Junioruenjoyz Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Salutare, Scuze de delay dar o raceala m-a "rapus". Nu am umblat eu la mobra pentru ca nu ma simt in "masura", a facut-o cineva abilitat (as prefera sa nu dam nume ca nu are vreo relevanta). Cert esta ca si discurile au fost verificate cumva dar nu au dezvaluit nimic concret, plus de asta maneta de frana nu pulseaza...Discurile au "carne" si se prezinta binisor. Mai exista o mica chestie pe care nu am schimbat-o, unul din cuzinetii din furca...era pe duca si ma gandesc ca poate e de acolo, Cezar te rog sa ma corectezi daca scriu aberatii, dar in afara de cuzinetii aia....nu stiu ce as putea sa mai schimb/strang/repar la mobra. Mentionez ca am grija de ea ca de ochii din cap...va dati seama cum ma simt ca nu stiu ce sa-i fac sa mearga cum mergea o data "mititica". Daca aveti idei please share!!! Multam, J Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 pe cine intereseaza,pe 24 iunie va fi etapa de drag racing de la tulcea.Participa si motoare.Organizarea este ok din cate am vazut pana acum. Cine e din Bucuresti si doreste sa mearga la Tulcea duminica,sa se anunte ca sa plecam mai multi.Seara ne intoarcem inapoi. https://www.facebook.com/events/308571319229553/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Salutare, Scuze de delay dar o raceala m-a "rapus". Nu am umblat eu la mobra pentru ca nu ma simt in "masura", a facut-o cineva abilitat (as prefera sa nu dam nume ca nu are vreo relevanta). Cert esta ca si discurile au fost verificate cumva dar nu au dezvaluit nimic concret, plus de asta maneta de frana nu pulseaza...Discurile au "carne" si se prezinta binisor. Mai exista o mica chestie pe care nu am schimbat-o, unul din cuzinetii din furca...era pe duca si ma gandesc ca poate e de acolo, Cezar te rog sa ma corectezi daca scriu aberatii, dar in afara de cuzinetii aia....nu stiu ce as putea sa mai schimb/strang/repar la mobra. Mentionez ca am grija de ea ca de ochii din cap...va dati seama cum ma simt ca nu stiu ce sa-i fac sa mearga cum mergea o data "mititica". Daca aveti idei please share!!! Multam, J Franele nu dau voblaj sau cel putin eu nu am intalnit. Rulmentii de jug, daca a fost montati corect, nu trebuie sa duca la voblaj pe franare. Astia nu se strang! Piulita care tine axul directiei trebuie stransa doar pana se preia jocul in coloana. E mai mult un reglaj fin decat o strangere. Verifica daca directia se misca cu usurinta stanga dreapta. Inca ceva - ce guma ai pe fata si ce presiune ai in ea? Cu orice cauciuc 120/70/17, presiunea ar trebui sa fine intre 2.1-2.3. Daca nici dupa ce verific aspectele astea nu se rezolva problema, este altceva si aia este... cum sa zic... aproape secret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 @Cezar: Rulmentii de la jug au fost montati corespunzator, problema initiala s-a rezolvat. Directia e se misca brici fara cel mai mic "hop". Presiunea la roti stiu ca era 2.2, dar o sa reverific si revin cu info. Ahh aproape ca mor de curiozitate sa aflu care e "aproape secretul" Sanatate si asflat uscat! J Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Cezar, piulita de la rulmentul de jug se strange cu dinamometrica la 11-16 Nm. Cel putin asa scrie in Haynes si e logic sa fie asa, nu poti lasa strangerea niciunei piulite de pe motor la mana unui mecanic dus sau nu la sala. La dimensiunea 120/70/17 majoritatea producatorilor dau ca presiune 2.5. Or fi ei mai prosti, dar mie la 2.5 pe bune daca imi da vreun efect negativ. Insa e drept ca eu o folosesc normal, nu ca alti raceri cu pretentii. Cat despre "aproape secret" am o intrebare: ne ajutam intre noi pe sectiunea de 900RR la fel cum o fac oamenii si pe forumurile de afara? Nu de alta, dar poate au si altii din tara probleme asemanatoare si nu pot da curs invitatiei voalate de a ajunge la Grant Moto Service.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) Cezar, piulita de la rulmentul de jug se strange cu dinamometrica la 11-16 Nm. rectificare/intrebare - care piulita? Sunt mai mult de una. La dimensiunea 120/70/17 majoritatea producatorilor dau ca presiune 2.5. Or fi ei mai prosti, dar mie la 2.5 pe bune daca imi da vreun efect negativ. Insa e drept ca eu o folosesc normal, nu ca alti raceri cu pretentii. 2.1-2.3 la rece Majoritatea producatorilor de motrete sau de anvelope? Chiar nu vreau sa intru intr-o astfel de polemica din nou. Fiecare isi alege reperele dupa propriul cap. Ce inseamna folosit normal? mergi cu ea in oras? Adica este pe post de scuter/bicicleta/metrou? Atunci ok, pune 2.9 ca sa reduci poluarea Cat despre "aproape secret" am o intrebare: ne ajutam intre noi pe sectiunea de 900RR la fel cum o fac oamenii si pe forumurile de afara? Nu de alta, dar poate au si altii din tara probleme asemanatoare si nu pot da curs invitatiei voalate de a ajunge la Grant Moto Service.. Nu se poate face evaluarea problemei decat vazand agregatul si analizant cauzele. Daca aia nu e, ailalta nu e.... poate ca totusi este si una si ailalta combinate. Nu pot sa fiu sigur. Teoretic, 80% cauza este X, dar mai pot fi si altele. Aici este un pericol - omul care crede ca stie ce are de facut (dar de fapt nu stie), se apuca si face de capul lui. Dar daca strica? Daca nu intelege principii si intelege fix pe dos? Atunci ce mai e de facut? Am vazut multe, foarte multe "inventii". Chiar si acum sunt oameni care repara motoreta dupa ce li se spune pe forum. Garantat 100% doua cazuri incearca sa repare ceva ce e bun. Pot sa-mi permit sa nu ma bag? Si eu am stricat mult pana am reusit sa nu mai stric. Sunt pe bancile facultatii si trebuie sa invete Sigur ca ne ajutam dar de la un anumit punct mai departe, ajutorul poate fi ... cum sa zic, periculos. Hai sa-ti dau exemplu - a venit pana la urma unu la mine cu 1000rr cu roata fata blocata - zic: clar ai discurile strambe. Dar nu, nu era asta - cand am demontat am vazut care era inventia. cumparase niste ploacute, alte placute decat trebuia. Nu intrau - le-a pilit, a mai dat niste gauri sa intre bolturile de fixare si s-a suit pe ea si "domle merge prost". Poate ca si unu ca asta a primit sfatul - desurubeaza, pune placute noi, pune loctite, insurubeaza. problema nu e la cine a dat sfatul, problema este la cel care il primeste pentru ca n-ai de unde sa stii daca este de-a dreptul dobitoc sau stia macar ca in Europa se merge pe dreapta. Multumesc pt intelegere! Editat Iunie 22, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) rectificare/intrebare - care piulita? Sunt mai mult de una. Hai mai Cesar, stii bine la care ma refer, doar ai si tu 954 si nu cred ca nu ai Haynes.. E vorba de prima piulita, de sub "bridge'ul" de sus. Piulita de deasupra e la 100+ Nm daca imi aduc aminte bine. 2.1-2.3 la rece Majoritatea producatorilor de motrete sau de anvelope? Chiar nu vreau sa intru intr-o astfel de polemica din nou. Fiecare isi alege reperele dupa propriul cap. Ce inseamna folosit normal? mergi cu ea in oras? Adica este pe post de scuter/bicicleta/metrou? Atunci ok, pune 2.9 ca sa reduci poluarea Pai orice presiune este data la RECE, deci inclusiv 2.5 scrisa de Honda pe abtzibildurile insignifiante de pe bascula/aparatoare de lant, dupa caz.. Normal ca vorbim de producatorul de motoreta, eu pana acum nu am vazut valori date de producatorii de anvelope. Decat recomandari sa fie umflate la valorile recomandate de producatorul motoretei. Si da, o folosesc pe post de maxiscuter. Altii le folosesc pe post de sezlong in Victoriei. Nu se poate face evaluarea problemei decat vazand agregatul si analizant cauzele. Daca aia nu e, ailalta nu e.... poate ca totusi este si una si ailalta combinate. Nu pot sa fiu sigur. Teoretic, 80% cauza este X, dar mai pot fi si altele. Aici este un pericol - omul care crede ca stie ce are de facut (dar de fapt nu stie), se apuca si face de capul lui. Dar daca strica? Daca nu intelege principii si intelege fix pe dos? Atunci ce mai e de facut? Am vazut multe, foarte multe "inventii". Chiar si acum sunt oameni care repara motoreta dupa ce li se spune pe forum. Garantat 100% doua cazuri incearca sa repare ceva ce e bun. Pot sa-mi permit sa nu ma bag? Si eu am stricat mult pana am reusit sa nu mai stric. Sunt pe bancile facultatii si trebuie sa invete Sigur ca ne ajutam dar de la un anumit punct mai departe, ajutorul poate fi ... cum sa zic, periculos. Hai sa-ti dau exemplu - a venit pana la urma unu la mine cu 1000rr cu roata fata blocata - zic: clar ai discurile strambe. Dar nu, nu era asta - cand am demontat am vazut care era inventia. cumparase niste ploacute, alte placute decat trebuia. Nu intrau - le-a pilit, a mai dat niste gauri sa intre bolturile de fixare si s-a suit pe ea si "domle merge prost". Poate ca si unu ca asta a primit sfatul - desurubeaza, pune placute noi, pune loctite, insurubeaza. problema nu e la cine a dat sfatul, problema este la cel care il primeste pentru ca n-ai de unde sa stii daca este de-a dreptul dobitoc sau stia macar ca in Europa se merge pe dreapta. Multumesc pt intelegere! Partial ai dreptate. Ma refer la partea cu nu poti sa fii 100% sigur ca e ceva fara sa vezi/auzi/pipai agregatul. Dar poti spune "bai, ai sa razi, eu m'am intalnit cu situatia X. Arunca un ochi si poate te linistesti. Sau nu." In rest, nu pot sa cred ca te vei considera vinovat moral daca vreun retard se apuca de luat la pila si gaurit placutele de frana fiindca asa a inteles el. Si nici ca tu consideri ca noi astia de pe aici s'ar putea sa nu avem un IQ mai mare decat cel suficient cat sa nu ne curga scuipat din gura. Asa ca hai sa fim pe fata si spune'ne si noua "aproape secretul" sau fii franc si spune: "prietene, am mai intalnit o situatie similara dar nu pot fi 100% sigur. Hai pe la mine cu o cola si poate ii dam de cap." Editat Iunie 22, 2012 de strumfuadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 tare asta cu placutele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Hai mai Cesar, stii bine la care ma refer, doar ai si tu 954 si nu cred ca nu ai Haynes.. E vorba de prima piulita, de sub "bridge'ul" de sus. Piulita de deasupra e la 100+ Nm daca imi aduc aminte bine. Piulita aia se strange relativ putin. Nu stiu daca are specificat cuplul de strangere. Din ce motiv - piulita trebuie sa preia jocul din coloana de directie, deci nu prea e strangere, este mai degraba un reglaj, Apoi mai vine o piulita peste ea care o blocheaza, apoi jugul si aia de sus se strange tare. Pai orice presiune este data la RECE, deci inclusiv 2.5 scrisa de Honda pe abtzibildurile insignifiante de pe bascula/aparatoare de lant, dupa caz.. Normal ca vorbim de producatorul de motoreta, eu pana acum nu am vazut valori date de producatorii de anvelope. Decat recomandari sa fie umflate la valorile recomandate de producatorul motoretei. Inteleg. Eu umflu gumele mai putin decat indica recomandarile honda sau ai altor producatori yapan. Interesant ca pe bascule de Aprilia sunt recomandari de presiuni mai scazute decat la japaneze.... In rest, nu pot sa cred ca te vei considera vinovat moral daca vreun retard se apuca de luat la pila si gaurit placutele de frana fiindca asa a inteles el. Si nici ca tu consideri ca noi astia de pe aici s'ar putea sa nu avem un IQ mai mare decat cel suficient cat sa nu ne curga scuipat din gura. Asa ca hai sa fim pe fata si spune'ne si noua "aproape secretul" sau fii franc si spune: "prietene, am mai intalnit o situatie similara dar nu pot fi 100% sigur. Hai pe la mine cu o cola si poate ii dam de cap." Nu desconsider pe nimeni, sper ca nu am jignit pe nimeni Despre problema pe care o acuza colegul nostru pot sa zic ca teoretic se poate intampla. Deci sigur 100% nu pot sa zic - aceasta este. Deci ce-as vrea eu - daca se poate si permiteti - sa fiu eu ala care descopera daca, dupa ce a studiat sasiul de 954 (probleme asemenatoare se pare ca are acum si Pangiale), se confirma banuiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidake Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 se vinde una bucata 900RR-> http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-cbr%20fireblade%20900%20rr%20919-din-1999-458043.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 se vinde una bucata 900RR-> http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-cbr%20fireblade%20900%20rr%20919-din-1999-458043.html Rectifica si tu datele din anunt. Motorul este un sc 28, an fab pre 96, sau e un sc 33, 96-97 cu motorul schimbat. Mai jos ti-am pus poze cu 3 tipuri de SC. Priveste motorul si in special capacele laterale, si o sa intelegi ce iti spun. Apropo, 919 din 99 e a doua mobra iar a treia e 919,dat din 96-97. Cu toate astea, capacele la al tau sunt fix ca in prima poza. Suna un clopotel? Atasez si o poza cu motorul pus de tine la vanzare. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atharia Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Gixule, incepatorii care vor sa-si cumpere 954 iti multumesc pentru deconspirarea ... bla bla, enter cuvant urat aici Te saluta Shinu din claxonu' de la scooter pana imi iau iar 954 PS: scuza tonu de caterinca, da' pe jumate eram serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Shin-ule motoreta nu mai ai,cont nu mai ai,ooo mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrum vrum Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Salutare si bine v-am gasit. Sunt pe cale sa cumpar un 919 din '97. Am fost sa il vad l-a pornit a bagat in treapta 1 si a scos un sunet cam puternic. E normal? E sunetul epecific cand bagi in viteza un motor, doar ca putin mai mare. Mentionez ca am avut un Ducati monster 600 dark din 98, un Suzuki sv 650sdin 2000 si un transalp din 93. Imi e sa nu fie de la ambreaj. Cum il testez daca e dus? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Face un clanc absolut normal. Daca eziti cand apesi schimbatorul, poate sa caraie, dar nu vad nimic nou in asta. Pune cateva poze, poate stie cineva mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidake Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Are cineva un cauciuc de fata 130-70-ZR16 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Are cineva un cauciuc de fata 130-70-ZR16 ??? asta-i momentul ala naspa in care iti aduci aminte de "minunata" noastra roata pe fata ..cred numai noua o sa gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidake Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 yes...ma acuza astia ca am furat roata de scuter )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 (editat) Ma bag si eu pe aici, de vreo luna proaspat posesor de 954, a fost a lui mistery de aici de pe forum. Avem cam vreo 1500km la activ, si ne intelegem de minune, chiar ma bine decat cu fostul R6. Pe viitor, adica la iarna, am de gand: -sa-l vopsesc exact cum a fost motocicleta lui simonceli, acel alb cu rosu si negru ( asa am si costumul) -un parbriz gen duble buble, acum are puig dar forma oem si imi bate vantul in moaca la peste 140 -un supercorsa pe fata, caci qualifier asta cam fuge la franari violente -un intinzator de lant, la lantul de distributie -o finala sport -poate discuri dantelate pe fata, caci cele de acum au o vibratie la franarile violente in rest, totul ok, consum ok, ciclistica marfa, frane marfa. Editat Iulie 8, 2012 de cashu21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrum vrum Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Asta e monstruletul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 pt honde sunetul este mai amplificat putin,nu stiu din ce motiv ,am avut pt o perioada scurta de timp un 929 si identic cum ai spus facea,am mers pe destule honde majoritatea faceau asa cand cuplam treapta unu din neutral,daca pui pe cineva sa faca operatiunea asta de pe motor si sa te uiti parca si lantu se misca putin si eu am ramas uimit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidake Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Asta e monstruletul.... sa-l stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrum vrum Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Da asa este si lantul se intinde. Nu prea ma afecteaza cu nimic. Doar ca mi s-a parut normal sa intreb sa fiu sigur ca nu e o problema. Multumesc la fel pentru urare. Cine are un 919 97-98 sa ma intalnesc cu el sa ascult si eu motorul? Ma deplasez si prin imprejurimile bucurestiului. Numa sa fac o diferenta. Totusi mobra are 50k km si distributia nu i s-a schimbat. Nu stiu la cat km ar trebui schimbata. Dar poate trebuie intinzatoare lanturi nu stiu. Vreau sa fiu eu sigur ca e in regula. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Shin-ule motoreta nu mai ai,cont nu mai ai,ooo mai ai? Mereu la purtator Cont am, permisu' e pe vine, dar din pacate mobra tre' sa-mi iau ceva ieftin, un F2, un ce mi-oi permite :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Cine are un 919 97-98 sa ma intalnesc cu el sa ascult si eu motorul? Ma deplasez si prin imprejurimile bucurestiului. Numa sa fac o diferenta. Totusi mobra are 50k km si distributia nu i s-a schimbat. Nu stiu la cat km ar trebui schimbata. Dar poate trebuie intinzatoare lanturi nu stiu. Vreau sa fiu eu sigur ca e in regula. Multumesc. E greu sa gasesti o motoreta cu la care sa se stie exact numarul real de km. Daca distributia - lantul - face zgomot neregulat, adica are burta, e cazul sa o schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.