Stau-De-6 Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 (edited) pai simeringuri de pe luis a folosit cineva ? nu au tinut ? Am pus eu anul trecut, dar a mai luat fratele mai mic motorul la mers pe-o roata. Asa ca in primavara acestui an le-am schimbat inca o data, tot cu semeringuri de Louis. Au pana acum aproximativ 4.000 km si nu necesita schimbare. Ce-i drept, nu l-am mai lasat pe junior pe ea anul asta si eu nu-s pasionat de mersul pe-o roata, dar azi-maine imi trebuie un set nou de slidere. Asa ca daca nu te apuci de dat pe-o roata, de mers ca bezmeticul prin gropi, etc., ar trebui si cele din Louis sa-si faca treaba. Dar il vad pe mac spunand ca la acelasi pret si-a luat Nok. Da-i un PM si vezi, poate reuseste sa-ti aduca si tie. Edited June 12, 2009 by Stau-De-6 Quote Link to post Share on other sites
JAGI Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Bogdan, nu e munca in zadar. Singura problema potentiala cu cele din Louis e ca pot fi mai vechiute, Louis lucrand cu stocuri mari. De aceea e recomandabil sa comandati noi, atunci cand faceti programarea la service. Eu numai la MyMoto am schimbat simeringurile de furca, si la 600F si la 954, si au prese din acelea pentru simeringuri. Nu mai vorbiti dupa ureche daca nu stiti substratul. Simeringurile de ulei au un arc care imbraca de jur imprejur simeringul facand presiune pe buza lui ca sa nu iasa uleiul. Simeringurile de proasta calitate au si cauciucul mai rigid si arcurile din otel mai prost ce se intinde plastic mai repede. Adi, eu stiu ca mergi linistit, tu poti sa mergi cu orice simering, as vrea sa posteze cei care forjeaza suspensia. Din ce am vazut eu, daca nu e abuzat un simering bun tine peste 30k km sau minim 5 ani Quote Link to post Share on other sites
UncleFester Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Ma gandesc, ca frecventezi cursurile facultatii de matematica, fizica si informatica ect Doamne fereste !!!! Pantera here ! Quote Link to post Share on other sites
bodo13 Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 salut colegi Firebladisti am si eu una bucata 929 de dat urgent Poate va intereseaza : http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...t=0#entry291068 o dau cu parere de rau dar vine alta mai noua si nu sunt finante de nici o culoare URGENT !! Quote Link to post Share on other sites
Hellicks Hellmet Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 In 29 apar in Bucuresti pentru o seara.... cu care beau o bere la Ursu? Quote Link to post Share on other sites
Gixu. Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Cu mine,cu Adidas... Cred ca se baga si Strumfu Are Nicu nr meu ! Quote Link to post Share on other sites
Hellicks Hellmet Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Cu mine,cu Adidas... Cred ca se baga si Strumfu Are Nicu nr meu ! Veri cul. Quote Link to post Share on other sites
axi Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 salutaree...am si eu o problema... am nevoie de un releu de incarcare pt cbr-ica ...imi incarca dor 13.40.daca ii dau si faruri baga numa la 13..incarca cam putinn si se simte...daca o duc in ture joase(3000) ma trezesc ca nu o mai duce la automat...ma puteti ajuta cu un releu, second si bun, la un pret de student:P.) ...va multumesc anticipat! Quote Link to post Share on other sites
bugix Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 salutaree...am si eu o problema... am nevoie de un releu de incarcare pt cbr-ica ...imi incarca dor 13.40.daca ii dau si faruri baga numa la 13..incarca cam putinn si se simte...daca o duc in ture joase(3000) ma trezesc ca nu o mai duce la automat...ma puteti ajuta cu un releu, second si bun, la un pret de student:P.) ...va multumesc anticipat! Inainte de a-l schimba ar trebui sa verifici alternatorul si bateria pentru ca este posibil sa nu fie releul de vina. Pana in pragul de 14v releul baga in baterie totul din alternator, doar redresat. O baterie muci iti va aduce numai "bucurii" . un releu e intre 100 si 150 epuroi, ai mare noroc sa gasesti unul nou desi poti comanda unul de la electrex, aftermarket la banii astia. Quote Link to post Share on other sites
mariusspuneceva Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 (edited) salutaree...am si eu o problema... am nevoie de un releu de incarcare pt cbr-ica ...imi incarca dor 13.40.daca ii dau si faruri baga numa la 13..incarca cam putinn si se simte...daca o duc in ture joase(3000) ma trezesc ca nu o mai duce la automat...ma puteti ajuta cu un releu, second si bun, la un pret de student:P. ) ...va multumesc anticipat! daca ai bateria proasta iti poate coboara si tensiunea releu la pret de student si motor care are un consum destul de maricel pentru un student Edited June 17, 2009 by mariusspuneceva Quote Link to post Share on other sites
Gixu. Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 daca ai bateria proasta iti poate coboara si tensiuneareleu la pret de student si motor care are un consum destul de maricel pentru un student Dar cu mare trecere la...studente Quote Link to post Share on other sites
stancu5 Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 In 29 apar in Bucuresti pentru o seara.... cu care beau o bere la Ursu? ma bag si eu clar. sa imi lasi si mie nr de telefon pe pm . bafta Quote Link to post Share on other sites
hummerro Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 (edited) on topic: am si o intrebare pt posesorii de 954 : cati dintre voi ati avut probleme cu cutia de viteze?(indiferent de problema). mi-a spus cineva (care a avut 2 buc) ca: 954 nu e ceea ce trebuie ...ca mai bun e 929, si ca mai are ceva problemutze cu reglajul telescoapelor(f+s). eu din 500 de pagini citite aici am inteles ca sunteti f multumiti de ele , si m-a cam dat peste cap ce mi-a spus tipul..mentionez ca e mecanic auto...dar se pricepe si se ocupa cu motoarele (de la el o am eu). merci mult. Edited June 19, 2009 by hummerro Quote Link to post Share on other sites
axi Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Inainte de a-l schimba ar trebui sa verifici alternatorul si bateria pentru ca este posibil sa nu fie releul de vina. Pana in pragul de 14v releul baga in baterie totul din alternator, doar redresat. O baterie muci iti va aduce numai "bucurii" .un releu e intre 100 si 150 epuroi, ai mare noroc sa gasesti unul nou desi poti comanda unul de la electrex, aftermarket la banii astia. bateria e nou noutza, bosch..asa facea si cu cea veche si am schimbt-o..totusi ma tot gandesc:-?? daca ma duc cu el peste 5 mii ture cu farurile stinse porneste si totu e ok si o tine la resapect bateria, daca aprind farurile e problema...nu o mai ia la automat...deci ipoteze: releu sau alternator:-??astept ceva raspunsuri:) multumesc Quote Link to post Share on other sites
betzigash Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 bateria e nou noutza, bosch..asa facea si cu cea veche si am schimbt-o..totusi ma tot gandesc:-?? daca ma duc cu el peste 5 mii ture cu farurile stinse porneste si totu e ok si o tine la resapect bateria, daca aprind farurile e problema...nu o mai ia la automat...deci ipoteze: releu sau alternator:-??astept ceva raspunsuri:) multumesc daca bateria e ok, ai doua posibiliati. releu' sau statoru'. oricare-ar fi, daca nu o relozvi o fu_te pe cealalta. cel mai simplu iei de la un prieten cu fireblade 96-99 sau cbr f pana-n 99 un releu si-l pui pe a ta. pui aparatu de masura pe baterie si tre sa ai 14,3-4 cu lunga aprinsa si turata pe la 2-3mii. daca cu releu prietenului/cunostintei incarca tot prost, lasi motoreta pe dreapta si dao jos capacul de la alternator, te uiti la stator si se vede cu ochiul liber daca e arsa vre-o dioda. ai grija la strangere, sa nu fortezi suruburile prea tare ca poti crapa capacul. bafta. oricare-ar fi, tot pe la 100e te duce sh Quote Link to post Share on other sites
mariusspuneceva Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 bateria e nou noutza, bosch..asa facea si cu cea veche si am schimbt-o..totusi ma tot gandesc:-?? daca ma duc cu el peste 5 mii ture cu farurile stinse porneste si totu e ok si o tine la resapect bateria, daca aprind farurile e problema...nu o mai ia la automat...deci ipoteze: releu sau alternator:-??astept ceva raspunsuri:) multumesc cauta in manual si ai sa gasesti factorii beta ai releului de incarcare , masoara releul si apoi si cele trei fire galbene care vin de la alternator , cu motorul pornit sa vezi daca alternatorul iti da tensiune alternativa Quote Link to post Share on other sites
need for speed Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 ce tipuri de becuri are cbr929rr ? Quote Link to post Share on other sites
dopeman1979 Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 h7 Quote Link to post Share on other sites
betzigash Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 daca tot e vorba de honda si istoria la predeal pe 1--12, facem un coltisor numa de honde? care mai mereti? Quote Link to post Share on other sites
stancu5 Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 daca tot e vorba de honda si istoria la predeal pe 1--12, facem un coltisor numa de honde? care mai mereti? eu merg sigur, la cluj oricum ne-am intalnit toti care am venit cu balde-uri si am stat la o bere.in felul asta ne-am cunoscut si personal ca ne stiam numai de pe aici de pe forum . ne vedem acolo. bafta Quote Link to post Share on other sites
dopeman1979 Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 sper sa apar si eu..... Quote Link to post Share on other sites
NVS Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 Salutare Hondisti, Un prieten care nu frecventeaza forumul si-a luat motorul din imaginea de mai jos. Acum, are o nemultumire la el si anume farul, nu ii place ca este negru si vrea sa-l schimbe. Este vreun doritor de far fumuriu printre voi, sa-l cumpere sau sa faca schimb cu cel normal? Are cineva de vanzare farul normal? In cazul in care nu reuseste sa-si cumpere un far normal, este vreun binevoitor care sa-i imprumute farul pentru a merge la RAR/ITP cu motocicleta. Cu actualul far este respins la ITP din start. Astept PM in caz de ceva... Numai bine! Quote Link to post Share on other sites
Dilidache Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 Ai ca Nu Am mai intrat de mult pe Forum...Vreme Frumoasa Deci Timp Putin.. Acum ca sa bulit vremea Mult timp.. Ne Mai intalnim.. La o Bere Ceva Prin Buc.. Sau...Stam in casa... Vro intalnire ceva.. Daca Da un pm si ne auzim... Quote Link to post Share on other sites
axi Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 daca bateria e ok, ai doua posibiliati. releu' sau statoru'. oricare-ar fi, daca nu o relozvi o fu_te pe cealalta. cel mai simplu iei de la un prieten cu fireblade 96-99 sau cbr f pana-n 99 un releu si-l pui pe a ta. pui aparatu de masura pe baterie si tre sa ai 14,3-4 cu lunga aprinsa si turata pe la 2-3mii. daca cu releu prietenului/cunostintei incarca tot prost, lasi motoreta pe dreapta si dao jos capacul de la alternator, te uiti la stator si se vede cu ochiul liber daca e arsa vre-o dioda. ai grija la strangere, sa nu fortezi suruburile prea tare ca poti crapa capacul. bafta. oricare-ar fi, tot pe la 100e te duce sh mercii multttt:) asa o sa fac Quote Link to post Share on other sites
dopeman1979 Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 pantero, bem maine un pahar de sampanie? misto coincidenta btw.... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.