Roberte Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 m-am gandit la ceva zilele astea si anume sa fac un schimb. am tot cautat pe net niste motoare dar parca as incerca si un 954, nu de alta dar stiu de la voi ca e un moto fain. acum intrebarea, sunteti vreunu interesati de un schimb, dau 929 plus diferenta pe un 954? daca nu voi, poate aveti vreun prieten posesor care nu e forumist.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 daca era Repsol, il lua SD6 m-am gandit la ceva zilele astea si anume sa fac un schimb. am tot cautat pe net niste motoare dar parca as incerca si un 954, nu de alta dar stiu de la voi ca e un moto fain. acum intrebarea, sunteti vreunu interesati de un schimb, dau 929 plus diferenta pe un 954? daca nu voi, poate aveti vreun prieten posesor care nu e forumist.. Completez si eu anuntul: ...sau vreun prieten care vrea un SC28 + diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Completez si eu anuntul: ...sau vreun prieten care vrea un SC28 + diferenta. nu cred ca retrogradeaza nimeni de la 954 la 929 sau sc 28 . cel mai bine ar fi daca ati reusi sa vindeti mobrele si sa puneti diferentza, am vazut vre-o 2 954 de vanzare pe la 300 de euro. bafta la vanzare SD6 (desi pe praful asta :|) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 (editat) m-am gandit la ceva zilele astea si anume sa fac un schimb. am tot cautat pe net niste motoare dar parca as incerca si un 954, nu de alta dar stiu de la voi ca e un moto fain. acum intrebarea, sunteti vreunu interesati de un schimb, dau 929 plus diferenta pe un 954? daca nu voi, poate aveti vreun prieten posesor care nu e forumist.. Se vede treaba ca in loc sa te dai cu adevarat cu moto tau, te plictisesti ingrozitor si te-ai gindit brusc ca ai gasit leacul: 954. Complet fals, a spus-o si Balamuc la vremea respectiva, e aceeasui motocicleta, 2-3 caluti nu-i simti. O spun si eu care am avut 954, si m-am dat cu 2 929, diferenta e nula la un utilizator stradal. Pe pista, e alta socoteala. Vrei schimbare? 1000rr/2008. Deci, mai asteapta 1 an si se vor gasi si din astea la un pret acesibil. Editat Iulie 14, 2009 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Se vede treaba ca in loc sa te dai cu adevarat cu moto tau, te plictisesti ingrozitor si te-ai gindit brusc ca ai gasit leacul: 954. Complet fals, a spus-o si Balamuc la vremea respectiva, e aceeasui motocicleta, 2-3 caluti nu-i simti. O spun si eu care am avut 954, si m-am dat cu 2 929, diferenta e nula la un utilizator stradal. Pe pista, e alta socoteala. Vrei schimbare? 1000rr/2008. Deci, mai asteapta 1 an si se vor gasi si din astea la un pret acesibil. este foarte intersant felul in care pui tu problema/dai sfaturi... de unde stii tu cum ma dau io cu motoru, ma urmaresti cumva..?! de unde stii tu daca io ma plictisesc sau nu, esti un fel de mama omida? nu am spus nimic de vreun cal in plus sau in minus (daca citeai, am spus ca am cautat mai multe motoare pe net, dar presupun ca nu are rost sa iti spun ca toate erau de 600, doar 954 era din aceeasi oala cu actuala, fiindca oricum stiai si asta.....). de data asta esti pe langa, mai bine te abtineai... vrei un sfat?(stiu si io sa dau) :daca esti baiat destept, percepe acest reply ca si atare si nu te supara fiindca nu am nimic cu tine si chiar apreciez raspunsurile tale legate de motociclism,dar dupa cum am spus, de data asta esti pe langa. P.S. poate ne intalnim o data la marele circuit din bucuresti sau prin oras sa imi dai si mie un sfat in legatura cu reglarea suspensiilor,ca nu prea ma pricep sincer. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 nu cred ca retrogradeaza nimeni de la 954 la 929 sau sc 28 . cel mai bine ar fi daca ati reusi sa vindeti mobrele si sa puneti diferentza, am vazut vre-o 2 954 de vanzare pe la 300 de euro. bafta la vanzare SD6 (desi pe praful asta :|) Totusi 3000 de euro e un pret derizoriu,eu unu prefer sa dau mai mult pe o mobra care nu e data pe Timisoara,Policolor...etc. 954 este in trend anul assta asa cum s-au cumparat 600f-uri anu' trecut. E un motor bun,totusi la banii aia sunt si alte mobre spre care un posibil cumparator isi poate indrepta atentia. Eu unu mi-as lua un sp1 maine daca as avea 3500-4000 e. La aceiasi bani gasesti un k4 in stare f buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 (editat) Parerea mea este ca nu se compara 893(al meu) 919 ; 929 la consum cu alte modele.De exemplu eu scot de multe ori sub 5% consum in regim de 130km/h ... sa nu vb de piese ca gasesti ORICE si la preturi bune.Cum scria si mai sus in post ptr. cativa caluti...................Oricum parerea mea este ca un model mai nou(954) este doar o motocicleta cu aspect fizic (exterior) schimbat (modernizat).Eu cand mi-am cumparat acuma 4 ani sc28-ule am cautat sa cumpar o motocicleta sportiva cu toate ca eram constient ca nu avem drumuri in romania de asa ceva si am ales 893-ule deoarece si in primul rand consumul ma ambitionat sa o achizitionez si cu o mica modificare (ghidonul) am reusit sa fac dintr-o sportiv un "turing".De cand am cumparat aceasta motocicleta inafara de consumabile nu am avut alte probleme si am deja 40.000 cu ea si pe viitor NU ma gandesc sa imi achizionez o alta motocicleta din aceiasi clasa(sportiva) ; ma gandesc la un ktm(jus 4 fun).Dupa parerea mea "fitele" intodeuna au fost mai presus de orice.Eu cand am achizitionat aceasta motocicleta nu se punea problema baniilor si totusi am ales-o constient fiind ca 10-20-30 de cai nu prea isi au rostul in regim de mers prin romania.Si aproppo de problema baniilor mac stie ca doar de la el cumpar gume(de cand il cunosc) eunu am mers niciodata in viata mea cu gume SH ; doar NOI.De obicei o motocicleta sa achizitioneaza de o persoana in 2 moduri (pararea mea) 1.banii de care dispune si 2.fitele care le are.Prin acest post nu am facut referire la dorinta de achizitie a unei motociclete ; si nici nu am facut referire la posturile anterioare; fiecare e liber sa interpreteze postul meu ca atare. Editat Iulie 14, 2009 de Zeno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Totusi 3000 de euro e un pret derizoriu,eu unu prefer sa dau mai mult pe o mobra care nu e data pe Timisoara,Policolor...etc. 954 este in trend anul assta asa cum s-au cumparat 600f-uri anu' trecut. 954 trend, anul asta? Suntem in 2009! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 (editat) 954 trend, anul asta? Suntem in 2009! Radu vb de clientii romani Hai sa numaram impreuna cate persoane si-au cumparat anu asta 954(din anturaj) si cate isi doresc unu. Nu vreau sa sune aiurea dar mai sunt si alte motoare de 1000 in afara de Fireblade sau Honda Eu unu mi-as lua un SP1-2 sau un Gixxer k4,doar de fun...Pana la alte planuri sunt super multumit si de actuala motocicleta O poza cu toba scurtata Editat Iulie 14, 2009 de Gixxx' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Radu vb de clientii romani Hai sa numaram impreuna cate persoane si-au cumparat anu asta 954(din anturaj) si cate isi doresc unu. Nu vreau sa sune aiurea dar mai sunt si alte motoare de 1000 in afara de Fireblade sau Honda Eu unu mi-as lua un SP1-2 sau un Gixxer k4,doar de fun...Pana la alte planuri sunt super multumit si de actuala motocicleta O poza cu toba scurtata ai scurtat termignioni ala sau ai schimbat-o cu alta toba?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 ai scurtat termignioni ala sau ai schimbat-o cu alta toba?? E Termignoni-ul scurtat Inca n-am apucat sa-i pun stickerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Am nevoie de ajutorul vostru . De ceva vreme, imi merge aiurea turometrul, nu mai indica corect turatiile si presupun ca e de la vreo mufa in care a intrat apa ori de la vreun cablu. Pentru ca planuiesc sa fac cateva drumuri si nu am timp acum sa o despachetez complet si sa analizez/remediez problema, as vrea sa aflu niste detalii legate de viteze. Asa ca va rog sa imi spuneti, cei care au modelul SC33 (96 & 97 dar si 98 & 99) care sunt vitezele in bord ce corespund turatiei de 10.500 rpm in fiecare treapta, ca sa imi dau seama care sunt limitele si sa stiu exact cand trebuie sa schimb atunci cand merg mai sportiv. Din cauza ca inca nu-s obisnuit 100% cu livrarea puterii dar si cu sunetul corespunzator anumitor turatii, toba fiind sport, inca nu am apucat sa memorez pana acum in cei 4500km facuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 La 10.500 De Ture Ar Fi Cam Asa 1-115km 2-170km 3-225km Mai departe nu mai stiu..!! Iti zic ca stiu ca in limitare ia asa 1-135 a 2-180 si a 3 - 240 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Nu cred ca sunt relevante vitezele in functie de treapta in care esti si turatia, pentru simplul fapt ca nu toti avem pinioane standard pe motoare. Daca ti-ai luat motorul cu -2 pe spate pierzi din demaraj dar ti se lungesc treptele. Sa ma corecteze baietii care stiu cu ce se mananca acestea, daca gresesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Am nevoie de ajutorul vostru . De ceva vreme, imi merge aiurea turometrul, nu mai indica corect turatiile si presupun ca e de la vreo mufa in care a intrat apa ori de la vreun cablu. Pentru ca planuiesc sa fac cateva drumuri si nu am timp acum sa o despachetez complet si sa analizez/remediez problema, as vrea sa aflu niste detalii legate de viteze. Am avut aceeasi problema , nu e de la mufa sau vreun cablu, e chiar din turometru , a imbatranit cositorul pe acolo prin el si nu face contact ca lumea , la mine cand indica normal , cand o lua razna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 Serios? Asa facea si la mine iar cand stingeam luminile isi revenea. Insa de la un punct, s-a stricat de tot. Acum sare de la 1000 la 12.000 apoi la 6.000 , ca un loco. Tu l-ai reparat? Nu cred ca sunt relevante vitezele in functie de treapta in care esti si turatia, pentru simplul fapt ca nu toti avem pinioane standard pe motoare. Daca ti-ai luat motorul cu -2 pe spate pierzi din demaraj dar ti se lungesc treptele. Ai dreptate. Ma adresez celor cu kit de lant stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hummerro Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 sunt de acord cu zeno in tot ce spune! in ceea ce priveste consumul (dupa ce am schimbat filtru de aer) am facut 550km de la buc - transfagarasan - buc cu 90 ron benzina dupa un calcul mi-a rezultat un consum de aprox 4,25% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Serios? Asa facea si la mine iar cand stingeam luminile isi revenea. Insa de la un punct, s-a stricat de tot. Acum sare de la 1000 la 12.000 apoi la 6.000 , ca un loco. Tu l-ai reparat? Dap, a fost aceeasi problema, si am rezolvato, daca vii prin Constanta da un semn si o rezolvam si pe a ta daca nu o faci intre timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 4,25% fi serios... am si eu si am avut 919 si cu carburile stok si mers lin abia daca scoteam sub 10 mai ales ca la 919 poti face multe modificari usoare la motor..pentru mai multi caluti si sare usor peste 12 consum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 (editat) S-a mai discutat asta aici, cand mertan avea discutii in contradictoriu cu altcineva. Sa stii ca 4,5 - 5% la SC28/33 nu e imposibil. Consumurile astea le-am scos si eu anul trecut (incepator + motorul intr-o stare care lasa de dorit). Anul acesta am mers cu un consum de aprox 7,5%. Vina e a lu` mac , mi-a dat un set de gume superbe si numa` nu reusesc sa ma duc linistit, mai ales cand dam de curbe. Editat Iulie 16, 2009 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 S-a mai discutat asta aici, cand mertan avea discutii in contradictoriu cu altcineva. Sa stii ca 4,5 - 5% la SC28/33 nu e imposibil. Consumurile astea le-am scos si eu anul trecut (incepator + motorul intr-o stare care lasa de dorit). Anul acesta am mers cu un consum de aprox 7,5%. Vina e a lu` mac , mi-a dat un set de gume superbe si numa` nu reusesc sa ma duc linistit, mai ales cand dam de curbe. mie imi consuma 5,5 la drum lung si mers nu tocmai incet dar nici peste 200 si mai stiu cativa cu sc28 carora le consuma la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 (editat) mie imi consuma 5,5 la drum lung si mers nu tocmai incet dar nici peste 200 si mai stiu cativa cu sc28 carora le consuma la fel Mie sub 5,5 nu mi-a consumat niciodata Adevarul este ca nici nu e reglata,n-am umblat inca la filtru iar toba e aftermarket In oras nu scade sub 8 oricum as merge. Mai nou de cand i-am scurtat toba s-a marit atat cursa mansonului de acceleratie cat si consumul Editat Iulie 16, 2009 de Gixxx' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 sal,am si eu o mica problema la 929. in treapta a 2....daca turez constant...ajung cam pe la 7000 de ture...toba suna foarte tare...zici ca e trompeta ( un akrapovic)..trec de 7000...ajung in 8000 de ture,..moment in care motorul incepe sa se ingatuie...parca intrerupe...ceva de genu ori prea multa benzina...ori prea putina. daca trec repede de la 5000 de ture la 8000..9000 de ture nu mai face nimic,merge rotund. ce sa aiba? are vre o treaba filtrul de aer care ar cam trebuii schimbat? sau nu se deschide cum trebuie exup ul? si l cam ineaca, sau ceva de genu? care aveti mai multa experienta? pls hellpp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hummerro Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 4,25% fi serios... am si eu si am avut 919 si cu carburile stok si mers lin abia daca scoteam sub 10 mai ales ca la 919 poti face multe modificari usoare la motor..pentru mai multi caluti si sare usor peste 12 consum.. sunt foarte serios in privinta acelor 4.25%, daca faci un drum pe autostrada si pe la munte si nu mergi ca un animal schimband-o numai la rosu, motorul consuma normal. Si pe mine...cel putin la cate kg am nu ma simte motoru garantat. Se poate sa mai fi avut in rez 1 max 2 litrii dar oricum peste 4,5% nu sare la drum dc mergi cu ea a 4000 - 4500 ture const in a 6a Si mie imi lua in oras mereu 10%, dar vad ca acum si-a mai revenit imi ia intre 7 si 8 %(cu f.aer nou) 4,25% fi serios... am si eu si am avut 919 si cu carburile stok si mers lin abia daca scoteam sub 10 mai ales ca la 919 poti face multe modificari usoare la motor..pentru mai multi caluti si sare usor peste 12 consum.. sunt foarte serios in privinta acelor 4.25%, daca faci un drum pe autostrada si pe la munte si nu mergi ca un animal schimband-o numai la rosu, motorul consuma normal. Si pe mine...cel putin la cate kg am nu ma simte motoru garantat. Se poate sa mai fi avut in rez 1 max 2 litri dar oricum peste 4,5% nu sare la drum dc mergi cu ea a 4000 - 4500 ture const in a 6a Si mie imi lua in oras mereu 10%, dar vad ca acum si-a mai revenit imi ia intre 7 si 8 %(cu f.aer nou) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 sunt foarte serios in privinta acelor 4.25%, daca faci un drum pe autostrada si pe la munte si nu mergi ca un animal schimband-o numai la rosu, motorul consuma normal. Si pe mine...cel putin la cate kg am nu ma simte motoru garantat. Se poate sa mai fi avut in rez 1 max 2 litrii dar oricum peste 4,5% nu sare la drum dc mergi cu ea a 4000 - 4500 ture const in a 6a Si mie imi lua in oras mereu 10%, dar vad ca acum si-a mai revenit imi ia intre 7 si 8 %(cu f.aer nou) Sa-mi bag pixul, tre sa slabesc, ca motorul meu mai mult ca sigur simte cele 100 de kg + echipamentul !!! I don't know about 4,XX%, stiu doar ca eu am scos odata 6% , hai sa fim seriosi, mai bine stateam acasa !!!!!!!!!!!!!!! Sa mergi pe vitezana, si sa schimbi vitezele la 3-4000 RPM ? Mai trece cate o caruta plina cu romi pe langa tine !!! Eu am alta strategie, cand merg la vale opresc motorul, si nu folosesc nici franele, sa merga cat mai departe, si cand merg la munte inping motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.