bagarea in viteza, de fiecare data acelasi rezultat: porneste dar cand o bag in viteza moare. Primul gand: fmm ....ce frumos e afara si mobra nu mere! Al doilea gand: senzorul de pozitie cric! Am bagat mobra inapoi in curte, m-am dezechipat, am cautat schema electrica a senzorului de cric si am plecat ofticat acasa caci nu ma pricep deloc nici la electrica... Intrebare: caut bine(senzorul de cric e buba? Daca da...cum fac sa anulez acest senzor, caci am scos senzorul din mufa si nu e nici o diferenta? Sugestii? Idei? Intrebari? Multumesc! Editat Noiembrie 5, 2017 de krong28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 (editat) Mufa in care bag senzorul are 3 fire (albastru, negru si roz). Albastru e +, negru e - iar roz e semnalul de la senzorul ptr cric! Pe care cu care le leg astfel incat sa anulez senzorul de cric dar fara sa fac buba mai mare in ECU?! Editat Noiembrie 5, 2017 de krong28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 5, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2017 Eu as schimba senzoru. Nu poate sa fie scump si daca nu ma insel, e acelasi ca si la ktm. » Post actualizat in 05 Nov 2017 13:51La mine motoru a pornit asa ca am mai bagat o tura de dezmortire. Putini km, dar a fost distractiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 Din cate stiu, senzorul al 690 functioneaza pe baza de ceva magnetic. Vezi in primul rand sa nu ti se fi deplasat senzorul sau magnetelul pe care il citeste. Daca nu, stiu ca poti prinde un magnet direct pe senzor cu banda adeziva, soricel sau ce va de genul. Nu il poti pacali din fire. Stiu ca mai sunt kituri care anuleaza senzorul, gen asta https://www.ktm-parts.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=K&Product_Code=61011046000&Category_Code= Dar sfatul meu ar fi sa repari/inlocuiesti senzorul. Pretul lui cu siguranta este mai mic decat cel al unui picior rupt, capac motor spart sau mai stiu eu ce alte belele poti intampina daca uiti cricul lasat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 Multumesc! Revin cu rezolvarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Noiembrie 10, 2017 Share Postat Noiembrie 10, 2017 (editat) Multumesc! Revin cu rezolvarea! Rezistenta de 2,2Kohmi intre firul negru si firul roz simuleaza cricul ridicat. Practic asta vinde KTM in "side stand Dongle". Daca nu vrei sa pui rezistenta atunci scoate senzorul de jos, si din suportul de plastic, gaseste un magnet si pozitioneaza l pana gasesti locul corect si lipeste l pe senzor. Gaseste un loc pe la baterie unde sta sigur si gata... Incerca sa nu uiti sa pleci cu cricul coborat dupa aia. Vezi ca daca pui contactul cu mufe desfacute e posibil sa ai surprize... de exemplu, la modelele de dupa 2014 de 690 si toate 701, (noul model de GPS - gear positioning sensor) daca faci asta se reseteaza senzorul si trebuie recalibrat cu "dealer Tool". Nu ma intreba cum am aflat asta . Bafta! Editat Noiembrie 10, 2017 de mrwwwhite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 10, 2017 Share Postat Noiembrie 10, 2017 Vezi ca daca pui contactul cu mufe desfacute e posibil sa ai surprize... de exemplu, la modelele de dupa 2014 de 690 si toate 701, (noul model de GPS - gear positioning sensor) daca faci asta se reseteaza senzorul si trebuie recalibrat cu "dealer Tool". Nu ma intreba cum am aflat asta . mo' info? ce se intamplam daca nu calibrezi cu 'dealer tool'... ramai acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Noiembrie 11, 2017 Share Postat Noiembrie 11, 2017 Am pus contactul cu senzorul decuplat din mufa! Merge cu magnetul! Nu mai plec demult cu cricul jos! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Noiembrie 11, 2017 Share Postat Noiembrie 11, 2017 (editat) Am pus contactul cu senzorul decuplat din mufa! Merge cu magnetul! Nu mai plec demult cu cricul jos! Multumesc!Eu am mai pățit deci nu era vro aluzie, anyway bine ca e rezolvată Senzorul de cric nu afectează dar cel de treapta de viteza da. » Post actualizat in 11 Nov 2017 08:54 mo' info? ce se intamplam daca nu calibrezi cu 'dealer tool'... ramai acolo? Dispare Neutral si in cazul meu plus sensor belaliu de cric = dead bikeAu schimbat senzorul de cric si nu mai merge chestia cu 2,2kOhm sau dongle, dar ca si Krong magnet lipit peste e ce trebuie... “Mai bine alea pe carburator. Dom’ne!” de le repari cu o șurubelnița dreapta )))))) Elictronica asta... Editat Noiembrie 11, 2017 de mrwwwhite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 13, 2018 Share Postat Mai 13, 2018 (editat) Salut! care sunt diferentele intre 690 enduro R si 690 enduro ? M-am dat numai cu enduro R 2011 si ca o gaselnita faina am vazut potentiometrul pt senzorul de oxigen. Presupun ca enduro nu are asa ceva dar vad ca are bordul / ceasul mai mare. Am observat ca suspensiile au tot 250 mm si presupun ca din 2008 toate au injectie. Nu mai gasesc site ul pe care puteam gasi comparatie. De 2008-2011 zic, mai nou nu am bani. » Post actualizat in 06 Jun 2018 14:01hai ca m-am lamurit. Dupa prima saptamana cu KTM stiu deja cum sa curat injectorul Editat Mai 13, 2018 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 11, 2018 Autor Share Postat Iunie 11, 2018 (editat) Salut! Eu am tot fost plecat din tara si vad ca deja ai rezolvat. Cum ziceam si dincolo, s-o stapanesti sanatos! Impresii? Fa o prezentare la capreta. Si ce e cu injectoru? Editat Iunie 11, 2018 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat Iunie 22, 2018 Share Postat Iunie 22, 2018 Salutare tuturor, de cand am luat GS-ul am ramas cu gandul la 690. Acum as vrea sa corectez decizia de acum 4 ani si sa trec la un 690. E cineva din Bucuresti care ar putea sa vina cu ea sa facem o plimbarica sa-mi lamuresc si eu niste intrebari? O zi buna, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 22, 2018 Autor Share Postat Iunie 22, 2018 Eu inca n-am pornit ktmu anu asta. :tomato: Am bagat ceva ture mai scurte pe asfalt cu bmwu, dar nici timp pentru plimbari n-a prea fost asa ca fata e neglijata. Sper acu in iulie sa reusesc s-o scot la aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 23, 2018 Share Postat Iunie 23, 2018 Eu inca n-am pornit ktmu anu asta. La fel si la mine... Green Alex, daca te mai intereseaza cand o fi sa il scot din garaj, iti dau un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Iunie 23, 2018 Share Postat Iunie 23, 2018 Io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 24, 2018 Share Postat Iunie 24, 2018 (editat) Salut! Eu am tot fost plecat din tara si vad ca deja ai rezolvat. Cum ziceam si dincolo, s-o stapanesti sanatos! Impresii? Fa o prezentare la capreta. Si ce e cu injectoru? am pus benzina mol 100 si imediat a inceput sa functioneze rau. Nu si a revenit nici daca am golit rezervorul si am pus rompetrol normala. Cum am vazut un filmulet pe youtube (si alte documentari) am pus un furtun in capul injectorului, am dat trei jeturi spray de frane pe care l am impins cu compresorul in sens invers. Merge bine acum. Ieri am pus gume noi si nu mai vobleaza cum facea inainte, avea gumele originale 2009 5000 km uzate aiurea de la presiune scazuta. O mobra faina cu putere multa. Cam instabila la turbulente, dar vreau sa i pun o masca adventure cand mai dau de bani» Post actualizat in 08 Jul 2018 19:00 caut un proprietar de 690 enduro sa ma lase sa merg cu mobra lui, am 186 inaltime si sunt curios daca acest lucru afecteaza aerodinamica. Sibiu +100km Editat Iunie 24, 2018 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.