Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Uleiul i l-am schimbat acum 400 KM, iam bagat castrol,,nu mia stiu exact modelul...era rosu . Am intrebat in stanga si in dreapta si am inteles ca e foarte bun. Sper sa nu fie ceva grav :lol:

mai joacate si la reglajul cablului de ambreiaj ca in cele mai multe dati de acolo e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sc28 sc33

Mesaj completat

carene am doar de pista, sunt cazute pe o parte dar nu sunt rupte, doar zgariate + un bord aproape nou + faruri cu lupe pt carene+parbriz crapat intr un colt si cadru parbriz nou nichelat totul 100 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. A incercat careva sa vopseasca plasticuri de la HONDA , acea culoare rosie ( Winning red, cod R258 ) care se gaseste pe unele motoare VFR, CBR 600F, CBR 900RR, CBR 600RR ? Nuanta cu pricina se obine sufland rosul respectiv ( R258 <winning red>) peste o baza alb-rozalie (1090) in cateva straturi alternative. . Ce m-ar interesa sa stiu este daca cunoaste careva ce anume e saracia aia de " baza " care apare pe colorrite.com cu codul 1090. Trebuie sa vopsesc carena frontala si sunt in impas din cauza asta, nu stiu ce sa cer la baietii care prepara vopselele :lol: . A mai avut careva problema asta ? ' Gasi-o-ar reaq' sa o gaseasca :lol:

Multumesc

Mesaj completat

nimeni ? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am dat PM :cheers:

Mesaj completat

PS. Dat nu ne vedem si noi la o bere ceva, astia cu Fireblade? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am dat PM :cheers:

Mesaj completat

PS. Dat nu ne vedem si noi la o bere ceva, astia cu Fireblade? :(

 

sigur ..acum ma teleportez

 

ah ..astia cu blade ..scuzati ;)

da'i un tzar lu Bogdan aka jagi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur ..acum ma teleportez

 

ah ..astia cu blade ..scuzati :(

da'i un tzar lu Bogdan aka jagi

 

Il sun acum..

La tine Mac, vin peste vreo 2 saptamani ca am o delegatie in TM :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT BAIETI...

am si eu o problema la care inca nu i gasesc rezolvare....

unul din discuri e mult mai incins decat celalat....mai exact cel de pe partea stanga...

tot pe partea stanga am gasit si o uzura inegala a placutelor in momentul in care le am schimbat.... una din placute avea santurile acelea aproape intacte..iar cea opusa rase de tot....

 

acum am curatat cat de bine am putut pistonasele (cele din etrierul din stanga)...am aerisit ambele etriere...in timp ce le aeriseam am completat cu lichid frana nou...pana l am schimbat complet pe cel vechi...

surpriza...am iesit in probe....si problema persista....pare putin infranata....discul din stanga muult mai incins decat cel din dreapta....DE CEEEE?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura pb imho sunt etrierii

pistonasele e cam evident ca nu lucreaza la fel atata timp cat uzura e mai mare pe o placuta decat pe cealalta (in cazul in care nu ai discul distrus pe partea aia si iti manca placutele)

 

e posibil ca pistonasele sa nu revina si sa iti lase placutele in contact cu discul ..de asta si incalzirea mai puternica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura pb imho sunt etrierii

pistonasele e cam evident ca nu lucreaza la fel atata timp cat uzura e mai mare pe o placuta decat pe cealalta (in cazul in care nu ai discul distrus pe partea aia si iti manca placutele)

 

e posibil ca pistonasele sa nu revina si sa iti lase placutele in contact cu discul ..de asta si incalzirea mai puternica

 

E VORBA DE NOILE PLACUTE DE LA TINE......LE AM MONTAT SI NU VREAU SA LE DISTRUG...INCERC SA IMI DAU SEAMA CE SE INTAPLA

TREABA E CA AM CURATAT PISTONASELE...MERG FOARTE USOR....NU PAR SA FIE BLOCATE...LE IMPINGI CU MANA FOARTE USOR LA LOC IN ETRIER.

E CLAR CA NU REVIN LA LOC...DIN MOMENT CE DISCUL STANGA E MULT MAI INCINS DECAT DISCUL DREAPTA...

MA MAI GANDESC CA E POSIBIL CA ETRIERUL DREAPTA SA NU LUCREZE CUM TREBUIE SI PRACTIC SA FRANEZ DOAR CU DISCUL STANGA...DAIA SA FIE SI ASA INCINS?

DAR NICI ASA NU CRED CA E...PT CA MOTOCICLETA SE SIMTE PUTIN INFRANATA DECI CLAR CA UNDEVA CEVA NU FUNCTIONEAZA...DAR CE??

O FII POSEDATA?

 

ma gandeam ca are ceva aer in etrierul stanga...dar cat sa fie din moment ce am aerisit de am inebunit

ma mai gandeam ca trage ceva aer pe la garniturile de la pistonas...dar ar trebuii sa se vada si urme de lichid de frana ..ma gandesc...

 

ziceti mi ce sa fac...ce sa verific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei cand etrierul se strica si face figuri din astea, singura solutie e inlocuirea lui

 

se gasesc destul de ieftin si se potrivesc de la o multime de modele

nu mai tin minte daca ai radiali sau cei clasici nissin

 

ps. incearca sa o pui pe stander si vezi cum se comporta cand invarti roata .. daca placutele freaca pe disc

o iei prin eliminare ..

franezi si invarti iar roata

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ajungi in buc pot sa-ti imprumut un set de etrieri de la 929 daca se potrivesc, sa vezi ce si cum

 

 

k,ms...mai mesteresc putin la ea...si daca nu i dau de cap...poate iti fac o vizita....io sper totusi sa se rezolve:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am cumparat recent un 954 si dupa cateva sapt de asteptat dupa un capac de alternator si alte chestii am inceput si eu sa ma bucur de prima mea vitezana. dupa 2 ani pe un GPZ 500 este exact ceea ce cautam ca si putere, in schimb stabilitatea si agilitatea pe curbe m-au surprins de tot. senzatiile pe meses sunt EHEM... altele. e un motor superb si parca parca l-as tine pana i se blocheaza kilometrajul. mai nasol cu toate piesele de schimb mult mai scumpe dar in secunda in care am tras de acceleratie am si uitat cati bani au intrat in ea.

 

am o intrebare care ma roade: in oras se cam incinge, lucru care am inteles ca e normal la modelul acesta. din pacate nu se poate cu platforma pana la iesirea din cluj si cateodata ajunge la 101 grade exact cand ajung la destinatie. cum fac sa nu am probleme cu ea? cand is 30 de grade afara degeaba o las putin sa mearga cu ventilatorul ca nu poate sa scada temperatura sub 100. am inteles ca nu e bine nici sa opresc motorul cand e pornita termocupla. cum se rezolva treaba asta? m-am gandit chiar sa ii mai cumpar un ventilator SH si sa il leg in paralel langa celalt.

 

in rest e super ca nu se poate folosi ca motor de slapar. la cat de tare se incinge cadrul imi parleste tot parul de pe picioare :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal sa se incinga.De multe ori in trafic ff aglomerat si caldura infernala cand aveam rezervorul mai gol la unele semafoare ma dadeam jos,se incingea asa tare incat imi luau foc boasele.

954 e fantastic cu siguranta o sa mai cumpar un 954(habar n'am cand) il fac identic cu cel care l'am avut sio sa il tin de fantezie.sunt fermecat de 954

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal sa se incinga.De multe ori in trafic ff aglomerat si caldura infernala cand aveam rezervorul mai gol la unele semafoare ma dadeam jos,se incingea asa tare incat imi luau foc boasele.

954 e fantastic cu siguranta o sa mai cumpar un 954(habar n'am cand) il fac identic cu cel care l'am avut sio sa il tin de fantezie.sunt fermecat de 954

 

stiu ca e ok sa se incinga, clar ca ii place la peste 90 kmh si mi e pare logic. vreau doar sa stiu ce fac in cazul in care am de mers prin oras, e la 101 grade ventilatorul sta sa sara de pe radiator la ce rotatii prinde si eu am ajuns la destinatie. opritul motorului in caul asta nu e recomandat dar nici nu poate sa coboare ventilatorul temperatura lichidului de racire la sub 100 cu motorul in functiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vara cand este cald temperatura sta constant pe la 99-101-102. Vara trecuta am vazut maxim 108grd, la mers in oras si o temperatura exterioara de cca 35oC. Nu te impacienta, nu este absolut nicio problema, este proiectata sa mearga la temperatura aia. La un CBR600F4i, de exemplu, temperatura uzual afisata este de 107-109oC, in conditiile prezentate mai sus.

Afara, la drum intins, ar trebui sa stea pe la 82oC.

 

Sa o stapanesti sanatos, e extrem de iertatoare pentru (aproape) un miar, insa daca te lancezesti la ghidon te poate surprinde. Si nu prea placut. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PROBLEME, PROBLEME SI IAR PROBLEME......

 

am desfacut pana la urma etrierul stanga....am scos pistonasele,am curatat garniturlie am curatat mizeria din sentuletele din etrier,am curatat pistonasele.

pistonasele nu au urme de uzura...insa prima garnitura (cea din interior) nu cea pentru praf...are o forma usor conica...adica nu mai e cilindru perfect...

toate 4 garniturile au aceeasi forma...dar fara urme de ciupituri sau altceva...

am montat totul la loc....SI TOT INFRANATA ESTE ROATA...DISCU STANGA MUULT MAI INCINS DECAT DISCUL DREAPTA...URMEAZA UN SET NOU DE GARNITURI...

 

ACUM AM ALTA PROBLEMA

 

am iesit azi sa verific cum lucreza etrierul...am dat o tura (10 km) s a aprins becul de benzina...am ajuns in port...am oprit 10 minute. am pornit si nu a tinut relantiul si s a oprit. am repornit...totul ok...am ajuns la benzinarie (max 3 km)...am alimentat de 30 ron...am pornit ...totul ok...am mers 500 metri....suna telefonul...opresc motorul..vorbesc 2 minute.....dau sa pornesc si

 

PAUZA!!!!!....NU MAI MERGE.....NU SE MAI AUDE BAZAITUL ALA DE LA POMPA DE BENZINA...

 

SIGUR SIGUR AM BAGAT BENZINA...AM VERIFICAT TOATE SIGURANTELE PE CARE LE AM GASIT...AM VERIFICAT MUFA DE LA POMPA..AM VERIFICAT PAPUCUL ALA CARE VINE LA POMPA DIN REZERVOR...DEGEABA....PUN CONTACTUL SI NU SE AUDE BAZAITUL ALA...DAU LA AUTOMAT..MOTORUL INVARTE DAR NU PORNESTE...

 

SFATURI PLSSS......AICI CHIAR NU MAI AM IDEE DE CE S AI FAC :D(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...