Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

O finala pt sc33 are cineva de vanzare?(preferabil carbon)

am eu un mivv oval folosit 1000km doar.Prinderea in 3 suruburi,nu e slip on.Pret 270 EUR

Carbon

Editat de gianni_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

Recent am luat un 919 RR dar am niste mici probleme la el. In primul ca nu se aprinde becu verde din bord pentru "neutru" si in al doilea rand e ca motocicleta nu porneste cand e pus cricul, iar daca motocicleta merge si ii pun cricul, motorul se opreste imediat. Un prieten a sugerat ca ambele probleme vin de la un senzor de la cric pe care ar trebui sa-l decuplez. M-am gandit sa va intreb cam ce ar putea fi de vina, ca sa stiu cu ce incep la verificat.

Multam

Editat de Costi97
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Recent am luat un 919 RR dar am niste mici probleme la el. In primul ca nu se aprinde becu verde din bord pentru "neutru" si in al doilea rand e ca motocicleta nu porneste cand e pus cricul, iar daca motocicleta merge si ii pun cricul, motorul se opreste imediat. Un prieten a sugerat ca ambele probleme vin de la un senzor de la cric pe care ar trebui sa-l decuplez. M-am gandit sa va intreb cam ce ar putea fi de vina, ca sa stiu cu ce incep la verificat.

Multam

 

becul probabil este ars, iar senzorul de cric tocmai pentru asta este pus acolo, sa nu poti tine motocicleta pornita cu cricul lasat (pt a nu pleca cu cricul lasat )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becul probabil este ars, iar senzorul de cric tocmai pentru asta este pus acolo, sa nu poti tine motocicleta pornita cu cricul lasat (pt a nu pleca cu cricul lasat )

 

Mersi pentru informatii. Credeam ca e ceva in neregula cu senzorul, nu stiam ca se comporta asa la modelul asta de motocicleta, mai ales ca toate motocicletele care le stiu merg bine mersi si cu cricul pus. Intr-un fel e cam aiurea ca nu pot sa las motocicleta sa functioneze fara sa stau tot timpul pe ea, dar daca ziceti ca asa sta treaba cu modelul asta, asa o las.

Maine arunc o privire si in bord sa vad daca e becu ars.

 

Salutari

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aruncai acuma un ochi pe la senzorul de la cric, il curatai un pic si tot la fel se comporta, adica motorul nici dat dracu nu merge cu cricul pus. Pana la urma scosai senzorul de tot dar asa nu mai porneste motocicleta deloc, asa ca-l pusai la loc cum era.

Legat de becul pentru "neutru" din bord, becul nu e ars ca il verificai mai inainte dar pur si simplu nu vrea sa se aprinda cand e bagat la locul lui in bord, deci pe undeva e o problema.

Cred ca nu am de ales, trebuie sa-l duc la service ... alti bani :(

Editat de Costi97
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aruncai acuma un ochi pe la senzorul de la cric, il curatai un pic si tot la fel se comporta, adica motorul nici dat dracu nu merge cu cricul pus. Pana la urma scosai senzorul de tot dar asa nu mai porneste motocicleta deloc, asa ca-l pusai la loc cum era.

Legat de becul pentru "neutru" din bord, becul nu e ars ca il verificai mai inainte dar pur si simplu nu vrea sa se aprinda cand e bagat la locul lui in bord, deci pe undeva e o problema.

Cred ca nu am de ales, trebuie sa-l duc la service ... alti bani :(

 

daca vrei sa demontezi senzorul de cric, trebuie sa unesti firele de la mufa in care se conecteaza senzorul

 

senzorul ala asta face, atunci cand este cricul lasat intrerupe contactul dintre firele alea 2, si motocicleta nu mai porneste

 

cum a zis cineva mai sus, teoretic atunci cand este scoasa motocicleta din viteza, trebuie sa poti sa pornesti motorul.

nu stiu daca si la motocicleta ta este asa, sau este ceva in neregula la "senzorul" ce ii spune motocicletei ca este scoasa din viteza, de unde si problema cu becul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

senzorul de neutral e problema.

 

mai pot fi diodele din tabloul de sigurantze, arse.

 

+1

Senzorul de neutral nu da la masa sa aprinda becul, iar ECU crede ca e in viteza tot timpul. Drept urmare, cand lasi cricul ii da stingerea.

Dioda din cutia de sigurante in principiu nu are treaba.

Cel mai simplu verifici senzorul de neutral scotand dioda, pui un multimetru pe masurat rezistente (ohmi) cu o sonda pe pinul central al diodei (sunt 3 pini acolo), iar celalalta sonda pe un surub borna (-) de la baterie.

Daca citesti 0 cand e pe neutru si 1 sau infinit cand e bagat in viteza atunci senzorul e ok. Daca nu, trebuie schimbat, sau mai intai verificat conectorul dintre pinul central al diodei si acest senzor (nu am schema de 919, m'am uitat acum pe schema de 954, insa ar trebui sa fie identice)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,recomandati-mi o pereche de semeringuri, exclus louis, ....sau daca aveti pe acasa noi sigilate....motorul este un 954

 

Curge tare, curge incet? Doar lasa urma de ulei? Are urme de fibraj stricat pe jamba?

Daca da, atunci nu e de ajuns sa schimbi uleiul si semeringurile noi. Cuzineti plus refacere fibraj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a curs putin cateva zile, dar acum nu mai pot merge cu ea, s-a umplus discul de ulei, etrier...curge tare...

 

ok, o s-o duc la doctor, \...merci de sfaturi...un ulei pt furca stiti? e ok motul?

Editat de cashu21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire cam tampita, cu toate ca am cautat si m am documentat ici colo, tot nu stiu care sunt diferentele intre 929 vs 954, in afara de cei 4 cai in plus si aspect, ma intereseaza mai mult cum se diferentiaza in mers (ciclistica, pozitia in sha, sunt contruite pe acelas cadru...) Poate ma puteti scoate din aceasta dilema fiindca cel mai probabil una din ele va fi urmatoarea nevasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva posesori de firebladeuri mai vechi avem? :) Am gasit ceva de prin '93 pe bikeshop si unul pe forum. Si colorit original, dar si unele cu vopsea diferita. Chiar era si unul pe aici pe la bursa... Sunt destul de pasionat de vechituri si cred ca mi-ar place si asa ceva, dar nu prea stiu multe despre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva posesori de firebladeuri mai vechi avem? :) Am gasit ceva de prin '93 pe bikeshop si unul pe forum. Si colorit original, dar si unele cu vopsea diferita. Chiar era si unul pe aici pe la bursa... Sunt destul de pasionat de vechituri si cred ca mi-ar place si asa ceva, dar nu prea stiu multe despre ele.

cel mai important de stiut despre ele e ca sunt cele mai bune motoare :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fireblade-ul meu e din '98 si sincer sunt super incantat de el (l-am achizitionat destul de recent, vreo 2 luni). Desi are unele defecte, ca si-a luat cateva trante la viata lui, nu prea am ce sa-i reprosez, se comporta fantastic de bine la drum si urla motorul de ma aud colegii de la o posta cand vin la servici. Altceva nu stiu ce sa-ti mai spun, mie chiar imi place :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza mai mult cum se diferentiaza in mers (ciclistica, pozitia in sha, sunt contruite pe acelas cadru...) Poate ma puteti scoate din aceasta dilema fiindca cel mai probabil una din ele va fi urmatoarea nevasta.

 

Sunt diferente mult prea mici sa le sesizezi pe strada. Mai ales daca nu tragi de ele.

954 are banda de cuplu putin mai gros la turatii medii deci e mai tractabila. Sa nu te astepti sa traga mult mai bine ca un 929. Is foarte apropiate.

954 se zice ca e putin mai dura, are arcuri mai tari in furca si alti rulmenti la jug. E foarte vioaie la iesiri din curbe. Daca avea amortizorul de ghidon setat pe minim simteam voblaj usor de la cele mai mici denivelari pe asfalt la accelerari din curbe.

 

Eu recomand 954 numai pt cum arata fata de 929. :) Mult mai svelt si frumos. 929 inca seamana cu 919, arata a superbike din anii 90 (nu ca asta ar fi rau, is clasice :) ). Plus ai bascula aia... sexy rau. Is prea apropiate ca pret si performante sa merite numai pe considerentele astea.

 

Grija la modele cu km multi. Schimbatul distributiei te costa ceva. Motorul de 954 e acelasi bloc ca pe original in 92 dar alezat la maxim, tolerantele sunt aproape inexistente.

LE: nu stiu daca te intereseaza dar din cate mi-am dat seama 929 ar fi mai comod pt pasager din cauza coditei mai masive. Astea is chestii foarte subiective...

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de raspuns, acu astept doar ofertele de criza... vedem daca vine cea castigatoare.

 

Poate cei experimentati imi pot spune si 2 3 vorbe despre vtr 1000F model din 2001 (aici diferentele sesizate sunt si mai mici fata de cele mai vechi de 2000)

 

Cam modelele aste le am momentan in cap, daca nu revin pe F4i de care 3 ani am fost foarte incantat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de raspuns, acu astept doar ofertele de criza... vedem daca vine cea castigatoare.

 

 

 

Nu te grabi si cauta oferte prin toate judetele. Eu am dat pe a mea 4500 lei (destul de bine pentru un model din '98) si drumul m-a costat undeva pe la 350 lei ca am fost o zi intreaga la plimbare sa vad mai multe motociclete pe ruta: Craiova-Sibiu-Brasov-Bucuresti-Craiova. Motocicleta are lantul bun, bujii aproape noi,filtru nou de aer plus ca mi-a dat baiatul si ulei de schimb cu filtru nou. Inafara de cauciucul pe fata, care in momentul asta e destul de dus, altceva nu prea am ce sa-i schimb urgent. Deci, cauta bine si fa-ti o lista cu mai multe motociclete pe care sa le vezi pe o anumita ruta.

Editat de Costi97
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te grabi si cauta oferte prin toate judetele. Eu am dat pe a mea 4500 lei (destul de bine pentru un model din '98) si drumul m-a costat undeva pe la 350 lei ca am fost o zi intreaga la plimbare sa vad mai multe motociclete pe ruta: Craiova-Sibiu-Brasov-Bucuresti-Craiova. Motocicleta are lantul bun, bujii aproape noi,filtru nou de aer plus ca mi-a dat baiatul si ulei de schimb cu filtru nou. Inafara de cauciucul pe fata, care in momentul asta e destul de dus, altceva nu prea am ce sa-i schimb urgent. Deci, cauta bine si fa-ti o lista cu mai multe motociclete pe care sa le vezi pe o anumita ruta.

 

pune si niste poze ca sunt curios cum arata un blade de 4500ron..nu de alta dar eu am dat pe al meu anul trecut 1800euro si deja incep sa ma simt fraierit :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...