Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De aproape un an caut o harta buna pentru 954 pentru PC3 si nu am gasit. Momentan merg cu harta de la dynojet care insa este cam bogata. Am evacuare Akrapovic full cu filtru BMC. As incerca si alta harta dar sa nu fie de la dynojet de pe site. Daca ma poate ajuta cineva,a stept PM.

harta ai puso tu sau ai dus motoreta la un dyno......?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu regret va anuntz ca CBR 954 nu va poate oferi putere sa concurati cu modelele din si dupa 2002, are cutia scurta, pleaca foarte repede la start, dar dupa 200km/h nu mai face fatza concurentzei. Asta a fost motivul principal pt care am vindut 954, o motocicleta excelenta din multe puncte de vedere, dar nu sa concurati la pista. Depasesti pe fiecare intrare, iesire din curba, dar la mijlocul liniei drepte cei depasiti de tine, trec pe linga 954 ca expresul. E foarte frustrant. Dupa 3-4 curse vrei sa scapi de ea.

Eu am avut full Yoshimura PowerComm, harta luata direct de pe website. La start nu aveam concurentza, tineam acceleratia la 3000ture si plecam aproape nepatinat, depaseam orice moto. Nu eram eu talentat, motocicleta era in stare, pur si simplu are cutia scurta, 130km/h maxim in treapta 1.

 

Acest post e dedicat numai celor ce vor sa foloseasca 954 la circuit(exclus Amckart, Selena ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu regret va anuntz ca CBR 954 nu va poate oferi putere sa concurati cu modelele din si dupa 2002, are cutia scurta, pleaca foarte repede la start, dar dupa 200km/h nu mai face fatza concurentzei. Asta a fost motivul principal pt care am vindut 954, o motocicleta excelenta din multe puncte de vedere, dar nu sa concurati la pista. Depasesti pe fiecare intrare, iesire din curba, dar la mijlocul liniei drepte cei depasiti de tine, trec pe linga 954 ca expresul. E foarte frustrant. Dupa 3-4 curse vrei sa scapi de ea.

Eu am avut full Yoshimura PowerComm, harta luata direct de pe website. La start nu aveam concurentza, tineam acceleratia la 3000ture si plecam aproape nepatinat, depaseam orice moto. Nu eram eu talentat, motocicleta era in stare, pur si simplu are cutia scurta, 130km/h maxim in treapta 1.

 

Acest post e dedicat numai celor ce vor sa foloseasca 954 la circuit(exclus Amckart, Selena ).

Eu merg cu a mea pe hungaro si euro ring.....si nu prea m-a facut de rusine.....aveam pe langa mine cbr 1000 din07...aveam r1 din 2007...aveam si rc8 pe langa mine...zx10 06...si eram pe o linie.....si nu am dynojet:))) eu cred ca depinde de tine cum tragi de ea;))))nu vreau sa ma dau destept este o parere sin un pct de vedere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu regret va anuntz ca CBR 954 nu va poate oferi putere sa concurati cu modelele din si dupa 2002, are cutia scurta, pleaca foarte repede la start, dar dupa 200km/h nu mai face fatza concurentzei. Asta a fost motivul principal pt care am vindut 954, o motocicleta excelenta din multe puncte de vedere, dar nu sa concurati la pista. Depasesti pe fiecare intrare, iesire din curba, dar la mijlocul liniei drepte cei depasiti de tine, trec pe linga 954 ca expresul. E foarte frustrant. Dupa 3-4 curse vrei sa scapi de ea.

Eu am avut full Yoshimura PowerComm, harta luata direct de pe website. La start nu aveam concurentza, tineam acceleratia la 3000ture si plecam aproape nepatinat, depaseam orice moto. Nu eram eu talentat, motocicleta era in stare, pur si simplu are cutia scurta, 130km/h maxim in treapta 1.

 

Acest post e dedicat numai celor ce vor sa foloseasca 954 la circuit(exclus Amckart, Selena ).

 

Eu sunt foarte multumit de motoreta, si din auzite cica 954 este un model mai reusit fata de 1000rr 2004 pana in 2007 :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg cu a mea pe hungaro si euro ring.....si nu prea m-a facut de rusine.....aveam pe langa mine cbr 1000 din07...aveam r1 din 2007...aveam si rc8 pe langa mine...zx10 06...si eram pe o linie.....si nu am dynojet:))) eu cred ca depinde de tine cum tragi de ea;))))nu vreau sa ma dau destept este o parere sin un pct de vedere

 

OK, OK, ia-o asa: ma depaseau piloti care dupa ce am schimbat motoreta le dadeam secunde bune. 2008 Pannoniaring-2.12 best time cu 954, am avut 2 curse, ma lasau la 30m in spate dupa ce ma depaseau, eram si prima data acolo. 2010- 2.10 2.10 best time, pe liniile drepte nu m-a mai depasit absolut nimeni, deloc. In 2009 am mers pe R1 2000, pina si acela avea viteza mai mare pe linia dreapta. Faptul ca erai la bataie cu R1 2008 nu e chiar asa de relevant, nu cunosteai de ce era in stare pilotul.Pe mine m-a depasit grav de tot in 2008un R1 2003, pilot care mergea mult mai slab ca mine, in general. Sa nu uitam ca totusi, 954 are undeva la 140cai/roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toata lumea.

Am si eu un SC33 din 98 si vreau sa va intreb daca intra un cauciuc pe spate de 190???

Am luat o toba Micron mica ( aprox 35cm ),sunt ceva riscuri pt motor daca o montez????

Multumesc deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, OK, ia-o asa: ma depaseau piloti care dupa ce am schimbat motoreta le dadeam secunde bune. 2008 Pannoniaring-2.12 best time cu 954, am avut 2 curse, ma lasau la 30m in spate dupa ce ma depaseau, eram si prima data acolo. 2010- 2.10 2.10 best time, pe liniile drepte nu m-a mai depasit absolut nimeni, deloc. In 2009 am mers pe R1 2000, pina si acela avea viteza mai mare pe linia dreapta. Faptul ca erai la bataie cu R1 2008 nu e chiar asa de relevant, nu cunosteai de ce era in stare pilotul.Pe mine m-a depasit grav de tot in 2008un R1 2003, pilot care mergea mult mai slab ca mine, in general. Sa nu uitam ca totusi, 954 are undeva la 140cai/roata.

 

In octombrie l-am depasit pe linia dreapta pe unu cu MV Agusta F4 si am iesit mediul-slab din ultimul viraj. Onoriu o lauda ca n-a vazut acceleratie mai violenta la nici o motocicleta :D (dar el e bun la PR)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, OK, ia-o asa: ma depaseau piloti care dupa ce am schimbat motoreta le dadeam secunde bune. 2008 Pannoniaring-2.12 best time cu 954, am avut 2 curse, ma lasau la 30m in spate dupa ce ma depaseau, eram si prima data acolo. 2010- 2.10 2.10 best time, pe liniile drepte nu m-a mai depasit absolut nimeni, deloc. In 2009 am mers pe R1 2000, pina si acela avea viteza mai mare pe linia dreapta. Faptul ca erai la bataie cu R1 2008 nu e chiar asa de relevant, nu cunosteai de ce era in stare pilotul.Pe mine m-a depasit grav de tot in 2008un R1 2003, pilot care mergea mult mai slab ca mine, in general. Sa nu uitam ca totusi, 954 are undeva la 140cai/roata.

Pai tocmai de aia....de ce sa nu ai un motor mai slab decat restul si sa-i faci pe unde se poate;)....parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu la ce se refera Jagi si are dreptate.

Daca vezi ca te dai mai bine pe viraje decat alti piloti, si in lnie dreapta au avantaj net, cu siguranta exista tentatia de a exagera, de a risca, de a trage mai tare decat te tine nivelul tehnic si atunci apare greseala, cazatura, accidentarea. Si eu am zis ca pot sa merg calm si detasat si asta asa a fost in antrenamente si calificari. In cursa se schimba radical treaba. Daca nu tragi dupa aia din fata sa depasesti macar unu, te simti cel mai mare fraier :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai spus bine, AVANTAJ NET. E mult prea mare diferentza de putere. Pina in 200km/h e racheta, dupa care pierde rapid din accelerarea comparativ cu majoritatea. Pe strada nu se vede lipsa puterii, din contra te face sa crezi ca-i cea mai rapida.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Sa nu uitam ca totusi, 954 are undeva la 140cai/roata.

 

in jur de 130 are cu evacuare si harta de dynojet din cate grafice am vazut. Astefel putem spune ca trage chiar prea bine :grinbandit:

 

Pe langa toate astea am impresia ca unele gixxere sunt mai vanoase chiar si la turatii mici. Evident vb de strada. Imi place totusi cum se simte asta la iesiri mai lungi si pe curbe.

 

Inteleg perfect ce zice Jagi legat de circuit si is de acord. Norocul nostru ca mai sunt unii care cauta placerea in mers mult si bine pe o motocicleta secsi si echilibrata, nu numai in secunde imbuntatite pe tur si depasiri :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am facut si eu de nevoie niste offroad d'asta pe valea doftanei, vreo 7km dus intors, insa cu viteza f mica si cu multa grija. De o luna plang ambele furci, trebuie sa schimb simeringurile. Mai mult ca sigur si voinicul din clipul de mai sus a avut probleme de gen dupa vitejia filmata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand parbriz MRA racing pt 954 fara nici o zgarietura,impecabil.Parbrizul este fumuriu(nu negru) http://www.romimoto.ro/Catalog-PARBRIZE-MRA-HONDA-CBR-125-1100-CBR-900-CBR-900RR---02----389/Parbriz-Racing-94001952

Pret 220 ron tel 0761067337

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta cineva cu far, carena fata si capac alternator pt 954?

stima

daca te ajuta,am eu un set complet de carene de pista cu lupa in fata si decupatura pt stop pe spate(daca mergi noaptea nu te ajuta lupa prea mult)la 200 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...