Fulguletz Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 ce ulei imi recomandati si mie pentru un fireblade din 97? ca stau cu ea pe tusa ca nu am pneu si daca tot sta am zis sa pun si alt ulei. ps. de unde pot sa iau pneu spate 180/55/r17(73w) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) ps. de unde pot sa iau pneu spate 180/55/r17(73w) ? Telefon sau pm catre mac. Editat August 28, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fulguletz Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Telefon sau pm catre mac. si uleiu ? e bun castrol 10w40 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Jagi, hai ca vreau sa vin si eu, m-am saturat sa tocesc cauciucul pe drum...... iti iau un suc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 si uleiu ? e bun castrol 10w40 ? Asta ma depaseste. Poate ne spune cineva ce baga la modelul '97. Eu pun Castrol 10W50 (Sc28 - '92). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Unii este isteti...am oprit la un restaurant si in timp ce o parcam vine un nene pana in 30 de ani si f sigur pe el spune-intreaba...E din 91 nu? Initial am vrut sa-i spun ca e din 82 da' m-am abtinut... Cati dintre voi aveti "probleme" cu ceasul de viteza in benzinarie...La fiecare oprire se gaseste cel putin unu care sa vina ,sa se uite suspect si sa intrebe...chiar baga 300? De fiecare data ii raspund ca baga 400 iar bordul i-l tin "doar" cu 300 ca sa nu se ia politia de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Pune-ti unul digital si ai scapat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Pune-ti unul digital si ai scapat! Nu stric eu frumusete de bord... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) vand power commander 3 pt 954 / 929 ... astept oferte ... f putin folosit ... p.s. are deja mapele facute pt 954 p.p.s - my bike sold out r1 wait for me Editat August 28, 2008 de Andr3y 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 da-mi un pret pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 ieri, dupa ce toata noape am compus 2 contestatii la 2 procese verbale, la ora 4jumate mi-am luat lumea-n cap si m-am dus la Fagaras sa le depun. din pacare, n-am luat ap. foto. a fost magnific, pana sa se lumineze am parcurs aut. buc-pitesti, pan' la balea drumu f naspa, da s-a meritat pt. pe partea cealalta....am tocit un pic sagetzica pe pe cauciucu spate, ajuns in fagaras, depus contestatii la judecatorie si plecat la brasov de unde mi-am ridicat permisul.drum in reparatii, cca 75% facut. da' si unde era facut...mama mama ce bine-a fost....am avut si companie, un mergedes negru care-a stius sa mearga in tandem chiar si la viteze mari...cu depasiri anuntate pe portiunile de drum mai naspa (numa pe-acolo ma putea depasi), fara sa se lipeasca de mine etc. ceea ce mi-a prin bine ca ma grabeam destul de tare. sper sa fie frumos cand ma voi duce la proces, sa repet figura. singura problema e ca dupa ce-am intrat in buc., la plecarea de pe loc am inceput sa aud niste "cloncanituri" de pe undeva de la motor, sau roata spate, n-am deslusit exact, un clonc-clonc-clonc ciudat....si parca la franare in mers mai incet trepideaza un pic ghidonul, dar nu pare a fi de la discuri, iar placutele sunt schimbate recent. poate fi de la drumu naspa pitesti-curtea de arges-balea, o problema la rulmenti ceva? ma duc sa fac o turicica, poate reusesc sa descopar de unde exact se-aude... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 verifica lantul, poate e pe duca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) verifica lantul, poate e pe duca. Sau neuns. Editat August 28, 2008 de kcuf_di Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) vand power commander 3 pt 954 / 929 ... astept oferte ... f putin folosit ... p.s. are deja mapele facute pt 954 p.p.s - my bike sold out r1 wait for me PWC de 954 nu merge la 929. Da eroare. Am incercat. Atentie!!! Nu dati banii pe Power Commander daca nu aveti full sistem pe evacuare. De banii aia va luati intii un set de serpisori. Face toti banii. In alta ordine de idei, transmisia secundara la 954 e 16/42 varianta europeana si 16/43 de State. Eu am incercat mai multe combinatii si cea mai tare este 16/48. 15/45 nu prea e buna deoarece lantul atinge protectia de pe bascula si o roade. Lant RK 520 Gold XW ring (mai usor cu 1.7kg decit 530) ajuns deja la 4000km,2 Serres la activ(800km), uzat cam 25-30%, uns numai cu ulei de cutie de viteza, Motul 80-90W-22ron. Nici un leu cheltuit pe alte prostii de unsori si spalari. Se curata singur, numai ca trebuie repetata ungerea cu periuta la 300-400km. Editat August 28, 2008 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Jagi te rog lumineaza-ma si pe mine... serpisori???? nu imi dau seama la ce te referi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 PWC de 954 nu merge la 929. Da eroare. Am incercat.Atentie!!! Nu dati banii pe Power Commander daca nu aveti full sistem pe evacuare. De banii aia va luati intii un set de serpisori. Face toti banii. In alta ordine de idei, transmisia secundara la 954 e 16/42 varianta europeana si 16/43 de State. Eu am incercat mai multe combinatii si cea mai tare este 16/48. 15/45 nu prea e buna deoarece lantul atinge protectia de pe bascula si o roade. Lant RK 520 Gold XW ring (mai usor cu 1.7kg decit 530) ajuns deja la 4000km,2 Serres la activ(800km), uzat cam 25-30%, uns numai cu ulei de cutie de viteza, Motul 80-90W-22ron. Nici un leu cheltuit pe alte prostii de unsori si spalari. Se curata singur, numai ca trebuie repetata ungerea cu periuta la 300-400km. uite un raspuns destept, da bogdane, tot nu mi-ai zis de Bacau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 lantul si foile arata chiar bine, din pacate nu l-am uns inainte sa plec si-am facut 54km. acum ii dau un spray. mai mult ma ingrijoreaza fata, se simte un trepidat usor la mersul foarte-ncet, iar cand franez se accentueaza putin. oare rulmentii, din cauza portiunilor de drum f proaste ce le-am avut de parcurs? sper ca nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Lucrez la un dealer auto (parte de piese-service). IN PRINCIPIU, piesele din urma daunelor raman PENTRU O VREME la service. Asta pentru ca s-ar putea ca cei de la asigurari sa vina sa le ceara (personal, inca nu stiu ce fac ei cu ele, nu vad vreun agent constatator lipind carene). Dupa acea perioada de timp, daca nu le solicita asiguratorul, poti merge la service sa le ceri tu (asta daca vreun mecanic/tinichigiu de acolo nu le-a luat si le-a facut pentru el iar tine sa-ti spuna ca inca le mai tin pentru asigurator). Daca te ai bine cu baietii de la service, n-ar trebui sa fie nicio problema. 30 de zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Am o mica dilema. Care sunt simptomele unui lant de distributie dus? Am fost azi la amckart,foarte tare pacat ca trebuia sa fac circuitul doar cu a1a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 zornait, da tu n-ai nici o sansa........ incearca sa te obisnuiesti ca asa suna un 954rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Lumineazane cu serpisorii Jagi! Ca ne-ai lasat in ceata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 tu nu ai nici o sansa sa ti se duca lantul de distributie ca doar e honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 A mea bazaie... azi la circuit unu cu un 954 2002 zicea ca ar fi cam dus... Zilele astea trec pe la mecanicu de incredere sa asculte putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 stai linistit 954 e o minune inginereasca dopeman stie nu are absolut nimic schimba uleiul si totul e ok pt totdeauna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 sergiule, ma refeream ca are km putini, nici macar un kawasaki n-ar ceda asa de repede....... vino alex in ciuc si o ascult eu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.