art Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 "Problema" cu scaritele se poate rezolva usor cu un set de scarite race. Se gasesc SH la preturi decente. Cauta unul in mintile lui si n-o sa-ti para rau de decizia facuta. E o bijuterie de motocicleta! Ca fapt divers, eu dadeam cu scaritele pe jos la 1000RR-ul meu, si nu erau race/reglabile. Scaritele stock sunt pozitionate astfel incat, dupa un drum de 2-300 km, sa mai poti foote ceva. Spor la cumparaturi. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Poate nu stii cat de nasoala e senzatia..ti-e si frica sa te mai apleci, si asta pe circuit, d-apai daca se intampla pe strada, unde tre sa fii atent la multe alte pericole. 600f-urile sunt motoare exceptionale, pana la un anumit nivel. Dar a venit vremea pentru un upgrade. pe amkart atingeam cu scaritele,cu protectia de carbon de la alternator si putin cu carenele(vorbesc de 954) la scarite am rezolvat cu niste valter moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Salutare, Din intamplare are careva vreo 2 suruPuri cu o lungime de 10-12 cm care sa se potriveasca in locul celor stock din blocul motor (unde sunt "gaurile" in carenaj). Mai exact acolo unde se pot prinde crash-pad-urile. Din pacate mi-am comandat niste crash-pad-uri si prinderile cu care au venit sun mai mici ca grosime decat suruburile stock - nu le pot folosi... @ JAGI - am gasit ceva protectii pe net, dar cam ard la scor 70$ bucata...si asta din State (fara cei 47$ pentru transport). Sper luna urmatoare sa am "malaiul" necesar sa-mi cumpar ce mai e nevoie pentru trotineta - thx pentru tips. Spor si asfalt uscat!!! J Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Salutare, @ JAGI - am gasit ceva protectii pe net, dar cam ard la scor 70$ bucata...si asta din State (fara cei 47$ pentru transport). Sper luna urmatoare sa am "malaiul" necesar sa-mi cumpar ce mai e nevoie pentru trotineta - thx pentru tips. Spor si asfalt uscat!!! J jagib1972 , da-mi add to list, vorbim, am 2 vinzatori de capace de protectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidake Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 (editat) Salut, Am nevoie si eu de o mica parere. Am un CBR 900RR, an 99, sc33. Saptamana trecuta am avut o mica cazatura cu mandra, si dupa acea cazatura pe partea dreapta, a inceput sa imi scoata un sunet ciudat gen V2, cum ca n-ar merge in toate pistoanele. Am verificat primul lucru, bujiile, nu par a fi arse. Cu airboxul scos am turat-o putin peste 10.000 rpm si am observat ca din toate galeriile de admisie se vede scanteia in blocul motor. Cand dau sa plec de pe loc da un pic in nas. Ce ar putea fi? Tot cu ocazia asta intreb cine ar avea o maneta de frana, a mea s-a rupt. Am uitat sa zic ca imi porneste la prima apasare de buton, imi sta la ralanti 1000-1100 rmp (oscileaza), dar acest lucru il facea si inainte de cazatura. Motorul a mers perfect, se auzea foarte bine, mergea "rotund" Multumesc anticipat, Ovi Editat Aprilie 19, 2012 de Ovidake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Salut! Are cineva o sha pasager pentru 929? 0722537975 Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Salut, ma intereseaza sa cumpar pentru mine un 954, m-am hotarat ca e modelul care-mi acopera cerintele si se incadreaza in buget. Deci, pun accent in primul rand pe starea tehnica cat mai buna, pe seriozitatea vanzatorului. Ar mai fi cateva accesorii care mi se par necesare cum ar fi (amortizor ghidon, o finala sport, un xenon pe faza scurta). Carenele mai putin conteaza, numai sa nu fie vraiste(rupte, carpite, etc). Eu sunt din Galati, deci imi vine greu sa merg, de exemplu la timisoara sa vad o motocicleta si cand ajung nu e ceea ce se oferea initial! Cateva poze la o rezolutie buna ar fi parfum. Astept eventualele oferte pe e-mail la cashu_21@yahoo.com sau ma gasiti pe YM la cashu_21 . Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergik Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Salut Am si eu un CBR 919 din 1999 si vreau sa fac schimbul de ulei.... Ce marca de ulei recomandati? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Salut Am si eu un CBR 919 din 1999 si vreau sa fac schimbul de ulei.... Ce marca de ulei recomandati? Multumesc anticipat Castrol Power1 Racing 4T 10W-50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Castrol Power1 Racing 4T 10W-50 Eu am schimbat castrol-ul pe motul.....si se simte man...foarte mult..mia ales la cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Salutare, nu am mai fost pe aici de ceva vreme... Am un contact de CBR 900RR de vanzare. Cu cheia originala, desigur. Sper sa aveti drumuri bune si sa ne vedem cu bine pe ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Baieti are careva o toba cu prinderea in 3 suruburi?Poate sa fie si lovita.Sa nu fie stock numai.Pentru un 929 am nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 (editat) salut stie cineva unde pot gasi o cheie pentru reglat suspensia spate la o "929" sau ce pot folosi ca inlocuitor multumesc Editat Mai 13, 2012 de CBROSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Salut baieti. Doua intrebari pentru cei care au 954 model 2003 (fara selector de faza scurta): 1. Cand puneti contactul farul se aprinde? 2. Cand apasati butonul de start ("dati la demaror") farul se stinge cat timp e apasat butonul si apoi se reaprinde cand luati mana de pe el, nu? Cam asa ar rezulta din ce am studiat schema electrica, dar vroiam sa fiu sigur. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 (editat) Asa e. Si daca o speli si nu ti se mai aprinde faru, e de la butonu de start => WD40 Editat Mai 18, 2012 de shin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Vand finala de cbr 929...nezgariata..nelovita...700 ron ultimul pret...leo vince sbk aluminiu cu silencer omologari...acte etc...pretul de achizitie a fost de vreo 1300 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllyMcBeal Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) bad post Editat Mai 24, 2012 de AllyMcBeal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Salut baieti. Doua intrebari pentru cei care au 954 model 2003 (fara selector de faza scurta): 1. Cand puneti contactul farul se aprinde? 2. Cand apasati butonul de start ("dati la demaror") farul se stinge cat timp e apasat butonul si apoi se reaprinde cand luati mana de pe el, nu? Cam asa ar rezulta din ce am studiat schema electrica, dar vroiam sa fiu sigur. Merci! Vaz ca nu ti-a raspuns nimeni. La mine se aprindeau xenoanele (sau becurile initiale) vietii cind puneam contactul vietii si era cam aiurea... asa ca acum am un front harness si cablurile pentru semighidoane care au butoane si pentru off... cind o sa reasamblez motoreta o sa le pun. e adevarat ca eu aveam o electrica tip dezastru dar nu cred ca in original se sting... dar la un F4i din 2003 (care ar trebui sa fie la electrica similara) nu stinge farurile ci le diminueaza cind e bateria slaba si dai la automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Salut baieti. Doua intrebari pentru cei care au 954 model 2003 (fara selector de faza scurta): 1. Cand puneti contactul farul se aprinde? 2. Cand apasati butonul de start ("dati la demaror") farul se stinge cat timp e apasat butonul si apoi se reaprinde cand luati mana de pe el, nu? Cam asa ar rezulta din ce am studiat schema electrica, dar vroiam sa fiu sigur. Merci! este normal sa faca asa.......schema:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Cumpar evacuare sport pentru 954 astept oferte cu poze mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 (editat) Pentru doritori am janta, discuri 929 954 + capac alternator 929 impecabil, nezgariat. Am si alte piese. Editat Mai 27, 2012 de disabled_Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 incuietoare portbagaj mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 ma poate ajuta si pe mine cineva cu un manual de reparatii pt un sc33? id mess hd05dza@yahoo.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Sper ca te-am rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Salutare, O mica "dunbiosenie" se intampla pe franare si anume incepe sa tremure ghidonul (comportament asemanator voblajului, se misca pe orizontala stanga dreapta nu pe verticala), la viteze mai mari de 70km/h. Mobra este un 954 2002 si am schimbat urmatoarele pe fata: - guma noua + echilibrat; - rulmenti jug; - rulmenti roata fata; - ulei furci + simeringuri; - reglaj furca - stock; - placute frana; - lichid frana; - verificat discuri - aparent nu sunt busite, indoite etc...plus ca problema e recenta; Nu pot sa imi dau seama de la ce "tremura"dracia....aveti idei? Multam anticipat si asfalt uscat! J Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.