bordu Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Harta e de la dynojet de pe site pt evacuarea mea. de ce nu o duci la unitedmotors sa o pui pe dyno si poate ti-o mai ajusteaza baietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 (editat) Asta ar fi planul pentru primavara. O harta testata pe dyno e mult mai potrivita pentru o motoreta modificata. Editat Noiembrie 15, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bordu Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 si eu am acelasi plan si dupa o proba la serres sa vedem daca a meritat investitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Cu regret va anuntz ca CBR 954 nu va poate oferi putere sa concurati cu modelele din si dupa 2002, are cutia scurta, pleaca foarte repede la start, dar dupa 200km/h nu mai face fatza concurentzei. Asta a fost motivul principal pt care am vindut 954, o motocicleta excelenta din multe puncte de vedere, dar nu sa concurati la pista. Depasesti pe fiecare intrare, iesire din curba, dar la mijlocul liniei drepte cei depasiti de tine, trec pe linga 954 ca expresul. E foarte frustrant. Dupa 3-4 curse vrei sa scapi de ea. Eu am avut full Yoshimura PowerComm, harta luata direct de pe website. La start nu aveam concurentza, tineam acceleratia la 3000ture si plecam aproape nepatinat, depaseam orice moto. Nu eram eu talentat, motocicleta era in stare, pur si simplu are cutia scurta, 130km/h maxim in treapta 1. Acest post e dedicat numai celor ce vor sa foloseasca 954 la circuit(exclus Amckart, Selena ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Cu regret va anuntz ca CBR 954 nu va poate oferi putere sa concurati cu modelele din si dupa 2002, are cutia scurta, pleaca foarte repede la start, dar dupa 200km/h nu mai face fatza concurentzei. Asta a fost motivul principal pt care am vindut 954, o motocicleta excelenta din multe puncte de vedere, dar nu sa concurati la pista. Depasesti pe fiecare intrare, iesire din curba, dar la mijlocul liniei drepte cei depasiti de tine, trec pe linga 954 ca expresul. E foarte frustrant. Dupa 3-4 curse vrei sa scapi de ea. Eu am avut full Yoshimura PowerComm, harta luata direct de pe website. La start nu aveam concurentza, tineam acceleratia la 3000ture si plecam aproape nepatinat, depaseam orice moto. Nu eram eu talentat, motocicleta era in stare, pur si simplu are cutia scurta, 130km/h maxim in treapta 1. Acest post e dedicat numai celor ce vor sa foloseasca 954 la circuit(exclus Amckart, Selena ). Eu merg cu a mea pe hungaro si euro ring.....si nu prea m-a facut de rusine.....aveam pe langa mine cbr 1000 din07...aveam r1 din 2007...aveam si rc8 pe langa mine...zx10 06...si eram pe o linie.....si nu am dynojet:))) eu cred ca depinde de tine cum tragi de ea;))))nu vreau sa ma dau destept este o parere sin un pct de vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bordu Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Cu regret va anuntz ca CBR 954 nu va poate oferi putere sa concurati cu modelele din si dupa 2002, are cutia scurta, pleaca foarte repede la start, dar dupa 200km/h nu mai face fatza concurentzei. Asta a fost motivul principal pt care am vindut 954, o motocicleta excelenta din multe puncte de vedere, dar nu sa concurati la pista. Depasesti pe fiecare intrare, iesire din curba, dar la mijlocul liniei drepte cei depasiti de tine, trec pe linga 954 ca expresul. E foarte frustrant. Dupa 3-4 curse vrei sa scapi de ea. Eu am avut full Yoshimura PowerComm, harta luata direct de pe website. La start nu aveam concurentza, tineam acceleratia la 3000ture si plecam aproape nepatinat, depaseam orice moto. Nu eram eu talentat, motocicleta era in stare, pur si simplu are cutia scurta, 130km/h maxim in treapta 1. Acest post e dedicat numai celor ce vor sa foloseasca 954 la circuit(exclus Amckart, Selena ). Eu sunt foarte multumit de motoreta, si din auzite cica 954 este un model mai reusit fata de 1000rr 2004 pana in 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Eu merg cu a mea pe hungaro si euro ring.....si nu prea m-a facut de rusine.....aveam pe langa mine cbr 1000 din07...aveam r1 din 2007...aveam si rc8 pe langa mine...zx10 06...si eram pe o linie.....si nu am dynojet:))) eu cred ca depinde de tine cum tragi de ea;))))nu vreau sa ma dau destept este o parere sin un pct de vedere OK, OK, ia-o asa: ma depaseau piloti care dupa ce am schimbat motoreta le dadeam secunde bune. 2008 Pannoniaring-2.12 best time cu 954, am avut 2 curse, ma lasau la 30m in spate dupa ce ma depaseau, eram si prima data acolo. 2010- 2.10 2.10 best time, pe liniile drepte nu m-a mai depasit absolut nimeni, deloc. In 2009 am mers pe R1 2000, pina si acela avea viteza mai mare pe linia dreapta. Faptul ca erai la bataie cu R1 2008 nu e chiar asa de relevant, nu cunosteai de ce era in stare pilotul.Pe mine m-a depasit grav de tot in 2008un R1 2003, pilot care mergea mult mai slab ca mine, in general. Sa nu uitam ca totusi, 954 are undeva la 140cai/roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danetz23 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Salut pe toata lumea. Am si eu un SC33 din 98 si vreau sa va intreb daca intra un cauciuc pe spate de 190??? Am luat o toba Micron mica ( aprox 35cm ),sunt ceva riscuri pt motor daca o montez???? Multumesc deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 OK, OK, ia-o asa: ma depaseau piloti care dupa ce am schimbat motoreta le dadeam secunde bune. 2008 Pannoniaring-2.12 best time cu 954, am avut 2 curse, ma lasau la 30m in spate dupa ce ma depaseau, eram si prima data acolo. 2010- 2.10 2.10 best time, pe liniile drepte nu m-a mai depasit absolut nimeni, deloc. In 2009 am mers pe R1 2000, pina si acela avea viteza mai mare pe linia dreapta. Faptul ca erai la bataie cu R1 2008 nu e chiar asa de relevant, nu cunosteai de ce era in stare pilotul.Pe mine m-a depasit grav de tot in 2008un R1 2003, pilot care mergea mult mai slab ca mine, in general. Sa nu uitam ca totusi, 954 are undeva la 140cai/roata. In octombrie l-am depasit pe linia dreapta pe unu cu MV Agusta F4 si am iesit mediul-slab din ultimul viraj. Onoriu o lauda ca n-a vazut acceleratie mai violenta la nici o motocicleta (dar el e bun la PR) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 OK, OK, ia-o asa: ma depaseau piloti care dupa ce am schimbat motoreta le dadeam secunde bune. 2008 Pannoniaring-2.12 best time cu 954, am avut 2 curse, ma lasau la 30m in spate dupa ce ma depaseau, eram si prima data acolo. 2010- 2.10 2.10 best time, pe liniile drepte nu m-a mai depasit absolut nimeni, deloc. In 2009 am mers pe R1 2000, pina si acela avea viteza mai mare pe linia dreapta. Faptul ca erai la bataie cu R1 2008 nu e chiar asa de relevant, nu cunosteai de ce era in stare pilotul.Pe mine m-a depasit grav de tot in 2008un R1 2003, pilot care mergea mult mai slab ca mine, in general. Sa nu uitam ca totusi, 954 are undeva la 140cai/roata. Pai tocmai de aia....de ce sa nu ai un motor mai slab decat restul si sa-i faci pe unde se poate;)....parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Stiu la ce se refera Jagi si are dreptate. Daca vezi ca te dai mai bine pe viraje decat alti piloti, si in lnie dreapta au avantaj net, cu siguranta exista tentatia de a exagera, de a risca, de a trage mai tare decat te tine nivelul tehnic si atunci apare greseala, cazatura, accidentarea. Si eu am zis ca pot sa merg calm si detasat si asta asa a fost in antrenamente si calificari. In cursa se schimba radical treaba. Daca nu tragi dupa aia din fata sa depasesti macar unu, te simti cel mai mare fraier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Ai spus bine, AVANTAJ NET. E mult prea mare diferentza de putere. Pina in 200km/h e racheta, dupa care pierde rapid din accelerarea comparativ cu majoritatea. Pe strada nu se vede lipsa puterii, din contra te face sa crezi ca-i cea mai rapida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 ... Sa nu uitam ca totusi, 954 are undeva la 140cai/roata. in jur de 130 are cu evacuare si harta de dynojet din cate grafice am vazut. Astefel putem spune ca trage chiar prea bine Pe langa toate astea am impresia ca unele gixxere sunt mai vanoase chiar si la turatii mici. Evident vb de strada. Imi place totusi cum se simte asta la iesiri mai lungi si pe curbe. Inteleg perfect ce zice Jagi legat de circuit si is de acord. Norocul nostru ca mai sunt unii care cauta placerea in mers mult si bine pe o motocicleta secsi si echilibrata, nu numai in secunde imbuntatite pe tur si depasiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 Mda, am facut si eu de nevoie niste offroad d'asta pe valea doftanei, vreo 7km dus intors, insa cu viteza f mica si cu multa grija. De o luna plang ambele furci, trebuie sa schimb simeringurile. Mai mult ca sigur si voinicul din clipul de mai sus a avut probleme de gen dupa vitejia filmata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 Dupa informatiile de la profil, e un hardcorist polonez, care, din cat ii cunosc eu pe hardcoristii polonezi, sunt destul de radicali O buna parte din ei, beau o juma de vodca si inainte de orice "aventura" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 (editat) Vand parbriz MRA racing pt 954 fara nici o zgarietura,impecabil.Parbrizul este fumuriu(nu negru) http://www.romimoto.ro/Catalog-PARBRIZE-MRA-HONDA-CBR-125-1100-CBR-900-CBR-900RR---02----389/Parbriz-Racing-94001952 Pret 220 ron tel 0761067337 Editat Decembrie 4, 2011 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosport Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 ma poate ajuta cineva cu far, carena fata si capac alternator pt 954? stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 ma poate ajuta cineva cu far, carena fata si capac alternator pt 954? stima www.ronayers.com , aduc de pe acest site. Plus transport (www.usps.com). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 ma poate ajuta cineva cu far, carena fata si capac alternator pt 954? stima daca te ajuta,am eu un set complet de carene de pista cu lupa in fata si decupatura pt stop pe spate(daca mergi noaptea nu te ajuta lupa prea mult)la 200 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 salut!am si eu un 900rr fireblade din 98' si ar cam trebui sa-i schimb incaltarile...intrebarea mea este a cumparat cineva pana acum de pe "anvelopemoto.eu" ? sunt ok ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 salut!am si eu un 900rr fireblade din 98' si ar cam trebui sa-i schimb incaltarile...intrebarea mea este a cumparat cineva pana acum de pe "anvelopemoto.eu" ? sunt ok ? Sint ok. Pe baiat il chema Victor,; am cumparat de la el in mai multe rinduri si totul a fost ok. Pentru a face comparatie, incearca si aici www.racingparts.ro. Pe baiat il cheama Mac,toata lumea il cunoaste, si de-asemenea am cumparat si de la el si totul a fost ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Sint ok. Pe baiat il chema Victor,; am cumparat de la el in mai multe rinduri si totul a fost ok. Pentru a face comparatie, incearca si aici www.racingparts.ro. Pe baiat il cheama Mac,toata lumea il cunoaste, si de-asemenea am cumparat si de la el si totul a fost ok. mersi mult!!am citit aproape tot topicul si am vazut ca mac a adus la multa lume...i-am scris pe site ca am vazut ca acum are numai pe 17" si la mine ii roata aia buclucasa pe fata dar inca nu mi-a raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Eu am luat Bridgestone BT016 de la Mac, cand aveam Fireblade-ul din '93. Da-i un telefon, e cea mai rapida modalitate de comunicare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 cele cu scrisul alb "aftermarket" ..deci aduce si pe 16' chiar daca nu apare pe stoc pe site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.