ZLD_moto Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Ce ulei sa bag in furca la un 954? eu am bagat motul si totul e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 adidas - ai vopsit motoreta? Azi, maine o vopsesc. Nu o mai fac mat ci negru cu perla rosie. Daca are ZLD sa ramana aia unicat ca asa sta bine la 954. Ma referam la indicativul uleiului. 5W? 15W? Ca firma cred ca toate-s pe acolo.. ZLD, cred ca te-am zarit sapt trecuta prin fata pe la Cismigiu, nu sunt sigur, dar as vrea sa ne intanlim la un juice sa o vad de aproape ..cand o termin si eu pe a mea. Mai astept un colet magic de la MAC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Recomandarea producatorului ma interesa, ca in manual nu am gasit nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzushty Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Va salut.si Hristos a inviat!E prima data cand postez la aceasta sectiune.Am si eu un CBR919RR si vreau sa ii fac cateva pofte si ei acum dupa paste.Poate i-a picat mielul greu si ei. Mai exact as vrea sa ii schimb filtru de aer, bujiile,sa ii curat si sincronizez carburatoarele. Acum am nevoie de sfaturile voastre, si anume: -filtru de aer: eu as vrea sa ii pun unul care se curata.M-am orientat la K&N sau BMC.Voi ce ziceti? -bujii: sunt complet pe langa acest subiect.Spuneti-mi si mie care sunt mai bune si niste preturi relative. -curatatul si sincronizarea carburatoarelor o sa ma duc la mecanic sa se ocupe el. Poate s-a mai discutat pe aici despre asta dar chiar nu pot si nici timp nu am sa citesc 600+ de pagini. Numai bine! Inca astept sfaturi in legatura cu cele de mai sus. Si in plus daca imi poate spune cineva de unde pot cumpara o anvelopa fata mai ieftinache asa,noua sa fie. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Am si eu o intrebare pentru 929 si 954.Am un prieten cu un 929 si unul cu 954 si se plang de sunetul prea slab chiar si cu finala scoasa.Au spus ca au un sistem , un fel de catalizator ca la gsx-r dar nu stiu mai multe despre el , cum se scoate si daca afecteaza cu ceva motorul.Este vreo cineva aici sa-mi poata spune cate ceva despre asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzushty Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Multumesc pentru detalii. Cu filtru de aer m-ai convins, o sa raman tot la unul obisnuit. Dupa cateva pagini citite pe forum am vazut ca bujiile astea sunt si cu iridiu si fara.Are rost sa ma complic cu cele mai scumpe? Motoreta nu vreau sa o mai tin chiar asa mult.Dar sezonul asta am grija de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Yo, 2pac, ma'man! Treaba sta asa: 1. K&N = 90EUR + Kit curatare => 108EUR Filtru de aer normal= 17.2EUR fara TVA. Ia zii, mai tii motorul 5 sezoane? Asta lasand la o parte ca la praful din Ro eu nu as pune un filtru de aer mai permisiv. 2. Bujia pentru motorul tau este NGK CR9EH9, o gasesti pe la magazine de piese auto. Ai nevoie de 4 bucati, dar cred ca stii asta. 3. nu stiu. CUM COMANZI FRATE FILTRU DE AER DE PE SITUL ALA? PT A MEA E 24e ORIGINAL.... IAR IN ROMANIA...AFTERMARKET MAI IEFTIN DE 170 RON N AM GASIT.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Toba finala e prea lunga, absoarbe prea mult zgomotul. Foarte important, tronsonul de tzeava dinaintea finalei, cel original, are inauntru niste site, e ca o prefinala ca la masini. HTEV eliminator, nu faceti asta daca o ardeti pe la semafoare, pierdeti cuplu la turatii joase, plus ca motorul aproape ca va deveni junk in RO (multi "cunoscatori" -probleme grave la motor vor zice ei) deoarece relantiul va oscila dind impresia ca ceva e stricat la motor. E am avut full Yoshimura, fara power commander evacuarea era doar pt impresii, si asta in parcare fara motorul pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Eu am bagat Motorex si totul e ok. ZLD, ne'am intalnit ieri, eu ieseam din parcarea de la TNB.. Interesant negrul ala mat, e mai misto ca in poze. incantat mersi de aprecieri Mesaj completat Azi, maine o vopsesc. Nu o mai fac mat ci negru cu perla rosie. Daca are ZLD sa ramana aia unicat ca asa sta bine la 954. Ma referam la indicativul uleiului. 5W? 15W? Ca firma cred ca toate-s pe acolo.. ZLD, cred ca te-am zarit sapt trecuta prin fata pe la Cismigiu, nu sunt sigur, dar as vrea sa ne intanlim la un juice sa o vad de aproape ..cand o termin si eu pe a mea. Mai astept un colet magic de la MAC e posibil...mai nou motoreta are si crashcage (stiu ca strica aspectul dar nu am chef sa sudez blocul motor dupa o cazatura) poate punem si noi de o adunare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Care imi trimiti si mie.. cartea servis la 954... Care are idee de unde cumpar un monopost.. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzushty Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Care imi trimiti si mie.. cartea servis la 954... Care are idee de unde cumpar un monopost.. ? Daca mai ai nevoie anunta-ma si iti uploadez eu undeva manualul de reparatii.Da-mi PM. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 (editat) cum ma nene 48 lei semeringul pt. jugul inferior...? ofof... o tabla cu gaura-n mijloc si cauciuc pe margine.... Editat Aprilie 12, 2010 de betzigash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Bai nene vreau si eu Telescoape strambe si un far spart de 954.... de unde fac rost ca am disperat... discuri la fel.. poate sa fie in ori ce stare kiar si rupte.. betzigash Parca tu aveai un 954 lovit ma ajuti cu ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eenduroo Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Salut tuturor Sunt posesorul unei Hondite CBR FIREBLADE SC 33 98 de 3 ani, sunt foarte multumit de EA. Am avut ghinionul sa dea peste EA parcata un ''DOBITOC DE TAXIMETRIST'' (NO OFFENCE breasla dar sunt multi DOBITOCI printre voi) trantind-o la pamant. Prin urmare trebuie sa o vopsesc, sa schimb oglinzile, scaritele etc. Citind cele 617 pagini de topic zic ca am invatat cite ceva si prin urmsre am hotarat sa modific cite ceva la EA UPGRADE IN CURS: Vopsit in culori originale (in curs) Cadru, bascula, juguri, suporti scarite, suport toba,schimbator viteza etc vopsite negru (electrostatic - powder coating) ( in curs) Sikrere facute de - mertan alias hondafan - (cu multumirile de rigoare) Manete TITAX GOLD Manson GRIFFE RACING GOLD pahar lichid de frana mana,picior GOLD Oglinzi MAGAZI RACING GOLD Pedale LSL GOLD Crash Pads LSL GOLD Parbriz PUIG RACINGSCHEIBE Telescop ghidon Toba carbon Yoshimura Seile transformate si imbracate de - Darian (in curs) Pana aici toate bune si frumoase, doar ca am o dilema daca sa vopsesc si motorul deoarece ambele capace sunt usor zgariate? Hondita mea Inspirata Voi ce ziceti??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 las-o asa, e foarte frumoasa, peste cativa ani poate te saturi de ea si o sa te tot intrebe lumea de ce are cadrul negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Bai nene vreau si eu Telescoape strambe si un far spart de 954.... de unde fac rost ca am disperat... discuri la fel.. poate sa fie in ori ce stare kiar si rupte.. betzigash Parca tu aveai un 954 lovit ma ajuti cu ceva ? vrei sa faci rost de niste bani de la firmele de asigurari? Mesaj completat Salut tuturor Voi ce ziceti??? ai idei bune dar avand in vedere suma pe care o baga in motoreta ar fi bine sa te gandesti cat o mai tii si daca se merita ca poate la anu' o sa vrei altceva si pierzi banii daca poti sa pui si tu o poza cu mansoanele griffe sau niste detalii,mersi ps. vezi ca poza ta nu apare iar proprietarul motoretei dupa care te-ai inspirat are topic la "Motocicleta mea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Gasesc pe la voi un set oglinzi de 954? Astea mi-ar mai trebui dupa ce ajunge si pachetul de la Mac. Am luat de la el niste Qualifier RR, placute brembo, filtru bmc, furtunase de frana, crashuri, bujii, un parbriz db si niste mansoane rizoma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) vrei sa faci rost de niste bani de la firmele de asigurari? Mesaj completat ai idei bune dar avand in vedere suma pe care o baga in motoreta ar fi bine sa te gandesti cat o mai tii si daca se merita ca poate la anu' o sa vrei altceva si pierzi banii daca poti sa pui si tu o poza cu mansoanele griffe sau niste detalii,mersi ps. vezi ca poza ta nu apare iar proprietarul motoretei dupa care te-ai inspirat are topic la "Motocicleta mea" Deja la cite biz bizuri pune pe ea, o face cadou daca vrea s-o vinda. Evident, de cauciucuri nu spune nimic. Plactuze de frina, Brembo, Titaxuri. Aud o gramada care-si pun frine de top si blocheaza roata fata doar ciupind frina. Evident ca dupaia-si iau si cauciucuri.La ce-or folosi toate dotarile astea de terasa?Moto nu va merge niciodata mai bine. Nu aud pe nimeni sa spuna ca anul asta se duce undeva sa-si regleze suspensiile. Credeti-ma ca am vazut sute de moto in parcare care erau setate la suspensii total pe deandoaselea, dar erau pline de chestii sclipitoare, numere personalizate. Parca am fi in State, aia-s campioni la tocat banii. PS: Mansoane Ariete. Astea-s frumoase si dau bine dar dupa 6 luni devin dure ca lemnul, plus ca-s mai groase si ghidonezi mai greu si simti toate vibratiile in palme. Full evacuari, filtre de aer sport, 1000-a de euro cheltuita pt 3-5cai la roata. Vin un tip destept cu o transmisie finala mai scurta cu 10-15% si-i da distanta de 50m la liniutze. Viteza finala micsorata? Unde, pe A1. A2? Fals. Vieza finala atinsa de o moto cu transmisie stock se obtine pe multi km, ori,pe drumuri mai circula si masini si nu ai unde atinge celebra viteza finala. Editat Aprilie 13, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Gasesc pe la voi un set oglinzi de 954? Astea mi-ar mai trebui dupa ce ajunge si pachetul de la Mac. Am luat de la el niste Qualifier RR, placute brembo, filtru bmc, furtunase de frana, crashuri, bujii, un parbriz db si niste mansoane rizoma am un set de oglinzi de 929 si cred ca sunt aceleasi ca la 954,daca vrei ne intalnim si vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 sunt identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Deja la cite biz bizuri pune pe ea, o face cadou daca vrea s-o vinda. Evident, de cauciucuri nu spune nimic. Plactuze de frina, Brembo, Titaxuri. Aud o gramada care-si pun frine de top si blocheaza roata fata doar ciupind frina. Evident ca dupaia-si iau si cauciucuri.La ce-or folosi toate dotarile astea de terasa?Moto nu va merge niciodata mai bine. Nu aud pe nimeni sa spuna ca anul asta se duce undeva sa-si regleze suspensiile. Credeti-ma ca am vazut sute de moto in parcare care erau setate la suspensii total pe deandoaselea, dar erau pline de chestii sclipitoare, numere personalizate. Parca am fi in State, aia-s campioni la tocat banii. PS: Mansoane Ariete. Astea-s frumoase si dau bine dar dupa 6 luni devin dure ca lemnul, plus ca-s mai groase si ghidonezi mai greu si simti toate vibratiile in palme. Full evacuari, filtre de aer sport, 1000-a de euro cheltuita pt 3-5cai la roata. Vin un tip destept cu o transmisie finala mai scurta cu 10-15% si-i da distanta de 50m la liniutze. Viteza finala micsorata? Unde, pe A1. A2? Fals. Vieza finala atinsa de o moto cu transmisie stock se obtine pe multi km, ori,pe drumuri mai circula si masini si nu ai unde atinge celebra viteza finala. ai drepate in mare parte insa multi merg in principal pe aspect pentru ca pe strada (unde ne dam 90%) nu face (mare) diferenta un power commander sau un pinion -1 pe fata asa ca oamenii isi dizolva banii in rizome si ermaxuri legat de transmisie schimbarea ei are atat avantaje cat si dezavantaje...cel putin la mobra mea care are cititorul de viteza in cutie e o problema cu schimbarea raportului pt ca nu imi va mai indica ok....daca as fi folosit-o pe circuit nu ma interesa. o alta problema ar fi faptul ca iti scurteaza treptele (depinde si cat modifici raportul, de ex am avut un zx6r caruia i-am pus pinion de 51 de dinti si treapta 1 era aproape inexistenta) eu cel putin la 954 nu am simtit nevoia de demaraj mai puternic ca oricum se ridica fatza daca ii dai a1-a cap coada si nu vad unde ai avea nevoie....pe amckart ? din pacate inca nu m-am incumetat sa dau o fuga prin alte tari si sa vad cum e un circuit adevarat, poate ca dupa ce as face asta mi-as schimba un pic conceptiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 sunt de acord cu jagi la capitolul biz-biz-uri... sunt singurul din oras care cumpara cauciucuri noi pt ss, schimba lichidul de frana si arcuri ulei din telescop... dar ma si opresc acolo, in afara de un tankpad si semnale pe led plus un parbriz double bouble nu mai pun nimic, ca nu am nevoie.... ahhh, am pus alte pinioane, pe 954rr, simteam ca are nevoie. la capitolul frane cred ca am avut cele mai bune motoare pana acum, am avut frane foarte bune, placute si conducte schimbate, dar si cu cele stock franam zic eu la fel, pe strada. am trait si eu cu inpresia ca motocicleta trebuie sa fie frumoasa cu multe chestii inutile pe ea, acum o vreau cat mai stock cu cauciucuri si frane bune. sigur nu mai modific nimic, nu mai vopsesc cadre, nu mai tai carene.... gata, acum doar vreau sa ma dau in timpul liber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) ai drepate in mare parte insa multi merg in principal pe aspect pentru ca pe strada (unde ne dam 90%) nu face (mare) diferenta un power commander sau un pinion -1 pe fata asa ca oamenii isi dizolva banii in rizome si ermaxuri legat de transmisie schimbarea ei are atat avantaje cat si dezavantaje...cel putin la mobra mea care are cititorul de viteza in cutie e o problema cu schimbarea raportului pt ca nu imi va mai indica ok....daca as fi folosit-o pe circuit nu ma interesa. o alta problema ar fi faptul ca iti scurteaza treptele (depinde si cat modifici raportul, de ex am avut un zx6r caruia i-am pus pinion de 51 de dinti si treapta 1 era aproape inexistenta) eu cel putin la 954 nu am simtit nevoia de demaraj mai puternic ca oricum se ridica fatza daca ii dai a1-a cap coada si nu vad unde ai avea nevoie....pe amckart ? din pacate inca nu m-am incumetat sa dau o fuga prin alte tari si sa vad cum e un circuit adevarat, poate ca dupa ce as face asta mi-as schimba un pic conceptiile Fa-o si mai vorbim. In general, aproape la toate motocicletele e bine sa scurtezi minim cam cu 10% transmisia finala. E ilogic sa-ti iei 150cai la poponeata si sa vrei sa mergi touring. Comparatia de mai sus a fost pt cei ce vor power, adica o mie de euro pe evacuare. Tu, oricum nu intri in schema, liniutze nu faci, circuite nu. Mai iesi cite o data la iarba verde si cind va opriti la terasa incepeti comentariile, consum, ulei, care o are mai mare, etc. Nu mai zic , putere la motor maxima maxima, se vind motoarele si se achizitioneaza unele mai noi pt ca,..., evident, mai puternice. Cum i-si imagineaza cineva ca poate sa puna pe asfalt 150cai cu a-2 a cu cauciucuri stock? E o autosugestie doar cei 150cai, in realitate se pot folosi doar de la a 4-a in sus. Editat Aprilie 13, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eenduroo Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Motorul este la service unde :sincronizat carburatoarele, verificat buji, schimb ulei, verificat telescoape, frane, kit lant etc se intelege din oficiu ca se face, din monent ce o desfac toata bucati bucatele. Cauciucurile le-am schimbat asta vara Michelin asa mi-au recomandat cei de la service si nu cred ca am facut 2000 km cu ea. De vandut nu se pune problema, ce ajunge pe mana mea, la mine moare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.