Sari la conținut

Accident 15.02.2016 str. Valea Oltului, Buc.


Pauldci
 Share

Postări Recomandate

@DStar, colegul nostru tomnatec are dreptate, semnalizarea aia nu-ti da niciun fel de prioritate, poti sa ai si 5 becuri. Iti spun din experienta unui astfel de accident, doar ca eu am cam sarit peste masina ce facea stanga. Si ala cu masina era convins ca e vina mea pana cand i-a luat militianul permisul pentru neasigurarea schimbarii directiei de mers si incalcarea liniei duble continue, nu era cu amiabila pe vremurile alea. Si ca sa mai zic si un alt exemplu, eram in depasire, un prieten in urma mea, si iese unul sa depaseasca cu masina, peste mine, ii dau gaz si scap iar cand m-a vazut a pus frana atat de tare incat prietenul meu l-a pocnit in spate. Desigur ca cel cu masina a fost vinovat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 122
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ca Touareg-ul nu s-a asigurat nici nu are nevoie de demonstratie, este destul de evident: Gigel a tras de volan stanga si Costel l-a pocnit lateral mergand pe acelasi sens de mers.

Ca majoritatea care merg cu moto/auto nu se asigura preventiv (in sensul in care cand circuli vezi clar ca nu ai potentiale obstacole in fata si din lateral) este o poveste lunga ...

- de ce sa intru in frana de motor in intersectie daca am verde/prioritate ...

- de ce sa incetinesc cand depasesc coloana ...

- de ce sa incetinesc cand masina de pe banda cealalta (pe sens sau opus) incetineste ...

- de ce sa incetinesc cand vad un "fraier" care vrea sa traverseze prin loc nepermis ...

- de ce sa merg mai incet pe o strada ingusta cu masini parcate pe laterale ...

- de ce sa nu merg in paralel cu alte auto ...

 

... de ce barbosul asta cu halat alb si fara ecuson ma ia la intrebari si parca nu e doctorul?! pentru ca dreptatea o iei si ti-o bagi in c I_I r daca te imprastii cu mobra.

sanatate si cat mai putine evenimente de genul,

 

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si incalcarea liniei duble continue,

 

De aia i-a luat carnetul si ti-a dat tie dreptate.

Altminteri, vehiculele care semnalizeaza stanga, si sunt incadrate langa axul drumului pentru efectuarea virajului, se depasesc NUMAI PRIN DREAPTA, daca exista suficient spatiu, sau se asteapta in spatele lor pana efectueaza virajul si degajeaza banda de mers (cand e o singura banda pe sens).

 

Cei care nu ati stiut asta pana acum, va aflati in viata din pura intamplare. :)

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Eu am lansat doar o ipoteza. Nu sunt politist sa fac eu masuratori si sa stabilesc vinovatii

 

2 Ca touaregul a semnalizat este destul de cert - se vede in prima poza (stanga fata) si in ultima (stanga spate) ca are becul de semnalizare aprins.

 

3 Cam ce inseamna dupa voi sa te asiguri? Adica ala care e in spate nu are nicio obligatie? El nu trebuie sa se asigure si nu trebuie sa fie atent la ce se intampla in fata lui?

Repet, din poze pare ca motociclistul a dat peste masina si nu masina peste motociclist

 

4 Daca ar fi sa dau declaratii in fata politiei probabil ca as fi un pic subiectiv si as tinde sa-i iau apararea motociclistului. Ma rog, un pic nu inseamna sa sustin ca noaptea e zi, ci in limita bunului simt.

Dar aici pe forumul moto mi-as dori sa discutam lucrurile pe bune. Ca altfel nu invatam niciodata nimic daca punem placa cu - motocicistii sunt intotdeauna niste ingerasi nevinovati si aia cu masinile sunt oameni rai si vor sa dea peste noi. Daca nu intelegem si care sunt greselile noastre o sa le tot repetam.


» Post actualizat in 16 Feb 2016 08:30

@DStar
Hai să-ți explic.
Când ți-oi lua carnet, s-ar putea să-ți salveze viața.

Nu schimbi direcția de mers (adică rămâi pe bandă), până nu te-ai asigurat ca nu vei intra pe o traiectorie de coliziune cu orice care vine din față sau din spate pe partea spre care intenționezi să virezi, indiferent dacă ai semnalizat sau nu.

In cazul de fata, motocicleta mergea în paralel cu coloana. Are prioritate absolută față de coloană.

Dacă erai cu Touaregul te asigurai (adică vedeai motorul), așteptai sa treacă, prindeai un gol in traficul dinspre față si virai.
Daca în loc de motor era un TIR?

 

Uite cum a relatat colegul Pauldci, ca poate n-ai fost atent

 

Pozele sunt facute de un prieten care mi-a povestit si ce s-a intamplat. Atat motorul cat si touaregul circulau in aceeasi directie. Pt. cine nu stie, drumul respectiv are o simgura bande pe sens. Era coloana, motociclistul a depasit coloana avand ceva viteza cand touaregul s-a gandit sa vireze pe o strada la stanga, Din masina, motocicleta a fost aruncata intr-un ghiveci sau ceva de pe marginea drumului. Din fericire motociclistul a scapat desul de bine, fara nimic rupt. O contuzie sub unul dintre ochi, nu stiu cum a reusit avand in vedre ca purta casca. Smurd-ul a sosit in 3 minute, politiei insa i-a luat vreo 15. La sosirea politiei au inceput sa se certe, motociclistul sustinea ca in timp de depasea coloana nu trecuse de axul drumului (f aproape daca nu chiar in acel loc era si o trecere de pietoni).

 

Motocicleta mergea in coloana nu paralel cu coloana.

 

Sa nu mai zic ca in apropierea trecerii de pietoni depasirea e interzisa.


» Post actualizat in 16 Feb 2016 08:36

De aia i-a luat carnetul si ti-a dat tie dreptate.

Altminteri, vehiculele care semnalizeaza stanga, si sunt incadrate langa axul drumului pentru efectuarea virajului, se depasesc NUMAI PRIN DREAPTA, daca exista suficient spatiu, sau se asteapta in spatele lor pana efectueaza virajul si degajeaza banda de mers (cand e o singura banda pe sens).

 

Cei care nu ati stiut asta pana acum, va aflati in viata din pura intamplare. :)

 

corect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, tocmai a zis Zappy

Daca ala cu touaregul era incadrat langa axul drumului si avea semnalizarea pusa, motociclistul nu avea voie sa-l depaseasca prin stanga.

 

Iar cu prioritatea...

Dai prioritate celor din fata ta si ai prioritate fata de cei din spatele tau. Cand schimbi directia dai prioritate celor care sunt deja pe banda pe care vrei tu sa intri, fie ca vin din fata sau din spate. Dar motociclistul nu era pe banda cealalta.

 

Tu de unde stii ca unul care e in spatele tau, pe aceeasi banda, intentioneaza sa depaseasca daca isi schimba pozitia pe banda (se muta mai la stanga sau mai la dreapta). Ai cumva un aparat minune care citeste gandurile oamenilor?

Sunt curios daca motocicleta avea semnalul pus.

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am spus si mai spun ca Romanica e tara in care soferii de autovehicule se educa foarte greu,,,,,,,,sunt convins ca soferul tuaregului sigur vorbea la telefon sau facea el ceva ,,,in toata treaba asata mai lipsea o bataie si totul era ceva normal,,,,

 

toate bune ,,,si cascati ochii

Dar de educatul motociclistilor? Sau nu avem voie pe acest site? Ca parca despre asta este sectiunea accidente: sa invatam din greselile celorlati.

Mai departe cred ca am si eu voie sa spun: sunt convins ca motociclistul depasea peste linia continua, mergea cu 80 Km/h si se uita dupa o fusta. Asta inseamna ca asa a fost? Evident ca nu stiu, pentru ca nu am fost acolo.

Sa stii ca nici nu conteaza ca facea soferul touregului, putea sa bea un Red Bull sau sa isi sufle mucii, tot aia este.

La aceasta sectiune este foarte important ce facea motociclistul si daca putea face el ceva sa evite accidentul. Dincolo de aspectele legale cu cine trebuia sa stea si cine avea prioritate etc.

Sigur se pot spune urmatoarele:

- echipament de protectie = blugi + adidasi (mai rar asa noroc sa rupi doar un pic blugii si atita)

- sofer neatent care nu s-a asigurat la efectuarea manevrei

- motociclistul s-a angajat intr-o manevra riscanta sau ilegala dupa caz: daca a depasit coloana fara sa treaca de axul drumului manevra nu este ilegala dar este foarte riscanta (s-a povestit mai sus de ce si cred ca nici nu avea prioritate fiind amandoi pe aceeasi banda), iar daca a trecut de axul drumului este ilegala pentru ca a depasit coloana aflata la semafor. Daca am gresit cu ceea ce am spus imi cer scuze.

 

Legat de contuzia de sub ochi: cumva nu avea casca asigurata cu curelusa sub barbie si i-a sarit de pe cap la impact de s-a ales cu o contuzie sub un ochi? Sau purta ochelari de soare?

 

Oricum este foarte interesant ca la aceasta sectiune in afara de cativa motociclisti care au scapat dintr-un accident si au povestit ce s-a intamplat nici unul nu vine sa spuna el cum s-a intamplat accidentul, si daca crede ca il putea evita si eventual sa mai dea un sfat celorlati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stau sa ma contrez cu voi... sunt curios, daca era un tramvai in locul motoristului, il puneati pe bietul vatman sa-l ocoleasca pe ala cu touaregul prin dreapta...
Bafto delo!

Editat de Adyp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In opinia mea, Touaregul este vinovat pentru neasigurare la schimbarea directiei de mers. Daca era lovit in spate (din spate) de catre motociclist, ar fi most motociclistul vinovat pentru nepastrarea distantei. In concluzie: inainte de schimbarea directiei de mers, te uiti in oglinzi, semnalizezi, te mai asiguri o data, si apoi efectuezi manevra daca ai toate conditiile indeplinite. Si asta indiferent ca esti la volanul masinii sau la ghidonul motocicletei (bicicleta, roaba, carut, trotineta sau troleu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere sunt urmatoarele situatii posibile.

 

Touareg-ul mergea in coloana. Caz in care depasirea este interzisa, se termina cu suspendarea permisului pe 30 de zile.

Punctul asta vine spart in 2: - 1) Motociclistul nu a depasit axul drumului. Caz in care ala cu Touareg-ul trebuie sa se asigure stiind ca exista suficient loc sa treaca un motociclist.

2) Motociclistul a depasit axul drumului. Caz in care ala cu Touaregul nu era obligat sa se asigure in spate, doar sa semnalizeze.

3) Touaregul nu mergea in coloana, caz in care la schimbarea directie de mers era obligat sa se asigure ca nu este depasit.

 

Ramane sa se cerceteze si sa vada cine e legal vinovat.

 

EU personal atribui vina morala si motociclistului, daca nu ai timp sa franezi cand depasesti coloana si mai ajunge si motorul tau intr-un ghiveci in loc sa se opreasca lipita de masina pe care ai lovit-o e clar ca mergeai prea tare.

Editat de dagosh88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza felul liniei separatoare intre sensuri si pozitia in siruri a celor doua vehicole pentru a se stabili vinovatia, eu vad citeva solutii posibile:

 

1. daca linia era continua si motocicleta nu a trecut de axul drumului, venind din spatele masinii - culpa comuna, deoarece cu toate ca masina facea o manevra ilegala motociclistul avea obligatia s-o depaseasca prin dreapta, masina avind semnalul pus, ambele autovehicole fiind in acelasi sir.

2. daca linia era continua si motocicleta a trecut de axul drumului - culpa comuna, cred si sper ca orice comentariu e de prisos

3. daca linia era intrerupta si motocicleta era trecuta de axul drumului, venind din spatele masinii - culpa exclusiva a masinii, la schimbarea directiei de mers te asiguri in fata si in spate si lasi sa treaca toata lumea.

4. daca linia era intrerupta si motocicleta nu era trecuta de axul drumului, venind din spate - culpa exclusiva a motociclistului deoarece era in acelasi sir cu masina care semnalizase intentia de viraj la stinga si avea obligatia s-o depaseasca prin dreapta.

5. indiferent de felul liniei, daca motocilcistul era in paralel cu masina fara sa fi trecut de axul drumului - culpa exclusiva a masinii.

 

La cum arata urmele de impact pe masina eu banuiesc ca a fost vorba de situatia 5, masina a plecat la stinga luind cu ea si motocicleta aflata in unghiul mort al oglinzilor.

 

Daca se putea evita? ohoho, si inca cit de usor! da' probabil motociclistul era nervos ca mergea incet coloana ...

 

Chiar sint curios de solutia Politiei in cazul de fata.

 

PS: Dragosh, de la modificarea CR care defineste "siruri" in loc de "benzi" in cazul manevrei de depasire, "depasirea coloanei" nu poate fi retinuta ca si contraventie pentru motociclete decit in ipoteza in care acestea depasesc axul drumului pe sectoare de drum in care aceasta manevra nu este permisa.

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere sunt urmatoarele situatii posibile.

 

Touareg-ul mergea in coloana. Caz in care depasirea este interzisa, se termina cu suspendarea permisului pe 30 de zile.

Punctul asta vine spart in 2: - 1) Motociclistul nu a depasit axul drumului. Caz in care ala cu Touareg-ul trebuie sa se asigure stiind ca exista suficient loc sa treaca un motociclist.

2) Motociclistul a depasit axul drumului. Caz in care ala cu Touaregul nu era obligat sa se asigure in spate, doar sa semnalizeze.

3) Touaregul nu mergea in coloana, caz in care la schimbarea directie de mers era obligat sa se asigure ca nu este depasit.

 

Ramane sa se cerceteze si sa vada cine e legal vinovat.

 

EU personal atribui vina morala si motociclistului, daca nu ai timp sa franezi cand depasesti coloana si mai ajunge si motorul tau intr-un ghiveci in loc sa se opreasca lipita de masina pe care ai lovit-o e clar ca mergeai prea tare.

Pt. punctul 2 sunt dispus sa fac pariu pe mobra ca nu e asa. :) Te bagi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot aud asta cu coloana, nu ai voie să depășești coloana, etc.

 

Îmi poate spune cineva care este numărul minim de mașini care trebuie să fie pe drum ca să se considere o coloană? Și la ce distanță trebuie să se afle unele de altele? Dacă, de exemplu, depășesc 2 mașini dintr-o manevră, apoi am loc să mă repliez că vine din față și apoi țîșnesc iar (croșetez, cu alte cuvinte) eu depășesc o coloană? Dar dacă depășesc 3 sau 4 mașini pînă la prima repliere, aia e coloană?

 

Nu doresc răspunsuri la mișto, chiar sînt aici ca să învăț ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, nu te obliga nimic sa depasesti axa drumului pentru a depasi. Trebuie sa pastrezi o distanta laterala suficienta si atat.

Cel care e depasit are obligatie sa nu incurca cel care depaseste, ca altfel e bun de amenda si isi pierde permisul.

 

http://e-drpciv.ro/intrebare/3739/nerespectarea_de_catre_conducatorul_unui_autovehicul_a_obligatiei_de_a_nu_mari_viteza_de_deplasare_si_de_a_circula_cat_mai_aproape_de_marginea_din_dreapta_a_partii_carosabile_atunci_cand_urmeaza_sa_fie_depasit_se_sanctioneaza_cu

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.legislatia-rutiera.ro/reguli-de-circulatie.reg/depasirea+coloanei/

Art 120 pct K

 

Nu ai voie sa depasesti o coloana in asteptare. Deci daca esti in oras si toti asteapta la semafor, la trecere sau sa faca stanga, dreapta, etc. Chiar daca este sau nu stationata coloana consider ca este in asteptare.

Daca mergi inafara orasului nu este coloana in asteptare, asadar poti sa depasesti.

Personal cred ca o coloana este formata din 2 sau mai multe vehicule. Eu cu orice de aici putem sa mergem in coloana.

 

Legat de asigurare, nu trebuie sa te asiguri fata de toti care incalca legea. Daca faci dreapta pe sens unic trebuie sa te asiguri ca nu vine nimeni pe interzis? Daca vine cineva e vina ta ca nu te-ai asigurat?

Daca un pieton iti sare in fata pe trecerea de pietoni cand el avea culoare rosie, e vina ta ca nu te-ai asigurat?

La fel si aici, daca ala facea stanga intr-o locatie in care era imposibil sa vina cineva fara sa incalce legea nu era obligat sa se asigure.

 

Atasez un raspuns al politiei, care nu stiu cat de real este, dar mie mi se pare pertinent.

 

 

post-10982-0-14452900-1455626330_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de asigurare, nu trebuie sa te asiguri fata de toti care incalca legea. Daca faci dreapta pe sens unic trebuie sa te asiguri ca nu vine nimeni pe interzis? Daca vine cineva e vina ta ca nu te-ai asigurat?

...

La fel si aici, daca ala facea stanga intr-o locatie in care era imposibil sa vina cineva fara sa incalce legea nu era obligat sa se asigure.

S-ar putea sa ai surprize in caz de accident daca procedezi asa.

 

/index.php?/topic/733903-piata-moghioros-gr-15-med/page-4&do=findComment&comment=4102939

 

Am inteles ce ai spus si recunosc ca am intins eu un pic coarda.

Oricum sa stii ca Politia din RO judeca accidentele ff simplu: pozitia vehicolelor la momentul impactului, ce semne de circulatie exista, ce culoare avea semaforul etc. Existenta RCA nu intra in calcul la stabilirea vinovatiei. Cum dupa caz nici ITP-ul sau faptul ca unul dintre conducatori nu avea permis. In exemplul ca baiatul din Constanta, femeia care nu i-a acordat prioritate a fost vinovata in ochii Politiei. Nu stiu cum s-a sfarsit in instanta treaba.

Si daca vrei un exemplu despre obiectivitate si cauzalitate iata ce a patit un prieten:

- tu vii pe o strada care se intersecteaza cu o strada cu sens unic, sa spunem cu sensul de la dreapta spre stinga. Ai semnul Cedeaza Trecerea sau STOP. Te uiti in dreapta,de unde stii ca trebuie sa vina masini (fiind strada cu sens unic), este liber si treci. In acel moment apare un bizon pe sens interzis venind evident din stinga. Si POC.

- prietenul s-a dus la Politie si iata cum s-a terminat: el a ramas fara carnet 30 de zile pentru ca nu a acordat prioritate - tehnic exprimarea a fost ca nu a respectat semnificatia indicatorului Cedeaza Trecerea iar bizonul a primit amenda pentru ca a circulat pe sens interzis.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul ma asigur mereu, fac excepetie greselile. De aia am scapat de multe accidente cu astfel de bizoni care incalca legea.

 

Acum cateva zile i s-a luat permisul unui prieten pentru ca a acordat prioritate unor pietoni care treceau pe rosu, desi trecuse de semafor politisul nu a vazut masina decat dupa ce culoarea semaforului se schimbase. Deci stiu cat de simplu gandeste politia, pentru asta exista contestatii.

 

In lege zice asa:

Oprire

Indicatorul Oprire este instalat pe drumul public fara prioritate, la intersectia acestuia cu un drum public prioritar, cand vizibilitatea este redusa. Conducatorul de vehicul care intalneste acest indicator este obligat sa opreasca in locul cu vizibilitate maxima, fara a depasi coltul intersectiei, si sa acorde prioritate tuturor vehiculelor care circula pe drumul prioritar.

 

Politisul nu gandeste, aplica asa cum citeste. Asta nu inseamna ca are dreptate, sunt curios care e rezultatul daca a si contestat faptul ca i s-a retinut permisul.

 

Vinovat sau nevinovat e bine ca motociclistul a scapat usor, cu niste vanatai. Restul se rezolva.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TIRurile si tramvaiele mai si opresc cand vad un obstacol in fata. Chiar daca au prioritate. De multe ori am vazut masini aiurea pe linia de tramvai, dar tramvaiul n-a dat peste ele.

In schimb motociclistul n-a oprit. Adica nah, a oprit direct in portiera omului. De ce n-a oprit? Pentru ca n-a fost atent la ce se intampla in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TIRurile si tramvaiele mai si opresc cand vad un obstacol in fata. Chiar daca au prioritate. De multe ori am vazut masini aiurea pe linia de tramvai, dar tramvaiul n-a dat peste ele.

In schimb motociclistul n-a oprit. Adica nah, a oprit direct in portiera omului. De ce n-a oprit? Pentru ca n-a fost atent la ce se intampla in trafic.

 

Eu sper ca soferul masinii o sa iasa vinovat. E normal ca inainte sa virezi stanga sa te asiguri ca nimeni in spatele tau nu se afla intr-o manevra de depasire. Evident el nu s-a asigurat si a facut stanga in fata motociclistului, prea aproape pt ca el sa poata opri.

 

Poti sa fii oricat de atent, daca cineva iti taie calea si nu ai destul spatiu pt a opri pana la el, il vei lovi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o data, eu nu impart vinovatii.

 

Discut din punct de vedere al sigurantei si mai ales a sigurantei motociclistilor - ce a facut sau n-a facut motociclistul de s-a ajuns la accident.

 

Se poate ca motociclistul nostru, daca nu a depasit peste axul drumului ci a stat lipit de celelalte masini din coloana, sa nu fi fost prea vizibil. Cand s-a apropiat de touareg sa fi intrat in unghiul mort, iar soferul sa nu-l fi vazut chiar daca s-a uitat in oglinzi.

 

Cand te apuci sa depasesti, mai ales daca e vorba de coloana, trebuie sa fii extrem de atent. Nu poti sa mergi pe presupunerea ca toti aia din fata ta se uita in oglinda fix cand esti tu in spatele lor.

In cazul de fata motociclistul a fost cel putin neatent. Daca a vazut ca ala cu touaregul a dat semnal stanga trebuia sa o lase mai moale cu depasitul.

 

Toata lumea zice ca ala cu touaregul e de vina ca trebuia sa se asigure / sa vada motocicleta.

Mah, dar pe dos nu e valabil? Adica motociclistul nu trebuia si el sa vada touaregul?

 

Ia comparati:

Ala cu touaregul trebuia sa vada prin oglinda retrovizoare o motocicleta

Motociclistul trebuia sa vada chiar in fata lui (nu in oglinda) ditamai dihania de masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa faptul ca avem legi si plm, care-s facute fix pentru cazul asta cand doi oameni au sansa sa greseasca pe strada, si ii invata pe fiecare ce sa faca sa nu se lase cu necaz, mai e si chestia aia generala. Aia care-i zice oricarei fiinte bipede dotata cu un creier functional sa-si pazeasca pielea.

In cazul de fata, bipedul in SUV a facut ce stia el mai bine: l-a durut in plua de legi si instinct de conservare (pentru ca era intr-o cutie de metal pe care el o considera indestructibila) si a accidentat grav un om. In principal pentru ca, din punct de vedere evolutionist, individul din SUV nu e mai dezvoltat ca un vierme inelar (care nu are sistem nervos central). Hai sa nu-l mai judecam ca pe un om, ca nu e. E un vierme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sper ca soferul masinii o sa iasa vinovat. E normal ca inainte sa virezi stanga sa te asiguri ca nimeni in spatele tau nu se afla intr-o manevra de depasire.

Poti sa fii oricat de atent, daca cineva iti taie calea si nu ai destul spatiu pt a opri pana la el, il vei lovi.

Vinovatia se stabileste pe elemente obiective, cum a spus si un antevorbitor: pozitia relativa a autovehiculelor inainte si in timpul impactului, caracteristicile fizice si de reglementare pe sectorul de drum respectiv, etc.

Daca citesti un pic in spate, eu am identificat cel putin 5 situatii ipotetice privind circumstantele accidentului, vinovatia fiind impartita intr-o parte sau in alta functie de niste elemente care pot fi considerate "minore". Din fericire, in cazul de fata vorbim despre cine scoate banul din buzunar, insa daca era cu RIP cum statea treaba? Mai interesa pe motociclist (singurul in cazul de fata care ar fi putut sa dea in primire inventarul) ca statea 20cm mai la stinga sau mai la dreapta? NU!

 

Concluzia fiind: beleste ochii! mergi cu cap! concentreaza-te permanent la drum, trafic si adapteaza felul in care mergi cu motoreta astfel incit sa nu intri in situatii fara iesire! ESTI INVIZIBIL, MERGI IN CONSECINTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...