Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Klaus Cata said:

Felicitari ! Ma bucur sa mai vad ca exista interes pt 954 :D. Daca a fost intretinuta si o sa ai si tu grija nu vei avea probleme cativa ani


Mersi!
Inca nu am iesit cu ea la plimbare, o sa revin cu un review.
Am mai mers cu 954 si mi s-a parut foarte manevrabila, chiar m-a surprins.

O sa-i vopsesc codita neagra si o sa-i scurtez toba. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cam avut numai tobe scurte puse jos langa bascula. Avand Y-ul acela acolo jos o sa fie mai complicat sa montez una acolo jos, asa ca o voi scurta pe asta, este prea mare! 

N-o s-o fac micuta rau, doar o s-o injumatatesc. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.04.2019 la 9:29, theos_ a spus:

Ma abonez si eu aici.
De curand posesor de 954 2003, 36.000 km (daca or fi reali... stiu sigur ca in ultimii 3 ani a cam stat)
Musai sa-mi iau amortizor de ghidon...
Am luat-o putin cu inima stransa, am tot auzit ca au probleme cu a doua si oala. Motocicleta e ok numai ca, stiti cum e, mi-e frica sa nu apara pe viitor problemele astea.
 

cbr1.jpg

cbr2.jpg

cbr3.jpg

cbr4.jpg

Cuzinetii in motor sunt problema. Cutia face figuri doar daca a fost data intensiv pe o roata iar oala,oala e "ambreiajul uscat" al Ondei.

 

Km sunt clasicii km la care stagneaza toate motocicletele in Romania :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Gixu. a spus:

Da. E o problema a lor. Moarte subita, fara avertismente :)

 

A mea avea 26000 km, cu carte service.

Nu chiar! Sunt cazuri in care au crăpat la 20.000 km cum se poate intâmpla la orice motor dar per total este un model reușit , sunt multe in RO care se apropie de 100.000 km , fără zgomote sau măcar să mănânce vrun gram de ulei , defectul principal e oala de ambreiaj care face ca dracu mai ales cand e rece .si asta la fel , nu la toate modelele dar in mare parte la majoritatea e deja supărător zgomotul ala .

Editat de jakk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

jajajajaja 😎

WhatsApp Image 2019-05-08 at 18.41.15.jpeg

WhatsApp Image 2019-05-08 at 18.41.21.jpeg

WhatsApp Image 2019-05-08 at 18.41.28.jpeg

WhatsApp Image 2019-05-08 at 18.41.34.jpeg

WhatsApp Image 2019-05-08 at 18.41.47.jpeg

On 19.04.2019 at 13:46, Gixu. said:

Cuzinetii in motor sunt problema. Cutia face figuri doar daca a fost data intensiv pe o roata iar oala,oala e "ambreiajul uscat" al Ondei.

 

Km sunt clasicii km la care stagneaza toate motocicletele in Romania :)))


am gresit, 36.000 km avea in bord un k5 de 600 pe care dorisem sa-l cumpar (dar era varza).
RR-ul meu are 27.000 de km in bord :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asamblata!
Cel mai probabil o sa vopsesc jantele negre, asa cum sunt se murdaresc foarte usor (cu toate ca imi place cum arata cu jantele portocalii).

60035816_294047348198778_6638922865745854464_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Gixu. said:

Vorbeste cu userul Motofan si fa rost de un set de "actipilde" pentru carene. 

 

Cateva detalii schimba radical imaginea motorului.

 

 

Danke!

Cred ca o sa scot "clapeta" de exup din galerie si cablurile, motorasul il las acolo.
Am testat clapeta din airbox si vad ca functioneaza.... s-o scot si pe aia? :D

Si de ce bujiile au pret dublu fata de cele de gsxr? 😮

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.05.2019 la 14:20, theos_ a spus:

Danke!

Cred ca o sa scot "clapeta" de exup din galerie si cablurile, motorasul il las acolo.
Am testat clapeta din airbox si vad ca functioneaza.... s-o scot si pe aia? :D

Si de ce bujiile au pret dublu fata de cele de gsxr? 😮

Daca scoti melcu din htev + clapeta din airbox fara un power commander o sa pierzi cuplu in ture mici (sesizabil)

Si bujiile sunt scumpe pentru ca 954 :). Vezi la motovip.ro ca acolo avea cele mai ieftine bujii. 

 

P.S: daca scoti melcu (cu tot cu arcul exterior) din valva ti-l cumpar eu :) 

Editat de Santon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut undeva bujii Denso Iridium pe la 70 - 80 lei bucata. Nu ma grabesc cu ele deoarece merge bine motocicleta.

 

Meanwhile:

 

IMG_20190517_184814.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta pare un amortizor stock de zx10r. Stiu ca este reglabil electronic. Ai gasit vreo metoda sa il reglezi?

In plus, din moment ce nu poti folosi prinderea din kit pe amortizor nu o sa il poti monta daca urechea de pe el nu este fix unde ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 17.05.2019 at 23:11, mad.alin said:

Asta pare un amortizor stock de zx10r. Stiu ca este reglabil electronic. Ai gasit vreo metoda sa il reglezi?

In plus, din moment ce nu poti folosi prinderea din kit pe amortizor nu o sa il poti monta daca urechea de pe el nu este fix unde ai nevoie.


Am comandat din UK piesa aceea mica de aluminiu care inlocuieste partea comandata electric/electronic. Nu va fi reglabil dar va fi ok.


Sper sa reusesc sa montez amortizorul, vad eu... mai o sarma, mai o saiba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.05.2019 la 21:07, theos_ a spus:

Am vazut undeva bujii Denso Iridium pe la 70 - 80 lei bucata. Nu ma grabesc cu ele deoarece merge bine motocicleta.

 

Meanwhile:

 

IMG_20190517_184814.jpg

Am avut eu un ZX10R 2015 care dadea constant eroare la amortizorul de directie... mai bine luai unul clasic care avea si reglaje...parerea mea

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, piticot said:

Am avut eu un ZX10R 2015 care dadea constant eroare la amortizorul de directie... mai bine lui unul clasic...parerea mea


O sa devina unul simplu, fara reglaj. Priveste filmuletul de mai sus.

 

IMG_20190517_184814.jpg.71c14401a5e8c0e5358abaf015d5f9ca.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare! Stie cineva care sunt setările de fabrica la suspensia fata a unui cbr 919 sc33 1997? Dar scris în română, nu le am cu engleza prea bine. Multumesc!🍻

20190608_153530.jpg

As mai avea o problema cu motorul. Prima oara cand l am pornit dupa 3 ani, a mers bine cateva secunde.  Merge in 3 pistoane, parca mi porneste si cil4. Galeriile 1,2,3 sunt încinse, pe a 4-a pot pune mana linistit. Mai da rateuri, scanteie are. Bujiile sunt noi.  Am desfăcut paharele sa le curat dar nu aveau mizerie. Fostul proprietar spune că are dynojet. Mobra a stst de aproximativ 3 ani nepornită.  Ceva idei ce as mai putea verifica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...