Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut.si Hristos a inviat!E prima data cand postez la aceasta sectiune.Am si eu un CBR919RR si vreau sa ii fac cateva pofte si ei acum dupa paste.

Poate i-a picat mielul greu si ei. Mai exact as vrea sa ii schimb filtru de aer, bujiile,sa ii curat si sincronizez carburatoarele.

Acum am nevoie de sfaturile voastre, si anume:

-filtru de aer: eu as vrea sa ii pun unul care se curata.M-am orientat la K&N sau BMC.Voi ce ziceti?

-bujii: sunt complet pe langa acest subiect.Spuneti-mi si mie care sunt mai bune si niste preturi relative.

-curatatul si sincronizarea carburatoarelor o sa ma duc la mecanic sa se ocupe el.

 

Poate s-a mai discutat pe aici despre asta dar chiar nu pot si nici timp nu am sa citesc 600+ de pagini.

Numai bine!

 

Inca astept sfaturi in legatura cu cele de mai sus.

Si in plus daca imi poate spune cineva de unde pot cumpara o anvelopa fata mai ieftinache asa,noua sa fie.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yo, 2pac, ma'man! Treaba sta asa:

 

1. K&N = 90EUR + Kit curatare => 108EUR

Filtru de aer normal= 17.2EUR fara TVA. Ia zii, mai tii motorul 5 sezoane? :blink:

Asta lasand la o parte ca la praful din Ro eu nu as pune un filtru de aer mai permisiv.

2. Bujia pentru motorul tau este NGK CR9EH9, o gasesti pe la magazine de piese auto. Ai nevoie de 4 bucati, dar cred ca stii asta.

3. nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU

Am si eu o intrebare pentru 929 si 954.Am un prieten cu un 929 si unul cu 954 si se plang de sunetul prea slab chiar si cu finala scoasa.Au spus ca au un sistem , un fel de catalizator ca la gsx-r dar nu stiu mai multe despre el , cum se scoate si daca afecteaza cu ceva motorul.Este vreo cineva aici sa-mi poata spune cate ceva despre asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru detalii.

Cu filtru de aer m-ai convins, o sa raman tot la unul obisnuit.

Dupa cateva pagini citite pe forum am vazut ca bujiile astea sunt si cu iridiu si fara.Are rost sa ma complic cu cele mai scumpe?

Motoreta nu vreau sa o mai tin chiar asa mult.Dar sezonul asta am grija de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yo, 2pac, ma'man! Treaba sta asa:

 

1. K&N = 90EUR + Kit curatare => 108EUR

Filtru de aer normal= 17.2EUR fara TVA. Ia zii, mai tii motorul 5 sezoane? :blink:

Asta lasand la o parte ca la praful din Ro eu nu as pune un filtru de aer mai permisiv.

2. Bujia pentru motorul tau este NGK CR9EH9, o gasesti pe la magazine de piese auto. Ai nevoie de 4 bucati, dar cred ca stii asta.

3. nu stiu.

 

CUM COMANZI FRATE FILTRU DE AER DE PE SITUL ALA? PT A MEA E 24e ORIGINAL....

IAR IN ROMANIA...AFTERMARKET MAI IEFTIN DE 170 RON N AM GASIT..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru 929 si 954.Am un prieten cu un 929 si unul cu 954 si se plang de sunetul prea slab chiar si cu finala scoasa.

E vorba de H-TEV. Exista HTEV eliminator, un grup de 4 tevi goale care inlocuiesc blocul asta cu totul. Castigi galagie (nu'i frumos), castigi juma de cal frumos in ture, dar cica pierzi niste cuplu in ture joase.

Eu nu ma plang de sunet, suna chiar frumos cu un esapament gandit pentru modelul respectiv. In ture mici se aude mai slab ca la fostul F4, insa e drept ca dupa 7000rpm cand HTEV se deschide complet efectiv URLA.

 

CUM COMANZI FRATE FILTRU DE AER DE PE SITUL ALA? PT A MEA E 24e ORIGINAL....

IAR IN ROMANIA...AFTERMARKET MAI IEFTIN DE 170 RON N AM GASIT..

Comanzi frumos, platesti cu cardul, platesti transportul.. Atentie insa ca pretul este FARA TVA, iar transportul nu e chiar moka. :blink:

Vezi ca in state sunt si mai ieftine. Pentru adus de acolo, vorbeste cu @JAGI.

S'ar putea totusi sa te duca cam tot pe acolo un Hiflo, de exemplu, pe care sa'l iei in aceeasi zi sau in 2-3 zile. :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba finala e prea lunga, absoarbe prea mult zgomotul. Foarte important, tronsonul de tzeava dinaintea finalei, cel original, are inauntru niste site, e ca o prefinala ca la masini. HTEV eliminator, nu faceti asta daca o ardeti pe la semafoare, pierdeti cuplu la turatii joase, plus ca motorul aproape ca va deveni junk in RO (multi "cunoscatori" -probleme grave la motor vor zice ei) deoarece relantiul va oscila dind impresia ca ceva e stricat la motor. E am avut full Yoshimura, fara power commander evacuarea era doar pt impresii, si asta in parcare fara motorul pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat Motorex si totul e ok. :P

ZLD, ne'am intalnit ieri, eu ieseam din parcarea de la TNB.. Interesant negrul ala mat, e mai misto ca in poze. :huh:

incantat :blink: mersi de aprecieri

Mesaj completat

Azi, maine o vopsesc. Nu o mai fac mat ci negru cu perla rosie. Daca are ZLD sa ramana aia unicat :) ca asa sta bine la 954.

Ma referam la indicativul uleiului. 5W? 15W? Ca firma cred ca toate-s pe acolo..

 

ZLD, cred ca te-am zarit sapt trecuta prin fata pe la Cismigiu, nu sunt sigur, dar as vrea sa ne intanlim la un juice sa o vad de aproape :D ..cand o termin si eu pe a mea. Mai astept un colet magic de la MAC :)

 

e posibil...mai nou motoreta are si crashcage (stiu ca strica aspectul dar nu am chef sa sudez blocul motor dupa o cazatura)

 

poate punem si noi de o adunare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care imi trimiti si mie.. cartea servis la 954... Care are idee de unde cumpar un monopost.. ?

 

Daca mai ai nevoie anunta-ma si iti uploadez eu undeva manualul de reparatii.Da-mi PM.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ma nene 48 lei semeringul pt. jugul inferior...? ofof... o tabla cu gaura-n mijloc si cauciuc pe margine.... :love:

Editat de betzigash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ma nene 48 lei semeringul pt. jugul inferior...? ofof... o tabla cu gaura-n mijloc si cauciuc pe margine.... :laugh:

De unde ai pretul asta? E 40EUR tot setul de rulmenti de jug pe Louis.... :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene vreau si eu Telescoape strambe si un far spart de 954.... de unde fac rost ca am disperat... discuri la fel.. poate sa fie in ori ce stare kiar si rupte..

 

betzigash

 

Parca tu aveai un 954 lovit ma ajuti cu ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor

 

Sunt posesorul unei Hondite CBR FIREBLADE SC 33 98 de 3 ani, sunt foarte multumit de EA. Am avut ghinionul sa dea peste EA parcata un ''DOBITOC DE TAXIMETRIST'' (NO OFFENCE breasla dar sunt multi DOBITOCI printre voi) trantind-o la pamant. Prin urmare trebuie sa o vopsesc, sa schimb oglinzile, scaritele etc.

 

Citind cele 617 pagini de topic :laugh: zic ca am invatat cite ceva :love: si prin urmsre am hotarat sa modific cite ceva la EA

 

UPGRADE IN CURS:

 

Vopsit in culori originale (in curs)

Cadru, bascula, juguri, suporti scarite, suport toba,schimbator viteza etc vopsite negru (electrostatic - powder coating) ( in curs)

Sikrere facute de - mertan alias hondafan - (cu multumirile de rigoare)

Manete TITAX GOLD

Manson GRIFFE RACING GOLD

pahar lichid de frana mana,picior GOLD

Oglinzi MAGAZI RACING GOLD

Pedale LSL GOLD

Crash Pads LSL GOLD

Parbriz PUIG RACINGSCHEIBE

Telescop ghidon

Toba carbon Yoshimura

Seile transformate si imbracate de - Darian (in curs)

 

 

Pana aici toate bune si frumoase, doar ca am o dilema daca sa vopsesc si motorul deoarece ambele capace sunt usor zgariate?

 

Hondita mea

 

ameay.jpg

 

 

Inspirata

 

img7688mod.jpg

 

 

Voi ce ziceti???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene vreau si eu Telescoape strambe si un far spart de 954.... de unde fac rost ca am disperat... discuri la fel.. poate sa fie in ori ce stare kiar si rupte..

 

betzigash

 

Parca tu aveai un 954 lovit ma ajuti cu ceva ?

vrei sa faci rost de niste bani de la firmele de asigurari? :love:

Mesaj completat

Salut tuturor

 

 

 

Voi ce ziceti???

 

ai idei bune dar avand in vedere suma pe care o baga in motoreta ar fi bine sa te gandesti cat o mai tii si daca se merita ca poate la anu' o sa vrei altceva si pierzi banii

daca poti sa pui si tu o poza cu mansoanele griffe sau niste detalii,mersi

 

ps. vezi ca poza ta nu apare iar proprietarul motoretei dupa care te-ai inspirat are topic la "Motocicleta mea"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesc pe la voi un set oglinzi de 954? Astea mi-ar mai trebui dupa ce ajunge si pachetul de la Mac. Am luat de la el niste Qualifier RR, placute brembo, filtru bmc, furtunase de frana, crashuri, bujii, un parbriz db si niste mansoane rizoma :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei sa faci rost de niste bani de la firmele de asigurari? :love:

Mesaj completat

 

 

ai idei bune dar avand in vedere suma pe care o baga in motoreta ar fi bine sa te gandesti cat o mai tii si daca se merita ca poate la anu' o sa vrei altceva si pierzi banii

daca poti sa pui si tu o poza cu mansoanele griffe sau niste detalii,mersi

 

ps. vezi ca poza ta nu apare iar proprietarul motoretei dupa care te-ai inspirat are topic la "Motocicleta mea"

 

Deja la cite biz bizuri pune pe ea, o face cadou daca vrea s-o vinda. Evident, de cauciucuri nu spune nimic. Plactuze de frina, Brembo, Titaxuri. Aud o gramada care-si pun frine de top si blocheaza roata fata doar ciupind frina. Evident ca dupaia-si iau si cauciucuri.La ce-or folosi toate dotarile astea de terasa?Moto nu va merge niciodata mai bine. Nu aud pe nimeni sa spuna ca anul asta se duce undeva sa-si regleze suspensiile. Credeti-ma ca am vazut sute de moto in parcare care erau setate la suspensii total pe deandoaselea, dar erau pline de chestii sclipitoare, numere personalizate. Parca am fi in State, aia-s campioni la tocat banii.

 

PS: Mansoane Ariete. Astea-s frumoase si dau bine dar dupa 6 luni devin dure ca lemnul, plus ca-s mai groase si ghidonezi mai greu si simti toate vibratiile in palme.

Full evacuari, filtre de aer sport, 1000-a de euro cheltuita pt 3-5cai la roata. Vin un tip destept cu o transmisie finala mai scurta cu 10-15% si-i da distanta de 50m la liniutze. Viteza finala micsorata? Unde, pe A1. A2? Fals. Vieza finala atinsa de o moto cu transmisie stock se obtine pe multi km, ori,pe drumuri mai circula si masini si nu ai unde atinge celebra viteza finala.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesc pe la voi un set oglinzi de 954? Astea mi-ar mai trebui dupa ce ajunge si pachetul de la Mac. Am luat de la el niste Qualifier RR, placute brembo, filtru bmc, furtunase de frana, crashuri, bujii, un parbriz db si niste mansoane rizoma :laugh:

 

am un set de oglinzi de 929 si cred ca sunt aceleasi ca la 954,daca vrei ne intalnim si vorbim. :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja la cite biz bizuri pune pe ea, o face cadou daca vrea s-o vinda. Evident, de cauciucuri nu spune nimic. Plactuze de frina, Brembo, Titaxuri. Aud o gramada care-si pun frine de top si blocheaza roata fata doar ciupind frina. Evident ca dupaia-si iau si cauciucuri.La ce-or folosi toate dotarile astea de terasa?Moto nu va merge niciodata mai bine. Nu aud pe nimeni sa spuna ca anul asta se duce undeva sa-si regleze suspensiile. Credeti-ma ca am vazut sute de moto in parcare care erau setate la suspensii total pe deandoaselea, dar erau pline de chestii sclipitoare, numere personalizate. Parca am fi in State, aia-s campioni la tocat banii.

 

PS: Mansoane Ariete. Astea-s frumoase si dau bine dar dupa 6 luni devin dure ca lemnul, plus ca-s mai groase si ghidonezi mai greu si simti toate vibratiile in palme.

Full evacuari, filtre de aer sport, 1000-a de euro cheltuita pt 3-5cai la roata. Vin un tip destept cu o transmisie finala mai scurta cu 10-15% si-i da distanta de 50m la liniutze. Viteza finala micsorata? Unde, pe A1. A2? Fals. Vieza finala atinsa de o moto cu transmisie stock se obtine pe multi km, ori,pe drumuri mai circula si masini si nu ai unde atinge celebra viteza finala.

 

ai drepate in mare parte insa multi merg in principal pe aspect pentru ca pe strada (unde ne dam 90%) nu face (mare) diferenta un power commander sau un pinion -1 pe fata asa ca oamenii isi dizolva banii in rizome si ermaxuri :love:

 

legat de transmisie schimbarea ei are atat avantaje cat si dezavantaje...cel putin la mobra mea care are cititorul de viteza in cutie e o problema cu schimbarea raportului pt ca nu imi va mai indica ok....daca as fi folosit-o pe circuit nu ma interesa.

o alta problema ar fi faptul ca iti scurteaza treptele (depinde si cat modifici raportul, de ex am avut un zx6r caruia i-am pus pinion de 51 de dinti si treapta 1 era aproape inexistenta)

eu cel putin la 954 nu am simtit nevoia de demaraj mai puternic ca oricum se ridica fatza daca ii dai a1-a cap coada si nu vad unde ai avea nevoie....pe amckart ? :laugh:

din pacate inca nu m-am incumetat sa dau o fuga prin alte tari si sa vad cum e un circuit adevarat, poate ca dupa ce as face asta mi-as schimba un pic conceptiile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de acord cu jagi la capitolul biz-biz-uri... sunt singurul din oras care cumpara cauciucuri noi pt ss, schimba lichidul de frana si arcuri ulei din telescop... dar ma si opresc acolo, in afara de un tankpad si semnale pe led plus un parbriz double bouble nu mai pun nimic, ca nu am nevoie.... ahhh, am pus alte pinioane, pe 954rr, simteam ca are nevoie.

la capitolul frane cred ca am avut cele mai bune motoare pana acum, am avut frane foarte bune, placute si conducte schimbate, dar si cu cele stock franam zic eu la fel, pe strada.

am trait si eu cu inpresia ca motocicleta trebuie sa fie frumoasa cu multe chestii inutile pe ea, acum o vreau cat mai stock cu cauciucuri si frane bune. sigur nu mai modific nimic, nu mai vopsesc cadre, nu mai tai carene.... gata, acum doar vreau sa ma dau in timpul liber

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai drepate in mare parte insa multi merg in principal pe aspect pentru ca pe strada (unde ne dam 90%) nu face (mare) diferenta un power commander sau un pinion -1 pe fata asa ca oamenii isi dizolva banii in rizome si ermaxuri :)

 

legat de transmisie schimbarea ei are atat avantaje cat si dezavantaje...cel putin la mobra mea care are cititorul de viteza in cutie e o problema cu schimbarea raportului pt ca nu imi va mai indica ok....daca as fi folosit-o pe circuit nu ma interesa.

o alta problema ar fi faptul ca iti scurteaza treptele (depinde si cat modifici raportul, de ex am avut un zx6r caruia i-am pus pinion de 51 de dinti si treapta 1 era aproape inexistenta)

eu cel putin la 954 nu am simtit nevoia de demaraj mai puternic ca oricum se ridica fatza daca ii dai a1-a cap coada si nu vad unde ai avea nevoie....pe amckart ? :P

din pacate inca nu m-am incumetat sa dau o fuga prin alte tari si sa vad cum e un circuit adevarat, poate ca dupa ce as face asta mi-as schimba un pic conceptiile

 

Fa-o si mai vorbim. In general, aproape la toate motocicletele e bine sa scurtezi minim cam cu 10% transmisia finala. E ilogic sa-ti iei 150cai la poponeata si sa vrei sa mergi touring. Comparatia de mai sus a fost pt cei ce vor power, adica o mie de euro pe evacuare. Tu, oricum nu intri in schema, liniutze nu faci, circuite nu. Mai iesi cite o data la iarba verde si cind va opriti la terasa incepeti comentariile, consum, ulei, care o are mai mare, etc.

Nu mai zic , putere la motor maxima maxima, se vind motoarele si se achizitioneaza unele mai noi pt ca,..., evident, mai puternice. Cum i-si imagineaza cineva ca poate sa puna pe asfalt 150cai cu a-2 a cu cauciucuri stock? E o autosugestie doar cei 150cai, in realitate se pot folosi doar de la a 4-a in sus.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...