Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Electronica pare o activitate foarte grea. De ce o fi asa de greu sa masori niste tensiuni si rezistentze?Auzi, sa dea 100euro pe o pompa cind de fapt nici nu s-a obosit s-o alimenteze separat si sa vada daca se invirte si pompeaza lichidul!!!

 

Sint pe fireblade org niste topicuri in care americanii schimba indraci pompe de benzina, relee, ECU fara sa verifice macar daca au tensiunile corecte. Macar au recunoscut greseala. In USA nu exista HISS la Honda dar la modelele mai vechi exista un fir suplimentar pe butuc care dadea o tensiune suplimentara la ECU. Nimeni nu masura tensiunea aia.

 

 

vezi daca te grabesti si nu sitesti corect....:lol:

 

eu intrebam exact ce sa masor si cum....

 

am spus doar ca am gasit o pompa sh la 100 euro...nu ca si am cumparat o...-_-.....si sper sa nu fie ea de vina...

 

e posibil sa fie doar de la mufa HISS...pt ca ....am cam bagat multa apa prin bord pt ca am varsat putin lichid de frana ccd am schimbat...

si ma gandesc ca a intrat ceva apa in mufa aia....si de la trepidatii ...in timp (1 zi) a trecut de garnituri sau ce o fii acolo si a oxidat un contact...azi desfac si verific ;)

 

asa ca nu te mai grabii sa tragi concluzii ...

Mesaj completat

off....am desfacut panoul de plastic negru de pe partea dreapta ca sa pot ajunge la mufe.....

 

sunt acolo 4 ,5 mufe....le am desfacut pe toate...au ceva urme de apa in ele.....am curatat...am dat cu spray....

 

problema e ca NU POT DESFACE MUFA DE LA H.I.S.S. !!!!! ca sigurante are 3 pini pe 3 laturi....nu e loc absolut deloc pentru a i muta si desface mufa....

 

CUM DESFAC MUFA AIA PT A O CURATA???? probabil a intrat apa si a oxidat si acolo ceva.....deocamdata am lasat mufele in soare sa se usuce bine :)

 

ce minte am avut si eu de am turnat apa in halu ala......nu inteleg cum a ajus tocmai acolo....ca e destul de ferit locul...:D

Mesaj completat

 

 

 

 

ACUM CHIAR NU MAI INTELEG CE ARE......

AM ABANDONAT MUFA H.I.S.S.- NU O POT DESFACE....

AM PROBAT POMPA PE DIREC-MERGE...CU BENZINA CARE A TRAS O AM PORNIT MOTORUL...A MERS PENTRU CATEVA SECUNDE--CAT A AVUT BENZINA.

AM MASURAT MUFA DE LA POMPA SI AM CURENT IN EA CAND APAS PE BUTONU ROSU.

 

CE MAI ARE ACUM !!!!!

 

ACUM CE NU INTELEG......AM MASURAT BATERIA...7.CEVA VOLTI......NU TREBUIA MAI MULT?....MOTORUL IL DA PESTE CAP FARA PROBLEME...

IN MUFA DE LA POMPA 6.CEVA VOLTI.....

 

O FII APARATUL MEU DE MASURA DE VINA....

 

PROBLEMA E CA DIN CE INTELEG DE LA VOI ...AR TREBUII SA AM CURENT IN MUFA DE LA POMPA DOAR 3-4 SECUNDE ??.....EU AM CURENT IN MUFA CAT TIMP TIN BUTONUL ROSU APASAT...

 

CINE COMANDA INTRERUPERA BAZAITULUI? CD AM PUS O PE DIRECT,CU FIRE TRASE DE LA BATERIE,....INTENTIONAT AM LASAT O PUTIN MAI MULT DECAT IN MOD NORMAL...SI BAZAITUL NU S A OPRIT...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

incearca sa dai curent la mobra

eventual de la o masina cu cabluri bune

nu este normal sa ai 7 volti

daca bateria este pe duca tot curentul se duce la electromotor si nu mai ai scanteie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE VREA SA INSEMNE ASTA?

 

Disconnect the fuel pump 3P (Black) connector .

Turn the ignition switch ON and measure the voltage

between the terminals .

Connection : Brown (+ )-Green (--)

There should be battery voltage for a few seconds .

If there is battery voltage, replace the fuel pump .

 

E DIN POZA PUSA DE MINE ...LEGAT DE VERIFICAREA POMPEI...

 

SA INTELEG CA DACA AM CURENT NON STOP TREBUIE INLOCUITA POMPA??

 

CE TREBA ARE CURENTUL DIN MUFA (CARE NU E DOAR PT CATEVA SECUNDE )CU INLOCUIREA POMPEI???

NU ITELEG :blbl:(

 

PROBATA PE DIRECT BAZAIE SARACA...BAGA BENZINA ...DOAR A MERS MOTORUL PENTRU CATEVA SECUNDE :)(

Mesaj completat

incearca sa dai curent la mobra

eventual de la o masina cu cabluri bune

nu este normal sa ai 7 volti

daca bateria este pe duca tot curentul se duce la electromotor si nu mai ai scanteie

 

PROBLEMA E CA AM CURENT...IL INVARTE BINE DE TOT...

NU BAGA CURENT IN POMPA SI NU STIU DE UNDE E

LEGATA POMPA DE DIRECT LA ACEEASI BATERIE MERGE.

Mesaj completat

NU E NORMAL SA FIE CURENT TOT TIMPUL IN MUFA AIA??

ALTFEL CUM LUCREAZA POMPA? CUM TRAGE BENZINA??

Mesaj completat

OARE TOATE PROBLEMELE SA FIE CAUZATE DE ''FUEL CUT RELAY'' ??

DAR NU INTELEG CE FACE PIESA ASTA...CUM LUCREAZA?? DIN MOMENT CE AJUNGE CURENT IN MUFA AIA....EL TREBUIE SA TAIE CURENTU DUPA ALEA CATEVA SECUNDE?

SI NU E NICI ASA....CA AR FII TREBUIT SA BAZAIE FARA OPRIRE...DIN MOMENT CE IN MUFA AM CURET...POMPA PE DIRECT MERGE....DAR DUPA CE LE CONECTEZ POMPA NU MAI MERGE......CE NAIBA SA AIBA...CA NU I DAU DE CAP....E ENERVANT...

Mesaj completat

 

 

NU SE POATE NU SE POATE NU SE POATE....

 

IN PAUZA MECIULUI AM FACUT URMATORUL EXPERIMENT:

AM MASURAT DIN NOU MUFA CARE VINE LA POMPA CU CONTACTUL PUS...AM CURENT....OPRESC CONTACTUL ...NU MAI AM NICI CURENT...

CONECTEZ MUFA LA MUFA POMPEI....SI MASOR DIN NOU...PE O PARTE A MUFEI AM CURENT ...PE PARTEA CEALALTA NU AM CURENT(FIRELE CARE VIN DE LA POMPA)...

 

LEG 2 FIRE LA MUFA POMPEI SI O PUN LA BATERIE...MERGE

ACELEASI 2 FIRE LE BAG IN MUFA CU CURENT...PUN CONTACTUL....SI SURPRIZA.....NU MERGE !!!!! :ok:

 

CINE POATE SA IMI EXPLICE CE SE INTAMPLA ARE O BERE DE LA MINE...

 

CRED CA I DAU FOC IN CURAND...

Mesaj completat

 

 

am masurat si senzorul de inclinare....merge ok....valorile din manualul de reparatie....

 

mai am de masurat FUEL CUT RELAY....dar nu am cu ce...

am observat cu ocazia asta....ca in momentul in care apas butonul rosu se aude un CLIK undeva...ori senzorul de inclinare ori releul...ca s unu langa altul si nu mi dau seama...

 

am mus mana pe ele si pare ca simultan fac CLIK....acum e normal sa faca amandoua??? doar unul ??care din ele?? normal amandoua ar treb sa taie sau sa permita trecerea benzinei....

lucreaza in paralele? sau cd unul e deschi...celalalt e inchis.??

 

posibil releul ala sa nu fucntioneze? si dasta sa nu permita amorsarea pompei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE VREA SA INSEMNE ASTA?

 

Vazand sumedenia de bube adunate la mobra asta tind sa spun buba ca 919 a fost ultimul Blade facut sa tina cu casa. 25000 km facuti peste tot fara nici o problema. Traiasca generatia de consum. Adevarul e ca de cand s=a inventat Hiss-u numarul hondelor furate s-a injumatatit ! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazand sumedenia de bube adunate la mobra asta tind sa spun buba ca 919 a fost ultimul Blade facut sa tina cu casa. 25000 km facuti peste tot fara nici o problema. Traiasca generatia de consum. Adevarul e ca de cand s=a inventat Hiss-u numarul hondelor furate s-a injumatatit ! :ok:

 

a mea are o singura problema...nu mai bazaie pompa....si nu vrea nimeni sa ma ajute sa i dau de cap :blbl:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea are o singura problema...nu mai bazaie pompa....si nu vrea nimeni sa ma ajute sa i dau de cap :ok:(

Ceva probleme am avut si eu la un Kawasaki,pompa functiona la primele probe data jos de pe motocicleta dar apoi montata in mers intrerupea si murea motorul.

Daca nu este releul,din ce stiu eu daca ar fi releul nu ar mai invarti deloc pompa(nu ar primi curent)

Daca mufele sunt ok atunci problema poate sa fie de la pompa.

Mentionez ca pompele se potrivesc de la kawasaki,honda,yamaha toate sunt la fel.

Pompa daca este defecta poate avea urmatoarele defecte:

 

Platina care este actionata de membranaa vacumatica este impuscata(se curata platina ca la dacie)posibil sa functioneze bine din nou dar nu garantez daca este impuscata rau.(se gaseste acel kit cu platina de schimb pe ebay si costa vreo 25 de dolari)

Mai este posibil ca pompa sa nu mai functioneze cum trebuie si debitul propulsat sa fie mai mare sau mai mic.

 

Daca nu stiai pompa nu functioneaza continuu in momentul in care pornesti motorul,ea are o membrana vacumatica care are grija ca in momentul in care nivelul de benzina din carburatoare scade ea simte si porneste actionand acea platina cupleaza electromagnetul care actioneaza membrana care pompeaza benzina.

 

Ca sa fii sigur ca nu este de la pompa sau releu si sa nu fie din cauza carburatoarelor care pot fi dereglate poti face un test simplu.

 

Fii sigur mai intai ca ai rezervorul peste jumatate,baga furtunul din rezervor direct in carburatoare,anulezi pompa si filtrul,benzina va ajunge prin cadere libera in carburatoare fara nici o problema va functiona,eventual va face figuri de alimentare cand rezervorul scade la un sfert.

 

Dai bataie cu probele si asteptam raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-20069-1276380357_thumb.jpg

 

post-20069-1276380367_thumb.jpg

 

post-20069-1276380380_thumb.jpg

 

salut baieti....am atasat diagrama sistemului de alimentare.....

daca eu am curent in mufa aia care ajunge la pompa de benzina nu inseamna ca curentul trece de cele 3 sisteme: bank angle senzor,fuel cut relay si engine stop relay?

bineinteles si de sigurante???

 

nu inteleg .....

ce naiba are...

in mufa curent, pusa pe direct merge....dar legata la mufa nu merge :ok:

INEBUNESSSCCCCCC

 

nu gasesc nimic legat de hiss in diagrama asta.....da oricum io zic ca nu aveam scanteie daca nu citea cheia..si se apridea si eraore ceva la cheie(beculetu la a in bord)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-20069-1276380357_thumb.jpg

 

post-20069-1276380367_thumb.jpg

 

post-20069-1276380380_thumb.jpg

 

salut baieti....am atasat diagrama sistemului de alimentare.....

daca eu am curent in mufa aia care ajunge la pompa de benzina nu inseamna ca curentul trece de cele 3 sisteme: bank angle senzor,fuel cut relay si engine stop relay?

bineinteles si de sigurante???

 

nu inteleg .....

ce naiba are...

in mufa curent, pusa pe direct merge....dar legata la mufa nu merge :ok:

INEBUNESSSCCCCCC

 

nu gasesc nimic legat de hiss in diagrama asta.....da oricum io zic ca nu aveam scanteie daca nu citea cheia..si se apridea si eraore ceva la cheie(beculetu la a in bord)

 

 

 

salut,

din ce spui tu ca ai verificat si merge se pare ca circuitul pompei si pompa merg...

verifica si partea de aprindere...scoate-i o bobina si vezi daca ai scanteie (stiu ca e greu de ajuns la ele)

pe de alta parte vad din diagrama ca exista si un al 5-lea injector...probabil pentru pornirea la rece...vezi sa nu faca si ala figuri

filtrul de benz l-ai verificat? scoate-i furtunele de alimentare din rampa de injectie si porneste pompa "manual" vezi daca iese benzina din ea...

oricum ar trebui sa verifici totusi mai amanuntit mufele si conexiunile de la senzorul de inclinare si cele de la HISS pt ca alea daca imi aduc aminte bine influenteaza aprinderea si comanda de la injectoare nu direct pompa (parca)

 

http://www.fireblades.org/forums/honda-fir...iss-system.html

cam asta e treaba cu senzorul de inclinare...

 

daca stai si cauti bine pe net o sa vezi si cum poti sa "strap"-ezi HISS-ul...dar asta o faci doar de proba si tii pentru tine...929-le are un sistem de protectie cam primitiv si se poate elimina

 

deasemenea ia la verificat cat de multe mufe poti (si da-le cu spray de curatare) - problema ta e sigur de natura electrica - contacte

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

din ce spui tu ca ai verificat si merge se pare ca circuitul pompei si pompa merg...

verifica si partea de aprindere...scoate-i o bobina si vezi daca ai scanteie (stiu ca e greu de ajuns la ele)

pe de alta parte vad din diagrama ca exista si un al 5-lea injector...probabil pentru pornirea la rece...vezi sa nu faca si ala figuri

filtrul de benz l-ai verificat? scoate-i furtunele de alimentare din rampa de injectie si porneste pompa "manual" vezi daca iese benzina din ea...

oricum ar trebui sa verifici totusi mai amanuntit mufele si conexiunile de la senzorul de inclinare si cele de la HISS pt ca alea daca imi aduc aminte bine influenteaza aprinderea si comanda de la injectoare nu direct pompa (parca)

 

http://www.fireblades.org/forums/honda-fir...iss-system.html

cam asta e treaba cu senzorul de inclinare...

 

daca stai si cauti bine pe net o sa vezi si cum poti sa "strap"-ezi HISS-ul...dar asta o faci doar de proba si tii pentru tine...929-le are un sistem de protectie cam primitiv si se poate elimina

 

deasemenea ia la verificat cat de multe mufe poti (si da-le cu spray de curatare) - problema ta e sigur de natura electrica - contacte

 

Bafta!

 

 

 

salut...eu nu inteleg...si nici nu reiese din diagrama....

 

din ce vad eu acolo....daca am curent in mufa de la pompa.....inseamna ca trece de acele sisteme: fuel cut relay,bank angle senzor si ala de la motor...

 

si normal cand conectez cu mufa de la pompa nu ar trebuii sa mearga? sa bazaie? ce anume declanseaza bazaitul? ca nu inteleg in diagrama asta.????

pompa bazaie 2-3secunde....in mod normal...si apoi nu stiu ce face...ori taie curentul ...ori ramane curent pe mufa...si un senzor ceva cd simte ca nu mai e benzina mai trage....

 

unde e sistemul ala de declanseeaza bazaitul???? ca ala trebuie verificat zic eu..... CINE FACE CA POMPA SA BAZAIE 2-3 SECUNDE? UNDE E PIESA ASTA?

 

nu cred sa fie de la injectoare...cu benzina trasa pe ''manual'' porneste fara probleme.....

daca era de la hiss...nu cred ca i dadea scanteie....MOTORUL PORNESTE

POMPA NU BAZAIE

Mesaj completat

DIN CE AM CITIT IN LINKUL PUS DE TINE...SE PARE CA HISS UL MEU E OK....

ADICA SE APRINDE BECULETUL ALA PT 2-3 SECUNDE,CITESTE CHEIA...SI SE STINGE....DECI NU E DE LA HISS....+CA AM SI SCANTEIE...

 

O SA INCERC SI EU MAINE SA INTORC BANK ANGLE SENZOR...CUM ZICEA BAIATUL ALA :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda_Fireblade_2000_929_Wiring_1.pdfHonda_Fireblade_2000_929_Wiring_2.pdf

asa facea si la mine si e de la hiss, lasa restul in pace

 

 

sal...greu scoate omu vorbele de la tine :ok:)

zi mi si mie....cand bagai cheia si invarteai ?? becul ala de la cheie??? ramanea 2-3 sec aprins si apoi se stingea?? aveai scanteie?

 

imi tot zici de hiss da nu dai detalii....din ce am citit si eu...si din ce mi se pare normal....un hiss defect nu ar trebuii sa dea scanteie...NUU?

 

AM ATASAT DIAGRAMA COMPELTA A INSTALATIEI ELECTRICE.....POATE IMI DATI VRE O IDEEE...CE SI UNDE SA MAI VERIFIC...

 

Honda_Fireblade_2000_929_Wiring_1.pdf

 

Honda_Fireblade_2000_929_Wiring_2.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ms,ms...dar pare cam complicat...risc sa prajesc ECM...MA GANDEAM CA E CEVA MAI SIMPLU ...UN FIR CEVA BAGAT IN MUFA AIA..

mai repede vin la bucuresti si imprumut un HISS...

sper sa am timp sa mai mesteresc putin la ea azi...sa ma lase si vremea,e cald rauu,..mai sun un mecanic....vreau sa intorc si eu bank angle senzor sa vedem daca o ia :ok:

daca nu probez cu alt hiss si vedem...

Mesaj completat

aveti idee senzorul de soc pe unde este?? sau echivalent ceva al lui la cbr?

mi a zis cineva sa verific si acolo....da nu gasesc pe unde sa fie la cbr !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi recomandati si mie un loc in bucuresti unde sa pot schimba alternatorul? am alternatorul si am si garnitura, trebui e demontat cel vechi si montat cel nou.

mersi.

 

sal incearca la service ul de la viilor...din curte de la fostul ktm...gasesti indicatiile prin pomi pana in curtea aia....viilor 14...parca

eu acolo am schimbat bujiile....

e service ul celor de la mymoto....cartus e mecanic...vorbeste cu el...

uite aici gasesti nr de telefon....eu mai devreme am vb cu el...despre problema mea cu pompa de benz

/index.php?showtopic=488841

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bu2, am avut exact aceasi problema, exact in maniera in care ai descris-o tu, am chemat un electrician, care are si el motocicleta, tot o honda si in 10 min mi-a aratat problema.

cititorul de cheie e problema...... atat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi recomandati si mie un loc in bucuresti unde sa pot schimba alternatorul?
Sa inteleg ca esti tot in Bucuresti? De maine seara pana vineri sunt in Brasov, ma gandeam ca poate bem o cafea. :blbl:

 

@Borosz: Maine, intr-o vreme, ajung in Sf. Gheorghe. Te sun sa bem un fresh.

E pt prima data cand ma bucur ca sunt in M-Ciuc. Aici caldura e mai suportabila. :ok:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi. am sunat acum si mi-am facut programare.

vad ca si tu ai probleme cu mototreta, stiu cum e...si io stau pe bara de vreo 5 saptamani.

 

Nicu - da, sunt in buc.. iar nu ne nimerim :ok:

Editat de Roberte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi. am sunat acum si mi-am facut programare.

vad ca si tu ai probleme cu mototreta, stiu cum e...si io stau pe bara de vreo 5 saptamani.

 

Nicu - da, sunt in buc.. iar nu ne nimerim :ok:

 

problema e ca nu reusesc sa i dau de cap....tu macar stii ce ai de facut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare salutare...

am si eu o problema cu turometrul..banuiesc ca e de electrica..

 

am achizitionat acum ceva timp un 954 din 2003...cel de la care am luat'o a spus ca a dus'o la o spalatorie auto sa o spele, iar dupa ce a scos'o de acolo a constatat ca turometrul nu mai merge. in fine..a chemat un gigel electrician..s'a uitat el pe ici pe colo..a legat turometrul la o bujie si surpriza..merge DAR are un delay (de la 3000 de ture incepe sa se invarta acul. nici la relanti nu sta..arata 0, iar cu gazul la maxim se gatuie la 8000 de ture..deci bag seama ca nu arata corect).

aveti idee de la ce poate fi..sau la cine sa ma duc...

multumesc mult :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand a avut timp sa te programeze?

Mesaj completat

salutare salutare...

am si eu o problema cu turometrul..banuiesc ca e de electrica..

 

am achizitionat acum ceva timp un 954 din 2003...cel de la care am luat'o a spus ca a dus'o la o spalatorie auto sa o spele, iar dupa ce a scos'o de acolo a constatat ca turometrul nu mai merge. in fine..a chemat un gigel electrician..s'a uitat el pe ici pe colo..a legat turometrul la o bujie si surpriza..merge DAR are un delay (de la 3000 de ture incepe sa se invarta acul. nici la relanti nu sta..arata 0, iar cu gazul la maxim se gatuie la 8000 de ture..deci bag seama ca nu arata corect).

aveti idee de la ce poate fi..sau la cine sa ma duc...

multumesc mult :ok:

 

 

daca gasesti un electrician care iti rezolva problema poate imi dai si mie un PM....am si eu probleme si nu i dau de cap...

Editat de bu2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca esti tot in Bucuresti? De maine seara pana vineri sunt in Brasov, ma gandeam ca poate bem o cafea. :blbl:

 

@Borosz: Maine, intr-o vreme, ajung in Sf. Gheorghe. Te sun sa bem un fresh.

E pt prima data cand ma bucur ca sunt in M-Ciuc. Aici caldura e mai suportabila. :ok:

hai sa-ti dau o bere daca tot esti aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...