bu2 Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Electronica pare o activitate foarte grea. De ce o fi asa de greu sa masori niste tensiuni si rezistentze?Auzi, sa dea 100euro pe o pompa cind de fapt nici nu s-a obosit s-o alimenteze separat si sa vada daca se invirte si pompeaza lichidul!!! Sint pe fireblade org niste topicuri in care americanii schimba indraci pompe de benzina, relee, ECU fara sa verifice macar daca au tensiunile corecte. Macar au recunoscut greseala. In USA nu exista HISS la Honda dar la modelele mai vechi exista un fir suplimentar pe butuc care dadea o tensiune suplimentara la ECU. Nimeni nu masura tensiunea aia. vezi daca te grabesti si nu sitesti corect.... eu intrebam exact ce sa masor si cum.... am spus doar ca am gasit o pompa sh la 100 euro...nu ca si am cumparat o........si sper sa nu fie ea de vina... e posibil sa fie doar de la mufa HISS...pt ca ....am cam bagat multa apa prin bord pt ca am varsat putin lichid de frana ccd am schimbat... si ma gandesc ca a intrat ceva apa in mufa aia....si de la trepidatii ...in timp (1 zi) a trecut de garnituri sau ce o fii acolo si a oxidat un contact...azi desfac si verific asa ca nu te mai grabii sa tragi concluzii ... Mesaj completat off....am desfacut panoul de plastic negru de pe partea dreapta ca sa pot ajunge la mufe..... sunt acolo 4 ,5 mufe....le am desfacut pe toate...au ceva urme de apa in ele.....am curatat...am dat cu spray.... problema e ca NU POT DESFACE MUFA DE LA H.I.S.S. !!!!! ca sigurante are 3 pini pe 3 laturi....nu e loc absolut deloc pentru a i muta si desface mufa.... CUM DESFAC MUFA AIA PT A O CURATA???? probabil a intrat apa si a oxidat si acolo ceva.....deocamdata am lasat mufele in soare sa se usuce bine ce minte am avut si eu de am turnat apa in halu ala......nu inteleg cum a ajus tocmai acolo....ca e destul de ferit locul... Mesaj completat ACUM CHIAR NU MAI INTELEG CE ARE...... AM ABANDONAT MUFA H.I.S.S.- NU O POT DESFACE.... AM PROBAT POMPA PE DIREC-MERGE...CU BENZINA CARE A TRAS O AM PORNIT MOTORUL...A MERS PENTRU CATEVA SECUNDE--CAT A AVUT BENZINA. AM MASURAT MUFA DE LA POMPA SI AM CURENT IN EA CAND APAS PE BUTONU ROSU. CE MAI ARE ACUM !!!!! ACUM CE NU INTELEG......AM MASURAT BATERIA...7.CEVA VOLTI......NU TREBUIA MAI MULT?....MOTORUL IL DA PESTE CAP FARA PROBLEME... IN MUFA DE LA POMPA 6.CEVA VOLTI..... O FII APARATUL MEU DE MASURA DE VINA.... PROBLEMA E CA DIN CE INTELEG DE LA VOI ...AR TREBUII SA AM CURENT IN MUFA DE LA POMPA DOAR 3-4 SECUNDE ??.....EU AM CURENT IN MUFA CAT TIMP TIN BUTONUL ROSU APASAT... CINE COMANDA INTRERUPERA BAZAITULUI? CD AM PUS O PE DIRECT,CU FIRE TRASE DE LA BATERIE,....INTENTIONAT AM LASAT O PUTIN MAI MULT DECAT IN MOD NORMAL...SI BAZAITUL NU S A OPRIT... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 incearca sa dai curent la mobra eventual de la o masina cu cabluri bune nu este normal sa ai 7 volti daca bateria este pe duca tot curentul se duce la electromotor si nu mai ai scanteie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 CE VREA SA INSEMNE ASTA? Disconnect the fuel pump 3P (Black) connector . Turn the ignition switch ON and measure the voltage between the terminals . Connection : Brown (+ )-Green (--) There should be battery voltage for a few seconds . If there is battery voltage, replace the fuel pump . E DIN POZA PUSA DE MINE ...LEGAT DE VERIFICAREA POMPEI... SA INTELEG CA DACA AM CURENT NON STOP TREBUIE INLOCUITA POMPA?? CE TREBA ARE CURENTUL DIN MUFA (CARE NU E DOAR PT CATEVA SECUNDE )CU INLOCUIREA POMPEI??? NU ITELEG ( PROBATA PE DIRECT BAZAIE SARACA...BAGA BENZINA ...DOAR A MERS MOTORUL PENTRU CATEVA SECUNDE ( Mesaj completat incearca sa dai curent la mobraeventual de la o masina cu cabluri bune nu este normal sa ai 7 volti daca bateria este pe duca tot curentul se duce la electromotor si nu mai ai scanteie PROBLEMA E CA AM CURENT...IL INVARTE BINE DE TOT... NU BAGA CURENT IN POMPA SI NU STIU DE UNDE E LEGATA POMPA DE DIRECT LA ACEEASI BATERIE MERGE. Mesaj completat NU E NORMAL SA FIE CURENT TOT TIMPUL IN MUFA AIA?? ALTFEL CUM LUCREAZA POMPA? CUM TRAGE BENZINA?? Mesaj completat OARE TOATE PROBLEMELE SA FIE CAUZATE DE ''FUEL CUT RELAY'' ?? DAR NU INTELEG CE FACE PIESA ASTA...CUM LUCREAZA?? DIN MOMENT CE AJUNGE CURENT IN MUFA AIA....EL TREBUIE SA TAIE CURENTU DUPA ALEA CATEVA SECUNDE? SI NU E NICI ASA....CA AR FII TREBUIT SA BAZAIE FARA OPRIRE...DIN MOMENT CE IN MUFA AM CURET...POMPA PE DIRECT MERGE....DAR DUPA CE LE CONECTEZ POMPA NU MAI MERGE......CE NAIBA SA AIBA...CA NU I DAU DE CAP....E ENERVANT... Mesaj completat NU SE POATE NU SE POATE NU SE POATE.... IN PAUZA MECIULUI AM FACUT URMATORUL EXPERIMENT: AM MASURAT DIN NOU MUFA CARE VINE LA POMPA CU CONTACTUL PUS...AM CURENT....OPRESC CONTACTUL ...NU MAI AM NICI CURENT... CONECTEZ MUFA LA MUFA POMPEI....SI MASOR DIN NOU...PE O PARTE A MUFEI AM CURENT ...PE PARTEA CEALALTA NU AM CURENT(FIRELE CARE VIN DE LA POMPA)... LEG 2 FIRE LA MUFA POMPEI SI O PUN LA BATERIE...MERGE ACELEASI 2 FIRE LE BAG IN MUFA CU CURENT...PUN CONTACTUL....SI SURPRIZA.....NU MERGE !!!!! CINE POATE SA IMI EXPLICE CE SE INTAMPLA ARE O BERE DE LA MINE... CRED CA I DAU FOC IN CURAND... Mesaj completat am masurat si senzorul de inclinare....merge ok....valorile din manualul de reparatie.... mai am de masurat FUEL CUT RELAY....dar nu am cu ce... am observat cu ocazia asta....ca in momentul in care apas butonul rosu se aude un CLIK undeva...ori senzorul de inclinare ori releul...ca s unu langa altul si nu mi dau seama... am mus mana pe ele si pare ca simultan fac CLIK....acum e normal sa faca amandoua??? doar unul ??care din ele?? normal amandoua ar treb sa taie sau sa permita trecerea benzinei.... lucreaza in paralele? sau cd unul e deschi...celalalt e inchis.?? posibil releul ala sa nu fucntioneze? si dasta sa nu permita amorsarea pompei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Recomandari unde pot schimba simeringurile si uleiul din telescoape (954) (bucuresti) si eventual un pret ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 CE VREA SA INSEMNE ASTA? Vazand sumedenia de bube adunate la mobra asta tind sa spun buba ca 919 a fost ultimul Blade facut sa tina cu casa. 25000 km facuti peste tot fara nici o problema. Traiasca generatia de consum. Adevarul e ca de cand s=a inventat Hiss-u numarul hondelor furate s-a injumatatit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Vazand sumedenia de bube adunate la mobra asta tind sa spun buba ca 919 a fost ultimul Blade facut sa tina cu casa. 25000 km facuti peste tot fara nici o problema. Traiasca generatia de consum. Adevarul e ca de cand s=a inventat Hiss-u numarul hondelor furate s-a injumatatit ! a mea are o singura problema...nu mai bazaie pompa....si nu vrea nimeni sa ma ajute sa i dau de cap ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 a mea are o singura problema...nu mai bazaie pompa....si nu vrea nimeni sa ma ajute sa i dau de cap ( Ceva probleme am avut si eu la un Kawasaki,pompa functiona la primele probe data jos de pe motocicleta dar apoi montata in mers intrerupea si murea motorul. Daca nu este releul,din ce stiu eu daca ar fi releul nu ar mai invarti deloc pompa(nu ar primi curent) Daca mufele sunt ok atunci problema poate sa fie de la pompa. Mentionez ca pompele se potrivesc de la kawasaki,honda,yamaha toate sunt la fel. Pompa daca este defecta poate avea urmatoarele defecte: Platina care este actionata de membranaa vacumatica este impuscata(se curata platina ca la dacie)posibil sa functioneze bine din nou dar nu garantez daca este impuscata rau.(se gaseste acel kit cu platina de schimb pe ebay si costa vreo 25 de dolari) Mai este posibil ca pompa sa nu mai functioneze cum trebuie si debitul propulsat sa fie mai mare sau mai mic. Daca nu stiai pompa nu functioneaza continuu in momentul in care pornesti motorul,ea are o membrana vacumatica care are grija ca in momentul in care nivelul de benzina din carburatoare scade ea simte si porneste actionand acea platina cupleaza electromagnetul care actioneaza membrana care pompeaza benzina. Ca sa fii sigur ca nu este de la pompa sau releu si sa nu fie din cauza carburatoarelor care pot fi dereglate poti face un test simplu. Fii sigur mai intai ca ai rezervorul peste jumatate,baga furtunul din rezervor direct in carburatoare,anulezi pompa si filtrul,benzina va ajunge prin cadere libera in carburatoare fara nici o problema va functiona,eventual va face figuri de alimentare cand rezervorul scade la un sfert. Dai bataie cu probele si asteptam raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 salut baieti....am atasat diagrama sistemului de alimentare..... daca eu am curent in mufa aia care ajunge la pompa de benzina nu inseamna ca curentul trece de cele 3 sisteme: bank angle senzor,fuel cut relay si engine stop relay? bineinteles si de sigurante??? nu inteleg ..... ce naiba are... in mufa curent, pusa pe direct merge....dar legata la mufa nu merge INEBUNESSSCCCCCC nu gasesc nimic legat de hiss in diagrama asta.....da oricum io zic ca nu aveam scanteie daca nu citea cheia..si se apridea si eraore ceva la cheie(beculetu la a in bord) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 salut baieti....am atasat diagrama sistemului de alimentare..... daca eu am curent in mufa aia care ajunge la pompa de benzina nu inseamna ca curentul trece de cele 3 sisteme: bank angle senzor,fuel cut relay si engine stop relay? bineinteles si de sigurante??? nu inteleg ..... ce naiba are... in mufa curent, pusa pe direct merge....dar legata la mufa nu merge INEBUNESSSCCCCCC nu gasesc nimic legat de hiss in diagrama asta.....da oricum io zic ca nu aveam scanteie daca nu citea cheia..si se apridea si eraore ceva la cheie(beculetu la a in bord) salut, din ce spui tu ca ai verificat si merge se pare ca circuitul pompei si pompa merg... verifica si partea de aprindere...scoate-i o bobina si vezi daca ai scanteie (stiu ca e greu de ajuns la ele) pe de alta parte vad din diagrama ca exista si un al 5-lea injector...probabil pentru pornirea la rece...vezi sa nu faca si ala figuri filtrul de benz l-ai verificat? scoate-i furtunele de alimentare din rampa de injectie si porneste pompa "manual" vezi daca iese benzina din ea... oricum ar trebui sa verifici totusi mai amanuntit mufele si conexiunile de la senzorul de inclinare si cele de la HISS pt ca alea daca imi aduc aminte bine influenteaza aprinderea si comanda de la injectoare nu direct pompa (parca) http://www.fireblades.org/forums/honda-fir...iss-system.html cam asta e treaba cu senzorul de inclinare... daca stai si cauti bine pe net o sa vezi si cum poti sa "strap"-ezi HISS-ul...dar asta o faci doar de proba si tii pentru tine...929-le are un sistem de protectie cam primitiv si se poate elimina deasemenea ia la verificat cat de multe mufe poti (si da-le cu spray de curatare) - problema ta e sigur de natura electrica - contacte Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 salut,din ce spui tu ca ai verificat si merge se pare ca circuitul pompei si pompa merg... verifica si partea de aprindere...scoate-i o bobina si vezi daca ai scanteie (stiu ca e greu de ajuns la ele) pe de alta parte vad din diagrama ca exista si un al 5-lea injector...probabil pentru pornirea la rece...vezi sa nu faca si ala figuri filtrul de benz l-ai verificat? scoate-i furtunele de alimentare din rampa de injectie si porneste pompa "manual" vezi daca iese benzina din ea... oricum ar trebui sa verifici totusi mai amanuntit mufele si conexiunile de la senzorul de inclinare si cele de la HISS pt ca alea daca imi aduc aminte bine influenteaza aprinderea si comanda de la injectoare nu direct pompa (parca) http://www.fireblades.org/forums/honda-fir...iss-system.html cam asta e treaba cu senzorul de inclinare... daca stai si cauti bine pe net o sa vezi si cum poti sa "strap"-ezi HISS-ul...dar asta o faci doar de proba si tii pentru tine...929-le are un sistem de protectie cam primitiv si se poate elimina deasemenea ia la verificat cat de multe mufe poti (si da-le cu spray de curatare) - problema ta e sigur de natura electrica - contacte Bafta! salut...eu nu inteleg...si nici nu reiese din diagrama.... din ce vad eu acolo....daca am curent in mufa de la pompa.....inseamna ca trece de acele sisteme: fuel cut relay,bank angle senzor si ala de la motor... si normal cand conectez cu mufa de la pompa nu ar trebuii sa mearga? sa bazaie? ce anume declanseaza bazaitul? ca nu inteleg in diagrama asta.???? pompa bazaie 2-3secunde....in mod normal...si apoi nu stiu ce face...ori taie curentul ...ori ramane curent pe mufa...si un senzor ceva cd simte ca nu mai e benzina mai trage.... unde e sistemul ala de declanseeaza bazaitul???? ca ala trebuie verificat zic eu..... CINE FACE CA POMPA SA BAZAIE 2-3 SECUNDE? UNDE E PIESA ASTA? nu cred sa fie de la injectoare...cu benzina trasa pe ''manual'' porneste fara probleme..... daca era de la hiss...nu cred ca i dadea scanteie....MOTORUL PORNESTE POMPA NU BAZAIE Mesaj completat DIN CE AM CITIT IN LINKUL PUS DE TINE...SE PARE CA HISS UL MEU E OK.... ADICA SE APRINDE BECULETUL ALA PT 2-3 SECUNDE,CITESTE CHEIA...SI SE STINGE....DECI NU E DE LA HISS....+CA AM SI SCANTEIE... O SA INCERC SI EU MAINE SA INTORC BANK ANGLE SENZOR...CUM ZICEA BAIATUL ALA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 asa facea si la mine si e de la hiss, lasa restul in pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Honda_Fireblade_2000_929_Wiring_1.pdfHonda_Fireblade_2000_929_Wiring_2.pdf asa facea si la mine si e de la hiss, lasa restul in pace sal...greu scoate omu vorbele de la tine ) zi mi si mie....cand bagai cheia si invarteai ?? becul ala de la cheie??? ramanea 2-3 sec aprins si apoi se stingea?? aveai scanteie? imi tot zici de hiss da nu dai detalii....din ce am citit si eu...si din ce mi se pare normal....un hiss defect nu ar trebuii sa dea scanteie...NUU? AM ATASAT DIAGRAMA COMPELTA A INSTALATIEI ELECTRICE.....POATE IMI DATI VRE O IDEEE...CE SI UNDE SA MAI VERIFIC... Honda_Fireblade_2000_929_Wiring_1.pdf Honda_Fireblade_2000_929_Wiring_2.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 http://www.fireblades.org/forums/honda-fir...-need-help.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 http://www.fireblades.org/forums/honda-fir...-need-help.html ms,ms...dar pare cam complicat...risc sa prajesc ECM...MA GANDEAM CA E CEVA MAI SIMPLU ...UN FIR CEVA BAGAT IN MUFA AIA.. mai repede vin la bucuresti si imprumut un HISS... sper sa am timp sa mai mesteresc putin la ea azi...sa ma lase si vremea,e cald rauu,..mai sun un mecanic....vreau sa intorc si eu bank angle senzor sa vedem daca o ia daca nu probez cu alt hiss si vedem... Mesaj completat aveti idee senzorul de soc pe unde este?? sau echivalent ceva al lui la cbr? mi a zis cineva sa verific si acolo....da nu gasesc pe unde sa fie la cbr !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 imi recomandati si mie un loc in bucuresti unde sa pot schimba alternatorul? am alternatorul si am si garnitura, trebui e demontat cel vechi si montat cel nou. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 imi recomandati si mie un loc in bucuresti unde sa pot schimba alternatorul? am alternatorul si am si garnitura, trebui e demontat cel vechi si montat cel nou.mersi. sal incearca la service ul de la viilor...din curte de la fostul ktm...gasesti indicatiile prin pomi pana in curtea aia....viilor 14...parca eu acolo am schimbat bujiile.... e service ul celor de la mymoto....cartus e mecanic...vorbeste cu el... uite aici gasesti nr de telefon....eu mai devreme am vb cu el...despre problema mea cu pompa de benz /index.php?showtopic=488841 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 bu2, am avut exact aceasi problema, exact in maniera in care ai descris-o tu, am chemat un electrician, care are si el motocicleta, tot o honda si in 10 min mi-a aratat problema. cititorul de cheie e problema...... atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) imi recomandati si mie un loc in bucuresti unde sa pot schimba alternatorul? Sa inteleg ca esti tot in Bucuresti? De maine seara pana vineri sunt in Brasov, ma gandeam ca poate bem o cafea. @Borosz: Maine, intr-o vreme, ajung in Sf. Gheorghe. Te sun sa bem un fresh. E pt prima data cand ma bucur ca sunt in M-Ciuc. Aici caldura e mai suportabila. Editat Iunie 14, 2010 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) mersi. am sunat acum si mi-am facut programare. vad ca si tu ai probleme cu mototreta, stiu cum e...si io stau pe bara de vreo 5 saptamani. Nicu - da, sunt in buc.. iar nu ne nimerim Editat Iunie 14, 2010 de Roberte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 mersi. am sunat acum si mi-am facut programare.vad ca si tu ai probleme cu mototreta, stiu cum e...si io stau pe bara de vreo 5 saptamani. Nicu - da, sunt in buc.. iar nu ne nimerim problema e ca nu reusesc sa i dau de cap....tu macar stii ce ai de facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 salutare salutare... am si eu o problema cu turometrul..banuiesc ca e de electrica.. am achizitionat acum ceva timp un 954 din 2003...cel de la care am luat'o a spus ca a dus'o la o spalatorie auto sa o spele, iar dupa ce a scos'o de acolo a constatat ca turometrul nu mai merge. in fine..a chemat un gigel electrician..s'a uitat el pe ici pe colo..a legat turometrul la o bujie si surpriza..merge DAR are un delay (de la 3000 de ture incepe sa se invarta acul. nici la relanti nu sta..arata 0, iar cu gazul la maxim se gatuie la 8000 de ture..deci bag seama ca nu arata corect). aveti idee de la ce poate fi..sau la cine sa ma duc... multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) cand a avut timp sa te programeze? Mesaj completat salutare salutare...am si eu o problema cu turometrul..banuiesc ca e de electrica.. am achizitionat acum ceva timp un 954 din 2003...cel de la care am luat'o a spus ca a dus'o la o spalatorie auto sa o spele, iar dupa ce a scos'o de acolo a constatat ca turometrul nu mai merge. in fine..a chemat un gigel electrician..s'a uitat el pe ici pe colo..a legat turometrul la o bujie si surpriza..merge DAR are un delay (de la 3000 de ture incepe sa se invarta acul. nici la relanti nu sta..arata 0, iar cu gazul la maxim se gatuie la 8000 de ture..deci bag seama ca nu arata corect). aveti idee de la ce poate fi..sau la cine sa ma duc... multumesc mult daca gasesti un electrician care iti rezolva problema poate imi dai si mie un PM....am si eu probleme si nu i dau de cap... Editat Iunie 14, 2010 de bu2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 miercuri la 14:00 la Catalin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Sa inteleg ca esti tot in Bucuresti? De maine seara pana vineri sunt in Brasov, ma gandeam ca poate bem o cafea. @Borosz: Maine, intr-o vreme, ajung in Sf. Gheorghe. Te sun sa bem un fresh. E pt prima data cand ma bucur ca sunt in M-Ciuc. Aici caldura e mai suportabila. hai sa-ti dau o bere daca tot esti aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) Doar daca stii biliard. Eu am tacul in portbagaj. Editat Iunie 14, 2010 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.