Jump to content
emylyo

Detinatori de Honda 900RR Fireblade

Recommended Posts

pai simeringuri de pe luis a folosit cineva ? nu au tinut ?

 

Am pus eu anul trecut, dar a mai luat fratele mai mic motorul la mers pe-o roata. Asa ca in primavara acestui an le-am schimbat inca o data, tot cu semeringuri de Louis. Au pana acum aproximativ 4.000 km si nu necesita schimbare. Ce-i drept, nu l-am mai lasat pe junior pe ea anul asta :D si eu nu-s pasionat de mersul pe-o roata, dar azi-maine imi trebuie un set nou de slidere. :bounce:

 

Asa ca daca nu te apuci de dat pe-o roata, de mers ca bezmeticul prin gropi, etc., ar trebui si cele din Louis sa-si faca treaba.

Dar il vad pe mac spunand ca la acelasi pret si-a luat Nok. Da-i un PM si vezi, poate reuseste sa-ti aduca si tie.

:D

Edited by Stau-De-6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan, nu e munca in zadar. Singura problema potentiala cu cele din Louis e ca pot fi mai vechiute, Louis lucrand cu stocuri mari. De aceea e recomandabil sa comandati noi, atunci cand faceti programarea la service. Eu numai la MyMoto am schimbat simeringurile de furca, si la 600F si la 954, si au prese din acelea pentru simeringuri. :bounce:

 

 

Nu mai vorbiti dupa ureche daca nu stiti substratul. Simeringurile de ulei au un arc care imbraca de jur imprejur simeringul facand presiune pe buza lui ca sa nu iasa uleiul. Simeringurile de proasta calitate au si cauciucul mai rigid si arcurile din otel mai prost ce se intinde plastic mai repede.

Adi, eu stiu ca mergi linistit, tu poti sa mergi cu orice simering, as vrea sa posteze cei care forjeaza suspensia. Din ce am vazut eu, daca nu e abuzat un simering bun tine peste 30k km sau minim 5 ani

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma gandesc, ca frecventezi cursurile facultatii de matematica, fizica si informatica ect :D

Doamne fereste !!!! :D

 

Pantera here ! :bounce:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu mine,cu Adidas... :cheers: Cred ca se baga si Strumfu :banana: Are Nicu nr meu !

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutaree...am si eu o problema...:cheers: am nevoie de un releu de incarcare pt cbr-ica ...imi incarca dor 13.40.daca ii dau si faruri baga numa la 13..incarca cam putinn si se simte...daca o duc in ture joase(3000) ma trezesc ca nu o mai duce la automat...ma puteti ajuta cu un releu, second si bun, la un pret de student:P.:banana:) ...va multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
salutaree...am si eu o problema...:banana: am nevoie de un releu de incarcare pt cbr-ica ...imi incarca dor 13.40.daca ii dau si faruri baga numa la 13..incarca cam putinn si se simte...daca o duc in ture joase(3000) ma trezesc ca nu o mai duce la automat...ma puteti ajuta cu un releu, second si bun, la un pret de student:P.:lol:) ...va multumesc anticipat!

Inainte de a-l schimba ar trebui sa verifici alternatorul si bateria pentru ca este posibil sa nu fie releul de vina. Pana in pragul de 14v releul baga in baterie totul din alternator, doar redresat. O baterie muci iti va aduce numai "bucurii" .

un releu e intre 100 si 150 epuroi, ai mare noroc sa gasesti unul nou desi poti comanda unul de la electrex, aftermarket la banii astia.

:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites
salutaree...am si eu o problema... :banana: am nevoie de un releu de incarcare pt cbr-ica ...imi incarca dor 13.40.daca ii dau si faruri baga numa la 13..incarca cam putinn si se simte...daca o duc in ture joase(3000) ma trezesc ca nu o mai duce la automat...ma puteti ajuta cu un releu, second si bun, la un pret de student:P. :lol: ) ...va multumesc anticipat!

 

daca ai bateria proasta iti poate coboara si tensiunea

releu la pret de student si motor care are un consum destul de maricel pentru un student :cheers:

Edited by mariusspuneceva

Share this post


Link to post
Share on other sites
daca ai bateria proasta iti poate coboara si tensiunea

releu la pret de student si motor care are un consum destul de maricel pentru un student :cheers:

 

Dar cu mare trecere la...studente :banana:

Share this post


Link to post
Share on other sites
In 29 apar in Bucuresti pentru o seara.... cu care beau o bere la Ursu? :cheers:

ma bag si eu clar. :banana:

sa imi lasi si mie nr de telefon pe pm .

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

on topic:

am si o intrebare pt posesorii de 954 : cati dintre voi ati avut probleme cu cutia de viteze?(indiferent de problema).

mi-a spus cineva (care a avut 2 buc) ca: 954 nu e ceea ce trebuie :cheers: ...ca mai bun e 929, si ca mai are ceva problemutze cu reglajul telescoapelor(f+s).

eu din 500 de pagini citite aici am inteles ca sunteti f multumiti de ele :banana: , si m-a cam dat peste cap ce mi-a spus tipul..mentionez ca e mecanic auto...dar se pricepe si se ocupa cu motoarele (de la el o am eu).

merci mult.

Edited by hummerro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inainte de a-l schimba ar trebui sa verifici alternatorul si bateria pentru ca este posibil sa nu fie releul de vina. Pana in pragul de 14v releul baga in baterie totul din alternator, doar redresat. O baterie muci iti va aduce numai "bucurii" .

un releu e intre 100 si 150 epuroi, ai mare noroc sa gasesti unul nou desi poti comanda unul de la electrex, aftermarket la banii astia.

:rolleyes:

bateria e nou noutza, bosch..asa facea si cu cea veche si am schimbt-o..totusi ma tot gandesc:-?? daca ma duc cu el peste 5 mii ture cu farurile stinse porneste si totu e ok si o tine la resapect bateria, daca aprind farurile e problema...nu o mai ia la automat...deci ipoteze: releu sau alternator:-??astept ceva raspunsuri:) multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
bateria e nou noutza, bosch..asa facea si cu cea veche si am schimbt-o..totusi ma tot gandesc:-?? daca ma duc cu el peste 5 mii ture cu farurile stinse porneste si totu e ok si o tine la resapect bateria, daca aprind farurile e problema...nu o mai ia la automat...deci ipoteze: releu sau alternator:-??astept ceva raspunsuri:) multumesc

daca bateria e ok, ai doua posibiliati. releu' sau statoru'. oricare-ar fi, daca nu o relozvi o fu_te pe cealalta. cel mai simplu iei de la un prieten cu fireblade 96-99 sau cbr f pana-n 99 un releu si-l pui pe a ta. pui aparatu de masura pe baterie si tre sa ai 14,3-4 cu lunga aprinsa si turata pe la 2-3mii. daca cu releu prietenului/cunostintei incarca tot prost, lasi motoreta pe dreapta si dao jos capacul de la alternator, te uiti la stator si se vede cu ochiul liber daca e arsa vre-o dioda. ai grija la strangere, sa nu fortezi suruburile prea tare ca poti crapa capacul.

 

bafta. oricare-ar fi, tot pe la 100e te duce sh

Share this post


Link to post
Share on other sites
bateria e nou noutza, bosch..asa facea si cu cea veche si am schimbt-o..totusi ma tot gandesc:-?? daca ma duc cu el peste 5 mii ture cu farurile stinse porneste si totu e ok si o tine la resapect bateria, daca aprind farurile e problema...nu o mai ia la automat...deci ipoteze: releu sau alternator:-??astept ceva raspunsuri:) multumesc

 

cauta in manual si ai sa gasesti factorii beta ai releului de incarcare , masoara releul si apoi si cele trei fire galbene care vin de la alternator , cu motorul pornit sa vezi daca alternatorul iti da tensiune alternativa

Share this post


Link to post
Share on other sites

h7

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca tot e vorba de honda si istoria la predeal pe 1--12, facem un coltisor numa de honde?

 

care mai mereti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
daca tot e vorba de honda si istoria la predeal pe 1--12, facem un coltisor numa de honde?

 

care mai mereti?

eu merg sigur, la cluj oricum ne-am intalnit toti care am venit cu balde-uri si am stat la o bere.in felul asta ne-am cunoscut si personal ca ne stiam numai de pe aici de pe forum .

ne vedem acolo.

bafta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sper sa apar si eu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare Hondisti,

Un prieten care nu frecventeaza forumul si-a luat motorul din imaginea de mai jos.

Acum, are o nemultumire la el si anume farul, nu ii place ca este negru si vrea sa-l schimbe. Este vreun doritor de far fumuriu printre voi, sa-l cumpere sau sa faca schimb cu cel normal? Are cineva de vanzare farul normal?

In cazul in care nu reuseste sa-si cumpere un far normal, este vreun binevoitor care sa-i imprumute farul pentru a merge la RAR/ITP cu motocicleta. Cu actualul far este respins la ITP din start.

Astept PM in caz de ceva...

Numai bine!

post-18188-1245860182_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai ca Nu Am mai intrat de mult pe Forum...Vreme Frumoasa Deci Timp Putin.. Acum ca sa bulit vremea Mult timp.. :)

Ne Mai intalnim.. La o Bere Ceva Prin Buc.. Sau...Stam in casa... Vro intalnire ceva.. Daca Da un pm si ne auzim...

Share this post


Link to post
Share on other sites
daca bateria e ok, ai doua posibiliati. releu' sau statoru'. oricare-ar fi, daca nu o relozvi o fu_te pe cealalta. cel mai simplu iei de la un prieten cu fireblade 96-99 sau cbr f pana-n 99 un releu si-l pui pe a ta. pui aparatu de masura pe baterie si tre sa ai 14,3-4 cu lunga aprinsa si turata pe la 2-3mii. daca cu releu prietenului/cunostintei incarca tot prost, lasi motoreta pe dreapta si dao jos capacul de la alternator, te uiti la stator si se vede cu ochiul liber daca e arsa vre-o dioda. ai grija la strangere, sa nu fortezi suruburile prea tare ca poti crapa capacul.

 

bafta. oricare-ar fi, tot pe la 100e te duce sh

mercii multttt:) asa o sa fac :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pantero, bem maine un pahar de sampanie? misto coincidenta btw.... :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...