Balicu Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 modificari foarte complicate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 modificari foarte complicate? destul.....pozitia etrierelor....ochelari,jug......si banii nu stunt chiar putini.....eu zic sa schimbi uleiul eventual arcul.....o setare de fabrica....si e ok...asta daca nu vrei sa mergi pe circuit..dar nici acolo nu ai avea probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Inteleg..cred ca iti urmez sfatul pana la urma, eventual o sa caut o roata de 17 ca am inteles ca devine mai manevrabila, de la cbr 600F2 cred ca potriveste fara nicio modificare. Mersi de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 O finala pt sc33 are cineva de vanzare?(preferabil carbon) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Montat kit lant nou DID ZVMX. M'am indragostit din nou de troteneta, e fantastica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 (editat) O finala pt sc33 are cineva de vanzare?(preferabil carbon) am eu un mivv oval folosit 1000km doar.Prinderea in 3 suruburi,nu e slip on.Pret 270 EUR Carbon Editat August 23, 2012 de gianni_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 am eu un mivv oval folosit 1000km doar.Prinderea in 3 suruburi,nu e slip on.Pret 270 EUR Carbon nu spun ca nu merita banii dar nu dispun de o suma asa mare...multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 (editat) nu spun ca nu merita banii dar nu dispun de o suma asa mare...multumesc! rectific,nu stiam cu cat se mai da una, pret 850 ron Editat August 24, 2012 de gianni_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 (editat) Salutare. Recent am luat un 919 RR dar am niste mici probleme la el. In primul ca nu se aprinde becu verde din bord pentru "neutru" si in al doilea rand e ca motocicleta nu porneste cand e pus cricul, iar daca motocicleta merge si ii pun cricul, motorul se opreste imediat. Un prieten a sugerat ca ambele probleme vin de la un senzor de la cric pe care ar trebui sa-l decuplez. M-am gandit sa va intreb cam ce ar putea fi de vina, ca sa stiu cu ce incep la verificat. Multam Editat August 24, 2012 de Costi97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Salutare. Recent am luat un 919 RR dar am niste mici probleme la el. In primul ca nu se aprinde becu verde din bord pentru "neutru" si in al doilea rand e ca motocicleta nu porneste cand e pus cricul, iar daca motocicleta merge si ii pun cricul, motorul se opreste imediat. Un prieten a sugerat ca ambele probleme vin de la un senzor de la cric pe care ar trebui sa-l decuplez. M-am gandit sa va intreb cam ce ar putea fi de vina, ca sa stiu cu ce incep la verificat. Multam becul probabil este ars, iar senzorul de cric tocmai pentru asta este pus acolo, sa nu poti tine motocicleta pornita cu cricul lasat (pt a nu pleca cu cricul lasat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 becul probabil este ars, iar senzorul de cric tocmai pentru asta este pus acolo, sa nu poti tine motocicleta pornita cu cricul lasat (pt a nu pleca cu cricul lasat ) Mersi pentru informatii. Credeam ca e ceva in neregula cu senzorul, nu stiam ca se comporta asa la modelul asta de motocicleta, mai ales ca toate motocicletele care le stiu merg bine mersi si cu cricul pus. Intr-un fel e cam aiurea ca nu pot sa las motocicleta sa functioneze fara sa stau tot timpul pe ea, dar daca ziceti ca asa sta treaba cu modelul asta, asa o las. Maine arunc o privire si in bord sa vad daca e becu ars. Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Ar trebui ca motorul sa mearga, chiar daca are cricul pus, cand este in neutral. Motorul se opreste doar cand bagi in viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 (editat) Aruncai acuma un ochi pe la senzorul de la cric, il curatai un pic si tot la fel se comporta, adica motorul nici dat dracu nu merge cu cricul pus. Pana la urma scosai senzorul de tot dar asa nu mai porneste motocicleta deloc, asa ca-l pusai la loc cum era. Legat de becul pentru "neutru" din bord, becul nu e ars ca il verificai mai inainte dar pur si simplu nu vrea sa se aprinda cand e bagat la locul lui in bord, deci pe undeva e o problema. Cred ca nu am de ales, trebuie sa-l duc la service ... alti bani Editat August 26, 2012 de Costi97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Aruncai acuma un ochi pe la senzorul de la cric, il curatai un pic si tot la fel se comporta, adica motorul nici dat dracu nu merge cu cricul pus. Pana la urma scosai senzorul de tot dar asa nu mai porneste motocicleta deloc, asa ca-l pusai la loc cum era. Legat de becul pentru "neutru" din bord, becul nu e ars ca il verificai mai inainte dar pur si simplu nu vrea sa se aprinda cand e bagat la locul lui in bord, deci pe undeva e o problema. Cred ca nu am de ales, trebuie sa-l duc la service ... alti bani daca vrei sa demontezi senzorul de cric, trebuie sa unesti firele de la mufa in care se conecteaza senzorul senzorul ala asta face, atunci cand este cricul lasat intrerupe contactul dintre firele alea 2, si motocicleta nu mai porneste cum a zis cineva mai sus, teoretic atunci cand este scoasa motocicleta din viteza, trebuie sa poti sa pornesti motorul. nu stiu daca si la motocicleta ta este asa, sau este ceva in neregula la "senzorul" ce ii spune motocicletei ca este scoasa din viteza, de unde si problema cu becul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 senzorul de neutral e problema. mai pot fi diodele din tabloul de sigurantze, arse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 senzorul de neutral e problema. mai pot fi diodele din tabloul de sigurantze, arse. +1 Senzorul de neutral nu da la masa sa aprinda becul, iar ECU crede ca e in viteza tot timpul. Drept urmare, cand lasi cricul ii da stingerea. Dioda din cutia de sigurante in principiu nu are treaba. Cel mai simplu verifici senzorul de neutral scotand dioda, pui un multimetru pe masurat rezistente (ohmi) cu o sonda pe pinul central al diodei (sunt 3 pini acolo), iar celalalta sonda pe un surub borna (-) de la baterie. Daca citesti 0 cand e pe neutru si 1 sau infinit cand e bagat in viteza atunci senzorul e ok. Daca nu, trebuie schimbat, sau mai intai verificat conectorul dintre pinul central al diodei si acest senzor (nu am schema de 919, m'am uitat acum pe schema de 954, insa ar trebui sa fie identice).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 salut,recomandati-mi o pereche de semeringuri, exclus louis, ....sau daca aveti pe acasa noi sigilate....motorul este un 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) Banuiesc ca pentru furca. Marca Ariete, cod ARI.053 Pentru comanda, recomand aici. Editat Septembrie 3, 2012 de strumfuadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 salut,recomandati-mi o pereche de semeringuri, exclus louis, ....sau daca aveti pe acasa noi sigilate....motorul este un 954 Curge tare, curge incet? Doar lasa urma de ulei? Are urme de fibraj stricat pe jamba? Daca da, atunci nu e de ajuns sa schimbi uleiul si semeringurile noi. Cuzineti plus refacere fibraj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) a curs putin cateva zile, dar acum nu mai pot merge cu ea, s-a umplus discul de ulei, etrier...curge tare... ok, o s-o duc la doctor, \...merci de sfaturi...un ulei pt furca stiti? e ok motul? Editat Septembrie 3, 2012 de cashu21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Orice ulei e mai bun decat nimic. motul mi s-a parut mereu supraevaluat pt calitatea pe care o ofera la uleiurile de furca. Verifica cu atentie cuzinetii la servisare. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Am o nelamurire cam tampita, cu toate ca am cautat si m am documentat ici colo, tot nu stiu care sunt diferentele intre 929 vs 954, in afara de cei 4 cai in plus si aspect, ma intereseaza mai mult cum se diferentiaza in mers (ciclistica, pozitia in sha, sunt contruite pe acelas cadru...) Poate ma puteti scoate din aceasta dilema fiindca cel mai probabil una din ele va fi urmatoarea nevasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 eu folosesc 954 pe pista.....deci ma facut de rusine de cateva ori motoare mult mai tinere si mult mai tari dpdv al cailor....deci ia 954:))) pam pam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Ceva posesori de firebladeuri mai vechi avem? Am gasit ceva de prin '93 pe bikeshop si unul pe forum. Si colorit original, dar si unele cu vopsea diferita. Chiar era si unul pe aici pe la bursa... Sunt destul de pasionat de vechituri si cred ca mi-ar place si asa ceva, dar nu prea stiu multe despre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Ceva posesori de firebladeuri mai vechi avem? Am gasit ceva de prin '93 pe bikeshop si unul pe forum. Si colorit original, dar si unele cu vopsea diferita. Chiar era si unul pe aici pe la bursa... Sunt destul de pasionat de vechituri si cred ca mi-ar place si asa ceva, dar nu prea stiu multe despre ele. cel mai important de stiut despre ele e ca sunt cele mai bune motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.