Costi97 Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 (editat) Salutare. Recent am luat un 919 RR dar am niste mici probleme la el. In primul ca nu se aprinde becu verde din bord pentru "neutru" si in al doilea rand e ca motocicleta nu porneste cand e pus cricul, iar daca motocicleta merge si ii pun cricul, motorul se opreste imediat. Un prieten a sugerat ca ambele probleme vin de la un senzor de la cric pe care ar trebui sa-l decuplez. M-am gandit sa va intreb cam ce ar putea fi de vina, ca sa stiu cu ce incep la verificat. Multam Editat August 24, 2012 de Costi97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Salutare. Recent am luat un 919 RR dar am niste mici probleme la el. In primul ca nu se aprinde becu verde din bord pentru "neutru" si in al doilea rand e ca motocicleta nu porneste cand e pus cricul, iar daca motocicleta merge si ii pun cricul, motorul se opreste imediat. Un prieten a sugerat ca ambele probleme vin de la un senzor de la cric pe care ar trebui sa-l decuplez. M-am gandit sa va intreb cam ce ar putea fi de vina, ca sa stiu cu ce incep la verificat. Multam becul probabil este ars, iar senzorul de cric tocmai pentru asta este pus acolo, sa nu poti tine motocicleta pornita cu cricul lasat (pt a nu pleca cu cricul lasat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 becul probabil este ars, iar senzorul de cric tocmai pentru asta este pus acolo, sa nu poti tine motocicleta pornita cu cricul lasat (pt a nu pleca cu cricul lasat ) Mersi pentru informatii. Credeam ca e ceva in neregula cu senzorul, nu stiam ca se comporta asa la modelul asta de motocicleta, mai ales ca toate motocicletele care le stiu merg bine mersi si cu cricul pus. Intr-un fel e cam aiurea ca nu pot sa las motocicleta sa functioneze fara sa stau tot timpul pe ea, dar daca ziceti ca asa sta treaba cu modelul asta, asa o las. Maine arunc o privire si in bord sa vad daca e becu ars. Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Ar trebui ca motorul sa mearga, chiar daca are cricul pus, cand este in neutral. Motorul se opreste doar cand bagi in viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 (editat) Aruncai acuma un ochi pe la senzorul de la cric, il curatai un pic si tot la fel se comporta, adica motorul nici dat dracu nu merge cu cricul pus. Pana la urma scosai senzorul de tot dar asa nu mai porneste motocicleta deloc, asa ca-l pusai la loc cum era. Legat de becul pentru "neutru" din bord, becul nu e ars ca il verificai mai inainte dar pur si simplu nu vrea sa se aprinda cand e bagat la locul lui in bord, deci pe undeva e o problema. Cred ca nu am de ales, trebuie sa-l duc la service ... alti bani Editat August 26, 2012 de Costi97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Aruncai acuma un ochi pe la senzorul de la cric, il curatai un pic si tot la fel se comporta, adica motorul nici dat dracu nu merge cu cricul pus. Pana la urma scosai senzorul de tot dar asa nu mai porneste motocicleta deloc, asa ca-l pusai la loc cum era. Legat de becul pentru "neutru" din bord, becul nu e ars ca il verificai mai inainte dar pur si simplu nu vrea sa se aprinda cand e bagat la locul lui in bord, deci pe undeva e o problema. Cred ca nu am de ales, trebuie sa-l duc la service ... alti bani daca vrei sa demontezi senzorul de cric, trebuie sa unesti firele de la mufa in care se conecteaza senzorul senzorul ala asta face, atunci cand este cricul lasat intrerupe contactul dintre firele alea 2, si motocicleta nu mai porneste cum a zis cineva mai sus, teoretic atunci cand este scoasa motocicleta din viteza, trebuie sa poti sa pornesti motorul. nu stiu daca si la motocicleta ta este asa, sau este ceva in neregula la "senzorul" ce ii spune motocicletei ca este scoasa din viteza, de unde si problema cu becul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 senzorul de neutral e problema. mai pot fi diodele din tabloul de sigurantze, arse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 senzorul de neutral e problema. mai pot fi diodele din tabloul de sigurantze, arse. +1 Senzorul de neutral nu da la masa sa aprinda becul, iar ECU crede ca e in viteza tot timpul. Drept urmare, cand lasi cricul ii da stingerea. Dioda din cutia de sigurante in principiu nu are treaba. Cel mai simplu verifici senzorul de neutral scotand dioda, pui un multimetru pe masurat rezistente (ohmi) cu o sonda pe pinul central al diodei (sunt 3 pini acolo), iar celalalta sonda pe un surub borna (-) de la baterie. Daca citesti 0 cand e pe neutru si 1 sau infinit cand e bagat in viteza atunci senzorul e ok. Daca nu, trebuie schimbat, sau mai intai verificat conectorul dintre pinul central al diodei si acest senzor (nu am schema de 919, m'am uitat acum pe schema de 954, insa ar trebui sa fie identice).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 salut,recomandati-mi o pereche de semeringuri, exclus louis, ....sau daca aveti pe acasa noi sigilate....motorul este un 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) Banuiesc ca pentru furca. Marca Ariete, cod ARI.053 Pentru comanda, recomand aici. Editat Septembrie 3, 2012 de strumfuadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 salut,recomandati-mi o pereche de semeringuri, exclus louis, ....sau daca aveti pe acasa noi sigilate....motorul este un 954 Curge tare, curge incet? Doar lasa urma de ulei? Are urme de fibraj stricat pe jamba? Daca da, atunci nu e de ajuns sa schimbi uleiul si semeringurile noi. Cuzineti plus refacere fibraj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) a curs putin cateva zile, dar acum nu mai pot merge cu ea, s-a umplus discul de ulei, etrier...curge tare... ok, o s-o duc la doctor, \...merci de sfaturi...un ulei pt furca stiti? e ok motul? Editat Septembrie 3, 2012 de cashu21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Orice ulei e mai bun decat nimic. motul mi s-a parut mereu supraevaluat pt calitatea pe care o ofera la uleiurile de furca. Verifica cu atentie cuzinetii la servisare. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Am o nelamurire cam tampita, cu toate ca am cautat si m am documentat ici colo, tot nu stiu care sunt diferentele intre 929 vs 954, in afara de cei 4 cai in plus si aspect, ma intereseaza mai mult cum se diferentiaza in mers (ciclistica, pozitia in sha, sunt contruite pe acelas cadru...) Poate ma puteti scoate din aceasta dilema fiindca cel mai probabil una din ele va fi urmatoarea nevasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 eu folosesc 954 pe pista.....deci ma facut de rusine de cateva ori motoare mult mai tinere si mult mai tari dpdv al cailor....deci ia 954:))) pam pam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Ceva posesori de firebladeuri mai vechi avem? Am gasit ceva de prin '93 pe bikeshop si unul pe forum. Si colorit original, dar si unele cu vopsea diferita. Chiar era si unul pe aici pe la bursa... Sunt destul de pasionat de vechituri si cred ca mi-ar place si asa ceva, dar nu prea stiu multe despre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Ceva posesori de firebladeuri mai vechi avem? Am gasit ceva de prin '93 pe bikeshop si unul pe forum. Si colorit original, dar si unele cu vopsea diferita. Chiar era si unul pe aici pe la bursa... Sunt destul de pasionat de vechituri si cred ca mi-ar place si asa ceva, dar nu prea stiu multe despre ele. cel mai important de stiut despre ele e ca sunt cele mai bune motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Fireblade-ul meu e din '98 si sincer sunt super incantat de el (l-am achizitionat destul de recent, vreo 2 luni). Desi are unele defecte, ca si-a luat cateva trante la viata lui, nu prea am ce sa-i reprosez, se comporta fantastic de bine la drum si urla motorul de ma aud colegii de la o posta cand vin la servici. Altceva nu stiu ce sa-ti mai spun, mie chiar imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) ma intereseaza mai mult cum se diferentiaza in mers (ciclistica, pozitia in sha, sunt contruite pe acelas cadru...) Poate ma puteti scoate din aceasta dilema fiindca cel mai probabil una din ele va fi urmatoarea nevasta. Sunt diferente mult prea mici sa le sesizezi pe strada. Mai ales daca nu tragi de ele. 954 are banda de cuplu putin mai gros la turatii medii deci e mai tractabila. Sa nu te astepti sa traga mult mai bine ca un 929. Is foarte apropiate. 954 se zice ca e putin mai dura, are arcuri mai tari in furca si alti rulmenti la jug. E foarte vioaie la iesiri din curbe. Daca avea amortizorul de ghidon setat pe minim simteam voblaj usor de la cele mai mici denivelari pe asfalt la accelerari din curbe. Eu recomand 954 numai pt cum arata fata de 929. Mult mai svelt si frumos. 929 inca seamana cu 919, arata a superbike din anii 90 (nu ca asta ar fi rau, is clasice ). Plus ai bascula aia... sexy rau. Is prea apropiate ca pret si performante sa merite numai pe considerentele astea. Grija la modele cu km multi. Schimbatul distributiei te costa ceva. Motorul de 954 e acelasi bloc ca pe original in 92 dar alezat la maxim, tolerantele sunt aproape inexistente. LE: nu stiu daca te intereseaza dar din cate mi-am dat seama 929 ar fi mai comod pt pasager din cauza coditei mai masive. Astea is chestii foarte subiective... Editat Septembrie 6, 2012 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Multumesc mult de raspuns, acu astept doar ofertele de criza... vedem daca vine cea castigatoare. Poate cei experimentati imi pot spune si 2 3 vorbe despre vtr 1000F model din 2001 (aici diferentele sesizate sunt si mai mici fata de cele mai vechi de 2000) Cam modelele aste le am momentan in cap, daca nu revin pe F4i de care 3 ani am fost foarte incantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 (editat) Multumesc mult de raspuns, acu astept doar ofertele de criza... vedem daca vine cea castigatoare. Nu te grabi si cauta oferte prin toate judetele. Eu am dat pe a mea 4500 lei (destul de bine pentru un model din '98) si drumul m-a costat undeva pe la 350 lei ca am fost o zi intreaga la plimbare sa vad mai multe motociclete pe ruta: Craiova-Sibiu-Brasov-Bucuresti-Craiova. Motocicleta are lantul bun, bujii aproape noi,filtru nou de aer plus ca mi-a dat baiatul si ulei de schimb cu filtru nou. Inafara de cauciucul pe fata, care in momentul asta e destul de dus, altceva nu prea am ce sa-i schimb urgent. Deci, cauta bine si fa-ti o lista cu mai multe motociclete pe care sa le vezi pe o anumita ruta. Editat Septembrie 7, 2012 de Costi97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Nu te grabi si cauta oferte prin toate judetele. Eu am dat pe a mea 4500 lei (destul de bine pentru un model din '98) si drumul m-a costat undeva pe la 350 lei ca am fost o zi intreaga la plimbare sa vad mai multe motociclete pe ruta: Craiova-Sibiu-Brasov-Bucuresti-Craiova. Motocicleta are lantul bun, bujii aproape noi,filtru nou de aer plus ca mi-a dat baiatul si ulei de schimb cu filtru nou. Inafara de cauciucul pe fata, care in momentul asta e destul de dus, altceva nu prea am ce sa-i schimb urgent. Deci, cauta bine si fa-ti o lista cu mai multe motociclete pe care sa le vezi pe o anumita ruta. pune si niste poze ca sunt curios cum arata un blade de 4500ron..nu de alta dar eu am dat pe al meu anul trecut 1800euro si deja incep sa ma simt fraierit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 (editat) Nu te grabi si cauta oferte prin toate judetele. Eu am dat pe a mea 4500 lei (destul de bine pentru un model din '98) si drumul m-a costat undeva pe la 350 lei ca am fost o zi intreaga la plimbare sa vad mai multe motociclete pe ruta: Craiova-Sibiu-Brasov-Bucuresti-Craiova. Motocicleta are lantul bun, bujii aproape noi,filtru nou de aer plus ca mi-a dat baiatul si ulei de schimb cu filtru nou. Inafara de cauciucul pe fata, care in momentul asta e destul de dus, altceva nu prea am ce sa-i schimb urgent. Deci, cauta bine si fa-ti o lista cu mai multe motociclete pe care sa le vezi pe o anumita ruta. Si daca zici ca l-ai gasit si pe bikeshop o iau si eu razna, ca tot ce am gasit la preturi 'bune' ori incepeau proprietarii la telefon sa zica care erau treburile cu adevarat, ori actele pe la al 10-lea proprietar - fara nici un fiscal etc Editat Septembrie 7, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 (editat) Da pe Bikeshop l-am gasit. Am facut o lista cu vreo 7 motociclete pe ruta mentionata mai inainte si le-am luat la rand. Asta a fost penultimul pe lista mea. Singura poza care o am in calculator acum cu motorul e cea din anunt, altele mai noi sunt pe telefon. Singurele diferente dintre poza asta si cum arata acum este ca i-am vopsit jentile, i-am pus niste crashpad-uri si au aparut cateva zgarieturi mai mici sau mai mari pe carene ca l-am tavalit pe jos pe pista locala de aeroport cand incercam sa ma invat sa virez cat mai strans cu el si la viteza cat mai mica EDIT: de mentionat ca pretul cerut pe bikeshop era 1400 euro, dar am mai negociat si mi-a iesit la 4500 lei, deci vreo 1000 euro. Am verificat seriile pe motor, am facut actele si a doua zi mi-a trimis si fiscalul acasa prin curier. Mai gasii o poza facuta unui prieten de-al meu dupa ce si-a rupt mana recent. Editat Septembrie 7, 2012 de Costi97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 super afacere! chiar arata bine jucaria..sa-l stapanesti sanatos!..totusi nu ma pot abtine sa nu mai zic ceva..e ciudat cum majoritatea prefera R1-le din 98'..intr-adevar e mai aratos ca honda dar nici pe departe atat de fiabil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.